• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Από τη δεκαετία του 1990, η Fraport διεκδικούσε υποδομές τουρισμού στην Ελλάδα

ffotinos by ffotinos
27 Μαΐου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

H αντίστροφη μέτρηση για τον Αλεξάντερ Τσινέλ στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στη Φραγκφούρτη έχει ξεκινήσει. Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece ετοιμάζεται σε μερικές εβδομάδες για τον νέο του προορισμό, την Αθήνα, όπως μετέδωσε η DW.

Στο γραφείο του στα βόρεια προάστια, θα προετοιμάσει μαζί με τους συνεργάτες του, το μεγαλύτερο εγχείρημα που έχει κάνει μέχρι στιγμής η εταιρεία του για να σταθεροποιηθεί ακόμη περισσότερο στον διεθνή ανταγωνισμό: την παραλαβή 14 περιφερειακών αεροδρομίων και μάλιστα στην Ελλάδα, μια κορυφαία χώρα στον τομέα του τουρισμού.

«Προσπάθειες από τη δεκαετία του 1990»

Στη μακρά συνομιλία που είχε αποκλειστικά με την ελληνική εκπομπή της Deutsche Welle, o Αλεξάντερ Τσινέλ δεν άφησε σε καμιά στιγμή να φανεί πόση αγωνία κρύβεται πίσω από τη πολύχρονη προσπάθεια της Fraport να διεκδικήσει μερίδιο παρουσίας στην τουριστική Ελλάδα, από τη δεκαετία του 1990 ήδη, όταν η κρίση δεν είχε χτυπήσει καν την πόρτα της χώρας.

«Αλλά τα πρώτα βήματα σε ό,τι αφορά τα περιφερειακά αεροδρόμια τα ξεκινήσαμε το 2006, όταν συμπτύξαμε κοινοπραξία με τον εταίρο μας, την εταιρεία Κοπελούζος, και συμφωνήσαμε να διεκδικήσουμε από κοινού τα αεροδρόμια, όταν βγουν στην αγορά», σημειώνει ο κ. Τσινέλ.

Στη διάρκεια αυτών των χρόνων υπήρξαν πολλές στιγμές που έδειχναν ότι το εγχείρημα ήταν έωλο. Η αντίστοιχη πορεία καθυστερήσεων και πισωγυρισμάτων του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» μέχρις ότου τελικά μπει σε λειτουργία, έδειξε τη μελλοντική πορεία και για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

Με την επικύρωση στο Κοινοβούλιο του πολυνομοσχεδίου την περασμένη Κυριακή, και μάλιστα με τις ψήφους και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη παραχώρηση εκμετάλλευσης, κλείνει μια μεγάλη περίοδος αβεβαιότητας για τον γερμανικό ιδιωτικό κολοσσό.

Μύθοι και αλήθειες

Και τι δεν έχει γραφεί όλα αυτά τα χρόνια γι’ αυτή την ιδιωτικοποίηση, την πρώτη επί αριστερής κυβέρνησης, όπως την χαρακτηρίζουν: έχει γίνει λόγος για αρπαγή των αεροδρομίων, για ξεπούλημα κρατικής περιουσίας, για οικονομικό και κοινωνικό έγκλημα, για στυγνό εκβιασμό από τη Fraport. Στο μικρόφωνο της Deutsche Welle, ο κ. Τσινέλ διαλύει όλους αυτούς του μύθους.

«Καταρχήν, δεν υπάρχει πώληση, η κυριότητα παραμένει στο ελληνικό δημόσιο, κατά δεύτερον, ο διαγωνισμός ήταν δημόσιος, υψηλού επιπέδου και έγινε υπό πλήρη διαφάνεια, άρα δεν μπορούμε να μιλάμε για ξεπούλημα.

Εμείς προτείναμε με μεγάλη διαφορά την υψηλότερη τιμή, μια εφάπαξ προκαταβολή 1,234 δισ. ευρώ, στη συνέχεια περίπου 23 εκ. ευρώ ετησίως για 40 χρόνια και τέλος συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου στο περίπου 1/3 των κερδών. Ούτε αυτό λέγεται ξεπούλημα. Πιστεύουμε ότι η τιμή αντικατοπτρίζει το δυναμικό των αεροδρομίων και του ελληνικού τουρισμού. Το τίμημα είναι πολύ υψηλό, σε σχέση με την κακή κατάσταση αυτών των αεροδρομίων αλλά λογικό».

Ένας άλλος μύθος συνοδεύει και τον ΕΝΦΙΑ,που η Fraport ασφαλώς δεν θα πληρώσει, αφού η κυριότητα των αεροδρομίων παραμένει στο ελληνικό δημόσιο. Ή τις δήθεν απολύσεις των εργαζομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. Το αντίθετο συμβαίνει. Όπως διαβεβαιώνει ο Αλεξάντερ Τσινέλ, η εταιρεία του δεν μπορεί να απολύσει κανέναν, γιατί οι περισσότεροι είναι υπάλληλοι δημοσίου.

Όσοι θέλουν να συνεργαστούν με τη Fraport είναι καλοδεχούμενοι. Οι άλλοι θα τοποθετηθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλες θέσεις. Μάλιστα τους έξι πρώτους μήνες θα δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας.

«Οι 500 συνεργάτες θα αποτελέσουν τον πυρήνα της ομάδας διαχείρισης των αεροδρομίων. Υπάρχουν κι άλλοι, όπως προσωπικό εδάφους για αεροπλάνα και επιβάτες, εστιάτορες, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, καταστηματάρχες και πάροχοι υπηρεσιών. Αυτοί θα παραμείνουν. Υπό κανονικές συνθήκες θα αναλάβουμε τα συμβόλαιά τους. Έτσι, στο τέλος της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης περιμένουμε αύξηση της απασχόλησης».

«Η Ελλάδα brand name»

Η κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζος προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ για τα πρώτα τέσσερα χρόνια. Για τα υπόλοιπα 36 χρόνια, θα συνεχίσει τις επενδύσεις σε υποδομές ανάπτυξης, συντηρήσεις και ανακαινίσεις με το συνολικό ποσό να ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ.

Τα τρία περιφερειακά αεροδρόμια στη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα, το Άκτιο και τα άλλα 11 σε νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Σάμο, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη, Σκιάθο), θα αλλάξουν μορφή, θα γίνουν σύγχρονες πύλες εισόδου για πάνω από 24 εκατομμύρια επιβάτες σε μια χώρα που έχει αναγάγει τον τουρισμό σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Πρόκειται αναμφίβολα για μια επένδυση μακράς πνοής που μπορεί να παρακινήσει κι άλλους ξένους επενδυτές να τολμήσουν ανάλογες προσπάθειες στην Ελλάδα. Για τη Fraport ήταν μια πράξη τόλμης, ένα εγχείρημα για δρομείς αντοχής μεγάλων αποστάσεων. Τώρα προσεγγίζει τον προορισμό. Σε λίγους μήνες θα αρχίσει η παραχώρηση των αεροδρομίων, «μια πολύ τεχνική και γραφειοκρατική διαδικασία».

Και τον χειμώνα, περίοδο χαμηλής τουριστικής κίνησης, θα ξεκινήσουν σταδιακά τα έργα αναβάθμισης. Ο Όμιλος πιστεύει στις δυνατότητες της Ελλάδας παρά την κρίση, ειδάλλως δεν θα τολμούσε συνολικές επενδύσεις γύρω στα 1,7 δισ. ευρώ.

«Εμπιστευόμαστε την Ελλάδα 100%, εμπιστευόμαστε το προϊόν Ελλάδα, τον τουριστικό προορισμό Ελλάδα. Σήμερα, μπορείτε να ταξιδέψετε σ΄ όλο τον κόσμο, στην Ταϊλάνδη, στη Ν. Αμερική, να κάνετε διακοπές παντού.

Αλλά νομίζω ότι η Ελλάδα έχει καταφέρει κάτι ιδιαίτερο, ένα ιδιαίτερο συναίσθημα ζωής, που αλλάζει από νησί σε νησί, από περιοχή σε περιοχή. Η Ελλάδα είναι brand name, κι αυτό θέλουμε να ενισχύσουμε και να προωθήσουμε, μαζί με τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, και μάλιστα μακροπρόθεσμα».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:FRAPORTFRAPORT GREECEΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΥΠΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συνάντηση της ΕΝΗΜΑΕΚ με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών

30 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η τοποθέτηση του γ.γ. της ΟΣΥΠΑ για το άρθρο 74 (video)

29 Μαρτίου, 2023
ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅËÅÕÈÅÑÉÏÓ ÂÅÍÉÆÅËÏÓ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι παρατηρήσεις του AFISO για το άρθρο 74

29 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Άνοδος εσόδων 7% και επιβατών 9%, το α΄ τρίμηνο, για Aegean. Στα 21,5 εκατ. οι ζημιές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

31 Μαρτίου, 2023

Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

31 Μαρτίου, 2023

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

31 Μαρτίου, 2023

Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

31 Μαρτίου, 2023

Ικανοποίηση ΟΛΠ για τις επιδόσεις του 2022, με την προσδοκία για μία ανάλογη χρονιά

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ