Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Η Goldair Handling αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό

ffotinos by ffotinos
16 Ιουλίου, 2024
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO Goldair Handling

Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO Goldair Handling

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε 36 αεροδρόμια 6 χωρών (Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ελβετία, Σερβία και Ινδία) δραστηριοποιείται πλέον η Goldair Handling, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, ο οποίος παραθέτει τα βασικά σημεία του επενδυτικού πλάνου, όπως η προμήθεια νέου «πράσινου» στόλου.

-Πως διαμορφώθηκε το 2023 για τη Goldair Handling και ποιες είναι οι προοπτικές του 2024; Πόσες πτήσεις εξυπηρετήθηκαν;

-Το 2023 παρουσίασε μικτή εικόνα όσον αφορά την απόδοση της εταιρείας. Στην Ελλάδα εξυπηρετήσαμε 125.000 πτήσεις, ενώ συνολικά σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιούμαστε 150.000 πτήσεις.

Είναι γεγονός λοιπόν, ότι από πλευράς αεροπορικής κίνησης έχουμε επιστρέψει για τα καλά στα προ-πανδημίας επίπεδα, ωστόσο, παρατηρούμε ποιοτικά χαρακτηριστικά, τα οποία επηρεάζουν το επιθυμητό επίπεδο εξυπηρέτησης, κυρίως κατά τη θερινή περίοδο, εξαιτίας παραγόντων που σχετίζονται με στρεβλώσεις που δημιούργησε η πανδημία.

Μια από αυτές είναι η απορρύθμιση της αγοράς εργασίας, που έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη προσωπικού τόσο στην Ελλάδα, όσο και στα περισσότερα διεθνή  αεροδρόμια.

Επίσης, οι καθυστερήσεις σε νέες παραγγελίες εξοπλισμού και εφοδίων επίγειας εξυπηρέτησης, η αυξημένη εναέρια κυκλοφορία, οι περιορισμένες υποδομές αρκετών ελληνικών αεροδρομίων κατά τους μήνες αιχμής, συνέβαλαν με τη σειρά τους σε προβλήματα αναφορικά με την ομαλή ροή εξυπηρέτησης, επιβατών και αεροσκαφών.

Όσον αφορά την εμπορευματική κίνηση, διατηρήσαμε το μερίδιό μας, στους 50χιλ. τόνους, ενώ αξιοσημείωτη αύξηση παρατηρήθηκε στην προσέλευση διακεκριμένων επιβατών στα lounges της εταιρείας μας.

Για το 2024 είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι θα διατηρηθεί η τουριστική ζήτηση προς την Ελλάδα και σύμφωνα με τον προγραμματισμό των αεροπορικών εταιρειών, αναμένουμε περαιτέρω αύξηση τόσο της χωρητικότητας, όσο και των πτήσεων σε σχέση με το 2023.

-Πως κινείται το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας; Προχωρήσατε σε ανανέωση στόλου και εξοπλισμού; 

-Η ανανέωση του επίγειου εξοπλισμού της εταιρείας μας είναι μια διαρκής διαδικασία, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει ενταθεί περαιτέρω λόγω σχετικών απαιτήσεων των αεροδρομίων στη δέσμευσή τους για συμμόρφωση και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Συνεπώς, οι επενδύσεις στην ανανέωση του στόλου, κυρίως σε ηλεκτρικά και υβριδικά εφόδια, πραγματοποιούνται σύμφωνα με το πλάνο προσαρμογής στα νέα δεδομένα και εκτιμούμε ότι το 2024 το 65-70% του εξοπλισμού μας θα είναι ‘’πράσινος’’.

Ολοκληρώνεται, επίσης, αυτό το διάστημα, η αντικατάσταση του στόλου των λεωφορείων πίστας στο αεροδρόμιο της Αθήνας με νέα υπερσύγχρονα  λεωφορεία, καθώς και με τα πρώτα ηλεκτρικά σε ελληνικό αεροδρόμιο.

Παράλληλα, οι επενδύσεις μας για το 2024 περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός ακόμα lounge διακεκριμένων επιβατών στη Ρόδο (το 6ο στην Ελλάδα), την κατασκευή κατοικιών για τη φιλοξενία εργαζομένων (επίσης στη Ρόδο) και την περαιτέρω αναβάθμιση των εγκαταστάσεών μας στον εμπορευματικό σταθμό της Αθήνας.

-Γενικότερα, ποιες είναι οι προοπτικές του κλάδου των αερομεταφορών στην Ελλάδα; Οδηγούμαστε προς νέο ρεκόρ; Υπάρχουν κίνδυνοι και αβεβαιότητες;

-Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική και προοδευτικά αυξανόμενη ζήτηση. Αυτό άλλωστε προκύπτει από το ρεκόρ τουριστικών εσόδων το 2023, αλλά και από τα ρεκόρ επιβατικής κίνησης τόσο του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» όσο και των 14 αεροδρομίων της Fraport Greece, αλλά και των κρατικών περιφερειακών αερολιμένων.

 

Oι επενδύσεις στην ανανέωση του στόλου, κυρίως σε ηλεκτρικά και υβριδικά εφόδια, πραγματοποιούνται σύμφωνα με το πλάνο προσαρμογής στα νέα δεδομένα και εκτιμούμε ότι το 2024 το 65%-70% του εξοπλισμού μας θα είναι ‘’πράσινος’’ 

 

Λαμβάνοντας δε υπόψη, ότι η πλειοψηφία των εισερχόμενων τουριστών επιλέγουν το αεροπλάνο ως μέσω μετάβασης λόγω της θέσης της χώρας μας στο άκρο της Ευρώπης και τη διασπορά των νησιωτικών αεροδρομίων, είναι προφανές ότι η αεροπορική κίνηση θα παρουσιάσει αντίστοιχη δυναμική και ζήτηση.

Επομένως, δε θα μπορούσα να αποκλείσω ένα νέο ρεκόρ πτήσεων, επιβατών και εσόδων.

Όσον αφορά κινδύνους και αβεβαιότητες, είναι πλέον γεγονός ότι έχουμε εξοικειωθεί να επιχειρούμε σε συνθήκες αστάθειας, είτε οικονομικής φύσης είτε γεωπολιτικής. Είμαστε προφανώς ανήσυχοι για τις γεωπολιτικές εξελίξεις, τον πόλεμο στην Ουκρανία, τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή, την αναταραχή στην Υεμένη, την ένταση μεταξύ ΗΠΑ & Ιράν και ευχόμαστε να μην μας αιφνιδιάσουν αρνητικά με την εξέλιξή τους.

Υπάρχει, επίσης, έντονος προβληματισμός για την επαρκή επάνδρωση των αερολιμένων ενόψει της θερινής περιόδου, προβληματισμός που εντείνεται λόγω της αύξησης του κόστους, αλλά και της εποχικότητας.

Είναι, συνεπώς, απαραίτητο η δυναμική και η αισιοδοξία της προοπτικής του κλάδου να εκφράζεται με συνετή διαχείριση και εκτίμηση του κινδύνου, κάτι που οφείλω να σημειώσω ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν επιδείξει με την ανθεκτικότητά τους, τόσο κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, όσο και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

-Η Goldair Handling δραστηριοποιείται έντονα στο εξωτερικό. Μπορείτε να μας παραθέσετε τον απολογισμό / εξέλιξη της παρουσίας της εκτός της Ελλάδας;

-Πράγματι, η δραστηριοποίηση της εταιρείας μας στο εξωτερικό είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας ανάπτυξης, καθώς συμβάλλει τόσο ενεργητικά, όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης, την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες μας – αεροπορικές εταιρείες, την απόκτηση εμπειρίας σε διεθνή περιβάλλοντα, όσο και προστατευτικά, με μεγαλύτερη διασπορά σε τυχόν  κινδύνους, αλλά και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας.

Πρόσφατα ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά μας στο αεροδρόμιο του Βελιγραδίου στη Σερβία, ενώ αυτή την περίοδο προετοιμαζόμαστε για την παροχή υπηρεσιών μας σε 3ο αεροδρόμιο της Ινδίας, αυτό της Nagpur ενώ τέλος, κερδίσαμε μία από τις άδειες εξυπηρέτησης εμπορευματικών πτήσεων στο αεροδρόμιο του Λουξεμβούργου. 

Σήμερα, συνολικά έχουμε παρουσία σε 36 αεροδρόμια, σε 6 χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ελβετία, Σερβία & Ινδία), ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη διαγωνισμοί για άλλες 2 χώρες, όπου έχουμε υποβάλλει την υποψηφιότητά μας καθιστώντας την Goldair Handling πρωτοπόρα ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης, όσον αφορά την παρουσία στο εξωτερικό, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των αεροπορικών εταιρειών που συνεργαζόμαστε, αλλά και πολύτιμη εμπειρία και τεχνογνωσία, που μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε το μέλλον με αισιοδοξία.


*Αναδημοσίευση από την «Ανασκόπηση Υποδομών και Μεταφορών 2023 – itr 2023» που συνεκδίδουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr.    

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:GOLDAIR HANDLINGΕΠΙΓΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αυξήθηκαν κατά 4,8% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2024, στο +1,9% οι διανυκτερεύσεις

8 Μαΐου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι αερομεταφορές συνεισφέρουν συνολικά 29,7 δισ. δολ. στην ελληνική οικονομία, στηρίζοντας 487.400 θέσεις εργασίας. Η έκθεση της IATA

11 Απριλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το top5 των αεροδρομίων στις διεθνείς αφίξεις: Αθήνα 30,4%, Ηράκλειο 14,6%, Ρόδος 11,5%, Θεσσαλονίκη 9,4% και Κέρκυρα 7,5%

2 Απριλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εργάτες – εργάτριες φορτοεκφόρτωσης αεροσκαφών (βραδινό σταθερό ωράριο) αναζητά η Goldair Handling

31 Μαρτίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Άνοδος 14,3% επιβατικής κίνησης στα 24 αεροδρόμια που διαχειρίζεται ΥΠΑ το α’ δίμηνο του 2025

19 Μαρτίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τι προβλέπει ο ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες φέτος: Στο +8,9% έναντι του 2024, στο +13% έναντι του 2023

17 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ευρωκοινοβούλιο: Στον Επίτροπο Hoekstra ανατέθηκε (προσωρινά) το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Χρ. Δήμας: Η ΑΠΑ έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Ελλάδας στην αεροπορική κοινότητα

7 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Β. Κικίλιας: Οι ακτοπλόοι έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να συγκρατήσουν τις τιμές, έπειτα από την τροπολογία για τα λιμενικά τέλη

0

Ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 311 «Στ. Κορωπί – Καλύβια» από τον ΟΑΣΑ

0

Πρόταση από τον Π. Ξενοκώστα προς τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά για τη δημιουργία αμυντικού ναυπηγικού φορέα

0

Η ΠΟΣ ΜΣΤ καταδικάζει την επίθεση στα γραφεία της Hellenic Train. “Η Δικαιοσύνη δεν θα έρθει μέσα από τη βία”, αναφέρει

0

Τα έργα στον ΒΟΑΚ και στο αεροδρόμιο στο Καστέλι επιθεώρησε ο υφυπουργός Υποδομών

0

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

12 Μαΐου, 2025

Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

12 Μαΐου, 2025

Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

12 Μαΐου, 2025

Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

12 Μαΐου, 2025

Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

12 Μαΐου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

12 Μαΐου, 2025

Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

12 Μαΐου, 2025

Επίσκεψη στη Ρώμη για τον Κ. Μητσοτάκη. Συνάντηση με τη Τζ. Μελόνι, τα θέματα που θα συζητηθούν

12 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr