Παρασκευή, 13 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΔΑΑ: Στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2025, στους 5,8 εκατ. οι επιβάτες

vvegiazi by vvegiazi
12 Μαΐου, 2025
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) ανακοίνωσε τα επιλεγμένα οικονομικά μεγέθη για το Τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025.

Κύρια Σημεία

  • Τα συνολικά έσοδα και λοιπά εισοδήματα αυξήθηκαν κατά 10,4 εκατ. ευρώ ήτοι 9% σε 125 εκατ. ευρώ το 1ο Τρίμηνο 2025 σε σχέση με το 1ο Τρίμηνο 2024, κυρίως λόγω της αύξησης της επιβατικής κίνησης, καθώς και των επιδόσεων των εμπορικών δραστηριοτήτων.
  • Το Προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 65 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,6% σε σύγκριση με το 1ο Τρίμηνο του 2024.
  • Τα Κέρδη μετά από Φόρους διαμορφώθηκαν σε 26,2 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 2,3 εκατ. ευρώ, όπως αναμενόταν, λόγω της εξάντλησης του Μεταφερόμενου Ποσού των Αεροπορικών Δραστηριοτήτων και των αυξημένων χρηματοοικονομικών εξόδων.
  • To Πρόγραμμα Επέκτασης Αεροδρομίου σε τροχιά υλοποίησης με τη σύμβαση σχεδιασμού και κατασκευής του πολυώροφου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων (MSP) και του νέου βορειοδυτικού χώρου στάθμευσης αεροσκαφών (Apron) να έχει ήδη ανατεθεί, οριοθετώντας έτσι την έναρξη της διαδικασίας κατασκευής.
  • Το Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) για το 2025 ολοκληρώθηκε με επιτυχία σημειώνοντας κάλυψη 89,22%, αντλώντας κεφάλαια ύψους 84,75 εκατ. ευρώ, τα οποία θα προστεθούν στο Κεφάλαιο Αεροπορικών Δραστηριοτήτων.

Εξελίξεις στην αεροπορική κίνηση

Κατά το α’ τρίμηνο του έτους, το οποίο είναι παραδοσιακά χαμηλότερο σε επιβατική κίνηση, η κίνηση του αεροδρομίου ανήλθε σε 5,8 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11,4% σε σχέση με το α’ Τρίμηνο του 2024.

Η ισχυρή επίδοση του 2024, συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2025, με υψηλά επίπεδα επιβατικής κίνησης, αντικατοπτρίζοντας την ανθεκτικότητα του αεροπορικού ταξιδιού (ειδικά για σκοπούς αναψυχής) παρά τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις.

Όλες οι αγορές κατέγραψαν σημαντική ενίσχυση, με τη Μέση Ανατολή, την Ασία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά να παρουσιάζουν αξιοσημείωτη αύξηση, αντανακλώντας την ενισχυμένη συνδεσιμότητα δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την Αθήνα ως προορισμό.

Η ιδιαίτερη αύξηση της διεθνούς κίνησης στηρίχθηκε περαιτέρω και από την αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων ταξιδιωτών για διεθνείς προορισμούς. Η επιβατική κίνηση του εσωτερικού και του εξωτερικού παρουσίασε αύξηση 3,1% και 15%, αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά στη μηνιαία κατανομή της κίνησης, ο αριθμός επιβατών παρουσίασε διψήφιο ή υψηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης και τους τρεις μήνες (%2025/2024: Ιαν: +14,5%, Φεβ: +9,4%, Μαρ: +10,8%).

Οι βασικές τάσεις της αγοράς και οι μέχρι σήμερα εξελίξεις υποδηλώνουν ότι η ζήτηση επιβατών πρόκειται να διατηρήσει την αυξητική της πορεία καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους, ωστόσο σε χαμηλότερα επίπεδα από εκείνα του πρώτου τριμήνου.

Η αβεβαιότητα που διέπει το μακροοικονομικό περιβάλλον, ωστόσο, θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τις τάσεις της κίνησης κατά τη συνέχεια του έτους, ιδίως εάν αυξηθεί η πιθανότητα ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία.

Έσοδα και λοιπά εισοδήματα

Τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα αυξήθηκαν κατά 10,4 εκατ. ευρώ ή 9%, από 114,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2024 σε 125 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2025.

Τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από Αεροπορικές Δραστηριότητες ανήλθαν σε 91,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,3% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, ως αποτέλεσμα της αύξησης της επιβατικής κίνησης σε συνδυασμό με την πολιτική Αεροπορικών Χρεώσεων της Εταιρείας για το 2025.

Τα έσοδα από Αεροπορικές Χρεώσεις και το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων έχουν διαμορφωθεί ώστε να συμπεριλαμβάνουν στοχευμένα μέτρα (κίνητρα) για την στήριξη της πολιτικής βιωσιμότητας των αεροπορικών εταιρειών, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη την εξάντληση του Μεταφερόμενου Ποσού Αεροπορικών Δραστηριοτήτων.

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η εναρμόνιση του κέρδους από Αεροπορικές Δραστηριότητες με απόδοση 15% επί του Κεφαλαίου Αεροπορικών Δραστηριοτήτων, σύμφωνα με το ρυθμιστικό μας πλαίσιο.

Τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από Μη Αεροπορικές Δραστηριότητες ανήλθαν σε 33,3 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξημένα κατά 17,5% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η εν λόγω βελτίωση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εσόδων από εμπορικές δραστηριότητες και υπηρεσίες στάθμευσης οχημάτων.

Κατά τη διάρκεια του έτους, η αύξηση των εσόδων Μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων αναμένεται να ομαλοποιηθεί σταδιακά, καθώς οι επιδόσεις του πρώτου τριμήνου επωφελήθηκαν από μια ευνοϊκή βάση σύγκρισης. Συγκεκριμένα, κατά την ίδια περίοδο πέρυσι, ορισμένοι εμπορικοί χώροι του αεροσταθμού συμπεριλαμβανομένων των Intra-Schengen Duty Free και Travel Value, βρίσκονταν υπό ανακαίνιση.

Λειτουργικά έξοδα

Σημαντικό μέρος αυτής της απόκλισης προέρχεται από το υψηλότερο μεταβλητό τμήμα της Αμοιβής Χορήγησης Δικαιωμάτων σε 12,2 εκατ. ευρώ από 9,9 εκατ. ευρώ, που υπολογίστηκε με βάση την αυξημένη κερδοφορία του 2024.

Εξαιρουμένου του μεταβλητού τμήματος της Αμοιβής Χορήγησης Δικαιωμάτων, τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 5,8 εκατ. ευρώ ή 15,3% υψηλότερα από το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω:

  • των πρόσθετων πόρων (προσωπικό της Εταιρείας και υπηρεσίες από τρίτους) που απαιτήθηκαν για τη διαχείριση της αυξημένης κίνησης σε σχέση με το προηγούμενο έτος,
  • των αυξήσεων του κατώτατου μισθού τον Απρίλιο του 2024 και
  • του αυξημένου κόστους ηλεκτρικής ενέργειας που οφείλεται στις υψηλότερες τιμές ηλεκτρικής ενέργειας.

Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA)

Ως αποτέλεσμα των λειτουργικών εσόδων και εξόδων, τα συνολικά Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 68,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,3 εκατ. ευρώ ή 3,4% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Κερδοφορία

Τα Κέρδη προ Φόρων την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2025 ανήλθαν στα 34,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 2,9 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2024 και τα Κέρδη μετά από Φόρους το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 26,2 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 2,3 εκατ. ευρώ από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην εξάντληση του Μεταφερόμενου Ποσού Αεροπορικών Δραστηριοτήτων, καθώς και στα πρόσθετα χρηματοοικονομικά έξοδα που απορρέουν από την αύξηση του ανώτατου ορίου τιμών αντιστάθμισης κινδύνου επιτοκίων από 0% σε 2,5% από το β’ τρίμηνο του 2024, το κόστος δέσμευσης των επιπρόσθετων δανείων και τα χαμηλότερα έσοδα από τόκους καταθέσεων.

Πρόγραμμα Επέκτασης Αεροδρομίου

Το Πρόγραμμα Επέκτασης του Αεροδρομίου βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης. Υπογράφηκε η σύμβαση ανάθεσης Σχεδιασμού και Κατασκευής (Design and Build) με την κοινοπραξία ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών TERNA-REDEX για τον πολυώροφο χώρο στάθμευσης οχημάτων (MSP) και τον βορειοδυτικό χώρο στάθμευσης αεροσκαφών (North-West Apron).

Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την κατασκευή ενός επταώροφου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων με συνολικά περίπου 3.500 θέσεις στάθμευσης σε κοντινή απόσταση από τις εγκαταστάσεις του κεντρικού αεροσταθμού, καθώς και την ανάπτυξη 32 θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας C στο βορειοδυτικό τμήμα της πίστας και ενός κτιρίου εξυπηρέτησης, μαζί με τους προσκείμενους τροχόδρομους και τις απαραίτητες γέφυρες εξυπηρέτησης.

Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend)

H Τακτική Γενική Συνέλευση της Εταιρείας της 14ης Απριλίου 2025 ενέκρινε τη διανομή (διάθεση) στους μετόχους της Εταιρείας του συνόλου των καθαρών κερδών της εταιρικής χρήσης 2024, ήτοι συνολικού μεικτού διανεμητέου ποσού €235.860.000 (€0,7862 ανά μετοχή), με δυνατότητα επιλογής των Μετόχων να επανεπενδύσουν ποσό έως €100.000.000 του μερίσματος σε μετοχές της Εταιρείας, σύμφωνα με τους όρους του τετραετούς προγράμματος επανεπένδυσης μερίσματος (2025 – 2028), συνολικού ποσού έως και 240 εκατ. ευρώ, για το σύνολο της τετραετίας.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέσω του Προγράμματος Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) θα αποφέρει αύξηση της αξίας για τους μετόχους μέσω επενδύσεων στις Αεροπορικές Δραστηριότητες με αντίστοιχη αύξηση του Κεφαλαίου Αεροπορικών Δραστηριοτήτων και της σχετικής απόδοσης σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τον ΔΑΑ.

Στις 5 Μαΐου 2025, το Διοικητικό Συμβούλιο ανακοίνωσε την τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της Εταιρείας στα 8,88 ευρώ ανά μετοχή, υπολογισμένη με τον μέσο όρο της χρηματιστηριακής σταθμισμένης βάσει όγκου τιμής της μετοχής (VWAP – Volume Weighted Average Price) της Εταιρείας των πέντε πρώτων ημερών διαπραγμάτευσης της περιόδου άσκησης του δικαιώματος επανεπένδυσης του μερίσματος (δηλαδή από την 25.04.2025 έως και την 02.05.2025), μειωμένη κατά ποσοστό 3% (ποσοστό έκπτωσης), με στρογγυλοποίηση στο αμέσως μεγαλύτερο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο.

Το Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) για το 2025 έτυχε αποδοχής από 2.346 μετόχους που επέλεξαν να επανεπενδύσουν στην Εταιρεία, σημειώνοντας κάλυψη 89.22%, αντλώντας κεφάλαια ύψους 84,75 εκατ. ευρώ, τα οποία θα προστεθούν στο Κεφάλαιο Αεροπορικών Δραστηριοτήτων.

Την Παρασκευή, 16 Μαΐου 2025, θα ξεκινήσει η διανομή του μερίσματος σε μετρητά, ενώ 9.544.087 νέες μετοχές θα ξεκινήσουν να διαπραγματεύονται.

Ο Γιάννης Παράσχης, διευθύνων σύμβουλος (CEO) του ΔΑΑ δήλωσε: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μετόχους μας για την εξαιρετική ανταπόκριση στο πρόγραμμα επανεπένδυσης του μερίσματος, με ποσοστό συμμετοχής 89.22%, δίνοντας εκ νέου ψήφο εμπιστοσύνης στην αναπτυξιακή πορεία του ΔΑΑ. Η ευέλικτη λύση της επανεπένδυσης προσέφερε στους μετόχους μας μεγαλύτερη επιλογή ως προς τον τρόπο λήψης του μερίσματός τους, ενισχύοντας ταυτόχρονα την κεφαλαιακή μας θέση και το πρόγραμμα Επέκτασης του Αεροδρομίου, δημιουργώντας πρόσθετη αξία για την Εταιρεία και τους μετόχους».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝΔΑΑΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΘΗΝΑΣΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΑΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το δρομολόγιο Αθήνα – Σάρλοτ εγκαινίασε η American Airlines

10 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Οι ενέργειες του αεροδρομίου της Αθήνας για την προστασία του περιβάλλοντος

9 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Αθήνα – Λος Άντζελες, ως τις 27/9 τα δρομολόγια (pics)

6 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Άνοδο 8,5% κατέγραψε η επιβατική κίνηση του «Ελ. Βενιζέλος» στο 5μηνο του 2025

6 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ανακοινώθηκε επίσημα η πτήση Αθήνα – Νέο Δελχί από την IndiGo

3 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Καμπανάκι» για τις Κυκλάδες: Μείωση 24,9% στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις. Η εικόνα στο πρώτο 4μηνο σε όλη την Ελλάδα

2 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Συστήνεται Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

“Τέλος” η δωρεάν χειραποσκευή στο αεροπλάνο με απόφαση της ΕΕ

7 Ιουνίου, 2025

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Ανακοινώθηκε το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Βασική επιδότηση τα 3.000 ευρώ, +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού οχήματος

7 Ιουνίου, 2025

Πως σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τις νέες διαγραμμίσεις στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2025

Στα τέλη του 2026 τοποθετείται η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ

10 Ιουνίου, 2025

Εντός του 2028 η παράδοση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών

10 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Η εξέλιξη του σχεδιασμού και η ολοκλήρωση των κυριότερων σιδηροδρομικών έργων

9 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Χρίστος Δήμας: Στο 77% η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Καμιά εμπιστοσύνη στο ελληνοϊταλικό μνημόνιο για επενδύσεις στα τρένα

0

Ρ. Θρασκιά: Να διασφαλιστεί η προστασία των οδηγών σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

0

“Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

13 Ιουνίου, 2025

Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

13 Ιουνίου, 2025

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

13 Ιουνίου, 2025

Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

13 Ιουνίου, 2025

Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

13 Ιουνίου, 2025

Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

13 Ιουνίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

13 Ιουνίου, 2025

Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

13 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr