ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΤο «τρίπτυχο» για το μέλλον της επίγειας εξυπηρέτησης, σύμφωνα με την IATA

Το «τρίπτυχο» για το μέλλον της επίγειας εξυπηρέτησης, σύμφωνα με την IATA

Να επικεντρωθεί σε τρεις βασικές προτεραιότητες, ώστε να συνεχίσει να παράσχει αποτελεσματική εξυπηρέτηση στην αυξημένη ζήτηση για αεροπορικές μεταφορές (επιβατικές, εμπορευματικές), συστήνει η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ) στη βιομηχανία επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling).

Σύμφωνα με την IATA, οι τρεις προτεραιότητες είναι οι εξής:

-Βελτίωση της ασφάλειας

-Εφαρμογή παγκόσμιων standards

-Επιτάχυνση του ρυθμού ενσωμάτωσης της καινοτομίας και εκσυγχρονισμού των διαδικασιών.

Σύμφωνα με τον Nick Careen, senior vice president, Airport, Passenger, Cargo and Security της IATA, «οι αποτελεσματικές υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης είναι απαραίτητες για την κάλυψη της διπλάσιας ζήτησης για επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές την προσεχή 20ετία».

Όπως είπε, «οι εργασίες επίγειας εξυπηρέτησης αυξήθηκαν παράλληλα με την ανάπτυξη των αεροδρομίων και την αύξηση της κυκλοφορίας, γεγονός που αντιστοιχεί σε μεγαλύτερους αριθμούς, μεγέθη και τύπους αεροσκαφών.

Επίσης, η ζήτηση για την επίτευξη όσο το δυνατόν μικρότερων χρόνων διεκπεραίωσης έχουν αυξηθεί. Αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση των ταυτόχρονων εργασιών ground handling και στον απαιτούμενο εξοπλισμό υποστήριξης. Η συνεργασία στον κλάδο είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και βελτίωση της ασφάλειας σε αυτό το περίπλοκο περιβάλλον».

Επίσης, απεύθυνε κάλεσμα στην βιομηχανία να επιταχύνει την παγκόσμια υιοθέτηση του IATA Ground Operations Manual (IGOM) για τη διασφάλιση ενός επιπέδου λειτουργικής συνοχής και ασφάλειας σε ολόκληρο τον κλάδο, καθώς και στις κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν το IATA Safety Audit for Ground Operations (ISAGO), που βασίζεται στα IGOM standards.

Β. Βεγιάζη

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο