• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022
    Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

    17 Αυγούστου, 2022
    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022
    Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

    17 Αυγούστου, 2022
    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το πλάνο ανάπτυξης του Ελληνικού: Πολυτελή κτίρια, εμπορικό κέντρο, ξενοδοχείο Μαρίνας, ενυδρείο

ffotinos by ffotinos
15 Ιουνίου, 2017
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Επενδύσεις 7 δις. υπόσχεται η πώληση του Ελληνικού. Tι αναφέρει η αιτιολογική έκθεση
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Υποβλήθηκε, σήμερα, από την Hellinikon Global SA και την Lamda Development AE το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου αυτό να υποβληθεί περαιτέρω από την Ελληνικόν ΑΕ στο Γραφείο Ελληνικού, βάσει των όσων ορίζονται στον Ν. 4062/12.

Ο φάκελος του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού Αγίου Κοσμά περιλαμβάνει 7 διακριτά κείμενα (ν. 4062/2012), τα οποία, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, είναι:

-Έκθεση Τεκμηρίωσης βασικών επιλογών ΣΟΑ, που συνοδεύεται από Τεύχος Περίληψης.

-Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), συγκροτούμενη από ένα βασικό τεύχος 10 κεφαλαίων, και τριών (3) Παραρτημάτων.

-Τεχνική Έκθεση Οριοθέτησης Υδατορεμάτων, συνοδευόμενη από 27 διαγράμματα).

-Τοπογραφικό Διάγραμμα συνοδευόμενο από τεύχος συντεταγμένων.

-Πρόγραμμα Ανάπτυξης κατά φάσεις εκτέλεσης, με χρονοδιάγραμμα.

-Μελέτη Γεωλογικής Καταλληλότητας, που συνοδεύεται από 3 χάρτες.

-Ειδική Μελέτη: Αιτιολογική Έκθεση για τα Υψηλά Κτήρια.

Το επενδυτικό σχέδιο αναπτύσσεται στην έκταση της περιοχής του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού (περίπου 5.250 στρέμματα) και στην έκταση του παράκτιου μετώπου (περίπου 760 στρέμματα μετά την αφαίρεση της έκτασης αιγιαλού και παραλίας).

Ειδικότερα, εμφανίζονται 6 ζώνες πολεοδόμησης και 3 ζώνες ανάπτυξης. Ο ιδιαίτερος πολεοδομικός χαρακτήρας της περιοχής και ο ειδικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός των κτιρίων αιτιολογούν υπέρβαση συντελεστή δόμησης, η οποία εξάλλου προβλέπεται στο αρ. 2 παρ. 3ββ του ν.4062/2012.

Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει 2 κτίρια τοπόσημα, στο Παράκτιο Μέτωπο και στο Μητροπολιτικό Πάρκο αντίστοιχα, 4 υψηλά κτίρια (ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα, κτίριο γραφείων, κτίριο ξενοδοχείου και κτίριο κατοικιών), καθώς και σειρά υψηλών κτιρίων σε ζώνες ή περιοχές που πρόκειται να λειτουργήσουν ως σημεία προορισμού (landmarkdestinations).

Τέλος, υπάρχουν και 3 κτίρια ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης (Εμπορικό Κέντρο, Ξενοδοχείο Μαρίνας, Ενυδρείο).

Στις ζώνες πολεοδόμησης, όπου αναπτύσσονται υψηλά κτίρια, η απόδοση συνολικής επιφάνειας κοινοχρήστων ίσης με 50% του συνόλου της έκτασης, σε συνδυασμό με τον χαμηλό συντελεστή κάλυψης (0,3) έχουν ως αποτέλεσμα οι συνολικά ελεύθεροι χώροι να προσεγγίζουν το 85% της συνολικής έκτασης.

Εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου, προβλέπεται η ανάπτυξη ενός Κτιρίου «Πολυδύναμου Κέντρου Πολιτιστικών-Αθλητικών…κ.ά Εκδηλώσεων» για την διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων, εκθέσεων, συναυλιών συνολικής χωρητικότητας 15.000 θεατών.

Άλλες δραστηριότητες που αναπτύσσονται εντός του Πάρκου σε έκταση 300 στρεμμάτων είναι περιοχές Γλυπτικής, Αθλητισμού (στίβος, γήπεδα ποδοσφαίρου, γήπεδα αντισφαίρισης, γήπεδα με φυσικό χολοτάπητα, γήπεδα υπαίθριας τοξοβολίας), Εκθέσεων, Εργοστασίου Αεροσκαφών, Ρέματος Τραχώνων για την Φύση και το Περιβάλλον (νέοι μόνιμοι και εποχικοί υδροβιότοποι, πυκνή δενδροφύτευση), Ολυμπιακή Πλατεία και Περιοχή Αστικής Καλλιέργειας (μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων και χρήσεις αναψυχής, καλλιεργήσιμες επιφάνειες), Αττικό τοπίο (περιοχή με οικεία προς το Ελληνικό τοπίο δέντρα). Η προτεινόμενη δόμηση ανέρχεται σε περίπου 350.000 τμ.

Πλησίον της μαρίνας προβλέπεται η κατασκευή ενός Ενυδρείου. Διατηρείται η χρήση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσιας ως κοινωφελής χρήση υπερτοπικού χαρακτήρα. Η παραλία αναβαθμίζεται, εμπλουτίζεται και αποδίδεται στους κατοίκους, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ.

Οι βασικές αρχές σχεδιασμού της πρότασης του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης που εκπονήθηκε από τον επενδυτή, βασίζονται στις γενικές κατευθύνσεις του Ενδεικτικού Σχεδίου Γενικής Διάταξης (Concept Master Plan: Μελέτη «Foster + Partners» & Ελλήνων Συμβούλων/Μαρτ.2014), που είχε υποβληθεί από την Lamda Development, στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας του 2013-2014.

Η μόνη ίσως αξιοσημείωτη διαφοροποίηση είναι η ένταξη στο Πάρκο του κύριου πυρήνα υδάτινων στοιχείων του Ολυμπιακού Κέντρου Canoe-Kayiak, το οποίο στο σχέδιο του 2014 αποτελούσε στο σύνολό του ένα «θεματικό πάρκο».

Σταδιακά το πλάνο ανάπτυξης

Κατά την πρώτη φάση ανάπτυξης (1-5 έτη) προβλέπεται η ανάπλαση του Παράκτιου Μετώπου και του Μητροπολιτικού Πάρκου. Ειδικότερα, προβλέπεται η αναβάθμιση της μαρίνας, η κατασκευή του Ενυδρείου, η κατασκευή του ξενοδοχείου της μαρίνας δυναμικότητας 170 δωματίων και η μεταφορά και ο εκσυγχρονισμός των αθλητικών εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά στην προτεινόμενη περιοχή αθλητισμού του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού.

Κατά την ίδια περίοδο, θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του κτιρίου του Eero Saarinnen του πρώην Ανατολικού αεροσταθμού, το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο. Δίνεται επίσης προτεραιότητα στην ανάπτυξη αστικών υποδομών (λιμενικά έργα, συγκοινωνιακές υποδομές, διευθέτηση ρεμάτων, διαχείριση λυμάτων, διαχείριση αστικών αποβλήτων, διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, ΗΜ υποδομές).

Παράλληλα, θα φυτευτεί συνολική έκταση περισσότερων από 760 στρεμμάτων (16.685 δέντρα, 176.430 θάμνοι κλπ)

Κατά την δεύτερη φάση ανάπτυξης (6-10 έτη), προβλέπεται η κατασκευή του ολοκληρωμένου τουριστικού συγκροτήματος (καζίνο), καθώς και ξενοδοχειακές εκμεταλλεύσεις, εμπορικές χρήσεις, κτίρια γραφείων, εκπαιδευτικές-ερευνητικές δραστηριότητες, καθώς και το ψηλό κτίριο κατοικιών στην περιοχή της μαρίνας. Θα γίνουνεπίσης έργα υποδομής καθώς και πρόσθετη φύτευση περίπου 438 στρεμμάτων.

Κατά την τρίτη φάση ανάπτυξης (11-15 έτη) θα συμπληρωθούν οι ξενοδοχειακές εκμεταλλεύσεις, εμπορικές χρήσεις, κτίρια γραφείων, εκπαιδευτικές-ερευνητικές δραστηριότητες και ο Μητροπολιτικός Πόλος θα ενισχυθεί με τον ιατρικό τουρισμό. Θα γίνουν επίσης έργα υποδομής, καθώς και πρόσθετη φύτευση περίπου 430 στρεμμάτων.

Κατά τα έτη 16-25 θα αναπτυχθούν συμπληρωματικές εμπορικές αναπτύξεις και κατοικίες.

Το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού Αγίου Κοσμά χρησιμοποιεί ευρύτατα την έννοια της «συλλογικής κατοικίας», η οποία περιλαμβάνει κατοικία, αλλά και άλλες, κυρίως μη εμπορευματοποιημένες, χρήσεις, που απευθύνονται στους ενοίκους, συμβάλλουν σε ένα υψηλότερο επίπεδο διαβίωσης.

Μια πρώτη απόπειρα εισαγωγής αυτής της αντίληψης στην Ελλάδα έγινε με τον ΓΟΚ 85/ΓΟΚ2000, που προέβλεπε ενοποίηση των ακάλυπτων χώρων και την ύπαρξη «κοινόχρηστης αίθουσας» για τις κοινωνικές λειτουργίες των ενοίκων του κτιρίου ή των κτιρίων του οικοπέδου.

“Αυτό το πολεοδομικό πρότυπο αποτελεί παράγοντα πολεοδομικής-αστικής ανανέωσης και ανάπτυξης και αντίδοτο στην αστική διάχυση και της εξ αυτής σπατάλης γης και πόρων για υποδομές, στην μονοτονία των εκτεταμένων ομοιογενών οικιστικών αναπτύξεων του μοντερνισμού και στην αποξένωση που χαρακτήρισε κατά το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα τη ζωή στα προάστια των μεγαλουπόλεων.

Eκτός από την προσθήκη χρήσεων πέραν της κατοικίας, σημαντική συμβολή στην ανανεωτική πολεοδομική δυναμική της συλλογικής κατοικίας προσδίδουν ηγενική αρχιτεκτονική τυπολογία της συλλογικής κατοικίας (architectural typology/κτήρια συγκεκριμένης γενικής μορφής/ογκοπλασίας), η ειδική αρχιτεκτονική τυπολογία των επιμέρους διαμερισμάτων και η ειδική αρχιτεκτονική τυπολογία και η μορφή των κτηρίων ή των τμημάτων τους, που θα στεγάσουν τις ειδικές χρήσεις”, αναφέρουν στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ.

Δήλωση του υπουργού Επικρατείας Αλ. Φλαμπουράρη για την επένδυση στο Ελληνικό

Μετά από έντονες και συστηματικές προσπάθειες της κυβέρνησης τίθενται οι βάσεις για να ξεκινήσει μια μεγάλη επένδυση, με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον, την οικονομία και την ποιότητα της ζωής των πολιτών της Αττικής.

Επιτέλους κατατέθηκε το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) στην Ελληνικό Α.Ε. και ξεκινά ο οδικός χάρτης μέχρι την έναρξη της κατασκευής.

Θέλω λοιπόν να εκφράσω την ικανοποίησή μου, αλλά και τη δυσφορία μου, γιατί οι πολύμηνες καθυστερήσεις θα μπορούσαν να αποφευχθούν, αν δεν οφείλονταν σε γραφειοκρατικές «αγκυλώσεις» ή και παρεξηγήσεις,  μεταξύ των αρμόδιων φορέων των επενδυτών και του Δημοσίου.

Η λύση που βρέθηκε για το δασικό και το αρχαιολογικό, τα δύο θέματα δηλαδή που είχαν θέσει οι επενδυτές είχε προταθεί προς το ΤΑΙΠΕΔ και τη LAMDA από τα Χριστούγεννα – την οποία και αρνιόνταν επίμονα. Λύση, η οποία προστατεύει απόλυτα και καθόλη τη διάρκεια του έργου τα αρχαιολογικά ευρήματα που τυχόν αποκαλυφθούν στα 6.500 στρέμματα του Ελληνικού, καθότι η αρχαιολογική υπηρεσία θα είναι συνεχώς παρούσα.

Όσον αφορά τα 37 στρέμματα, που χαρακτηρίστηκαν δασική έκταση, θα ενταχθούν στα 2.300 στρέμματα δάσους υψηλής βλάστησης, που θα δημιουργηθεί, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση.

Και για να μην υπάρξουν πάλι διάφορες ερωτήσεις – επερωτήσεις, καλόπιστες ή κακόπιστες, σας παραθέτουμε τον οδικό χάρτη που περιέχεται στο Ν. 4062/12 και στη Σύμβαση του 2014, όπως κυρώθηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο το 2016, μέχρι τη μεταφορά των μετοχών στους επενδυτές, για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.

  1. Υποβολή Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ)
  • Η Ελληνικό Α.Ε. υποβάλλει το ΣΟΑ στο Γραφείο Ελληνικού
  • Το Γραφείο Ελληνικού υποβάλλει το ΣΟΑ στο ΥΠΕΝ
  1. Γνωμοδότηση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος, για την έγκριση του ΣΟΑ

Η επιτροπή θα πρέπει να γνωμοδοτήσει σε διάστημα δύο (2) μηνών

  1. Δημόσια διαβούλευση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ)
  2. Σύνταξη και έγκριση  του Σχεδίου ΠΔ και υποβολή του στο ΣτΕ

Απαιτούμενος χρόνος μέχρι την έγκριση του Προεδρικού Διατάγματος από το ΣτΕ,  έχει προβλεφθεί διάστημα 6 μηνών.

Tags:LAMDAΕΛΛΗΝΙΚΟ

Σχετικά Άρθρα

Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκινά η έκδοση του “πράσινου” 7ετούς ομολόγου έως 230 εκατ. ευρώ της Lamda Development

5 Ιουλίου, 2022
Η ένταση του ανταγωνισμού ευνοεί τον ΟΣΕ. Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής θα φτάσει στα Μέγαρα. Στόχος η δημοπράτηση εντός του καλοκαιριού

1 Ιουλίου, 2022
Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

15 Ιουνίου, 2022
Επαληθεύτηκε ο Απολογισμός Βιωσιμότητας της Μαρίνας Φλοίσβου από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Παρουσιάστηκε η 3η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου

8 Οκτωβρίου, 2021
Επαληθεύτηκε ο Απολογισμός Βιωσιμότητας της Μαρίνας Φλοίσβου από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επαληθεύτηκε ο Απολογισμός Βιωσιμότητας της Μαρίνας Φλοίσβου από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

4 Οκτωβρίου, 2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άδ. Γεωργιάδης: Επανιδρύουμε τη ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα

14 Ιουλίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Νέες αιχμές, αυτή τη φορά από τη Λάρισα, του Χρ. Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ

Επείγουσες επιχειρήσεις, από την ΕΕΤΤ, για τον τερματισμό επικίνδυνων παρεμβολών στον ΔΑΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ