• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αλλαγή θεσμικού πλαισίου αιτούνται οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Οι προϋποθέσεις για την αναθεώρηση της χωρητικότητας

ffotinos by ffotinos
9 Αυγούστου, 2019
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
10
Οχτώ προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση της κρουαζιέρας (νότια ζώνη, φάση Α΄) του ΟΛΠ, ύψους 136,3 εκατ.
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις θέσεις τους σχετικά με την βελτίωση της εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα παρέθεσε η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας (ΕΕΕΚΕ).

Οι ελεγκτές, αφού πρώτα σημειώνουν ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια απεργιακή κινητοποίηση, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν επιλυθεί, όπως υποστηρίζουν, προβλήματα του κλάδου, υπογραμμίζουν ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αναθεώρησης των θεσμοθετημένων χωρητικοτήτων, θα πρέπει να συνοδεύεται από εις βάθος μελέτες και σοβαρές επενδύσεις που εν δυνάμει θα επιτρέψουν κάτι τέτοιο.

Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι πρέπει να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, ώστε «να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά πρότυπα και στις αυξημένες απαιτήσεις του μέλλοντος».

Τέλος, καλούν τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς στον τομέα των αερομεταφορών σε ένα γνήσιο και ειλικρινή διάλογο, σχετικά με τα αίτια των καθυστερήσεων και τις απαιτούμενες δράσεις για τον περιορισμό του προβλήματος.

Η ανακοίνωση της ΕΕΕΚΕ

Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας στην Ελλάδα έχει συνδράμει αποφασιστικά στη διαχείριση της αυξημένης αεροπορικής ζήτησης στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, οι αεροπορικές συνδέσεις της Ελλάδας με τον υπόλοιπο πλανήτη υπερδιπλασιάστηκαν, ενώ ο τομέας των αερομεταφορών στο σύνολο του έχει φτάσει να συνεισφέρει το 10,2% του ΑΕΠ της χώρας. Την περίοδο αυτή οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας επιτέλεσαν το έργο τους, επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο και υψηλό επαγγελματισμό υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, σε ένα ολοένα και πιο σύνθετο περιβάλλον, με διαρκώς μειούμενο προσωπικό και κάνοντας χρήση απαρχαιωμένου εξοπλισμού.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Έχοντας βαθιά επίγνωση της ευθύνης τους απέναντι στον χρήστη των υπηρεσιών που παρέχουν – τον ίδιο τον επιβάτη – οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας ουδέποτε προχώρησαν σε απεργιακή κινητοποίηση τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι πάγια και θεμελιώδη αιτήματά του κλάδου παραμένουν ανικανοποίητα.

Τα προβλήματα στελέχωσης με επαρκές προσωπικό και η ανάγκη για άμεση ανανέωση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού παραμένουν, επισημαίνονται δε και από κορυφαίους φορείς των αερομεταφορών, όπως η ΙΑΤΑ.

Κορυφαίο αίτημα αποτελεί επίσης η ριζική τροποποίηση ή η ολοκληρωτική κατάργηση του επαίσχυντου Ν.4427/2016 για την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ, ο οποίος δημιούργησε νέα προβλήματα και στρεβλώσεις σε ένα ήδη θολό τοπίο.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, τις τελευταίες ημέρες ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έγινε επανειλημμένα στόχος άστοχων και κίτρινων δημοσιευμάτων ακόμα και από μερίδα του έγκριτου Τύπου, τα οποία τον αναδεικνύουν ως κύριο υπαίτιο των καθυστερήσεων στις πτήσεις, αποσιωπώντας παράλληλα τις σοβαρές ευθύνες που φέρουν άλλοι παράγοντες του χώρου.

Θυμίζουμε σε κάθε ενδιαφερόμενο ότι πρώτιστο καθήκον του Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας είναι η ασφαλής διαχείριση της κυκλοφορίας και είμαστε υπερήφανοι για τα κορυφαία επίπεδα ασφάλειας που διατηρούμε όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις διαχρονικές ελλείψεις που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Για να επιτευχθεί αυτό όμως χρειάζεται η αυστηρή και απαρέγκλιτη εφαρμογή των ευρωπαϊκών και διεθνών κανονισμών, οι οποίοι έχουν θεσπιστεί μετά από εκτενείς μελέτες και μεταξύ άλλων καθορίζουν την χωρητικότητα – τόσο στον ελληνικό εναέριο χώρο, όσο και στα αεροδρόμια.

Η ΕΕΕΚΕ, στο πλαίσιο του υψηλού επαγγελματισμού που διακρίνει τα μέλη της, δηλώνει κατηγορηματικά ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αναθεώρησης των θεσμοθετημένων χωρητικοτήτων, θα πρέπει να συνοδεύεται από εις βάθος μελέτες και σοβαρές επενδύσεις που εν δυνάμει θα επιτρέψουν κάτι τέτοιο.

Ταυτόχρονα, έχει έρθει η ώρα ώστε το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας στη χώρα μας να αλλάξει ριζικά, ώστε να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά πρότυπα και στις αυξημένες απαιτήσεις του μέλλοντος.

Η ΕΕΕΚΕ καλεί τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς στον τομέα των αερομεταφορών σε ένα γνήσιο και ειλικρινή διάλογο, σχετικά με τα αίτια των καθυστερήσεων και τις απαιτούμενες δράσεις για τον περιορισμό του προβλήματος και τονίζει ότι η ενορχηστρωμένη επίθεση κατά του κλάδου δεν εξυπηρετεί τον κοινό στόχο όλων, που δεν είναι άλλος από την οριστική εξομάλυνση της κατάστασης.

Tags:ΕΕΕΚΕΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΤΗΣΕΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Δραματική η κατάσταση στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ: Όριο στις πτήσεις και τους επιβάτες

17 Ιουνίου, 2022
Αναζητείται διέξοδος: To «πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό» στην ατζέντα του Συμβουλίου Γενικών Υποθέσεων
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Θερμό» καλοκαίρι στις αερομεταφορές. Εμφανής η έλλειψη προσωπικού στη Γερμανία

15 Ιουνίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Σε άνοδο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece: +9% οι επιβάτες και +7,4% οι πτήσεις στο 8μηνο

«Εκτινάχθηκαν» τα έσοδα της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο: Αύξηση 45,5%, στα 206,2 εκατ. ευρώ. Στο +2,7% οι επιβάτες

Σχόλια 10

  1. Σεραφείμ Πέτρου says:
    3 έτη ago

    Δηλώνω ότι ο χρήστης που υπογράφει με το όνομα “Πέτρου” δεν έχει ουδεμία σχέση με εμένα. Σεραφείμ Πέτρου, πρόεδρος ΕΕΕΚΕ

    Απάντηση
  2. Πέτρου says:
    3 έτη ago

    Προφανώς του ΠανεΛΛηνίου συλλόγου τηλεπικοινωνιακών και ουχί του ΠαΝΝεληνίου…είναι γνωστό ότι ο συγκεκριμένος κλάδος της ΥΠΑ έχει δυστυχώς εξαιρετικά χαμηλό μορφωτικό επίπεδο που δεν συνάδει με το επίπεδο ΠΕ κλάδων όπως οι ΕΕΚ και οι Αερολιμενικοί, αλλά το να μη ξέρεις ότι η χώρα σου είναι η Ελλάδα και όχι η Ελάδα είναι επιπέδου πρώτης τάξης του Δημοτικού. Ας ελπίσουμε ότι η μελλοντική ΥΠΑ δε θα’ χει θέση για τέτοια άτομα.

    Απάντηση
    • Κανελλάκης says:
      3 έτη ago

      Τι καλός άνθρωπος !!!!
      Εγώ λέω στην μελλοντική ΥΠΑ να έχετε θέση μόνο εσείς που ξέρετε να γράφετε την λέξη Ελλάδα…μαζί με όλα τα σύνδρομά σας.
      Οπότε έχει η εξοχότητα σας τον χρόνο περάστε από τον σύλλογο μας να δείτε πόσα γράμματα ξέρουμε και πόσα πτυχία έχουμε .
      Καλό βράδυ αγαπητέ…

      Απάντηση
      • Μ. Παραράς says:
        3 έτη ago

        Συνάδελφοι.
        Το μόνο επαίσχυντο που βλέπω εγώ είναι η δημόσια φαγωμάρα, η οποία ποτέ δεν προσέφερε κάτι. Ο κάθε κλάδος έχει την θέση του στην υπηρεσία, με όποια μορφή και αν αυτή καταλήξει. Να σας πω για την ιστορία ότι όταν δημιουργήθηκε ο κλάδος των ΕΕΚ, το πτυχίο ΠΕ δεν ήταν προϋπόθεση σε αντίθεση με άλλους κλάδους. Και λοιπόν? Όλα έχουν αλλάξει και συνεχίζουν να αλλάζουν ως αποτέλεσμα των τεχνολογικών εξελίξεων. Ας παραμείνουμε ενωμένοι στον ίδιο κοινό σκοπό που υπηρετούμε όλοι τόσα χρόνια τώρα. Με τον διάλογο, την ειλικρινή διάθεση και τον αμοιβαίο σεβασμό είναι σίγουρο ότι θα ξεπεραστούν για μια ακόμη φορά τα όποια εμπόδια…

        Απάντηση
    • ΚΑΝΝΕΛΑΚΗΣ says:
      3 έτη ago

      Τι καλός άνθρωπος !!!!
      Εγώ στην μελλοντική ΥΠΑ ελπίζω να έχετε θέση μόνο εσείς και τα άπειρα σύνδρομα σας…
      Εξ άλλου ξέρετε να γράφετε και την λέξη Ελλάδα….Έτσι δεν είναι;
      Όποτε βρει τον χρόνο η εξοχότητα σας θα μπορούσατε να περάσετε από το γραφείο του συλλόγου
      μας να ενημερωθείτε για το μορφωτικό επίπεδο του κλάδου μας καθώς και για την προσφορά του στην
      Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
      Καλή σας ήμερα !!!!

      Απάντηση
    • Κανελλάκης says:
      3 έτη ago

      ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΝΝ ΣΤΟ ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΤΕ Ε; 😉

      Απάντηση
    • Θανάσης says:
      3 έτη ago

      Εάν το “επίπεδο” ΠΕ είναι αυτό του σχολίου σας, είμαι ευτυχισμένος που ανήκω στούς…”αμόρφωτους”, και οχι στους μορφωμένους χωρίς παιδεία!!!

      Απάντηση
    • Στελλα Σαρρη says:
      3 έτη ago

      Κ.Πετρου δεν σε γνωρίζω και ούτε επιθυμώ να σε γνωρίσω. Μάθε όμως ότι οι περισσοτεροι τηλεπικοινωνιακοί υπάλληλοι είναι ΠΕ και κρατούν αεροδρόμια ΑFiS όπως η Πάρος Νάξος Κάρπαθος……μόνοι τους εργαζόμενοι πολλές φορές 10ωρο Αγαπητέ κύριε θα σου πω κάτι που έμαθα στα 7 χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας που έχω και εύχομαι να το βάλεις στη ζωή σου.Μαθειν αρχεσθαι πριν πηδαλιοις επιχειρείν.
      Και κάτι ακόμη την μόρφωση δεν την κάνουν τα πτυχία αλλά η πνευματική μόρφωση του ανθρωπου και το παράδειγμα είστε εσείς ο ίδιος.

      Απάντηση
  3. M. Simos says:
    3 έτη ago

    Οι ελεγκτές δηλώνουν “επαίσχυντα” ότι θέλουν να μείνουν ανεξέλεγκτοι….για να μπορούν να συνέχισουν να εκβιάζουν ανερυθρίαστα αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρείες και επιβατικό κοινό. Πρέπει άμεσα να εφαρμοστεί, αφού γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές, ο Ν.4427/16. Να δημιουργηθεί μια ισχυρή ρυθμιστική αρχή των αερομεταφορών, η ΑΠΑ, που θα αποτρέπει αυτούς τους ωμούς εκβιασμούς και θα αποτελεί τον εγγυητή του δημοσίου συμφέροντος.

    Απάντηση
    • Ν. Γρατσίας says:
      3 έτη ago

      Μπορείτε να μας εξηγήσετε με τι τρόπο εκβιάζουν τα αεροδρόμια, τις αεροπορικές εταιρίες και το επιβατικό κοινό; Και ποιές αλλαγές θεωρείτε εσείς απαραίτητες να γίνουν στον ν.4427/16;

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ