• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Από τη δεκαετία του 1990, η Fraport διεκδικούσε υποδομές τουρισμού στην Ελλάδα

ffotinos by ffotinos
27 Μαΐου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

H αντίστροφη μέτρηση για τον Αλεξάντερ Τσινέλ στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στη Φραγκφούρτη έχει ξεκινήσει. Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece ετοιμάζεται σε μερικές εβδομάδες για τον νέο του προορισμό, την Αθήνα, όπως μετέδωσε η DW.

Στο γραφείο του στα βόρεια προάστια, θα προετοιμάσει μαζί με τους συνεργάτες του, το μεγαλύτερο εγχείρημα που έχει κάνει μέχρι στιγμής η εταιρεία του για να σταθεροποιηθεί ακόμη περισσότερο στον διεθνή ανταγωνισμό: την παραλαβή 14 περιφερειακών αεροδρομίων και μάλιστα στην Ελλάδα, μια κορυφαία χώρα στον τομέα του τουρισμού.

«Προσπάθειες από τη δεκαετία του 1990»

Στη μακρά συνομιλία που είχε αποκλειστικά με την ελληνική εκπομπή της Deutsche Welle, o Αλεξάντερ Τσινέλ δεν άφησε σε καμιά στιγμή να φανεί πόση αγωνία κρύβεται πίσω από τη πολύχρονη προσπάθεια της Fraport να διεκδικήσει μερίδιο παρουσίας στην τουριστική Ελλάδα, από τη δεκαετία του 1990 ήδη, όταν η κρίση δεν είχε χτυπήσει καν την πόρτα της χώρας.

«Αλλά τα πρώτα βήματα σε ό,τι αφορά τα περιφερειακά αεροδρόμια τα ξεκινήσαμε το 2006, όταν συμπτύξαμε κοινοπραξία με τον εταίρο μας, την εταιρεία Κοπελούζος, και συμφωνήσαμε να διεκδικήσουμε από κοινού τα αεροδρόμια, όταν βγουν στην αγορά», σημειώνει ο κ. Τσινέλ.

Στη διάρκεια αυτών των χρόνων υπήρξαν πολλές στιγμές που έδειχναν ότι το εγχείρημα ήταν έωλο. Η αντίστοιχη πορεία καθυστερήσεων και πισωγυρισμάτων του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» μέχρις ότου τελικά μπει σε λειτουργία, έδειξε τη μελλοντική πορεία και για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

Με την επικύρωση στο Κοινοβούλιο του πολυνομοσχεδίου την περασμένη Κυριακή, και μάλιστα με τις ψήφους και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη παραχώρηση εκμετάλλευσης, κλείνει μια μεγάλη περίοδος αβεβαιότητας για τον γερμανικό ιδιωτικό κολοσσό.

Μύθοι και αλήθειες

Και τι δεν έχει γραφεί όλα αυτά τα χρόνια γι’ αυτή την ιδιωτικοποίηση, την πρώτη επί αριστερής κυβέρνησης, όπως την χαρακτηρίζουν: έχει γίνει λόγος για αρπαγή των αεροδρομίων, για ξεπούλημα κρατικής περιουσίας, για οικονομικό και κοινωνικό έγκλημα, για στυγνό εκβιασμό από τη Fraport. Στο μικρόφωνο της Deutsche Welle, ο κ. Τσινέλ διαλύει όλους αυτούς του μύθους.

«Καταρχήν, δεν υπάρχει πώληση, η κυριότητα παραμένει στο ελληνικό δημόσιο, κατά δεύτερον, ο διαγωνισμός ήταν δημόσιος, υψηλού επιπέδου και έγινε υπό πλήρη διαφάνεια, άρα δεν μπορούμε να μιλάμε για ξεπούλημα.

Εμείς προτείναμε με μεγάλη διαφορά την υψηλότερη τιμή, μια εφάπαξ προκαταβολή 1,234 δισ. ευρώ, στη συνέχεια περίπου 23 εκ. ευρώ ετησίως για 40 χρόνια και τέλος συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου στο περίπου 1/3 των κερδών. Ούτε αυτό λέγεται ξεπούλημα. Πιστεύουμε ότι η τιμή αντικατοπτρίζει το δυναμικό των αεροδρομίων και του ελληνικού τουρισμού. Το τίμημα είναι πολύ υψηλό, σε σχέση με την κακή κατάσταση αυτών των αεροδρομίων αλλά λογικό».

Ένας άλλος μύθος συνοδεύει και τον ΕΝΦΙΑ,που η Fraport ασφαλώς δεν θα πληρώσει, αφού η κυριότητα των αεροδρομίων παραμένει στο ελληνικό δημόσιο. Ή τις δήθεν απολύσεις των εργαζομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας. Το αντίθετο συμβαίνει. Όπως διαβεβαιώνει ο Αλεξάντερ Τσινέλ, η εταιρεία του δεν μπορεί να απολύσει κανέναν, γιατί οι περισσότεροι είναι υπάλληλοι δημοσίου.

Όσοι θέλουν να συνεργαστούν με τη Fraport είναι καλοδεχούμενοι. Οι άλλοι θα τοποθετηθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλες θέσεις. Μάλιστα τους έξι πρώτους μήνες θα δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας.

«Οι 500 συνεργάτες θα αποτελέσουν τον πυρήνα της ομάδας διαχείρισης των αεροδρομίων. Υπάρχουν κι άλλοι, όπως προσωπικό εδάφους για αεροπλάνα και επιβάτες, εστιάτορες, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, καταστηματάρχες και πάροχοι υπηρεσιών. Αυτοί θα παραμείνουν. Υπό κανονικές συνθήκες θα αναλάβουμε τα συμβόλαιά τους. Έτσι, στο τέλος της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης περιμένουμε αύξηση της απασχόλησης».

«Η Ελλάδα brand name»

Η κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζος προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ για τα πρώτα τέσσερα χρόνια. Για τα υπόλοιπα 36 χρόνια, θα συνεχίσει τις επενδύσεις σε υποδομές ανάπτυξης, συντηρήσεις και ανακαινίσεις με το συνολικό ποσό να ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ.

Τα τρία περιφερειακά αεροδρόμια στη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα, το Άκτιο και τα άλλα 11 σε νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Σάμο, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη, Σκιάθο), θα αλλάξουν μορφή, θα γίνουν σύγχρονες πύλες εισόδου για πάνω από 24 εκατομμύρια επιβάτες σε μια χώρα που έχει αναγάγει τον τουρισμό σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Πρόκειται αναμφίβολα για μια επένδυση μακράς πνοής που μπορεί να παρακινήσει κι άλλους ξένους επενδυτές να τολμήσουν ανάλογες προσπάθειες στην Ελλάδα. Για τη Fraport ήταν μια πράξη τόλμης, ένα εγχείρημα για δρομείς αντοχής μεγάλων αποστάσεων. Τώρα προσεγγίζει τον προορισμό. Σε λίγους μήνες θα αρχίσει η παραχώρηση των αεροδρομίων, «μια πολύ τεχνική και γραφειοκρατική διαδικασία».

Και τον χειμώνα, περίοδο χαμηλής τουριστικής κίνησης, θα ξεκινήσουν σταδιακά τα έργα αναβάθμισης. Ο Όμιλος πιστεύει στις δυνατότητες της Ελλάδας παρά την κρίση, ειδάλλως δεν θα τολμούσε συνολικές επενδύσεις γύρω στα 1,7 δισ. ευρώ.

«Εμπιστευόμαστε την Ελλάδα 100%, εμπιστευόμαστε το προϊόν Ελλάδα, τον τουριστικό προορισμό Ελλάδα. Σήμερα, μπορείτε να ταξιδέψετε σ΄ όλο τον κόσμο, στην Ταϊλάνδη, στη Ν. Αμερική, να κάνετε διακοπές παντού.

Αλλά νομίζω ότι η Ελλάδα έχει καταφέρει κάτι ιδιαίτερο, ένα ιδιαίτερο συναίσθημα ζωής, που αλλάζει από νησί σε νησί, από περιοχή σε περιοχή. Η Ελλάδα είναι brand name, κι αυτό θέλουμε να ενισχύσουμε και να προωθήσουμε, μαζί με τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, και μάλιστα μακροπρόθεσμα».

Tags:FRAPORTFRAPORT GREECEΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑΥΠΑ

Σχετικά Άρθρα

Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

27 Μαΐου, 2022
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Ryanair αναγνωρίζει μία Ένωση πιλότων στην Ευρώπη
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Παράταση αεροπορικών οδηγιών με απαγορεύσεις πτήσεων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

24 Μαΐου, 2022
100% σωστή η απόφαση επένδυσης στην Ελλάδα, υποστηρίζει η Fraport. Καλύτερα του αναμενόμενου τα αποτελέσματα
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κως, Ρόδος, Ζάκυνθος και Κέρκυρα είχαν περισσότερους επιβάτες τον Απρίλιο σε σχέση με τον Απρίλιο του 2019!

17 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επιβατική κίνηση 4μηνου 2022: +383% από πέρσι, -22,5% σε σχέση με το 2019

16 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επιστροφή στην «κανονικότητα» στις αερομεταφορές. Τέλος οι περιορισμοί, μόνη υποχρέωση η μάσκα

1 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διέξοδος η εξωστρέφεια για την Aegean: Το 72% των εσόδων από το δίκτυο εξωτερικού

Άνοδος εσόδων 7% και επιβατών 9%, το α΄ τρίμηνο, για Aegean. Στα 21,5 εκατ. οι ζημιές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ