• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ανακοίνωση των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

vvegiazi by vvegiazi
23 Ιουνίου, 2020
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Αυξήσεις «φωτιά» θα επιφέρει η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Το φυλλάδιο στη ΔΕΘ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση κατά του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή εξέδωσαν οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού (ΣΕΤΕΟ), με τίτλο «Υπουργός των υποδομών και όχι των εργαζομένων στις υποδομές».

Σε αυτή, οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού κατηγορούν τον υπουργό Υποδομών ότι ενστερνίζεται τις απόψεις του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου, όπως τις αυξήσεις διοδίων και τη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων.

Η ανακοίνωση του ΣΕΤΕΟ

Κύριε Υπουργέ,

Μετά την άτυπη συνάντηση μαζί σας στη ΔΕΘ 2019, τη δέσμευσή σας για αλλαγή του μοντέλου παραχώρησης , τις δικές σας τοποθετήσεις καθώς και άλλων Βουλευτών τόσο της κυβέρνησης όσο και όλων των κομμάτων, στην Επιτροπή της Βουλής κατά τον ορισμό νέας διοίκησης στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.», ότι θα απαιτηθεί άμεσα από το ΤΑΙΠΕΔ η μελέτη χωροθέτησης και τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων της Εγνατίας Οδού, διαπιστώνουμε τα κάτωθι:

-Δεν έχετε ακόμα αποδεχθεί επίσημη συνάντηση με το Σύλλογό μας, παρόλες τις επαναλαμβανόμενες επιστολές μας (22.07.2019, 23.09.2019, 10.03.2020 και 25.05.2020), με τις οποίες ζητούμε να σας ενημερώσουμε για επείγοντα θέματα που αφορούν όχι μόνο τη βιωσιμότητα της εταιρείας, αλλά και την αξιοποίηση της ως αναπτυξιακό μοχλό του υπουργείου για την εξυπηρέτηση των σύγχρονών κοινωνικών αναγκών, με κύρια ατζέντα:

  Παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού

  Οικονομική κατάσταση της εταιρείας

  Επιχειρησιακή κατάσταση της εταιρείας

-Παρόλες τις αρχικές διατυπώσεις σας σχετικά με το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού, τα υπερβολικά διόδια που επιβάλλει το ΤΑΙΠΕΔ και τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος, διαφαίνεται ότι έχετε αποδεχθεί πλήρως το μοντέλο παραχώρησης του ΤΑΙΠΕΔ και ότι έχετε αναλάβει προσωπικά, ως πολιτικός προϊστάμενος του Υπουργείου, να κλείσετε τις εκκρεμότητες για την άμεση ολοκλήρωση της παραχώρησης.

Ήδη, το Υπουργείο σας, μέσω του τεχνικού συμβουλίου στις 10/12/2019, ενέκρινε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Νομικού (Κ/1018) και Χρηματοοικονομικού (Κ/1019) συμβούλου για την υποβοήθηση του Υπουργείου στην άσκηση εποπτείας της διαδικασίας σύναψης Παραχώρησης.

-Επίσης, αντί της δημοσιοποίησης της «απόρρητης» μελέτης του ΤΑΙΠΕΔ για τη χωροθέτηση και την τιμολόγηση των διοδίων για τα οποία δεσμευτήκατε στη Βουλή, τελικώς υπαναχωρείτε στις πιέσεις του ΤΑΙΠΕΔ και νομοθετείτε στις 25.5.2020 (ΦΕΚ Β’2018/2020) τη νέα τιμολογιακή πολιτική των διοδίων της Εγνατίας Οδού ώστε να αυξηθούν οι χρεώσεις στο αμέσως προσεχές διάστημα από τα 3 στα 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο και περαιτέρω αποδέχεστε τον υπερδιπλασιασμό της χρέωσης στα 6,5 λεπτά ανά χιλιόμετρο στο πλαίσιο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.

Με το παραπάνω ΦΕΚ, που εκδόθηκε στο παρά πέντε των δεσμευτικών προσφορών του διαγωνισμού παραχώρησης, επιβάλλονται κατ’ απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ και νέοι σταθμοί διοδίων και διορθώνονται προηγούμενα «λάθη», με πλέον εξώφθαλμο τα διόδια Μαλγάρων, τα οποία παράτυπα εισέπρατταν και θα συνέχιζαν να εισπράττουν σε όλο το βάθος 35ετίας επιπλέον 1 δισ. Ευρώ από τους  διερχόμενους χρήστες της οδού.

-Φαίνεται να ενστερνίζεστε πλέον αυτό που κατηγορούσατε, αποδεχόμενος την κατασκευή και άλλων σταθμών διοδίων, που θα φτάσουν αισίως τους 19 Μετωπικούς και του 40 Πλευρικούς Σταθμούς, με χρεώσεις αντίστοιχες των αυτοκινητοδρόμων παρότι η Εγνατία Οδός δεν έχει κατασκευαστικό αντικείμενο, όπως και εσείς έχετε δηλώσει.

Ενδεικτικά σας ενημερώνουμε ότι, με βάση την Τιμολογιακή Πολιτική που έχετε αποδεχθεί στο πλαίσιο της παραχώρησης, η μετ’ επιστροφής μετακίνηση από τις Σέρρες στη Βιομηχανική Περιοχή της Θεσσαλονίκης θα κοστίζει, μέσω 3 σταθμών διοδίων, για τα επιβατικά οχήματα μέχρι 9 Ευρώ και για τα φορτηγά μέχρι 31 Ευρώ.

Σημειώνουμε επίσης ότι οι σταθμοί διοδίων που θα παραδοθούν αύριο στον παραχωρησιούχο κατασκευάζονται σήμερα με δημόσια κονδύλια και ότι για κάποιους σταθμούς είναι αμφίβολο αν θα αποσβέσουν ακόμη και το κόστος λειτουργίας τους πόσο μάλλον το κόστος κατασκευής τους (π.χ. ο πλευρικός σταθμός διοδίων Μαλακασίου Τρικάλων στον Α/Κ Παναγιάς).

Επαναλαμβάνουμε λοιπόν, τελικώς θα απαιτήσετε από το ΤΑΙΠΕΔ τη μελέτη χωροθέτησης και τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων της Εγνατίας Οδού και, αν τελικώς υπάρχει, θα την καταθέσετε στη Βουλή, όπως έχετε δεσμευτεί;

Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» αντιτίθενται στη διαφαινόμενη «αξιοποίηση» του αυτοκινητόδρομου της  ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ και δεσμευόμαστε ότι θα διατρανώσουμε με τις δυνάμεις μας τις θέσεις μας, αφού πλέον δεν έχουμε αυταπάτες για τις προθέσεις σας μετά από ένα έτος στον κυβερνητικό θώκο.

Tags:ΣΕΤΕΟΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Η Διοικητική Αρχή Σηράγγων πρέπει να προχωρήσει στην αδειοδότηση του συνόλου των σηράγγων της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προσωρινές ρυθμίσεις κυκλοφορίας στον ανισόπεδο κόμβο Βέροιας της Εγνατίας Οδού στις 19,21 και 26 Ιουλίου

20 Ιουλίου, 2022
Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου η παραχώρηση της Εγνατίας, ζημιές 67,1 εκατ. το 2015
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παρατείνεται το οικονομικό κλείσιμο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού

14 Ιουλίου, 2022
Αθ. Σχίζας: Διεθνές ενδιαφέρον για τη μίσθωση τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Από τον σιδηρόδρομο στις κατασκευές. Ο Αθ. Σχίζας στη (νέα) INTΡAKAT

12 Ιουλίου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια

7 Ιουνίου, 2022
Κων/νος Κουτσούκος: Στα προ-covid επίπεδα η κίνηση στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κων/νος Κουτσούκος: Στα προ-covid επίπεδα η κίνηση στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους

1 Ιουνίου, 2022
O Σπύρος Πατέρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
LOGISTICS

Αεροδρόμιο Αθήνας, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Εγνατία Οδός, DHL Express και Parsons στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

31 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Πρόταση να αναλάβει η Εγνατία Οδός την επίβλεψη κατασκευής της επέκτασης της εσωτερικής περιφερειακής Θεσσαλονίκης

Η αναβάθμιση της ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια, σχολίασε ο Γ. Καραγιάννης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ