ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑOn time το 86% των πτήσεων της Ryanair τον Ιανουάριο

On time το 86% των πτήσεων της Ryanair τον Ιανουάριο

Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών, του μήνα Ιανουαρίου, ανακοίνωσε η Ryanair.

Ειδικότερα:

  • Το 86% των πάνω από 51.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: «H Ryanair μετέφερε πάνω από 8,7 εκατομμύρια πελάτες τον Ιανουάριο, με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία.

Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».

Ιανουάριος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 86% 86%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.49 2.15
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.64 0.67
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%

 

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Tags
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο