• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θ. Αρβανίτης, DB Schenker: Εξετάζουμε όλες τις εναλλακτικές στον τομέα της ιδιωτικής έλξης στην Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
21 Μαρτίου, 2016
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Σε νέες εγκαταστάσεις, στον Ασπρόπυργο, η DB Schenker. Αποθήκες 5.000 τμ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το ενδεχόμενο να «κατεβάσει» μηχανές έλξης, λαμβάνοντας σιδηροδρομική άδεια, εξετάζει η ελληνική θυγατρική της DB Schenker.

Αυτό αποκαλύπτει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Θωμάς Αρβανίτης σημειώνοντας ότι «εξετάζουμε τις εναλλακτικές δυνατότητες στον τομέα της ιδιωτικής έλξης και των συνεργασιών επ’ αυτής για την επόμενη διετία».

Ο κ. Αρβανίτης υπογραμμίζει ότι η DB Schenker δεν ενδιαφέρεται για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αντίθετα διερευνά την συμμετοχή της στο διαγωνισμό για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο.

Παράλληλα, αναφέρεται με θετικά σχόλια στην υπάρχουσα συνεργασία με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μόνον τον Φεβρουάριο εκτελέσθηκαν 30 πλήρη τρένα, επίδοση – ρεκόρ), τονίζοντας ότι διεξάγονται ενέργειες και για τρένα επιστροφής.

Αναφορικά με τις επιδόσεις της Schenker A.E., σημειώνει ότι, τη διετία 2014-15, η σωρευτική αύξηση των εσόδων έφτασε στο 35% και ότι στα άμεσα πλάνα εντάσσεται η μετεγκατάστασηστην περιοχή του Ασπροπύργου.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πως κύλησε η περσινή χρονιά για την Schenker A.E., μέλος του ομίλου Schenker Logistics;

-Η DB SchenkerA.E. σημείωσε, πέρυσι, κύκλο εργασιών που υπολογίζουμε ότι θα ξεπεράσει τα 33 εκατ., με αποτέλεσμα, τη διετία 2014-15, η σωρευτική αύξηση των εσόδων να φτάσει στο 35%.

Το 2015 δεν ήταν μια ισορροπημένη χρονιά, εξαιτίας των πολλαπλών εκλογικών αναμετρήσεων, του δημοψηφίσματος και φυσικά της επιβολής των capital controls. Το β’ εξάμηνο η κατάσταση ήταν επιβαρυντική, ωστόσο καταφέραμε να εξυπηρετήσουμε αδιάλειπτα τους πελάτες μας.

Μάλιστα, διευρύναμε και το έργο μας, παρά τις δυσκολίες, λόγω του κλεισίματος των συνόρων στην Ειδομένη για περίπου 1 μήνα.

Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στα «μεγάλα συστήματα έργου», είτε στο κομμάτι του multimodal solutions, είτε στο κομμάτι των συστημικών οδικών μεταφορών, είτε στο κομμάτι των θαλασσίων εξαγωγών.

H DB Schenker εξελίσσεται σε ένα κορυφαίο ολοκληρωμένο πάροχο λύσεων στον τομέα διεθνών μεταφορών και logistics.

Σε εγχώριο επίπεδο, στα άμεσα πλάνα εντάσσεται η μετεγκατάσταση στην περιοχή του Ασπροπύργου, κάτι το οποίο θα προσδώσει μια διαφορετική τροχιά ανάπτυξης και στόχευσης έργου και πελατών.

Θα συγκεντρωθούν τα τμήματα του Αυλώνα και της Καλλιθέας στον Ασπρόπυργο, επιτυγχάνοντας λειτουργική και επιχειρησιακή ενοποίηση.

-Οι εκτιμήσεις για το 2016;

-Για το τρέχον έτος δεν μπορούμε να προβoύμε σε εκτιμήσεις, καθώς πολλές εταιρείες βρίσκονται υπό καθεστώς δυσκολίας, αναφορικά με την ρευστότητα τους.

Η ρευστότητα δεν επηρεάζει μονάχα τις εισαγωγικές εταιρείες, αλλά και τις εξαγωγικές, διότι ότι αγοράζουν, το χρηματοδοτούν άμεσα, είτε από ιδία κεφάλαια, είτε από δανεισμό.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επί του παρόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει σε ευρύτερα ανταγωνιστικά πλαίσια, λόγω μη τιμολογιακής διαφοροποίησης, βάσει συγκεκριμένων θεσμικών προδιαγραφών.

Ως γνωστόν, την παρούσα περίοδο, οι γραμμές πίστωσης είναι στενές και δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα έχουν «πέσει οι στροφές» της πραγματικής οικονομίας.

Γενικότερα, η αγορά δεν δημιουργεί άμεσες προοπτικές διεύρυνσης, όσο δεν ολοκληρώνεται η αξιολόγηση από τους θεσμούς και η αξιοπιστία της χώρας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει λύση με τα κόκκινα δάνεια και τα capital controls λειτουργούν ως το «φρένο του αυτοκινήτου».

Τέλος, κορυφαίο θέμα παραμένει η ανεπάρκεια νέων επενδυτικών κεφαλαίων και η επικίνδυνη μείωση των υφιστάμενων.

-Πως πηγαίνει η συνεργασία με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

-Το μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας με την Cosco είναι πολύ σημαντικό, εξαιτίας και του ειδικού νομικού καθεστώτος (απαλλαγής πληρωμής ΦΠΑ & Δασμών) για διερχόμενα φορτία TRANSIT μεγάλων διεθνών πελατών που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια.

Η Cosco έφερε πελάτες «πολύ υψηλών εμπορικών αξιών και απαιτήσεων» και επομένως, διερευνά και επιδιώκει την εύρεση εξειδικευμένων και αξιόπιστων συνεργατών, στην εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων που διακινεί προς την ευρωπαϊκή ενδοχώρα.

H DB Schenker Logistics έχει εμπειρία, τόσο στις σιδηροδρομικές μεταφορές, όσο και στις συνδυασμένες, αλλά και σημαντική δικτυακή διαχείριση – υποστήριξη στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αξιοπιστία σταθερού χρόνου μεταφοράς η ασφάλεια και η ανταγωνιστική παροχή υπηρεσιών / λύσεων.

Επίσης, η DB Schenker Logistics, στις 14 χώρες της ΝΑ Ευρώπης, έχει κοινή κουλτούρα διαχείρισης του μεταφορικού έργου και ικανότητα στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων μέσω του δικού της δικτύου.

Η συνεργασία με την Cosco ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Ο πρώτος συρμός δρομολογήθηκε τον Απρίλιο του 2014 και μόνον το 2015 δρομολογήθηκαν πάνω από 200 πλήρη τραίνα. Φέτος μόνον τον Φεβρουάριο εκτελέσθηκαν 30 πλήρη τραίνα. Πρόκειται για επίδοση ρεκόρ!

Ωστόσο, πρέπει να δρομολογούνται και τρένα επιστροφής. Μαζί με την Cosco επιδιώκουμε να γίνει αυτό πραγματικότητα στο αμέσως επόμενο διάσημα.

Γενικότερα, η συνεργασία με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αγαστή. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε αυτή τη διετία, έχει επιδείξει υψηλό επαγγελματισμό και ανταπόκριση στις προκλήσεις του έργου.

-Δημιουργήθηκαν προβλήματα από το κλείσιμο των συνόρων στην Ειδομένη;

-Τα εμπορεύματα διακινούνταν μέσω Βουλγαρίας, κάτι το οποίο σήμαινε πρόσθετη χρηματική και χρονική επιβάρυνση. Η χρονική επιβάρυνση ήταν 1-2 ημέρες, διότι η Βουλγαρία δεν έχει επιπλέον μεταφορικούς σιδηροδρομικούς διαδρόμους.

Πρέπει να δρομολογούνται και τρένα επιστροφής. Μαζί με την Cosco επιδιώκουμε να γίνει αυτό πραγματικότητα στο αμέσως επόμενο διάσημα.

Όπως ήταν φυσικό, ακυρώθηκαν παραγγελίες. Υπήρξε έργο που «γύρισε» σε θαλάσσιο διάδρομο, μέσω του λιμένα Κόπερ της Σλοβενίας.

-Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε τροχιά αποκρατικοποίησης. Ενδιαφέρεστε;

-Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει ενδιαφέρον, η μητρική εταιρεία δεν έχει εκδηλώσει την εν λόγω πρόθεση.

Αντίθετα, διερευνούμε την συμμετοχή μας στο Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο.

-Υπάρχει το ενδεχόμενο να «κατεβάσετε» μηχανές έλξης; Να λάβετε σιδηροδρομική άδεια στην Ελλάδα;

-Εξετάζουμε κάθε δυνατό τρόπο για να ενισχύσουμε την παρουσία μας. Είναι μέσα στην εταιρική / ευρωπαϊκή ατζέντα μας.

Συνοπτικά, εξετάζουμε τις εναλλακτικές δυνατότητες στον τομέα της ιδιωτικής έλξης και των συνεργασιών επ’ αυτής για την επόμενη διετία.

-Πιστεύετε ότι θα ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

-Πιθανόν να ιδιωτικοποιηθεί. Εάν ιδιωτικοποιηθεί, σε συνδυασμό και με την δυνητική ύπαρξη κι άλλων ιδιωτικών παρόχων, θα υπάρξει ουσιαστικός ανταγωνισμός, με την προϋπόθεση ότι το βασικό δίκτυο υποδομών θα ολοκληρωθεί το 2018.

Βεβαίως και μία κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα λειτουργεί σε πλαίσια ανταγωνισμού από κοινού με ιδιωτικούς πάροχους έλξης, θα επέφερε ουσιαστικές αλλαγές στην εν λόγω αγορά.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επί του παρόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει σε ευρύτερα ανταγωνιστικά πλαίσια, λόγω μη τιμολογιακής διαφοροποίησης, βάσει συγκεκριμένων θεσμικών προδιαγραφών.

-Η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ θα συμβάλει στην ενίσχυση των εμπορευματικών μεταφορών;

-Μένει να διαπιστωθεί. Πάντως, εάν πάρουμε για παράδειγμα τι έγινε στην PCT, με την σημαντική άνοδο του όγκου εμπορευματοκιβωτίων, τότε βεβαίως και θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη.

Ο ΟΛΠ μπορεί να αναπτυχθεί σε ποικίλους τομείς, όπως το car terminal και η κρουαζιέρα. Οι δυνατότητες και προοπτικές του Πειραιά είναι μεγάλες, όπως εκτιμάται και από το τίμημα που προσέφερε η Coscoγια την απόκτηση του 67%.

-Γενικότερα, ποιο είναι το όραμα και η κεντρική στρατηγική σας για το μέλλον;

-Να γίνουμε “PRIMUS”. “PRIMUS” είναι το όραμα μας να είμαστε πρώτοι στον κλάδο μας.

Οι καλύτεροι, αναφορικά με την αποδοτικότητα, οι πρώτοι όταν πρόκειται για παροχή υπηρεσιών και ποιότητας, τοποθετημένη σε μία κερδοφόρα ηγετική θέση στην αγορά, και έχοντας τη νοοτροπία του νικητή.

Πρέπει να πιστέψουμε στις αλλαγές και την επιτυχία που βρίσκεται μπροστά μας. Πρόκειται για ένα ταξίδι ριζικής μεταμόρφωσης του τρόπου με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε και εργαζόμαστε. Σύμφωνα με την στρατηγική του “PRIMUS” υπάρχουν τρεις πυλώνες που βασίζονται σε:

Α. Αποδοτικότητα – Μειώνοντας δομικά στοιχεία κόστους,

Β. Ανάπτυξη – Αύξηση του έργου μας,

Γ. Εταιρική κουλτούρα – Ανάπτυξη της νοοτροπίας του νικητή.

Tags:DB SCHENKER

Σχετικά Άρθρα

Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.
LOGISTICS

Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.

27 Ιουνίου, 2022
Η DB Schenker συνδέει 38 χώρες, με ένα δίκτυο μεταφοράς συστημικών (γκρουπάζ) αποστολών
INTERNATIONAL

DB Schenker reveals hydrogen-ambitions and orders first fuel-cell powered trucks from hylane

27 Ιουνίου, 2022
Η DB Schenker προχώρησε στην εξαγορά της Bitergo
LOGISTICS

Η DB Schenker προχώρησε στην εξαγορά της Bitergo

7 Ιουνίου, 2022
Η DB Schenker συνδέει 38 χώρες, με ένα δίκτυο μεταφοράς συστημικών (γκρουπάζ) αποστολών
INTERNATIONAL

DB Schenker now enables B2C delivery

6 Ιουνίου, 2022
Στο “μικροσκόπιο” της Αρχών η DB Schenker Ιταλίας για επαφές με τη Μαφία
LOGISTICS

Στο “μικροσκόπιο” της Αρχών η DB Schenker Ιταλίας για επαφές με τη Μαφία

19 Μαΐου, 2022
Η DB Schenker συνδέει 38 χώρες, με ένα δίκτυο μεταφοράς συστημικών (γκρουπάζ) αποστολών
LOGISTICS

Νέος διευθύνων σύμβουλος της DB Schenker ο Στ. Αγιόπουλος

10 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Εμπορευματικά κέντρα: Παραμένουν ακόμα σε… μακέτες

Κ. Καλλίνικος, Goldair: Εάν σπάσει ο διαγωνισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σίγουρα θα μας ενδιέφερε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ