ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ«Το νομοσχέδιο για την ΑΠΑ θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών – πτήσεων και την εθνική ασφάλεια», υποστήριξε ο Ν. Παππάς

«Το νομοσχέδιο για την ΑΠΑ θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών – πτήσεων και την εθνική ασφάλεια», υποστήριξε ο Ν. Παππάς

«Το νομοσχέδιο για την ΑΠΑ θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών και πτήσεων, όπως και την εθνική ασφάλεια», υποστήριξε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

«Το νομοσχέδιο που φέρνετε βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών και υποβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που θα λαμβάνουν, αφού αποψιλώνετε κρίσιμους μηχανισμούς.

Με τη μείωση των εργαζομένων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) από 490 σε 170, όταν στη χώρα υπάρχουν 160 αεροδρόμια, ελικοδρόμια και υδατοδρόμια, αφήνετε έναν εργαζόμενο ανά αεροπορική μονάδα», τόνισε ο κ. Παππάς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Όπως ανέφερε, από αυτή την επιλογή προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, όπως, για παράδειγμα, το «ποιος θα διερευνά άμεσα και αποτελεσματικά πιθανά έκτακτα περιστατικά και ατυχήματα στα περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία θα στερούνται προσωπικού», αλλά και «τι θα γίνει με την  προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών».

Σύμφωνα με τον ίδιο, από τις επερχόμενες αλλαγές, αναμένεται να προκύψουν θέματα και για την εθνική ασφάλεια, σε μια περίοδο που η τουρκική επιθετικότητα κλιμακώνεται, καθώς «οι αερολιμενικοί είναι αρμόδιοι για τη διαχείριση των σχεδίων που εκδίδονται από το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΑ και αφορούν στη λειτουργία των αεροδρομίων, των βοηθητικών τους υποδομών και λοιπών φορέων υποστήριξης σε περίοδο κρίσεων».

Ενώ προβληματισμοί προκύπτουν ως προς τη διοικητική και οικονομική ανεξαρτησία της ΑΠΑ, αλλά και από την μετατροπή της ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ, που μπορεί να ανοίξει το δρόμο για τη μετατροπή της σε ΝΠΙΔ, άρα και στην ιδιωτικοποίησή της.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • Η Fraport διαχειρίζεται τον δεύτερο μεγαλύτερο αερολιμένα της Τουρκίας, αυτόν της Αττάλειας (Antalya havalimani). Το αεροδρόμιο αυτό εξυπηρετεί και απευθείας πτήσεις προς το αεροδρόμιο Ercan της λεγόμενης “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου”. Οι Έλληνες πολιτικοί παρέδωσαν τη διαχείριση των παραμεθόριων αεροδρομίων μας ( Μυτιλήνη, Σάμο, Κω, Ρόδο) στη ίδια εταιρεία και τώρα καταργείται και κάθε εποπτική παρουσία σε αυτά…ως Έλληνας πολίτης νοιώθω τεράστια απογοήτευση!

    Νοέμβριος 20, 2020

Αφήστε ένα σχόλιο