ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΣτα 8,8 έτη η μέση ηλικία του στόλου της Aegean Airlines, έναντι 12 το 2006 και 3 το 2011

Στα 8,8 έτη η μέση ηλικία του στόλου της Aegean Airlines, έναντι 12 το 2006 και 3 το 2011

Στα 8,8 έτη ανέρχεται η μέση ηλικία του στόλου της Aegean Airlines, έναντι 12 το 2006 και 3 το 2011.

Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη

Η Aegean, η οποία δραστηριοποιήθηκε πέρσι με 61 αεροσκάφη (47 αεροσκάφη jet A320 και 14 turboprop), βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Airbus και τη Boeing για τη προμήθεια νέου στόλου αεροσκαφών, με στόχο – μεταξύ άλλων – τη βέλτιστη εξοικονόμηση καυσίμων.

Το 2016 ο στόλος του ομίλου της Aegean αποτελούνταν από 47 αεροσκάφη Jet της οικογένειας Airbus A320 (Α319, Α320, Α321) και 14 αεροσκάφη Turboprop, ενώ εφέτος ο όμιλος επιχειρεί με 58 αεροσκάφη (46 Airbus + 12 turboprops).

Τα τελευταία 9 χρόνια, Aegean και Olympic Air παρέλαβαν 42 νέα αεροσκάφη, γεγονός που αποτελεί και τη μεγαλύτερη επένδυση, που έχει γίνει ποτέ στην αεροπορική αγορά της Ελλάδας.

Η ανανέωση του στόλου ξεκίνησε το 2007. Τα νέα αεροσκάφη, τύπου Airbus A320-321 αντικατέστησαν 15 Boeing 737 300/400, ενώ παράλληλα δόθηκε η δυνατότητα ετήσιας επέκτασης της προσφερόμενης χωρητικότητας.

Τα αεροσκάφη αυτά διευκόλυναν την επέκταση του δικτύου σε νέους διεθνείς προορισμούς, αναβαθμίζοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Tο 2011, η εταιρεία επέστρεψε και τον εναπομείναντα στόλο αεροσκαφών Avro RJ-100 και από τον Μάιο του 2011 επιχειρεί με έναν ομοιογενή στόλο jet αεροσκαφών της οικογένειας Airbus A320.

Από τον Οκτώβριο του 2013 στον όμιλο προστέθηκαν επιπλέον 10 αεροσκάφη Bombardier Q400 και 4 αεροσκάφη Bombardier D100 της θυγατρικής Olympic Air.

Aντίστοιχα, την περίοδο 2015 – 2016, η Aegean παρέλαβε επτά νέα αεροσκάφη Airbus A320ceo.

Τα A320ceo είναι εξοπλισμένα με τα νέα “Sharklets” στα φτερά των αεροσκαφών, καθώς και με κινητήρες V2500.

Πρόκειται για ακροπτερύγια, ύψους 2,4 μέτρων που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων, κατά μέσο όρο, μεταξύ 2-3%, ανάλογα με την διάρκεια της πτήσης.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο