Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΔΙΚΕΣ

    Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

    10 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

    10 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

    10 Ιουλίου, 2025
    MMM

    O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

    10 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

    10 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αυτές είναι οι επεκτάσεις / βελτιώσεις της Αττικής Οδού. Η ομιλία του δ.σ. των Αττικών Διαδρομών Β. Χαλκιά

ffotinos by ffotinos
26 Σεπτεμβρίου, 2019
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αποκαλυπτικός αναφορικά με τις προτάσεις για τις επεκτάσεις / βελτιώσεις της Αττικής Οδού υπήρξε ο διευθύνων σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών Βασίλης Χαλκιάς στην χθεσινή εσπερίδα του ΣΕΣ «Αστικές Μεταφορές στην Αττική: Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές».

Του Φώτη Φωτεινού 

Σύμφωνα με τον κ. Χαλκιά, κρίνονται απαραίτητες βελτιώσεις, τόσο εντός των ορίων του έργου παραχώρησης της Αττικής Οδού, όσο και στις προσβάσεις που οδηγούν στον αυτοκινητόδρομο.

Συγκεκριμένα, εντός της Αττικής Οδού προτείνονται:

-Νέα ράμπα εξόδου στον Α/Κ Μεταμόρφωσης,

-Αναβάθμιση από 3 λωρίδες σε 4 του Κεντρικού Τμήματος,

-Ανισόπεδες αναστροφές σε Α/Κ Λεονταρίου και Παλλήνης

Στις προσβάσεις/συμπληρώσεις προτείνονται:

-Επέκταση Λ. Κύμης

-Σύνδεση με κέντρο Αθήνας (Ούλωφ Πάλμε)

-Σύνδεση με Πετρούπολη

-Σύνδεση με Ραφήνα και Β. Πύλη αεροδρομίου

-Σύνδεση με Ελληνικό μέσω σήραγγας Υμηττού.

Ο Βασίλης Χαλκιάς

Κατά τον κ. Χαλκιά, τα προτεινόμενα έργα αποτελούν ένα ενιαίο δίκτυο από λειτουργική άποψη με την υφιστάμενη σήμερα Αττική Οδό και επιτυγχάνουν τη βελτιστοποίηση στην διαχείριση της κυκλοφορίας και τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Παράλληλα, αποτελούν μικρής κλίμακας έργα που από μόνα τους δεν μπορούν να διαχωρισθούν λειτουργικά από την Αττική Οδό.

Σχολιάζοντας το ενδεχόμενο της επιβολής πρόσθετου διοδίου, τόνισε ότι σε αυτά τα έργα δεν θα αποφέρει ικανά έσοδα ώστε να είναι βιώσιμα, ενώ παρατήρησε ότι η τυχόν χρέωση επιπρόσθετου διοδίου για τόσο μικρά μήκη πλέον της χρέωσης διοδίου της Αττικής Οδού, δεν πρόκειται να είναι ελκυστική για τους χρήστες.

Καταλήγοντας, ανέφερε ότι η γεωγραφική κατανομή των προτεινόμενων έργων είναι τέτοια που καθιστά αδύνατη την αυτοτελή λειτουργία τους χωρίς την ένταξη τους στο έργο της Αττικής Οδού, ενώ σε κάθε περίπτωση ο τελικός χρήστης θα είναι ο κερδισμένος, καθώς θα του προσφέρεται ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Oι προτεινόμενες επεκτάσεις

Εναλλακτικός Δακτύλιος για το Κέντρο

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο κ. Χαλκιάς πρότεινε την εύρεση εναλλακτικής πρότασης για τον Δακτύλιο στο κέντρο της Αθήνας, καθώς τόσο το υφιστάμενος Δακτύλιος όσο και ο «Πράσινος Δακτύλιος» αποτελούν συστήματα ξεπερασμένα.

Όπως είπε, εναλλακτική πρόταση αποτελεί η κίνηση οχημάτων εντός του Δακτυλίου –για ημέρα που δεν επιτρέπεται με το παρόν σύστημα- να γίνεται μέσω την πληρωμής αντιτίμου.

Αναγκαιότητα τα νέα έργα υποδομής

Συμπερασματικά, ο κ. Χαλκιάς τόνισε ότι υπάρχει ανάγκη για νέα έργα υποδομής για βελτίωση κινητικότητας και διασύνδεσης λιμανιών, αεροδρομίου κ.λπ. στο λεκανοπέδιο, καθώς και για την αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Αττική.

Το διόδιο τέλος αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την ανάπτυξη νέων έργων (user pays principle), ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα περιορισμού της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε βασικούς οδικούς άξονες (congestion pricing).

Προέκρινε τη χρήση Διαθέσιμων ΧΕΥ για park-and-ride και τις εναλλακτικές μορφές χρέωσης Δακτυλίου με ταυτόχρονη ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ κατέστησε σαφές ότι θα πρέπει να συγκροτηθεί ένας ενιαίος φορέας Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των μεταφορών για την Αττική.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΚΙΑΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

15 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Ολοκλήρωση συμφωνίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Latsco Family Office για το 10% στην Αττική Οδό έναντι 77,24 εκατ.

10 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Πως οι Παραχωρήσεις (Αττική Οδός, Νέα και Κεντρική Οδός, Ολυμπία Οδός) «γεμίζουν τα ταμεία» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

30 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κλειστή η έξοδος της Αττικής Οδού από Ελευσίνα προς Λαμία στον κόμβο Μεταμόρφωσης το βράδυ του Σαββάτου 26/4

26 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Wood: Αναβαθμίζει την τιμή-στόχο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στα 27 ευρώ, με 48% περιθώριο ανόδου

5 Μαρτίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

60,6 εκατ. διελεύσεις σε Νέα και Κεντρική Οδό το 2024, “έπιασε” τις 100,2 εκατ. η Αττική Οδός

18 Φεβρουαρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Καθορίστηκε η ημερομηνία εξετάσεων για τους ελεγκτές ελαφρών και βαρέων οχημάτων ∆ηµόσιων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Φωτογραφίες από την επετειακή εκδήλωση για τα 25 χρόνια της Jungheinrich Greece

0

Στο 23% οι προοπτικές απασχόλησης στον κλάδο μεταφορών και εφοδιαστικής το Q3 του 2025

0

Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

10 Ιουλίου, 2025

Πωλητήριο για το 49,9% της TAP Air Portugal, τρεις οι «μνηστήρες»

10 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα χρόνια ανάπτυξης και επενδύσεων για την ΔΕΗ blue

10 Ιουλίου, 2025

Απεντάσσονται αυτοδικαίως επενδυτικά σχέδια των Αναπτυξιακών 2004 και 2011 που δεν υλοποιήθηκαν

10 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την κυκλοφοριακή συμφόρηση στον ΠΑΘΕ (τμήμα Κατερίνη – Θεσσαλονίκη) στις 6/7

10 Ιουλίου, 2025
VOLVO ELECTRIC HYBRID BUS - KTEL LARISA

Luxembourg: EPPO conducts searches in €23 million subsidy fraud involving public transport

10 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr