ΑρχικήΑεροπορικάΑυξήσεις στα τέλη των περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω Fraport. Τι υποστηρίζει η εταιρεία

Αυξήσεις στα τέλη των περιφερειακών αεροδρομίων, λόγω Fraport. Τι υποστηρίζει η εταιρεία

Αυξήσεις τελών στους αναχωρούντες επιβάτες των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport, επέφερε η παραχώρησή τους.

Οι αναχωρούντες επιβάτες από τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου και Χανίων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση αεροπορικής εταιρείας, είναι υποκείμενοι φόρου, ανά επιβάτη, ως εξής:

-στα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών φόρου 16,74 ευρώ, αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 0,3 ευρώ, και

-στα υπόλοιπα δρομολόγια φόρου 13,86 ευρώ, αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 12,3 ευρώ.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή εμπορικής εκμετάλλευσης της Fraport Greece Γιώργο Βήλο, στην εφημερίδα ThessNews, τα αεροναυτικά τέλη, δηλ. οι χρεώσεις της Fraport Greece προς τις αεροπορικές εταιρείες, ρυθμίζονται από τη σύμβαση παραχώρησης που έχει υπογραφεί με το Ελληνικό Δημόσιο και αποτελεί νόμο του Ελληνικού κράτους (Ν.4389/2016).

Σε αυτό το πλαίσιο, η χρέωση ανά αναχωρούντα επιβάτη ανέρχεται στα 13 ευρώ, πλέον του ποσού των 1,5 ευρώ για την κάλυψη των δαπανών ασφαλείας (security charge).

Συνολικά λοιπόν, η χρέωση ανέρχεται στα 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, είτε η πτήση αφορά σε δρομολόγιο άγονης γραμμής, είτε όχι.

«Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι, βάσει της σύμβασης παραχώρησης που έχουμε υπογράψει, ως Fraport Greece θα καταβάλλουμε ετησίως στο Ελληνικό Δημόσιο ένα πολύ σημαντικό ποσό από τα εισπραττόμενα αεροναυτικά τέλη, συνδράμοντας έτσι στη χρηματοδότηση των δρομολογίων των άγονων γραμμών και των επιβατών που ταξιδεύουν σε αυτά.

Τέλος, δράττοντας την ευκαιρία που μου δίνετε, θα ήθελα να αναφέρω ότι τα αεροναυτικά τέλη έχουν τεθεί σε επίπεδα σημαντικά χαμηλότερα από τον μέσο όρο των συνολικών χρεώσεων, μεταξύ των αντίστοιχων αεροδρομίων της Μεσογείου και της Ν. Ευρώπης.

Η τιμολογιακή μας πολιτική αποτελεί λοιπόν ένα ισχυρότατο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, γεγονός που έχει ήδη αναγνωρισθεί από τους πολύ σημαντικούς συνεργάτες μας, τις αεροπορικές εταιρείες», υπογράμμισε ο κ. Βήλος.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • μα πρέπει να αρχίσουν να εισπράττουν πρώτα και μετά να κάνουν και κανένα έργο να φανεί… απο τα κέρδη θα γίνουν ολα… απο τα έσοδα που πλέον δεν θα μπαίουν στα ταμεία του κράτους και που πήγαιναν και κάλυπταν άλλες τρύπες- κακώς οχι στα αεροδρόμια- και απο εδώ και πέρα θα πρέπει να βρεθουν απο τη φορολογία.. γιατί τα έσοαδα απο το ετήσιο νοίκι και το μέρισμα απο τα κέρδη (!!!!) δεν είναι ούτε το 25% απο αυτά που “έμπαζε” το κράτος κάθε χρόνο… μόνο το ζεστό χρήμα των 1,23 δις ήταν το δέλεαρ και δόθηκαν με χειροκροτήματα !!

    Απρίλιος 24, 2017
  • Οι αυξήσεις θα είναι μεγαλυτερες γιατί δεν έχουν συμπεριληφθεί τα υπόλοιπα ρυθμιζόμενα αεροναυτικά τέλη (στάθμευσης , προσγείωσης κ.τ.λ ), και τα μη ρυθμιζόμενα τέλη ( υπηρεσίες πυρασφάλειας , PRM , CUTE, COUNTER, κ.τ.λ)

    Απρίλιος 24, 2017

Αφήστε ένα σχόλιο