• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 22 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ι. Παπαδοπούλου, ΔΑΑ: Δεν αποτελεί «απειλή» για το «Ελ. Βενιζέλος» η παραχώρηση των περιφερειακών

vvegiazi by vvegiazi
2 Νοεμβρίου, 2015
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο… ανταγωνισμός δεν «φοβίζει» το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Τουναντίον. Η διαφαινόμενη παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν αποτελεί απειλή, αλλά πρόκληση για το αεροδρόμιο των Αθηνών, σύμφωνα με τη διευθύντρια επικοινωνίας και marketing του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.

Η κα. Παπαδοπούλου, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, υποστηρίζει ότι η παραχώρηση των περιφερειακών θα οδηγήσει σε εκσυγχρονισμό των υποδομών τους, αναβαθμίζοντας τις αεροπορικές μεταφορές στη χώρα και συνάμα, προσφέροντας νέες δυνατότητες.

Για την εφετινή χρονιά, σημειώνει ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας θα καταγράψει ρεκόρ επιβατών, άνω των 17,5 εκατ., ενώ το 2016 η ανάπτυξη θα είναι πιο «ήπια» (θα κινηθεί σε μονοψήφιο αριθμό).

Η εμπορική διευθύντρια του «Ελ. Βενιζέλος» αναφέρεται στις ενέργειες για την ενίσχυση της Αθήνας, τόσο ως τελικού, όσο και ως ενδιάμεσου προορισμού, με στόχο να αυξηθεί, ακόμη περισσότερο, η επισκεψιμότητα και διασυνδεσιμότητά της.

Τέλος, αναφορικά με τις επιπτώσεις των capital controls στους Έλληνες ταξιδιώτες,υπογραμμίζει ότι κινούνται, προς το παρόν, σε μονοψήφιους ρυθμούς αύξησης, σε αντίθεση με τη διψήφια αύξηση του 18%, που είχαμε δει το πρώτο εξάμηνο του 2015.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πως διαμορφώνεται η επιβατική κίνηση; Πως θα κλείσει η χρονιά;

-Θα ξεπεράσουμε, εφέτος, τα 17,5 εκατ. επιβάτες. Πρόκειται για επίδοση – ρεκόρ, εάν αναλογιστεί κανείς ότι η, μέχρι στιγμής μεγαλύτερη επίδοση, από πλευράς επιβατικής κίνησης,ήταν το 2007, ακριβώς πριν εισέλθει η χώρα μας στην κρίση, με 16,5 εκατομμύρια επιβάτες.

Είναι σημαντικό να πούμε ότι η εξέλιξη αυτή της φετινής κίνησης χαρακτηρίζεται από αυξημένη προσφορά πτήσεων και θέσεων, από έναν μεγάλο αριθμό αεροπορικών εταιρειών, από νέες εταιρείες και προορισμούς, αύξηση συχνοτήτων και υψηλές πληρότητες.

Σημαντικοί παράγοντες ήταν, φυσικά κατ’ αρχάς, η δυναμική ανάπτυξη της Aegean, καθώς και το γεγονός ότι υπάρχει πλέον βάση χαμηλού κόστους αερομεταφορέα στην Αθήνα, αλλά και η συνολική αύξηση των εταιρειών χαμηλού κόστους, που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο μας.

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί, επίσης, το γεγονός ότι οι αερομεταφορείς που επιχειρούν σε υπερπόντια δρομολόγια, φέτος διεύρυναν τη χρονική περίοδο δραστηριοποίησής τους και πρόσθεσαν αρκετές επιπλέον συχνότητες.

Βέβαια, ο τομέας των αερομεταφορών είναι εξαιρετικά ευμετάβλητος και είναι σημαντικό να λαμβάνουμε συνεχώς υπόψη μας ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν την αεροπορική κίνηση είναι η εξέλιξη των μακροοικονομικών μεγεθών, η ελκυστικότητα του προορισμού και η ένταξή του στο δίκτυο των αερομεταφορέων, καθώς και τα στρατηγικά σχέδια και η διαμόρφωση του δικτύου του αερομεταφορέα βάσης.

-Αρκετοί υποστηρίζουν ότι το αεροδρόμιο «έπιασε ταβάνι». Ισχύει;  

-Οι στόχοι μας σίγουρα «δεν πιάνουν ταβάνι». Θέλουμε συνεχώς να διευρύνουμε και να ενισχύουμε τη συνεργασία μας με τις αεροπορικές εταιρείες, να συνεχίσουμε την ουσιαστική συμβολή μας στην ανάδειξη και προώθηση του προορισμού «Αθήνα» και, βέβαια, να προσφέρουμε όλο και περισσότερα στην ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας.

Αστάθμητο παράγοντα, για τη συνολική εξέλιξη της επιβατικής κίνησης, αποτελούν οι Έλληνες επιβάτες.

Έτσι, συνεχίζουμε δυναμικά την πολιτική των στοχευμένων κινήτρων και τη διαμόρφωση πολιτικών υποστήριξης και προώθησης των αεροπορικών συνεργατών μας και εντός Νοεμβρίου, ανακοινώνουμε, σε συνεργασία με την Marketing Greece, την καμπάνια «SpeakAθenian, BeanAθenian», που αποτελεί εξέλιξη της εξαιρετικά επιτυχημένης περυσινής καμπάνιας μας “PerhaΨ you’reanAΘenian, too!” και βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η επεξεργασία και ολοκλήρωση νέων και καινοτόμων υπηρεσιών για τους επιβάτες μας.

Ως προς την επιβατική κίνηση τώρα, η αρχική εκτίμηση για το 2016 δεν είναι αρνητική. Σύμφωνα με τα στοιχεία και την πληροφόρηση που έχουμε, μέχρι στιγμής, από τις αεροπορικές εταιρείες, αναμένουμε ήπια, μονοψήφια ανάπτυξη για την επόμενη χρονιά.

-Ποια είναι τα μηνύματα για το καλοκαίρι του 2016, αλλά και τον εφετινό χειμώνα;

-Όπως είπαμε και πριν, τα μηνύματα που έχουμε για την προσεχή θερινή περίοδο δεν είναι αρνητικά. Σημαντικά στοιχεία αποτελούν η συνέχιση της δυναμικής ανάπτυξης της Aegean,με 14 νέους προορισμούς από την Αθήνα για το καλοκαίρι 2016, αλλά και η ενίσχυση του δικτύου της Ryanair με την προσθήκη συχνοτήτων, καθώς και η προσθήκη νέων προορισμών από άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Βασικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς και πολλές ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάζουν διψήφιες, σε κάποιες περιπτώσεις και τριψήφιες αυξήσεις.

Ακόμη, αξίζει να τονίσουμε την επαναδραστηριοποίηση της United (πρώην Continental)στην αγορά μας, η οποία από το καλοκαίρι 2016 θα συνδέει την Αθήνα με τη Νέα Υόρκη.

Η United έρχεται να προστεθεί στην Delta, την American Airlines, την Air Canada και την Air Transat που συνδέουν την Αθήνα με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά και στην επέκταση της περιόδου δραστηριοποίησής  τους στην αθηναϊκή αγορά, στοιχείο πολύ σημαντικό, καθώς αποδεικνύει το δυναμισμό που χαρακτηρίζει σε αυτό το στάδιο την αγορά μας.

Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις, όπως της Volotea και της Blue Air που ενισχύουν τα δρομολόγιά τους και επανεμφανίσεις, όπως της LOT (Aθήνα  – Βαρσοβία).

Κατά την τρέχουσα χειμερινή περίοδο (Νοέμβριος – Μάρτιος), η Aegean διατηρεί ορισμένες από τις νέες πτήσεις που εισήγαγε το καλοκαίρι, η Ryanair κρατά όλους τους προορισμούς της,  περιλαμβανομένων και αυτών που είχε ξεκινήσει το καλοκαίρι και προσθέτει ακόμη έναν, το Βερολίνο.

Πρέπει να πούμε βέβαια ότι αστάθμητο παράγοντα για τη συνολική εξέλιξη της επιβατικής κίνησης αποτελούν οι Έλληνες επιβάτες.

Μέσα σε ένα περιβάλλον κρίσιμων μακροοικονομικών εξελίξεων και περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων, οι Έλληνες κινούνται, προς το παρόν, σε μονοψήφιους ρυθμούς αύξησης, σε αντίθεση με τη διψήφια αύξηση του 18% που είχαμε δει το πρώτο εξάμηνο του 2015.

-«Πουλάει» το brand «Αθήνα»; Είναι ελκυστικός προορισμός;

-Κατ’ αρχάς, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 28% αύξηση των ξένων που επισκέφτηκαν την πόλη μας το 2014 και 26% περισσότεροι το 2015.

Βασικές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς και πολλές ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάζουν διψήφιες, σε κάποιες περιπτώσεις και τριψήφιες αυξήσεις.

Στρατηγικό στόχο αποτελεί η προώθηση της Αθήνας, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, έτσι ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, σχεδιάζουμε, χρηματοδοτούμε και υλοποιούμε έναν μεγάλο αριθμό δράσεων, που εκτείνονται από τα προγράμματα υποστήριξης των αεροπορικών συνεργατών μας, έως εξειδικευμένα προγράμματα και ενέργειες προώθησης του προορισμού.

Ενδεικτικά, σας αναφέρω το “TAGAthens”, το πιο πρόσφατο πρόγραμμα για την ενίσχυση της Αθήνας, ως ενδιάμεσου σταθμού.

Μέσω αυτού, επιδιώκουμε να κεφαλαιοποιήσουμε ροές από τα Βαλκάνια, την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, με κατεύθυνση προς Μ. Ανατολή, Ασία/Ειρηνικό και Αυστραλία,καθώς και τη δυναμική των αεροπορικών εταιρειών για σύνδεση των απευθείας προορισμών τους, με προορισμούς μέσω της Αθήνας, ενισχύοντας έτσι τη διασυνδεσιμότητα της πόλης.

Πιστεύουμε, λοιπόν, πάρα πολύ στην «Αθήνα» και σε ό,τι προσφέρει και έχει τις δυνατότητες να προσφέρει στον ξένο επισκέπτη.  Πιστεύουμε κυρίως στη μόνιμη και ουσιαστική σχέση, που η πόλη μπορεί να αναπτύξει με τον επισκέπτη.

Οι περισσότεροι πολίτες ανά τον κόσμο, έχουν «γνωρίσει» την Αθήνα από πολύ νεαρή ηλικία, γιατί έχουν «γνωρίσει» και έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις διδαχθεί, ό,τι έχει δημιουργήσει η χώρα και η πόλη αυτή μέσα από τον αρχαίο πολιτισμό της.

Και αυτό το στοιχείο είναι το ουσιαστικό συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας και της πόλης, σε σχέση με άλλους τουριστικούς προορισμούς.

Η προσπάθεια, η δική μας λοιπόν, σε συνεργασία με τους φορείς και τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, είναι η ανάδειξη όλων των διαφορετικών «προσώπων» της πόλης, έτσι ώστε ο ξένος επισκέπτης, όχι μόνο να περάσει όμορφα εδώ, αλλά και να «ανακαλύψει» τι ουσιαστικότερο τον συνδέει με την πόλη αυτή, να «ανακαλύψει» δηλαδή και τη δική του αθηναϊκή πλευρά.

Όπως αναφέρθηκε και πριν, έτσι προέκυψε – και σε αυτό το στοιχείο βασίστηκε – η πολύ επιτυχημένη περυσινή καμπάνια «PerhaΨ you’reanAθenian, too!» και από αυτό το στοιχείο εμπνέεται και το δεύτερο μέρος της “SpeakAΘenian, BeanAθenian”, που πρόκειται να ανακοινώσουμε μέσα στον Νοέμβριο, σε συνεργασία με την MarketingGreece.

-Θα υπάρξουν νέες επενδύσεις;

-Έχουμε ήδη ολοκληρώσει μια σειρά σημαντικών επενδύσεων στην «Περιοχή Εκτός Σένγκεν». Οι επενδύσεις αυτές αποτελούν σκέλος ενός σημαντικού προγράμματος αναβάθμισης και βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας που ολοκληρώνεται σταδιακά.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης επένδυσης,  ο έλεγχος επιβατών και χειραποσκευών γίνεται πλέον αμέσως μετά τον έλεγχο διαβατηρίων, προσφέροντας στον επισκέπτη τη δυνατότητα να απολαύσει τον χρόνο πριν την αναχώρησή του, σε μία πλήρως αναβαθμισμένη εμπορική περιοχή και σε έναν αρχιτεκτονικά και αισθητικά αναδιαμορφωμένο χώρο αναμονής, που αποτελούνται από τρία διαφορετικά – ουσιαστικά και σημειολογικά – μέρη, που είναι η αγορά, η στοά και η πλατεία.

-Το θέμα των ημερών στην αεροδρομιακή κοινότητα αποτελεί η παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Αποτελεί «απειλή» για το ΔΑΑ;

-Δεν αποτελεί απειλή, ούτε ο εκσυγχρονισμός αεροδρομιακών υποδομών, ούτε ο ανταγωνισμός. Αντίθετα, σηματοδοτούν νέες προκλήσεις, τις οποίες και καλωσορίζουμε.

Άλλωστε, ο τομέας των αερομεταφορών είναι ένας τομέας που εγγενώς φέρει τον δυναμισμό, τις αλλαγές και την ταχύτατη προσαρμογή σε νέα δεδομένα.

Θεωρούμε λοιπόν ότι η έλευση ιδιωτών επενδυτών θα οδηγήσει σε εκσυγχρονισμό των υποδομών των περιφερειακών αεροδρομίων, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία και του Έλληνα και του ξένου ταξιδιώτη, αναβαθμίζοντας τις αεροπορικές μεταφορές στη χώρα μας και προσφέροντας νέες δυνατότητες.

Tags:FRAPORT GREECEΔΑΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης στα κορυφαία της Ευρώπης στην κατηγορία «5 – 15 εκατ. επιβάτες τον χρόνο»

21 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ανοιχτό το ενδεχόμενο επίτευξης νέου ρεκόρ διακίνησης επιβατών από τη Fraport Greece

20 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Αθήνα ως τουριστικός προορισμός και η συσχέτιση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με τα ξενοδοχεία

9 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στο +3,1% η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, στο δίμηνο του 2023, έναντι του 2019

3 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αυτές είναι οι κύριες «δεξαμενές» επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας (πίνακες)

1 Μαρτίου, 2023
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Από την Intrakat το έργο κάλυψης σήματος κινητής στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece

28 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

J. Pearson, CEO της DHL Express Europe: Στην ελληνική κρίση, «απαντάμε» με νέες επενδύσεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

17 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ