ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑTo 2024 η επάνοδος στα μεγέθη του 2019 για τις αεροπορικές. Ζημιές 15,8 δισ. το 2021

To 2024 η επάνοδος στα μεγέθη του 2019 για τις αεροπορικές. Ζημιές 15,8 δισ. το 2021

Άρθρο του διευθύνοντος συμβούλου της ΙΑΤΑ, Alexandre de Juniac δημοσίευσε το Eurocontrol. Σύμφωνα με τον CEO της IATA, οι αεροπορικές εταιρείες θα σημειώσουν εφέτος ζημιές 84 δις δολ. και το 2021 ζημιές 15,8 δις δολ.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

Η εναέρια κυκλοφορία (μετρούμενη σε έσοδα / επιβάτες / χιλιόμετρα ή RPKs) θα μειωθεί εφέτος τουλάχιστον κατά 50%, εάν και όπως ανέφερε ο κ. Juniac η μείωση θα είναι μεγαλύτερη, αφού το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του έτους η όποια ανάκαμψη του κλάδου δεν ήταν η αναμενόμενη.

«Αυτά είναι τα χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία των αερομεταφορών. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη καταρρεύσει, συγχωνευθεί ή συρρικνωθεί σημαντικά. Τα αεροδρόμια λειτουργούν ως τερματικοί σταθμοί», δήλωσε ο CEO της IATA.

No alt text provided for this image

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΙΑΤΑ, Alexandre de Juniac

«Εάν τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια δεν επανεκκινήσουν αποτελεσματικά σύντομα, τότε η κατάσταση θα καταστεί καταστροφική για ακόμη περισσότερους αερομεταφορείς και τις τοπικές οικονομίες», συμπλήρωσε.

Ο CEO της ΙΑΤΑ ζήτησε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την επάνοδο των αεροπορικών ταξιδιών, τονίζοντας ότι «ήδη βλέπουμε ορισμένες κυβερνήσεις να γίνονται πιο ακριβείς και στοχευμένες στα προληπτικά μέτρα, διότι είναι σαφές ότι πρέπει να περιορίσουμε κάθε επιστροφή σε εκτεταμένα lockdown».

Μάλιστα, υποστήριξε ότι «γίνεται ολοένα και πιο εμφανές ότι τα τεστ COVID – 19 θα πρέπει να διαδραματίσουν ρόλο στη διευκόλυνση των ταξιδιών. Υπάρχουν ήδη δοκιμές που είναι αρκετά ακριβείς για να διευκολύνουν την άρση των περιορισμών ταξιδιού.

Τα test στην αρχή της διαδικασίας ταξιδιού θα δημιουργούσε ένα «αποστειρωμένο» ταξιδιωτικό περιβάλλον για να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και τις κυβερνήσεις και θα μπορούσε να είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο εξισορρόπησης των κινδύνων για την υποστήριξη του ανοίγματος των συνόρων μεταξύ χωρών, όπου υπάρχει σημαντική ασυμμετρία στα ποσοστά μόλυνσης».

Σχετικά με την οικονομική στήριξη του κλάδου από τις εθνικές κυβερνήσεις, ο CEO της ΙΑΤΑ υπογράμμισε ότι «επειδή δεν πρόκειται να κερδίσουμε τη μάχη για τον έλεγχο του COVID-19 στο άμεσο μέλλον, βασιζόμαστε στις κυβερνήσεις για να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε μια καταστροφή, με μέτρα ανακούφισης – οικονομικά και ρυθμιστικά – που θα “κρατήσουν” τη βιομηχανία και θα οδηγήσουν στην ανάκαμψή της».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο