• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

    1 Ιουλίου, 2022
    Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

    1 Ιουλίου, 2022
    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

    1 Ιουλίου, 2022
    Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

    1 Ιουλίου, 2022
    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

J. Pearson, CEO της DHL Express Europe: Στην ελληνική κρίση, «απαντάμε» με νέες επενδύσεις

vvegiazi by vvegiazi
28 Σεπτεμβρίου, 2015
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Regine Buetnner, DHL: Στόχος μας είναι να καταστούμε ο καλύτερος εργοδότης παγκοσμίως
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με νέες επενδύσεις «απαντά» στην ελληνική κρίση η DHL Express. Όπως αναφέρει, σε συνέντευξή του στο metaforespress.gr, o John Pearson, CEO της DHL Express Europe, η ελληνική θυγατρική θα προβεί σε μεγάλες επενδύσεις, κυρίως στο «Ελ. Βενιζέλος».

Ο κ. Pearson, ο οποίος εμφανίζεται ικανοποιημένος από τις επιδόσεις της DHL Express στην ελληνική αγορά, υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την αποκρατικοποίηση των ΕΛΤΑ, διαβλέποντας παράλληλα, έμμεσες ευκαιρίες από την ενίσχυση των εμπορευματικών μεταφορών στο λιμάνι του Πειραιά.

Αναφορικά με τις μελλοντικές εξελίξεις του κλάδου των ταχυμεταφορών και logistics, o κ. Pearson υποστηρίζει ότι οι διαδικτυακές εφαρμογές θα δημιουργήσουν, τα επόμενα 10 χρόνια, μια επιπρόσθετη αξία 8 τρις δολαρίων σε όλο τον κόσμο, με αντίκτυπο περίπου 1,9 τρις για δραστηριότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Τέλος, σχετικά με τη πιθανή εξαγορά της ΤΝΤ από τη Fedex, επισημαίνει ότι η DHL είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πώς κινείται η ευρωπαϊκή αγορά ταχυμεταφορών;

-Εάν και παρατηρείται μια επιβράδυνση στις ευρωπαϊκές οικονομίες, ωστόσο η DHL παρουσίασε αύξηση πωλήσεων, το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Αυτό οφείλεται στην ικανότητα διατήρησης των πελατών, στην απόκτηση ολοένα μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και στη βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών μας, μέσω επενδύσεων.

Μόνο τον Ιούνιο είχαμε 17.000 περισσότερους πελάτες στην DHL Express Ευρώπης, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014.

Γενικότερα, η απόδοση της DHL στις περισσότερες από τις ευρωπαϊκές χώρες ενισχύεται και μάλιστα αξιοσημείωτα.

-Ποιες είναι οι προοπτικές της ελληνικής αγοράς;

-Το τελευταίο έτος αποτέλεσε μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία, ωστόσο ο ρυθμός ανάπτυξης της DHL ήταν διψήφιος. Μάλιστα, το πρώτο εξάμηνο του 2015 η θετική πορεία συνεχίστηκε και έτσι το έτος θα ολοκληρωθεί με θετικό πρόσημο.

Κύριοι άξονες αυτής της επιτυχίας της DHL Express είναι η συνεχής προσέλκυση νέων πελατών, αλλά και οι επενδύσεις που προαναφέραμε και οι οποίες βελτιώνουν, ολοένα περισσότερο, τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Στηρίζουμε την εξαγωγική δραστηριότητα του Έλληνα παραγωγού, της μικρομεσαίας επιχείρησης, των start-ups, του διαδικτυακού εμπορίου.

Είμαστε το «παράθυρο τους στον κόσμο», αφού τους συνδέουμε καθημερινά, με ταχύτητα, ασφάλεια και συνέπεια, με περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές, παρέχοντας ολοκληρωμένες και απόλυτα ανταγωνιστικές λύσεις, τόσο για τις εξαγωγές, όσο και για τις εισαγωγές τους.

-Η DHL υποστηρίζει τη θυγατρική της στην Ελλάδα; Ποιο είναι το πλάνο των επενδύσεων;

-Απολύτως. Τον τελευταίο χρόνο, η DHL Express, παγκοσμίως, αναπτύσσει ένα πλάνο επενδύσεων που ξεπερνά, σε συνολική δέσμευση, το 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε αυτό το πλάνο, συμπεριλαμβάνεται, βεβαίως, και η DHL Express Ελλάδας.

Συγκεκριμένα, τα δύο τελευταία χρόνια έχει επενδυθεί περισσότερο από 1,5 εκατομμύριο ευρώ σε νέες εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη και το αεροδρόμιο «Μακεδονία», στη Λάρισα, τον Πειραιά και τον Άλιμο.

Παράλληλα, έχει πλέον αντικατασταθεί το σύνολο του στόλου της DHL Express με οχήματα νέας τεχνολογίας και φιλικά προς το περιβάλλον και επιπροσθέτως, έχουν εφοδιαστεί, όλοι οι εργαζόμενοι, με εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας.

Μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις πραγματοποιείται στο προσωπικό μας. Η DHL Express Ελλάδας προσέλαβε, μέσα σε 13 μήνες, 45 νέους συναδέλφους, ενώ αύξησε 2 φορές το μηνιαίο εισόδημα των εργαζομένων της.

Στηρίζουμε την εξαγωγική δραστηριότητα του Έλληνα παραγωγού, της μικρομεσαίας επιχείρησης, των start-ups, του διαδικτυακού εμπορίου.

Η εκπαίδευση των ανθρώπων είναι ένα εξίσου σημαντικός τομέας. Αρκεί να σας πω ότι το δυναμικό της εταιρείας μας στην Ελλάδα, έχει παρακολουθήσει το τελευταίο έτος περισσότερες από 4.000 ώρες εκπαίδευσης.

Η μεγαλύτερη επένδυση όμως στην Ελλάδα, συνολικής δέσμευσης 15 εκατομμυρίων ευρώ, βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Πρόκειται για τις εγκαταστάσεις μας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου βέβαια παραμένουμε η μόνη εταιρεία του κλάδου μας με παρουσία εκεί, η οποία μάλιστα θα συνεχιστεί, τουλάχιστον για τα επόμενα 11 χρόνια.

Στόχος αυτής της σημαντικής επένδυσης είναι να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας, να βελτιώσουμε τις συνθήκες εργασίας για τους ανθρώπους μας, με τελικό στόχο την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών, προς τους πελάτες, με ταχύτερους χρόνους παράδοσης και παραλαβής αποστολών.

Όλα τα παραπάνω πιστεύω ενισχύουν και επαληθεύουν την αρχική, μονολεκτική απάντηση για το αν στηρίζουμε την DHL Express Ελλάδας: απολύτως.

-Η ελληνική κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ εξερευνούν τη δυνατότητα ιδιωτικοποίησης των ΕΛΤΑ, πιθανότατα μέσω της προσέλκυσης στρατηγικού εταίρου. Σας ενδιαφέρει η περίπτωση των ΕΛΤΑ; 

-Οι παραδοσιακές ταχυδρομικές υπηρεσίες δεν μας ενδιαφέρουν, δεδομένου ότι, πλέον, λειτουργούμε σε ένα πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας, με την εφοδιαστική αλυσίδα στη ραχοκοκαλιά της.

Ταυτόχρονα, η νέα στρατηγική του ομίλου Deutsche Post DHL επικεντρώνεται, όλο και περισσότερο, στην επέκταση των προσφερόμενων υπηρεσιών στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, με ειδίκευση στις εισαγωγές και τις εξαγωγές και όχι στις εγχώριες υπηρεσίες.

-Οι εξελίξεις στην ευρωπαϊκή, αλλά και την ελληνική εφοδιαστική αλυσίδα είναι συνεχείς: Επέκταση της παραγωγικής ικανότητας της διώρυγας του Σουέζ, ενίσχυση επενδύσεων της Cosco στον Πειραιά, κ.α. Τα ανωτέρω έχουν καμία επίπτωση στα σχέδιά σας;

-Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για σημαντικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν τις τοπικές αγορές, αλλά και τις ευρύτερες περιοχές επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Oι μεταφορές, όχι μόνο θα παρουσιάσουν αλματώδη βελτίωση στα επόμενα χρόνια, αλλά θα κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Ως DHL Express, παρόλο που δε μας επηρεάζει άμεσα, βεβαίως, όπου παρουσιαστούν ευκαιρίες, θα είμαστε εκεί για να ανταποκριθούμε.

-Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις στον κλάδο;

-Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση, που κυκλοφόρησε από το κέντρο καινοτομίας της DHL και επικεντρώθηκε στο διαδίκτυο, θα υπάρξουν 50 δισεκατομμύρια συσκευές που θα συνδέονται στο διαδίκτυο έως το 2020, σε σύγκριση με 15 δισεκατομμύρια σήμερα.

Αυτό θα δημιουργήσει μια επιπρόσθετη αξία 8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων σε όλο τον κόσμο, κατά την επόμενη δεκαετία, με αντίκτυπο περίπου 1,9 τρισεκατομμύρια για δραστηριότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Με άλλα λόγια, πιστεύω πως οι μεταφορές, όχι μόνο θα παρουσιάσουν αλματώδη βελτίωση στα επόμενα χρόνια, αλλά θα κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, σε κάθε άκρη του κόσμου.

Ευκαιρίες ανάπτυξης βλέπουν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες μάλιστα σε διεθνές επίπεδο αναμένεται να έχουν αντλήσει έως και 50% των εσόδων τους, σε διάστημα πέντε ετών, εάν ακολουθήσουν εξωστρεφή στρατηγική (μελέτη του Economist Intelligence Unit για λογαριασμό της DHL Express).

Σε αυτή τη στρατηγική έχουν και στρατηγικούς συμμάχους, με την DHL Express να αποτελεί έναν από αυτούς. Έχουμε την τεχνογνωσία, τις λύσεις και τα εργαλεία να στηρίξουμε αυτές τις εταιρείες και να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες logistics για αυτές, σημαντικό γεγονός απέναντι στις προκλήσεις ενός παγκόσμιου επιχειρηματικού χάρτη που συνεχώς μεταβάλλεται.

-Ενδεχόμενη εξαγορά της TNT από τη Fedex θα επηρεάσει την στρατηγική της DHL;

-Οι «παίχτες» στο χώρο των ταχυμεταφορών είναι λίγοι, οπότε αρχικά σαφώς και γνωρίζουμε το εν λόγω θέμα.

Παράλληλα, κατανοούμε τη δυσκολία και την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος, επομένως προς το παρόν και για όσο καιρό διαρκέσει αυτή η διαδικασία, θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις.

Tags:DHL EXPRESS

Σχετικά Άρθρα

Ελ. Σαμαράς: H DHL Expess δημιουργεί “Green City Hub” στην Αθήνα
LOGISTICS

Ελ. Σαμαράς: H DHL Expess δημιουργεί “Green City Hub” στην Αθήνα

4 Ιουνίου, 2022
O Σπύρος Πατέρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
LOGISTICS

Αεροδρόμιο Αθήνας, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Εγνατία Οδός, DHL Express και Parsons στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

31 Μαΐου, 2022
Ολοκληρώθηκαν τα συγκοινωνιακά έργα της α΄ φάσης ανάπλασης του Φαληρικού όρμου
LOGISTICS

Η DHL «Αργυρός Χορηγός» του ITC 2022 – 5ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

3 Μαΐου, 2022
Η DHL Express Ελλάδας προμηθεύεται 12 ηλεκτρικά eSprinter και eVito της Mercedes-Benz
LOGISTICS

Η DHL Express Ελλάδας προμηθεύεται 12 ηλεκτρικά eSprinter και eVito της Mercedes-Benz

22 Μαρτίου, 2022
Σε «άνθηση» το air cargo, οι επιδόσεις DHL, FedEx και UPS στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σε «άνθηση» το air cargo, οι επιδόσεις DHL, FedEx και UPS στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο

28 Ιανουαρίου, 2022
Φορτηγό υδρογόνου σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων δοκιμάζει η DHL Express
LOGISTICS

Φορτηγό υδρογόνου σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων δοκιμάζει η DHL Express

25 Νοεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Ν. Χαρτσάς: Τα capital controls επέφεραν μεγάλη αναστάτωση σε εισαγωγές – εξαγωγές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Τον Σεπτέμβριο φτάνουν στην Ελλάδα οι 2 μετροπόντικες για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

24 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
To 88% των εσόδων του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης θα προέρχεται από διεθνείς πτήσεις. Έως 15 εκατ. οι επιβάτες

Στα τέλη του 2025 η εμπορική λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Δηλώσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

29 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

Το Υπερταμείο άλλαξε λογότυπο. Οι άξονες του Επιχειρησιακού Σχεδίου 2022 – 2024

1 Ιουλίου, 2022
Επιστρέφουν στην Ελλάδα οι ναυτικοί του πλοίου «Angelic Power» που είχαν εγκλωβιστεί για 15 μήνες στην Κίνα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Διοίκησης από τον ΙΜΟ

1 Ιουλίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση

Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

30 Ιουνίου, 2022
Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

30 Ιουνίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ