ΑρχικήΑεροπορικάΥπό τις ευλογίες Cosco/ΟΛΠ, προσπάθειες για απευθείας πτήσεις Αθήνα – Πεκίνο και Αθήνα – Σαγκάη

Υπό τις ευλογίες Cosco/ΟΛΠ, προσπάθειες για απευθείας πτήσεις Αθήνα – Πεκίνο και Αθήνα – Σαγκάη

Πριν από λίγες ημέρες, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Fu Chengqiu, στο πλαίσιο υποδοχής της πρώτης ομάδας Κινέζων τουριστών που θα πραγματοποιούσαν κρουαζιέρα, από τον Πειραιά, σε ελληνικά νησιά, προανήγγειλε τη διεξαγωγή απευθείας πτήσεων από την Κίνα στην Αθήνα.

Του Φώτη Φωτεινού

Πρόκειται για μία εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική, στη προσπάθεια που καταβάλλει η νέα διοίκηση του ΟΛΠ για το άνοιγμα της κινεζικής αγοράς κρουαζιέρας στη Μεσόγειο.

Προς αυτή την κατεύθυνση έχουν αναληφθεί, το τελευταίο διάστημα, πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του home porting και την ενίσχυση του Πειραιά στη διεθνή βιομηχανία κρουαζιέρας. Οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν άμεση συσχέτιση με τις αερομεταφορές.

«Για πιο ισχυρή εμφάνιση στην αγορά αυτή, η Air China θα προσθέσει απευθείας πτήσεις από Πεκίνο στην Αθήνα από τον φθινόπωρο, ενώ η Cosco έχει υπογράψει συμφωνία με τις Κινεζικές Ανατολικές Αερογραμμές, που είναι η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, δηλαδή με απευθείας ναυλωμένες πτήσεις, να φέρνουν γκρουπ Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα και μετά να επιβιβάζονται στα κρουαζιερόπλοια που ξεκινούν το ταξίδι από τον Πειραιά στην Μεσόγειο, την Αδριατική και το Αιγαίο.

Αυτό θα αυξήσει τις αφίξεις Κινέζων τουριστών και θα ενισχύσει  τα έσοδα από τον τουρισμό, την ευημερία του λιμανιού, την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ακόμη και την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας», είχε υπογραμμίσει ο δ.σ. του ΟΛΠ.

Σήμερα,, η Air China πραγματοποιεί πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Πεκίνου δύο φορές την εβδομάδα, αλλά μέσω Μονάχου. Επιδίωξη αποτελεί η διεξαγωγή απευθείας πτήσεων, 2 φορές την εβδομάδα τη χειμερινή περίοδο και 3 την καλοκαιρινή.

Επίσης, η Cosco, σε συνεργασία με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και άλλους συναφείες φορείς, πραγματοποιούν διαπραγματεύσεις με την China Eastern Airlines για τη διεξαγωγή απευθείας πτήσεων τσάρτερ Αθήνα – Σαγκάη, ίσως από το καλοκαίρι του 2018.

Εάν γίνουν πράξη οι ανωτέρω πρωτοβουλίες, καθίσταται προφανές ότι ενισχύεται το ασιατικό τουριστικό ρεύμα στην Ελλάδα, αλλά και η ανταγωνιστικότητα των ΟΛΠ και «Ελ. Βενιζέλος».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο