Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΕΕΕΚΕ: Χωρίς την υπερεργασία των ελεγκτών, οι καθυστερήσεις, εδώ και τρία χρόνια, θα ήταν πολλαπλάσιες των σημερινών

ffotinos by ffotinos
30 Σεπτεμβρίου, 2025
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αιχμές κατά της Δικαιοσύνης για την απόφαση να κηρυχθεί παράνομη η αυριανή απεργία τους αφήνουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, σε σημερινή ανακοίνωσή τους.

Παράλληλα, επικρίνουν τις, έως τώρα, ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών και της ΥΠΑ, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι «το πρόβλημα ξεκίνησε από τους χειρισμούς της Διοίκησης της Υ.Π.Α., η οποία τώρα παρακολουθεί τις συνέπειες από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και αφήνει τον υπουργό να διαχειριστεί μόνος του το πρόβλημα».

Η νέα ανακοίνωση της ΕΕΕΚΕ

Προφανώς καμία εντύπωση δεν προκάλεσε η κήρυξη της συμμετοχής μας στην αυριανή απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παράνομη. Πώς άλλωστε να προκαλέσει εντύπωση, όταν συστηματικά οι συμμετοχές μας σε απεργίες της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κρίνονται ως τέτοιες.

Η μοναδική περίπτωση που προσφυγή κατά της απεργίας μας απορρίφθηκε, προκάλεσε τη δημόσια διαπόμπευση και μάλιστα ονομαστικά της δικαστικού που τόλμησε να μην κηρύξει την απεργία μας παράνομη.

Αναρωτιόμαστε, σε αυτό το δημοκρατικό πολίτευμα, αν τελικά ισχύει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της απεργίας για τον κλάδο μας ή αν θεωρεί η Κυβέρνηση ότι δεν επιτρέπεται να απεργούμε, αλληλέγγυοι στα αιτήματα των άλλων Δημοσίων Υπαλλήλων, ιδιαίτερα όσον αφορά το πειθαρχικό νομοσχέδιο.

Να ενημερώσουμε, ότι ο Διοικητής της Υ.Π.Α., όπως πολύ καλά γνωρίζει το Υπουργείο, έχει επιχειρήσει να διώξει και να φιμώσει μέλος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Ε.Κ.Ε.

Βέβαια, δεν ξέρουμε τι προσδοκίες μπορεί κάποιος εργαζόμενος να έχει, από έναν Υπουργό που η μόνη απάντηση που έχει στις καταγγελίες που από τον Μάιο του έχουμε κοινοποιήσει για την κατάσταση του εξοπλισμού του συστήματος εναέριας κυκλοφορίας και στις τεκμηριωμένες ενστάσεις που από τον Ιούλιο έχουμε διατυπώσει για το σχέδιο νόμου που παρουσιάστηκε, είναι να δηλώνει ανακρίβειες για τις αποδοχές μια ομάδας εργαζομένων, χρησιμοποιώντας την παλαιάς κοπής τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού.

Αναρωτιόμαστε αν με την κίνησή του αυτή ο κύριος Δήμας, θεώρησε ότι μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα της ΥΠΑ, μιας και από την 1η Σεπτεμβρίου δεν μας έχει απαντήσει καν στο αίτημα μας για συνάντηση, ενώ γνωρίζει το σοβαρότατο πρόβλημα επικοινωνίας με τη Διοίκηση της Υ.Π.Α..

Φαίνεται ότι περιμένει τον Διοικητή της Υ.Π.Α. να επιστρέψει από το Μόντρεαλ, όπου βρίσκεται τις τελευταίες 10 ημέρες για να μας παραπέμψει σε αυτόν.

Προφανώς και δεν πρόκειται πλέον να συναντηθούμε με υφιστάμενους και συμβούλους του Υπουργού.

Το μόνο που επιτυγχάνει ο Υπουργός είναι να αναβάλλει τη λύση του προβλήματος, που ο ίδιος άφησε να δημιουργηθεί, εις βάρος του επιβατικού κοινού.

Καλό θα ήταν να αντιληφθεί, έστω και τώρα, ότι το πρόβλημα ξεκίνησε από τους χειρισμούς της Διοίκησης της Υ.Π.Α., η οποία τώρα παρακολουθεί τις συνέπειες από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και τον αφήνει να διαχειριστεί μόνος του το πρόβλημα.

Οι 80 νέοι συνάδελφοι που θα προσληφθούν τις επόμενες ημέρες, μετά από χρόνια πιέσεων από την Ε.Ε.Ε.Κ.Ε., θα είναι επιχειρησιακά διαθέσιμοι από το καλοκαίρι του 2027 το νωρίτερο και προορίζονται κυρίως για μονάδες της περιφέρειας.

Όσοι δε τοποθετηθούν στην Αθήνα θα διαμοιραστούν μεταξύ των μονάδων του Πύργου Ελέγχου του «Ελευθέριος Βενιζέλος», της προσέγγισης Αθηνών και του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Αθηνών και Μακεδονίας.

Ακόμα και η κατανομή των προσλήψεων ήταν μια αστοχία της Διοίκησης της Υ.Π.Α., την οποία όταν είχαμε καταγγείλει μας απάντησαν ότι «έχουμε προσωπικές διαφορές με τη Διοίκηση».

Στις τωρινές μας καταγγελίες φταίνε «οι οικονομικές μας απαιτήσεις». Τελικά το πρόβλημα διαιωνίζεται, αφού υπάρχει ανεξάντλητη πηγή δικαιολογιών ώστε να μην χρειαστεί να παραδεχτεί το Υπουργείο και η Υ.Π.Α. το πρόβλημα.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας κάνουν την δουλειά τους και μάλιστα με το παραπάνω και εξαιτίας της υπερεργασίας μας το σύστημα στέκεται όρθιο από το 2022 μέχρι σήμερα.

Χωρίς αυτή την υπερεργασία οι καθυστερήσεις εδώ και τρία χρόνια θα ήταν πολλαπλάσιες των σημερινών. Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα γίνεται, με αδιαπραγμάτευτη την ασφάλεια των πτήσεων.

Για να λυθεί το πρόβλημα όμως και να μην έχουμε ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις ήδη από το 2026, πρέπει το Υπουργείο και η Υ.Π.Α. να κάνουν τη δική τους δουλειά.

Αν την έκαναν τα τελευταία 20 χρόνια, δεν θα βρισκόμασταν στην κατάσταση να διασύρεται η χώρα διεθνώς και να κινδυνεύει με πολλαπλές παραπομπές στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί σίγουρα πριν το 2028 και ίσως γίνει ακόμα χειρότερη, παρόλα όσα «διαβεβαιώνει» το Υπουργείο, προφανώς πιστεύοντας όσα λέει η Διοίκηση της Υ.Π.Α..

Δεν θέλουμε να φανούμε επιζήμιοι στην Υπηρεσία, ούτε στο επιβατικό κοινό. Θέλουμε όμως επιτέλους οι επιβάτες στην Ελλάδα να απολαμβάνουν υπηρεσίες αεροναυτιλίας ίδιες και καλύτερες από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Το επιβάλλουν οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί, όχι μια ομάδα εργαζομένων.

Σε κάθε περίπτωση, σεβόμενη τη δικαστική απόφαση, η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος αποσύρει το κάλεσμα για συμμετοχή των μελών της στην αυριανή 24ωρη πανελλαδική απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ..

Όμως σε καμία περίπτωση δεν θα σταματήσουμε να ενημερώνουμε το κοινό, να εκφραζόμαστε δημόσια και να αγωνιζόμαστε για εκσυγχρονισμό των συστημάτων, επαρκή στελέχωση, καλύτερες εργασιακές συνθήκες και την μετατροπή της Υ.Π.Α. σε έναν πάροχο υπηρεσιών αεροναυτιλίας που επιτέλους να πληροί τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς, προς όφελος της ασφάλειας και της άνεσης του επιβατικού κοινού.

Η Ε.Ε.Ε.Κ.Ε. θα συνεχίσει να αγωνίζεται, επιφυλασσόμενη όλων των δικαιωμάτων της, συμπεριλαμβανομένης και της προκήρυξης νέων απεργιακών κινητοποιήσεων στο άμεσο μέλλον.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΕΕΚΕΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΥΠΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επίκαιρη ερώτηση Ν. Αριστεράς για την ΕΜΥ και την αεροναυτιλιακή ασφάλεια

7 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ο υφυπουργός Ναυτιλίας ενημερώθηκε από τον διοικητή της ΥΠΑ για τα νέα ραντάρ στα αεροδρόμια του Ιονίου και της Δ. Ελλάδας

5 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκρίθηκε η προμήθεια συστημάτων επιτήρησης και διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, ύψους 53,6 εκατ. ευρώ

4 Νοεμβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επισκέψεις και επιθεωρήσεις του υποδιοικητή της ΥΠΑ στα αεροδρόμια Αράξου και Νέας Αγχιάλου

29 Οκτωβρίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

23 Οκτωβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Εκπτώσεις έως 50% στα ακτοπλοϊκά των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β’ φάσης προσλήψεων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Εκδόθηκαν οι Προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

12 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

17 Νοεμβρίου, 2025

Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

17 Νοεμβρίου, 2025

Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025

Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

17 Νοεμβρίου, 2025

Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Μεξικό και Κίνα «στήνουν» νέες εναλλακτικές εμπορικές διαδρομές, προκαλώντας εκνευρισμό στις ΗΠΑ

17 Νοεμβρίου, 2025
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019

Μερίδιο αγοράς στα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece: 17% Ryanair, 16% AEGEAN και 9% easyJet

17 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.