• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έπεσαν οι υπογραφές για το Ελληνικό. Τα βασικά χαρακτηριστικά της συμφωνίας

ffotinos by ffotinos
20 Ιουνίου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Γιατί έχει πάει πίσω η επένδυση στο Ελληνικό; Πόλεμος «τζακιών»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έπεσαν οι υπογραφές για το Ελληνικό, αφού ΤΑΙΠΕΔ και η κοινοπραξία, με επικεφαλής τη Lamda Development, συμφώνησαν σε επιμέρους τροποποιήσεις επί της αρχικής συμφωνίας, υπογράφοντας Μνημόνιο Κατανόησης.

Στις τροποποιήσεις συγκαταλέγονται πρόσθετες συγκοινωνιακές υποδομές και έργα διαχείρισης απορριμμάτων, αλλά και συντομότερη καταβολή του εφάπαξ τιμήματος των 915 εκατ.

H Lamda Development, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι η επένδυση θα δημιουργήσει 10.000 άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ σε πλήρη ανάπτυξη το έργο θα απασχολεί περίπου 70.000 άτομα.

Η συμβολή του έργου στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν αναμένεται να φθάσει στο 2%, διασφαλίζοντας σημαντικά έσοδα για το ελληνικό δημόσιο και το Ασφαλιστικό Σύστημα, που σε βάθος 25ετίας, θα ανέλθουν σε 10 δις σωρευτικά.

«Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση των επενδύσεων, της απασχόλησης, της αξιοποίησης νέων ευκαιριών και της προσέλκυσης διεθνών κεφαλαίων στη χώρα μας», δηλώνουν ο Πρόεδρος κ. Τάσος Γιαννίτσης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Οδυσσέας Αθανασίου της Lamda Development.

Αναλυτικά, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ, το MoU προβλέπει:

1.Οικονομικά Στοιχεία 

α) Αυξήθηκε σημαντικά το ύψος της συνολικής επένδυσης. Ο Επενδυτής αποδέχθηκε να αναλάβει το κόστος ενός σημαντικού αριθμού έργων πέρα των προβλεπόμενων στην αρχική σύμβαση, που ανεβάζουν το ύψος της συνολικής επένδυσης στα 8 δισ. ευρώ.

Έργα που δεσμεύεται ότι θα υλοποιήσει ο επενδυτής: 

i.    Οι ανοιχτοί χώροι του Μητροπολιτικού Πάρκου Πρασίνου και Αναψυχής

ii.    Πρωτεύουσες συγκοινωνιακές υποδομές και εγκαταστάσεις

iii.    Κύριες εγκαταστάσεις και δίκτυα κοινής ωφέλειας.

iv.    Κέντρο διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών , σταθμό μεταφόρτωσης απορριμμάτων και χώρο μεταφόρτωσης/ προσωρινής αποθήκευσης ανακυκλώσιμων προϊόντων στο Ακίνητο για τη διαχείριση απορριμμάτων αποκλειστικά και μόνο του ακινήτου.

v.    Απαιτούμενα λιμενικά έργα

vi.    Παράκαμψη και υπογειοποίηση τμήματος της Λεωφόρος Ποσειδώνος, εφόσον εγκριθεί

vii.    Έργα ανασύστασης/ διευθέτησης ρεμάτων

viii.    Εκτεταμένο Δίκτυο πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων εκτιμώμενου μήκους περίπου πενήντα (50) χιλιομέτρων

ix.    Ανάληψη του 50% του κόστους μελέτης και κατασκευής κέντρου διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών, σταθμού μεταμόρφωσης απορριμμάτων και χώρου μεταφόρτωσης/ προσωρινής αποθήκευσης ανακυκλώσιμων προϊόντων σε περιοχή εκτός του ακινήτου υπό προϋποθέσεις

x.    Ενίσχυση συνδεσιμότητας μέσων σταθερής τροχιάς

xi.    Υλοποίηση του μεγαλύτερου μέρους πολιτιστικών και αθλητικών χρήσεων εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου

xii.    Αναπαλαίωση, λειτουργία και ανάδειξη των διατηρητέων κτηρίων εντός του ακινήτου

xiii.    Δημιουργία χώρων στέγασης των σωματείων ΑΜΕΑ εντός του Ακινήτου με αντίστοιχες των σημερινών προδιαγραφές

xiv.    Ανάπλαση/ αναβάθμιση παραλίας 1 χλμ περίπου

β) Η επένδυση θα ολοκληρωθεί σε συντομότερο χρόνο. Το 80% των επενδύσεων θα γίνει στα 12 χρόνια έναντι των 15 που προβλεπόταν στην αρχική σύμβαση.

γ) Προσδιορίζεται ότι ένα μεγάλο μέρος των επενδύσεων θα αφορά έργα υποδομής και ότι αυτά τα έργα θα γίνουν την πρώτη πενταετία, πρόβλεψη που δεν υπήρχε στην αρχική σύμβαση. Ειδικά ως προς το Μητροπολιτικό Πάρκο Πρασίνου και Αναψυχής συμφωνήθηκε ότι η ολοκλήρωσή του αποτελεί χρονικά επενδυτική προτεραιότητα. Κάθε αυτοτελές τμήμα του που ολοκληρώνεται εντός των πρώτων 5 ετών θα τίθεται στη διάθεση των πολιτών.

δ) Η καταβολή του τιμήματος θα γίνει σε συντομότερο χρόνο. Το 51% του συνολικού ονομαστικού Τιμήματος Αγοράς Μετοχών θα καταβληθεί έως το 2018. Προβλεπόταν η καταβολή έως το 2022.

ε) Ο Επενδυτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει τη συντήρηση και την ασφάλεια του Μητροπολιτικού Πάρκου Πράσινου και Αναψυχής.

2. Χαρακτήρας επένδυσης

α) Μητροπολιτικό Πάρκο Πράσινου και Αναψυχής 2.000.000 τμ. κοινόχρηστο και με ελεύθερη πρόσβαση σε όλους και με συγκοινωνιακή σύνδεση με τις γύρω περιοχές και την παραλία.

β) Επιπλέον χώροι πρασίνου και κοινωφελών χρήσεων 600.000 τμ.

γ) 300.000 τ.μ. για κοινωφελή χρήση και κοινωνική ανταποδοτικότητα ( π.χ. για μεταφορά στο ακίνητο του Ελληνικού εγκαταστάσεων κοινωφελών χρήσεων από όμορες περιοχές και περιοχές του λεκανοπεδίου ώστε στη θέση τους να δημιουργηθούν πνεύμονες πρασίνου).

δ) Μεγάλο δίκτυο πεζοδρόμων, ποδηλατοδρόμων, εσωτερική γραμμή Τραμ.

ε) Τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο ανοικτής παραλίας προς όλους, διευκολύνοντας τις εξόδους του πάρκου προς τη θάλασσα.

στ) Μείωση του συντελεστή κάλυψης και ιδιαίτερα στην παραλία. Η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση μπορεί να ανέλθει σε 3.600.000 τ.μ., ωστόσο ο Επενδυτής δεσμεύεται ότι η συνολική δόμηση δεν θα υπερβεί τα 2.700.000τ.μ., στα οποία συμπεριλαμβάνονται και περίπου 60.000 τ.μ. υφιστάμενων διατηρητέων κτηρίων (3 υπόστεγα Πολεμικής Αεροπορίας, κτήριο Ανατολικού Αεροδρομίου Αθηνών κτλ).

3. Δέσμευση του Επενδυτή για την επίλυση του προβλήματος απορριμμάτων των όμορων Δήμων. 

Ο Επενδυτής αναλαμβάνει τη συμμετοχή του με ποσοστό έως και 50%, στη μελέτη και κατασκευή κέντρου διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών, σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων και χώρου μεταφόρτωσης / προσωρινής αποθήκευσης ανακυκλώσιμων προϊόντων σε περιοχή εκτός του Ακινήτου.

Tags:ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άδ. Γεωργιάδης: Επανιδρύουμε τη ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα

14 Ιουλίου, 2021
Επενδύσεις 7 δις. υπόσχεται η πώληση του Ελληνικού. Tι αναφέρει η αιτιολογική έκθεση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Marina Tower: Ο πρώτος “πράσινος” ουρανοξύστης στη μαρίνα του Άγιου Κοσμά

7 Ιουλίου, 2021
Ελληνικό: Πρώτη δημοπράτηση μέσα στο καλοκαίρι η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ελληνικό: Πρώτη δημοπράτηση μέσα στο καλοκαίρι η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος

1 Ιουλίου, 2021
«Έπεσαν» οι υπογραφές, ξεκινούν τα έργα στο Ελληνικό
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Έπεσαν» οι υπογραφές, ξεκινούν τα έργα στο Ελληνικό

25 Ιουνίου, 2021
Επενδύσεις 7 δις. υπόσχεται η πώληση του Ελληνικού. Tι αναφέρει η αιτιολογική έκθεση
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Όλοι (μα όλοι) περιμένουν την έναρξη των εργασιών στο Ελληνικό

21 Ιουνίου, 2021
Επενδύσεις 7 δις. υπόσχεται η πώληση του Ελληνικού. Tι αναφέρει η αιτιολογική έκθεση
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το Ελληνικό ξεκινά, καταβάλλονται 300 εκατ. στο δημόσιο και εγγυητική 347 εκατ. στο ΤΑΙΠΕΔ

17 Ιουνίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Η China Airlines ακύρωσε απευθείας πτήσεις για την Αθήνα. Ολιγωρία της ΥΠΑ;

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ