Τα τελευταία νέα αναφορικά με τις ακυρώσεις των 20.000 από τις 800.000 πτήσεις της, μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαρτίου, ανακοίνωσε η Ryanair.
Σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου η αεροπορική εταιρεία αναφέρει τα εξής:
– Οι 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
– Πάνω από 308.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί
– Το υπόλοιπο 2% των επιβατών (λιγότερο από 7.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair
Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου:
– Οι 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
– Πάνω από 300.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένουμε να φτάσει στο 90% των επιβατών μας (πάνω από 360.000) μέχρι το τέλος της εβδομάδας
– Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της κατά 97% (δείτε τον πίνακα παρακάτω)
– Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 2 από της 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω)
ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Στην ώρα τους | Ακυρώσεις ημερησίως | |||
Δευτέρα | 25 | 98% | 0 | |
Τρίτη | 26 | 96% | 0 | |
Τετάρτη | 27 | 97% | 2 | |
Πέμπτη | 28 | 99% | 0 | |
Παρασκευή | 29 | 96% | 0 | |
Σάββατο | 30 | 98% | 0 | |
Κυριακή | 1 | 97% | 0 | |
Μέσος Όρος | 97% | |||
Η Ryanair σημειώνει ότι, λόγω απεργίας της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης στην Ιταλία, έπρεπε να ακυρώσει 21 πτήσεις από/προς Πίζα (2 Οκτωβρίου), με την Easyjet, την Alitalia και άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Όλοι οι επιβάτες που έχουν επηρεαστεί έχουν ειδοποιηθεί μέσω email και γραπτού μηνύματος με τις εξής επιλογές: πλήρη επιστροφή χρημάτων, δωρεάν μεταφορά στην επόμενη διαθέσιμη πτήση ή σε εναλλακτικό δρομολόγιο.