Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και το 2024, οι προβλέψεις για το 2027

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και το 2024, οι προβλέψεις για το 2027

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι «πρωταγωνιστές» του «Ελ. Βενιζέλος»: 5 επικεφαλής τμημάτων παραθέτουν δυσκολίες / επιτεύγματα

ffotinos by ffotinos
17 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

To 2016 το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» θα καταγράψει την καλύτερη ιστορική του επίδοση. Ήδη, από το Νοέμβριο ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ των 18,1 εκατ. επιβατών.

Ξέχωρα από τα τρέχοντα ρεκόρ, τα οποία αποτελούν συνάρτηση πολλών παραγόντων, αυτό που χαρακτηρίζει το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών είναι η παροχή προηγμένων υπηρεσιών, τόσο προς τις εταιρείες / χρήστες, όσο και προς τους επιβάτες.

Ποιος «κρύβεται» πίσω από αυτήν την επιτυχία; Οι 650 εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει μια συνεκτική και καλά οργανωμένη αεροδρομιακή κοινότητα.

Το metaforespress.gr συνομίλησε με πέντε επικεφαλής επιμέρους επιχειρησιακών λειτουργιών του αεροδρομίου, οι οποίοι παραθέτουν τις δυσκολίες και τα επιτεύγματα των τμημάτων τους.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός  

Θάνος Τζίρος, Airport Duty Officer: Τεράστια πρόκληση το άνοιγμα του αεροδρομίου και οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004

Στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ήρθα το Μάιο του 2000. Εκείνη την εποχή, πλησίαζε το τέλος της κατασκευής του έργου και ο ενθουσιασμός ότι αποτελούσαμε ένα κομμάτι από το project της δημιουργίας του μεγαλύτερου αεροδρομίου στη χώρα ήταν μεγάλος!

Αρχικά, ξεκίνησα να εργάζομαι ως προϊστάμενος λειτουργίας αερολιμένα και αργότερα ανέβηκα ένα σκαλοπάτι, έγινα τομεάρχης του αντίστοιχου τμήματος. Τα τελευταία όμως 11 χρόνια είμαι πολύ περήφανος που εργάζομαι ως ADO –Airport Duty Officer,  διευθυντής, δηλαδή, λειτουργιών αερολιμένα.

Η θέση μου είναι υψηλής ευθύνης, με καθήκοντα που αφορούν στην ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία του αεροδρομίου και των επιχειρησιακών μονάδων του, παράλληλα με την επίβλεψη των υπηρεσιών που απευθύνονται στους επιβάτες, τις αεροπορικές εταιρείες και τους υπόλοιπους χρήστες του αεροδρομίου.

Ο ADO του αεροδρομίου πρέπει, επίσης, να επιβλέπει την ασφαλή λειτουργία των αεροσκαφών στην πίστα, το επίπεδο λειτουργίας του τερματικού σταθμού, το επίπεδο ασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή αεροδρομίου, και βεβαίως, τη διαχείριση των εκτάκτων περιστατικών, με την εξουσία και την αρμοδιότητα να ενεργοποιήσει τις πρέπουσες διαδικασίες, με σεβασμό στη δίκαιη και ίση αντιμετώπιση όλων των χρηστών του αεροδρομίου.

Χωρίς αμφιβολία, μια κορυφαία πρόκληση για όλους μας, ήταν το άνοιγμα του αεροδρομίου – ένα τεράστιο επιχειρησιακό έργο. Η προετοιμασία και η διαχείριση της Ολυμπιακής περιόδου, το 2004, ήταν ακόμα μια περίοδος που θυμάμαι έντονα.

Από εκεί και πέρα, περιστατικά, όπως τα έντονα χιόνια που ζήσαμε, προβλήματα κατά καιρούς σε πτήσεις, ορισμένες περιπτώσεις πυρκαγιών, ακόμα και επεισόδια – αναταραχές στο αεροδρόμιο, κατά καιρούς δοκίμασαν τις αντοχές μας, αλλά πάντα τα καταφέρναμε, δίνοντας το 100% μας.

Γιατί, στην πραγματικότητα κανείς δεν παρατά ποτέ την οικογένειά του, και για μένα προσωπικά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι αυτό ακριβώς, μια οικογένεια.

HIGHLIGHTS

Aνω των 170.000 πτήσεων το χρόνο. Περισσότερα από 600 συμβάντα καταγράφονται κάθε έτος. Ο Διεθνής Αερολιμένας διαθέτει 5 Airport Duty Officers, με ευθύνη για τη συνολική λειτουργία του αεροδρομίου. 

Γιάννα Γεροντούκου: Το τηλεφωνικό κέντρο έχει διαχειριστεί πάνω από 14 εκατ. κλήσεις σε 15 χρόνια

Δεκαέξι χρόνια έχουν περάσει από τότε που έγινα μέλος της ομάδας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Εργάζομαι ως προϊσταμένη της Υπηρεσίας Πληροφοριών Αερολιμένα, δηλαδή είμαι υπεύθυνη για τον τομέα παροχής πληροφοριών, καθώς και για το συντονισμό των συναδέλφων στον τομέα.

Η ομάδα μας παρέχει πληροφορίες πτήσεων, στοιχεία επικοινωνίας αεροπορικών και άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιό μας, τρόπους πρόσβασης και γενικά, είμαστε εδώ για να ενημερώνουμε τον κόσμο για ό,τι γίνεται στο αεροδρόμιο!

Ένα από τα σημαντικότερα μέσα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των επιβατών, είναι το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου, το οποίο, για τρίτη συνεχή χρονιά, βραβεύτηκε για την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης, σε εθνικό διαγωνισμό, 2οανάμεσα στα καλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της χώρας. 

Η εξασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου, που έχει διαχειριστεί πάνω από 14 εκατομμύρια κλήσεις στα 15 χρόνια λειτουργίας του, αποτελεί καθημερινή πρόκληση.

Όταν εργάζεσαι σε ένα χώρο, όπου οι εξελίξεις τρέχουν με ταχύτατο ρυθμό και τα δεδομένα μεταβάλλονται αναπάντεχα, όπως σε περιπτώσεις αντίξοων καιρικών συνθηκών, απεργίας δημόσιων φορέων και μέσων μεταφοράς, όπου ο αριθμός των κλήσεων μπορεί να αυξηθεί μέσα σε μία ώρα άνω του 100%, σε σύγκριση με τον ημερήσιο μέσο όρο, τότε οι ικανότητες οργάνωσης, διαχείρισης, αποτελεσματικότητας και επικοινωνίας δοκιμάζονται στο έπακρο.

Έχοντας όμως επενδύσει στην εκπαίδευση, στην καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας και κυρίως στους ανθρώπους, έχουμε δημιουργήσει μία ομάδα έτοιμη να αντιμετωπίσει ακόμα και τις δυσκολίες με ευγένεια, επαγγελματισμό και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Θεωρώ ότι εργάζομαι σε μια εταιρεία με συγκεκριμένο όραμα, αξίες και αποστολή που αφήνει θετικό αποτύπωμα και σε εμάς τους εργαζόμενους. Τι σημαίνει για μένα το αεροδρόμιό μας;

H λέξη που έρχεται στο μυαλό είναι ελπίδα και πως, όλοι μαζί στη χώρα μας, μπορούμε να δουλέψουμε σωστά και με πλάνο, με πρόοδο και άριστα αποτελέσματα.

HIGHLIGHTS

15 χρόνια λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου = 14.000.000 κλήσεις. Μέσος όρος κλήσεων / ημέρα: 1.000, το 97% απαντώνται σε χρόνο κάτω του ενός λεπτού.

Βασίλης Κόκκοτας, Έδαφος – ΑΜΙ: Σε μια βάρδια, η ομάδα εξυπηρετεί περίπου 300 κινήσεις αεροσκαφών

Είμαι ένας από τους πέντε Προϊστάμενους Βάρδιας Επίβλεψης και Ελέγχων Περιοχής Κίνησης Αεροσκαφών. Εργάζομαι στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών από το 2007, αλλά γενικά εργάζομαι στον αεροδρομιακό χώρο από το 1998.

Στο αεροδρόμιο, η ομάδα μας έχει ως κύριο μέλημα την επίβλεψη της πίστας και του πεδίου ελιγμών αεροσκαφών ως προς τα θέματα αεροπορικής ασφάλειας (Aviation safety και security).

Μια από τις μεγαλύτερες ευθύνες που αναλαμβάνουμε στην εργασία μας είναι όταν επιθεωρούμε τους διάδρομους απογείωσης/προσγείωσης  – είτε προγραμματισμένα, είτε εκτάκτως – και στη συνέχεια, τους παραδίδουμε προς χρήση.

Η δουλειά μας απαιτεί εγρήγορση, πλήρη εξοικείωση με το πεδίο ελιγμών και αρίστη γνώση των εταιρικών, κρατικών και διεθνών αεροδρομιακών κανονισμών και διαδικασιών. Και βέβαια, λειτουργούμε με βάρδιες, όλο το 24ωρο, το οποίο συνεπάγεται, μεταξύ άλλων, εργασία σε νύχτες Σαββατοκύριακα και γιορτές.

Μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που έζησα στο αεροδρόμιο ήταν τα έντονα καιρικά φαινόμενα του Φεβρουάριου του 2008. Η ένταση της χιονόπτωσης ήταν τέτοια που παρ’ όλες τις προσπάθειες του συνόλου του τμήματος, κυριολεκτικά δεν προλαβαίναμε να εκχιονίσουμε το πεδίο ελιγμών.

Σήμερα, το αεροδρόμιο είναι, μπορώ να πω, το δεύτερο σπίτι μου. Και αυτό, όχι τόσο, επειδή αναγκαστικά ως εργαζόμενος, δίνω τόσο από τον χρόνο μου, αλλά  γιατί μετά από τόσα χρόνια έχω εδώ πια την δεύτερη οικογένεια μου, τους συναδέλφους μου.

HIGHLIGHTS

Σε μια βάρδια, η ομάδα εξυπηρετεί περίπου 300 κινήσεις αεροσκαφών, 15 κινήσεις ελικοπτέρων, ενώ πραγματοποιούνται 10-15 καθοδηγήσεις αεροσκαφών. Τα γνωστά Follow Me, σε μια βάρδια, καλύπτουν συνολικά αποστάσεις 50 χιλιομέτρων. Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει 11 Follow Me στο στόλο του.

Αναστάσιος Μουμτζής, BHS: Η αναλογία αποσκευών που απέτυχαν να συνδεθούν με την πτήση τους είναι μόλις 1/100.407 αποσκευές

Εργάζομαι στο αεροδρόμιο, από τη δεύτερη μέρα, του 2001. Είμαι προϊστάμενος διαχείρισης συστήματος διαχωρισμού, υπεύθυνος στη βάρδια για ολόκληρο το τμήμα διαχωρισμού αποσκευών.

Κύρια αποστολή μου είναι να συμβάλλω, με τις γνώσεις και τις ικανότητές μου, στη σωστή και αδιάκοπη 24ωρη λειτουργία της διαχείρισης αποσκευών, αντιμετωπίζοντας άμεσα και αποτελεσματικά τα θέματα που μπορεί να προκύψουν στο BHS  – το Baggage Handling System.

H  ασφάλεια του χώρου, η σωστή χρήση των μηχανημάτων, όπως και η εκπαίδευση και η αξιολόγηση των συναδέλφων είναι μερικά ακόμη από τα καθημερινά καθήκοντά μου.

Σημαντικές στιγμές και παράλληλα «δυνατές προκλήσεις» ήταν σίγουρα το άνοιγμα του αεροδρομίου – με το αναγκαίο στάδιο προσαρμογής και τις «παιδικές ασθένειες», στάδιο από το οποίο κάθε μεγάλο αεροδρόμιο πέρασε και βέβαια, η σπουδαία επιχειρησιακή πρόκληση των Ολυμπιακών Αγώνων, με την διαχείριση των αποσκευών της Ολυμπιακής οικογένειας και των καθημερινών επιβατών, ο τελικός του Champions League, κα.

Η επιχειρησιακή θέση και λειτουργία του Αερολιμένα σε κρατάει συνεχώς σε επαγρύπνηση, αφού κάθε μέρα είναι διαφορετική από την προηγούμενη, δεν υπάρχει χώρος για ρουτίνα ή εφησυχασμό.

Παράλληλα, η 24ωρη λειτουργία δεν καταλαβαίνει από γιορτές ή αργίες! Παρότι όμως δεν μπορείς να είσαι με την οικογένειά σου όποτε το θελήσεις, διαπιστώνεις ότι οι συνάδελφοι γίνονται ακόμα μια οικογένεια και ο χώρος εργασίας, πραγματικά ένα δεύτερο σπίτι.

HIGHLIGHTS

Οι μεταφορικοί ιμάντες στο αεροδρόμιο έχουν συνολικό μήκος 4 χιλιόμετρα. Η αναλογία αποσκευών που απέτυχαν να συνδεθούν με την πτήση τους είναι 1 / 100.407 αποσκευές. Ρεκόρ αποσκευών που πέρασαν από το σύστημα σε μια μέρα: 36.213 στις 30 Αυγούστου του 2014.

Γιάννης Βλατσιώτης, Environmental: Μέχρι σήμερα έχουν παρατηρηθεί, στην ευρύτερη περιοχή του ΔΑΑ, 204 διαφορετικά είδη πτηνών

Εργάζομαι στο αεροδρόμιο της Αθήνας, από το 2006, ως Ειδικός Παρακολούθησης Πανίδας και Χλωρίδας. Κορμός της δουλειάς είναι η καθημερινή παρακολούθηση της παρουσίας και της δραστηριότητας των πτηνών μέσα στο αεροδρόμιο και η ασφαλής εκδίωξη τους, όταν αυτά αποτελούν απειλή για την ασφάλεια των πτήσεων.

Για την απομάκρυνσή τους εφαρμόζεται ποικιλία μέτρων, με κυριότερα τη βιοακουστική και τις βολίδες κρότου. Βασικός άξονας της δουλειάς είναι επίσης η αναγνώριση των συνθηκών που έλκουν τα πουλιά στο αεροδρόμιο, όπως η ύπαρξη τροφής, νερού και περιοχών ξεκούρασης και η συνεχής προσπάθεια εξάλειψής τους.

Σημαντική πρόκληση είναι να συνδυάζω το ορνιθολογικό υπόβαθρό μου, με τις περιβαλλοντικές και επιχειρησιακές απαιτήσεις του αεροδρομίου, ώστε να εκπληρώνεται ο βασικός στόχος, ο οποίος είναι να αποχαιρετούμε και να υποδεχόμαστε τα αεροπλάνα, σε ένα όσο το πιο δυνατόν ασφαλές περιβάλλον.

Τις αξέχαστες στιγμές τις χαρίζει η φύση. Είναι όλες αυτές οι φορές που μας επισκέπτονται στο αεροδρόμιο σπάνια είδη πουλιών. Τότε μια συνηθισμένη βάρδια αλλάζει σε μια μοναδική εμπειρία. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στο αεροδρόμιο, μου αποκαλύφτηκε η κουλτούρα της ασφάλειας πτήσεων και αυτό ήταν ένα στοιχείο που με σημάδεψε βαθιά.

Η συνεργασία και ο συντονισμός διαφορετικών μεταξύ τους ομάδων για την αντιμετώπιση κάποιου κρίσιμου περιστατικού ήταν κάτι πρωτόγνωρο και δεν θα σταματήσει να με συγκινεί ποτέ.

HIGHLIGHTS

Βιολόγοι, χημικοί, φυσικοί, μηχανικοί, ορνιθολόγοι και άλλες ειδικότητες στελεχώνουν την Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΔΑΑ. H Ομάδα Παρακολούθησης Πανίδας και Χλωρίδας αποτελείται από 6 άτομα.

Μέχρι σήμερα έχουν παρατηρηθεί 204 διαφορετικά είδη πτηνών από τα οποία μερικά από αυτά ανήκουν στα σπάνια πουλιά της Ελλάδας. Το 2015, σε συνεργασία με την ΑΝΙΜΑ, μεταφέρθηκαν και απελευθερώθηκαν σε άλλο φυσικό περιβάλλον, μακριά από το αεροδρόμιο, 85 αρπακτικά πτηνά. Για το 2016, ο αριθμός ξεπερνά τα 100.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΔΑΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Επιδόσεις… θερινής περιόδου για το αεροδρόμιο της Αθήνας: +18,8% ο Νοέμβριος

5 Δεκεμβρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ

29 Νοεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Δυο έκτακτες γενικές συνελεύσεις μετόχων του αεροδρομίου της Αθήνας τον Δεκέμβριο

29 Νοεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Άσκηση Ετοιμότητας Ευρείας Κλίμακας στον ΔΑΑ στις 22 Νοεμβρίου

21 Νοεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Νέα έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του ΔΑΑ στις 4/12 ενόψει της εισόδου στο Χρηματιστήριο

20 Νοεμβρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στα 188,6 εκατ. τα καθαρά κέρδη του αεροδρομίου της Αθήνας στο 9μηνο

17 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Πραγματοποιήθηκε η 4η Σύσκεψη Ασφαλείας των Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών με την ΕΔΑΑΠ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και το 2024, οι προβλέψεις για το 2027

7 Δεκεμβρίου, 2023

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

7 Δεκεμβρίου, 2023

Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

7 Δεκεμβρίου, 2023

Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

7 Δεκεμβρίου, 2023

Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

7 Δεκεμβρίου, 2023

5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

7 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ