ΑρχικήΑεροπορικάΤα βρήκαν Verdi – εργοδότες για τους μισθούς του προσωπικού εδάφους στα αεροδρόμια του Βερολίνου

Τα βρήκαν Verdi – εργοδότες για τους μισθούς του προσωπικού εδάφους στα αεροδρόμια του Βερολίνου

Σε συμφωνία με τους εργοδότες για αύξηση των μισθών του προσωπικού εδάφους που εργάζονται στα αεροδρόμια του Βερολίνου, και η οποία θα εκτείνεται για μια περίοδο τριών ετών, κατέληξε το συνδικάτο Verdi.

Η συμφωνία αφορά περί τα 2.000 μέλη και προβλέπει αυξήσεις 14% κατά μέσο όρο για μία περίοδο 3 ετών που θα γίνει σε τέσσερα στάδια, αύξηση του ωρομισθίου και βελτιώσεις στα συμβόλαια των εργαζομένων.

Πλέον, η συμφωνία θα πρέπει τώρα να εγκριθεί από τα μέλη του συνδικάτου για να εφαρμοστεί, καταλήγει το Verdi.

«Έπρεπε να κάνουμε συνολικούς και επώδυνους συμβιβασμούς προκειμένου να έχουμε ένα αποτέλεσμα, αλλά οι εργοδότες μετακινήθηκαν κι αυτοί στο τέλος», ανέφερε σε δήλωσή του ο διαπραγματευτής του γερμανικού σωματείου, Ενρίκο Ρίμκερ.

Νωρίτερα, τρεις ημέρες απεργιών του προσωπικού εδάφους αυτόν τον μήνα οδήγησαν σε ακυρώσεις περισσότερων από 1.800 πτήσεων, δηλ. σχεδόν όλων των πτήσεων που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν από τα δύο αεροδρόμια του Βερολίνου εκείνες τις ημέρες.

Στο πλαίσιο ενός πολύπλοκου πακέτου διεκδικήσεων το Verdi επιδίωκε αύξηση των μισθών του προσωπικού εδάφους στα 12 ευρώ την ώρα από περίπου 11 ευρώ σήμερα ως τμήμα μιας μονοετούς συλλογικής συμφωνίας. Η διοίκηση προσέφερε αρχικά περίπου 10 σεντ επιπλέον την ώρα για τέσσερα χρόνια και στη συνέχεια βελτίωσε την προσφορά αυτή προτείνοντας αύξηση 8% σε περίοδο τριών ετών.

Το προσωπικό εδάφους είναι υπεύθυνο για το check-in, τη φόρτωση και την εκφόρτωση των αεροπλάνων και την καθοδήγηση των αεροσκαφών στους διαδρόμους των αεροδρομίων του Βερολίνου.

Οι εργοδότες, περιλαμβανομένων των WISAG, Aeroground, Ground Solution, AHS και Swissport Berlin, δήλωσαν ότι έκαναν γερές παραχωρήσεις. Μάλιστα, σύμφωνα με εκπρόσωπο των εργοδοτών, «φθάσαμε στο όριο αυτού που είναι οικονομικά ανεκτό και ακόμη λίγο παραπάνω».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο