Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Σουρέτης, Intrakat: Κορυφαία εξέλιξη στον κατασκευαστικό κλάδο η συμφωνία με τον Δ. Κούτρα

vvegiazi by vvegiazi
13 Φεβρουαρίου, 2019
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για τη στρατηγική της εταιρείας και το πλαίσιο των επόμενων κινήσεων μίλησε, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος της Intrakat Πέτρος Σουρέτης.

Όπως επεσήμανε, η συμφωνία της Intracom Holdings, του ομίλου Κόκκαλη, με τον Δημήτρη Κούτρα, χαρακτηρίστηκε ως «κορυφαία εξέλιξη» στον κατασκευαστικό χώρο, καθώς δημιούργησε νέα δεδομένα με πολλαπλασιαστική δυναμική.

Ακόμη, πρόσθεσε ότι ο όμιλος Intrakat είναι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και ότι φιλοδοξεί να κατακτήσει ηγετική θέση στην προσεχή πενταετία.

Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του κ. Σουρέτη, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και τη δημοσιογράφο Mαρία Τσιβγέλη, έχει ως εξής:

-Ποια είναι η δική σας εκτίμηση για την πορεία της ελληνικής οικονομίας τα επόμενα χρόνια;

-Μετά από 10 χρόνια οικονομικής κρίσης που έπληξε καίρια τον κατασκευαστικό χώρο και επέφερε σημαντικές αλλαγές σε μετοχικά και εταιρικά σχήματα, η μετά κρίση εποχή διαγράφεται σε ένα νέο τοπίο.

Είμαι αισιόδοξος λοιπόν, αλλά υπό τρεις προϋποθέσεις: Να υπάρχει πολιτική σταθερότητα συνοδευόμενη από τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, για να ξεπεραστούν οι εύλογες ανησυχίες των επενδυτών, να επιστρέψει στην κανονικότητα το τραπεζικό σύστημα ώστε να χρηματοδοτηθεί η υγιής επιχειρηματικότητα και να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένους τομείς όπου υπάρχει σημαντικό πεδίο ανάπτυξης, όπως ο τουρισμός, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας κ.ά.

-Ο κατασκευαστικός χώρος πάντως έγινε, από ατμομηχανή της οικονομίας, το τελευταίο βαγόνι της.

-Να το θέσω πιο σωστά; Παραμένει ατμομηχανή αλλά χρειάζεται «καύσιμα» και ανασχεδιασμό της πορείας της, νέες «ράγες» νέα στόχευση και φυσικά νέα αντίληψη στο επιχειρείν.

Εμείς περάσαμε ήδη από την προηγούμενη χρονιά στην post crisis εποχή της Intrakat, αναδιοργανωθήκαμε και έχουμε σαφή στρατηγική.

-Όπως η σύμπραξη με τον Δημήτρη Κούτρα;

-Αυτή είναι μια κορυφαία στρατηγική συμφωνία από κάθε άποψη, που εκφράζει το πνεύμα του professional DNA μας.

Ο Δημήτρης Κούτρας πέρα από θρυλική θα σας έλεγα προσωπικότητα στο χώρο μας, είναι κι ένας πολύ δυναμικός επιχειρηματίας. Το ενδιαφέρον είναι ότι συναντηθήκαμε στο σωστό timing.

Μέσα στο 2018 ολοκληρώσαμε την εταιρική αναδιοργάνωση με την Intradevelopment που είναι εξειδικευμένη εταιρεία ανάπτυξης οικιστικών, εμπορικών και τουριστικών ακινήτων καθώς και  την δραστηριότητα αιολικής ενέργειας να περνούν  στην Intracom Holdings.

Επίσης, ενδοεταιρικά προχωρήσαμε σε οργανωτική αναμόρφωση με νέες  καθαρές δομές, σύγχρονο management και τεχνοκρατική κουλτούρα. Είναι δηλαδή μια συνολική στρατηγική που φυσικά υλοποιείται βήμα προς βήμα.

-Είναι προφανές ότι θέλετε να «μεγαλώσετε» και μάλιστα γρήγορα.

-Κοιτάξτε ρεαλιστικά, όχι με μεγαλοστομίες, στοχεύουμε την επόμενη πενταετία να κατακτήσουμε ηγετική θέση στον χώρο. Τονίζω το «ρεαλιστικά» γιατί σήμερα π.χ έχουμε ανεκτέλεστο 500 εκατ. ευρώ, ολοκληρώσαμε ήδη τα έργα στα 3 από τα 14 αεροδρόμια της Fraport ενώ διαθέτουμε πλέον ανταγωνιστικό μηχανισμό παραγωγής έργων.

Μην ξεχνάτε ότι η Intrakat είναι ήδη στο top 5 των τεχνικών εταιρειών, είναι εισηγμένη, έχει μια πορεία 30 και πλέον χρόνων καθώς ιδρύθηκε από τον Σωκράτη Κόκκαλη το 1987, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό έχοντας αναλάβει και εκτελέσει σύνθετα έργα.

Οπότε ναι, είμαστε φιλόδοξοι για το άμεσο μέλλον αλλά χτίζουμε πάνω σε πολύ στέρεες βάσεις.

-Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας, για το 2019 δηλαδή;

-Προσωπικά θεωρώ ότι το 2019 είναι χρονιά ορόσημο για την Intrakat για τους λόγους που είπα νωρίτερα, επειδή είμαστε έτοιμοι από κάθε πλευρά.

Ασφαλώς έχουμε ξεκάθαρους άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθούμε: Τα δημόσια αλλά και τα μεγάλα ιδιωτικά έργα υποδομών που εκτιμώ ότι θα λειτουργήσουν ως μοχλός ανάπτυξης γενικότερα.

Φυσικά τα ΣΔΙΤ και τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα καθώς αποτελούν την ας πούμε «σταθερά» του κατασκευαστικού χώρου και τέλος στο καινοτόμο πεδίο της «Πράσινης Οικονομίας» και της smart economy στα οποία πιστεύουμε ότι η Intrakat έχει όλες τις προϋποθέσεις να είναι η leading εταιρεία.

Γεωγραφικά μιλώντας καθώς έχουμε διεθνή παρουσία το footprint της δραστηριότητας μας είναι τα  Βαλκάνια και οι παραμεσόγειες χώρες. Έχουμε στόχο να φτάσουμε τα 300 εκατ. ευρώ turnover το 2019.

-Μιλήσατε πριν για το τραπεζικό σύστημα ως προς την χρηματοδότηση του κατασκευαστικού χώρου. Εσείς που προσβλέπετε;

-Κοιτάξτε, πρέπει να είμαστε «πολυμήχανοι» και να χρησιμοποιούμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία στήριξης της αγοράς ανάλογα.

Υπάρχουν εργαλεία όπως και διαθέσιμοι πόροι από διαφορετικές πηγές, όπως το νέο ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Υπάρχουν οι Παραχωρήσεις έργων και τα ιδιωτικά κεφάλαια όπως και τα investment funds.

Δεν ισχυρίζομαι ότι ο σχεδιασμός μπορεί να είναι το ίδιο εύκολος όπως στο παρελθόν, ισχυρίζομαι όμως ότι αν υπάρχει σαφής στόχευση, σωστός προγραμματισμός και εταιρική αξιοπιστία, διασφαλίζεται και η χρηματοδότηση.

-Αν σας ζητούσα να περιγράψετε με πέντε λέξεις την Intrakat σήμερα πώς θα την ορίζατε;

-Με πέντε λέξεις δύσκολο… Ας πούμε: Αξιόπιστη, έμπειρη, δυναμική και καινοτόμα για το αύριο… Έξι λέξεις!

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:INTRAKATΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΠΕΤΡΟΣ ΣΟΥΡΕΤΗΣ

Σχετικά Άρθρα

photography greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ουσιαστικές παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο εκτέλεσης των δημόσιων έργων ζητά ο ΣΤΕΑΤ

31 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαντήσεις από τα πολιτικά κόμματα ζητά η αγορά των κατασκευών

17 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιχείρηση “Μπουλντόζα”: Έλεγχοι ΑΑΔΕ σε κατασκευαστικές για φοροδιαφυγή και εικονικά τιμολόγια

16 Μαΐου, 2023
MMM

H πρόοδος των μεγάλων έργων υποδομών και μεταφορών (ΒΟΑΚ, Μετρό, Καστέλι, Ε65, κ.ά.)

2 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρότυπων Προτάσεων

1 Μαΐου, 2023
MMM

Το πρόγραμμα της ΝΔ σε υποδομές – μεταφορές: Ολοκλήρωση 10 μεγάλων έργων, νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

27 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αντ. Φειδοπιάστης, ΕΛΤΑ Courier: Στόχος η δεύτερη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών ως το 2021

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
???????????????????

Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

8 Ιουνίου, 2023
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

8 Ιουνίου, 2023

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ