• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 25 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

    25 Μαΐου, 2022
    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έρχονται καλύτερες ημέρες για την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων. Διατάξεις για την άντληση εσόδων

ffotinos by ffotinos
1 Νοεμβρίου, 2017
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Κάτω από 65 εκατ. οι απαλλοτριώσεις για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έρχονται καλύτερες ημέρες για την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων, καθώς στο σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για θέματα επιβατικών μεταφορών» περιέχονται διατάξεις για τη στελέχωση, τη λειτουργία και την άντληση εσόδων.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Ειδικότερα, οι διατάξεις για την ΕΑΣΠ είναι οι ακόλουθες:

Άρθρο 90 Ρυθμίσεις θεμάτων Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων

  1. Στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) διαγράφονται δύο λέξεις «τα Σπάτα» και αντικαθίστανται με τις εξής «εντός του νομού».
  2. Το άρθρο 3 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 3

Σύνθεση και συγκρότηση της Αρχής

  1. Η Αρχή απαρτίζεται από πέντε (5) μέλη, συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου και εκτελεστικού Αντιπροέδρου της, τα οποία διακρίνονται για την επιστημονική τους κατάρτιση, την επαγγελματική τους ικανότητα, τη γνώση και την εξειδικευμένη εμπειρία στο επιχειρησιακό έργο της Αρχής ή στο ευρύτερο αεροπορικό αντικείμενο και διαθέτουν εχέγγυα ανεξαρτησίας και αμεροληψίας.
  2. Τα μέλη της Αρχής, συμπεριλαμβανομένου συμπεριλαμβανομένων του Προέδρου και του Αντιπροέδρου της, διορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
  3. Η θητεία των μελών της Αρχής είναι πενταετής. Τα μέλη της Αρχής δεν επιτρέπεται να επιλέγονται για περισσότερες από δύο (2) θητείες, διαδοχικές ή μη, ούτε να ανακαλούνται κατά τη διάρκεια της θητείας, με την επιφύλαξη των διατάξεων των άρθρων 4 και 5 του παρόντος. Σε περίπτωση παραίτησης των 3/5 των μελών της Αρχής πλην του Προέδρου της ή του Αντιπροέδρου της, όλες οι εκ του παρόντος νόμου αρμοδιότητες της Αρχής ασκούνται από τον Πρόεδρο ή τον Αντιπρόεδρό της αντίστοιχα, από τον χρόνο παραίτησης των μελών μέχρι τoν διορισμό νέων. Εάν κενωθεί η θέση οποιουδήποτε μέλους της Αρχής κατά τη διάρκεια της θητείας του, διορίζεται νέο μέλος για το υπόλοιπο της θητείας του μέλους του οποίου η θέση κενώθηκε. Σε περίπτωση ανανέωσης της θητείας μέλους που διορίστηκε για περιορισμένη θητεία σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, η ανανέωση χωρεί άπαξ για πλήρη θητεία πέντε (5) ετών.
  4. Η θητεία των μελών παρατείνεται μέχρι το διορισμό νέων, υπό την επιφύλαξη της παραίτησης των 3/5 των μελών της προηγούμενης παραγράφου. Ο χρόνος παράτασης της θητείας δεν μπορεί να υπερβεί τους έξι (6) μήνες. Εάν κάποια από τα μέλη της, πλην του Προέδρου ή του Αντιπροέδρου, για οποιονδήποτε λόγο εκλείψουν ή αποχωρήσουν, η Αρχή εξακολουθεί να λειτουργεί πέραν του εξαμήνου.
  5. Η Αρχή συνέρχεται σε πρώτη συνεδρίαση, μέσα σε ένα μήνα από τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της απόφασης διορισμού των μελών της.
  6. Κάθε θέμα σχετικά με τη συγκρότηση, αναπλήρωση και λειτουργία της Αρχής, προσδιορίζεται με τον Κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας και Διαχείρισης του άρθρου 8 καθώς και τα οριζόμενα στο άρθρο 9.»
  7. Στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 4 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22Α) προστίθενται τα εξής «του παρόντος νόμου».
  8. Στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) διαγράφονται τα εξής «εφάπαξ ή ετησίως».
  9. Στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 6 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) προστίθεται εδάφιο ως ακολούθως «Το εκάστοτε ύψος των ΤΣΠΠ εξακολουθεί να ισχύει μέχρι την έκδοση νέας απόφασης».
  10. Οι περ. α) και β) της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) αντικαθίστανται ως εξής:

«α) Για τις υπηρεσίες συντονισμού (κατανομής διαθέσιμου χρόνου χρήσης) της Αρχής στους Συντονισμένους ελληνικούς αερολιμένες και στους αερομεταφορείς, καταβάλλεται ανά φορέα διαχείρισης αερολιμένα καθώς και ανά αερομεταφορέα τέλος ύψους 1,60 ευρώ για κάθε προγραμματισμένη απογείωση αεροσκάφους και τέλος ύψους 1,60 ευρώ για κάθε προγραμματισμένη προσγείωση αεροσκάφους.

β) Για τις υπηρεσίες προγραμματισμού της Αρχής στους ελληνικούς αερολιμένες με ευκολίες προγραμματισμού και στους αερομεταφορείς, καταβάλλεται ανά φορέα διαχείρισης αερολιμένα καθώς και ανά αερομεταφορέα τέλος ύψους 1,10 ευρώ για κάθε προγραμματισμένη απογείωση αεροσκάφους και τέλος ύψους 1,10 ευρώ για κάθε προγραμματισμένη προσγείωση αεροσκάφους.»

Στο τέλος της παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) προστίθεται παράγραφος 6 ως εξής: «6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ύστερα από εισήγηση της Αρχής, καθορίζονται τα κριτήρια και το ύψος τυχόν επιβαλλόμενων προστίμων, τα όργανα, ο τρόπος και η διαδικασία είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών από πλημμελή ή εκπρόθεσμη καταβολή ανταποδοτικών τελών στην Αρχή.

Διατάξεις του Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων και του ν.δ. 356/1974, όπως ισχύει, δύναται να εφαρμόζονται, κατά περίπτωση, για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών από ανταποδοτικά τέλη υπέρ της Αρχής. Κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διαδικασίας του προηγούμενου εδαφίου ρυθμίζεται με όμοια απόφαση.» Αναριθμούνται οι επόμενες παράγραφοι του ιδίου άρθρου από 6, 7 και 8 του ιδίου άρθρου αντίστοιχα σε 7, 8 και 9.

Οι διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) αντικαθίσταται ως εξής: « Η Αρχή, για την κάλυψη τακτικών ή έκτακτων αναγκών της, μπορεί να συνάπτει συμβάσεις εκτέλεσης έργων, παροχής υπηρεσιών, μελετών και προμηθειών για θέματα που άπτονται των σκοπών και της λειτουργίας της, με νομικά ή φυσικά πρόσωπα, επιστήμονες ή τεχνικούς με ειδικές γνώσεις και εξειδικευμένη εμπειρία στα θέματα της Αρχής, σύμφωνα με τον Κανονισμό της κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 8.

Για τις συμβάσεις που συνάπτει η Αρχή με φυσικά πρόσωπα και η σχετική δαπάνη βαρύνει και να καλύπτεται αποκλειστικά και μόνο από τον προϋπολογισμό της, δεν ισχύουν οι περιορισμοί του π.δ. 164/2004 όπως εκάστοτε ισχύουν.»

Μετά το τέλος του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Μετά τη δημοσίευση του Κανονισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας, η Αρχή αποφασίζει για την ανάθεση προμήθειας υπηρεσιών και αγαθών σύμφωνα με τα οριζόμενα σε αυτόν, υπό την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 7».

Στο τέλος της περ. α) της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) προστίθεται περ. β) ως εξής: «β) τη διαδικασία και τον τρόπο χρέωσης των ΤΣΠΠ καθώς και κάθε σχετικό ζήτημα που δεν ρυθμίζεται με τον παρόντα νόμο,» και αναριθμούνται οι επόμενες περιπτώσεις από β), γ), δ) και ε) αντίστοιχα σε γ), δ), ε) και ζ).

Η περ. γ) της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) που προτείνεται να λάβει την αρίθμηση δ) αντικαθίσταται ως εξής: «δ) την εσωτερική διάρθρωση, οργάνωση, στελέχωση και λειτουργία των υπηρεσιών της, κάθε θέμα του προσωπικού της και τυχόν πρόσθετης απασχόλησής του με αιτιολογημένη εισήγηση της Αρχής, καθώς και κάθε θέμα που αφορά τη συμμετοχή της στα Εθνικά, Ευρωπαϊκά και Διεθνή όργανα.»

Η παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) αντικαθίσταται ως εξής: «1. Ο Πρόεδρος και ο εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Αρχής είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.»

Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 9 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Ο Αντιπρόεδρος της Αρχής είναι εκτελεστικός και αναπληρώνει τον Πρόεδρο πλήρως στα καθήκοντά του όταν εκείνος ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται.»

Η παράγραφος 5 του άρθρου 9 αντικαθίσταται ως εξής: «Οι αποδοχές του Προέδρου και του Αντιπροέδρου καθώς και η αποζημίωση των μελών καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Η δαπάνη που προκαλείται από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων βαρύνει τον προϋπολογισμό της Αρχής. Για την αποζημίωση των λοιπών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου στις συνεδριάσεις του, δεν οφείλονται ασφαλιστικές εισφορές κατά την έννοια του ν. 4387/2016, όπως ισχύει».

Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) προστίθενται τα εξής: «και όσα συμπληρωματικά ρυθμίζονται από τον Κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας και Διαχείρισης του άρθρου 8.»

Το τρίτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 10 ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22 Α) αντικαθίσταται ως εξής: «Η πρόσληψη του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου διενεργείται μετά από προκήρυξη της Αρχής, που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της και τον Τύπο, στην οποία εξειδικεύονται τα εκάστοτε απαιτούμενα τυπικά προσόντα, και τελεί υπό τον κατασταλτικό έλεγχο του ΑΣΕΠ και μετά από την έγκριση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει. Κάθε άλλο θέμα για την πρόσληψη και εξέλιξη του προσωπικού της Αρχής ρυθμίζεται στον Κανονισμό της.

Tags:ΕΑΣΠΕθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων

Σχετικά Άρθρα

Πως θα διενεργούνται οι εξετάσεις για τη χορήγηση αδειών οδήγησης. Δίπλωμα στα 17 με τη συνοδεία ενήλικα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Οδηγώντας με ασφάλεια». Ποιες αλλαγές έρχονται στις εξετάσεις οδήγησης

4 Νοεμβρίου, 2021
Το αεροδρόμιο της Σκιάθου υποψήφιο για τα πιο «Θεαματικά Αεροδρόμια» της Ευρώπης! Ως τις 15/3 η ψηφοφορία
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Από «Αρχή» γίνεται «Οργανισμός». Η σύσταση του Εθνικού Οργανισμού Συντονισμού Πτήσεων (ΕΟΣΠ)

1 Νοεμβρίου, 2021
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ο διεθνολόγος Νίκος Λυμούρης νέος πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων (ΕΑΣΠ)

22 Σεπτεμβρίου, 2021
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ορίστηκε η μηνιαία μικτή αποζημίωση του προέδρου, του αντιπροέδρου και των μελών της Αρχής Συντονισμού Πτήσεων

14 Ιουνίου, 2019
Ο ΟΑΣΑ προτρέπει τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου για έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παρατάθηκε για 2 χρόνια η θητεία του προέδρου και αντιπροέδρου της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων

25 Ιανουαρίου, 2019
Κάτω από 65 εκατ. οι απαλλοτριώσεις για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Θεσπίζονται ανταποδοτικά τέλη 1,6 ευρώ και 1,1 ευρώ για την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων

10 Σεπτεμβρίου, 2018
Επόμενο άρθρο
Eurowings της Lufthansa και Singapore Airlines συμφώνησαν σε συνέργιες ευρείας κλίμακας

Ρόδος, Κως, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κρήτη και Κέρκυρα στο νέο καλοκαιρινό πρόγραμμα της Eurowings

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

«asθenis»: Η είσοδος του SpiritWorld Group στον τομέα της υγείας

25 Μαΐου, 2022
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022
Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ