• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ειρ. Ζαβρίδου: Στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ τα έργα στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου»

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Παραδίδεται κατά 100% ο πρώτος αυτοκινητόδρομος, ο «Μορέας» (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη)
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μετά το καλοκαίρι του 2017 θα ολοκληρωθεί ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (Μαλιακός – Κλειδί), όπως αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, η υπεύθυνη εταιρικής επικοινωνίας Ειρήνη Ζαβρίδου.

Η κ. Ζαβρίδου υπογραμμίζει ότι η συνολική πιστοποιημένη πρόοδος ανέρχεται στο 91%, ωστόσο παρουσιάζονται κάποιες καθυστερήσεις στην ανοιχτή οδοποιία, εξαιτίας διαφόρων παραγόντων, όπως εκκρεμείς απαλλοτριώσεις και δυσκολίες στη μετακίνηση δικτύων κοινής ωφελείας.

Η κ. Ζαβρίδου, εάν και επισημαίνει ότι το δημόσιο έχει πλήρως καταβάλει την χρηματοδοτική του συμβολή, υποστηρίζει ότι υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες, σε σχέση με αποζημιώσεις.

Αναφορικά με τον κυκλοφοριακό φόρτο, η αύξηση ανέρχεται στο 4%, σε σχέση με το 2015, εξαιτίας των βαρέων οχημάτων.

Αντίστοιχα, για τα διόδια, όταν παραδοθούν και τα νέα τμήματα στην κυκλοφορία, η διαδρομή θα κοστίζει 15,20 ευρώ (με τα σημερινά δεδομένα).

Με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία, θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους δύο νέοι πλευρικοί σταθμοί, ήτοι οι πλευρικοί Ευαγγελισμού (προς και από Θεσσαλονίκη) και οι πλευρικοί του Πλαταμώνα (προς και από Θεσσαλονίκη επίσης). Υπάρχει, επίσης, πρόβλεψη για περαιτέρω 7 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην αποφυγή χρήσης των παράδρομων από τα βαρέα οχήματα.

Τέλος, η κ. Ζαβρίδου υπογραμμίζει ότι η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά έργα, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ της χώρας, απασχολεί πάνω από 1.200 άτομα άμεσα και 3.000 έμμεσα.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Σε ποιο βαθμό έχουν ολοκληρωθεί τα έργα; 

-Η κατασκευή των νέων τμημάτων περιλαμβάνει 3 δίδυμες σήραγγες, συνολικού μήκους 11 χλμ. και ανοιχτή οδοποιία, συνολικού μήκους 14 χλμ. Τα έργα πολιτικού μηχανικού και στις τρεις σήραγγες, δηλαδή η διάνοιξη και η τελική επένδυση έχουν ολοκληρωθεί, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι εργασίες ασφαλτόστρωσης, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης των Η/Μ συστημάτων.

Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στην ανοιχτή οδοποιία, οι οποίες ωστόσο βρίσκονται περίπου στο 66%, λόγω διαφόρων απρόβλεπτων καθυστερήσεων (εκκρεμείς απαλλοτριώσεις, καθυστερήσεις στις μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφελείας, καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας κλπ.). Σήμερα, η συνολική πιστοποιημένη πρόοδος ανέρχεται στο 91%.

-Φαντάζει εφικτή η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου το Μάρτιο του 2017; Εάν όχι, για ποιο λόγο; Έχει δοθεί παράταση;   

-Εμείς θα θέλαμε το έργο να είχε ήδη τελειώσει, όπως προβλεπόταν στο χρονοδιάγραμμα. Οι καθυστερήσεις, ωστόσο, που προανέφερα παρατείνουν το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου για μετά το καλοκαίρι του 2017.

Το δημόσιο έχει ζητήσει από όλους τους παραχωρησιούχους την παράδοση των έργων έως τα τέλη Μαρτίου 2017. Εμείς στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» εργαζόμαστε με τον κατασκευαστή προς αυτή την κατεύθυνση, ωστόσο για να επιτευχτεί  αυτή η ημερομηνία θα πρέπει να κλείσει άμεσα η σχετική συμφωνία με το δημόσιο.

-Υπάρχουν πρόσθετες διεκδικήσεις της κοινοπραξίας έναντι του ελληνικού δημοσίου ή το αντίθετο; Το δημόσιο εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του; 

-Η συμφωνία για παράδοση του έργου τον Μάρτιο του 2017, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του δημοσίου θα περιλαμβάνει την επίλυση όλων των θεμάτων σε τεχνικό, οικονομικό και συμβατικό επίπεδο.

Για το τμήμα Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, που θα παρακάμπτει την Κοιλάδα των Τεμπών και τις επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα, μέσω των τριών νέων σηράγγων,  ο οδηγός θα εξοικονομεί 15-20 λεπτά, κατά μέσο όρο, σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Το δημόσιο έχει πλήρως καταβάλει την χρηματοδοτική του συμβολή, υπάρχουν ωστόσο κάποιες εκκρεμότητες, σε σχέση με αποζημιώσεις. Πιστεύουμε ότι άμεσα θα κλείσουν όλα τα θέματα, ώστε να μην υπάρχει πλέον εμπόδιο για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.

-Πως διαμορφώνεται η κυκλοφοριακή κίνηση αυτοκινήτων και φορτηγών; Ποια είναι η πρόβλεψη για εφέτος;

-Λόγω της οικονομικής κρίσης έχει χαθεί περίπου το 50% της κυκλοφορίας, σε σχέση με το 2008. Το 2015, υπήρξε μια μικρή ανάκαμψη του 2% περίπου, σε σχέση με το 2014. Το 2016, η αύξηση της κυκλοφορίας ανέρχεται σε περίπου 4%, σε σχέση με το 2015.

Η αύξηση αυτή προέρχεται κυρίως από τα βαρέα οχήματα. Είναι όμως αβέβαιο για το αν και για πόσο διάστημα θα συνεχιστεί αυτή η τάση, λόγω των πρόσφατων αυξήσεων στο ΦΠΑ και στους φόρους των καυσίμων.

-Είναι «δίκαιη» η χρέωση στα διόδια; Είναι ακριβός ο οδικός άξονας;

-Οι τιμές των διοδίων είναι σύμφωνες με τα προβλεπόμενα στην Σύμβαση Παραχώρησης και έχει κυρωθεί με νόμο από το ελληνικό Κοινοβούλιο. Το ίδιο ισχύει και για το ανοιχτό σύστημα διοδίων, με μετωπικούς σταθμούς που έχει επιλεγεί.

Οι χρεώσεις είναι αναλογικές για ταξιδιώτες μεγαλύτερων αποστάσεων. Αυτό δεν ισχύει για κατοίκους των περιοχών κοντά σε σταθμούς διοδίων, οι οποίοι κάνουν συχνή χρήση του αυτοκινητόδρομου, διανύοντας μικρότερες αποστάσεις, πχ. προς και από την εργασία τους. Για αυτό το λόγο, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» παρέχει εκπτωτικά πακέτα, με πολύ σημαντικές εκπτώσεις για να μπορέσει να αντισταθμίσει αυτό το φαινόμενο.   

Καθ’ όλο το μήκος του «Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου» υπάρχει εναλλακτικό οδικό δίκτυο για την κίνηση των οχημάτων, που δεν επιθυμούν να πληρώσουν διόδια. Το εναλλακτικό αυτό οδικό δίκτυο δεν είναι δυνατόν να έχει τις ίδιες προδιαγραφές με τον αυτοκινητόδρομο ή να «τρέχει» παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο.

-Θα υπάρχουν αυξήσεις μετά την περάτωση των έργων; Υπάρχει πρόβλεψη για νέα μετωπικά ή πλευρικά διόδια; 

-Πριν μιλήσουμε για μελλοντικές αυξήσεις διοδίων, μετά την ολοκλήρωση του κατασκευαστικού έργου, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι, μετά την παράδοση και των νέων τμημάτων 25 χλμ, θα λειτουργεί μια ταχεία και ασφαλής παράκαμψη της Κοιλάδας των Τεμπών και των στροφών του Παντελεήμονα, με τρεις σύγχρονες δίδυμες, δηλαδή 6 σήραγγες ευρωπαϊκών προδιαγραφών, προσφέροντας μια τελείως διαφορετική εμπειρία ταξιδίου ενός νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.

Έτσι θα ολοκληρωθεί και το τελευταίο τμήμα αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ. Οι υπηρεσίες της εταιρίας, η λειτουργία και η συντήρηση ενός μοντέρνου αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 230 χλμ., θα παρέχεται μέχρι το τέλος της παραχώρησης (2038).

Σήμερα, ο οδηγός ΙΧ για να διανύσει όλο το μήκος του «Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου» (230 χλμ) πληρώνει € 14,80 για διόδια (σε μετρητά), όταν δε παραδοθούν και τα νέα τμήματα στην κυκλοφορία, η ίδια διαδρομή θα κοστίζει € 15,20 (με τα σημερινά δεδομένα). Η χρέωση με ηλεκτρονική πληρωμή είναι 10% χαμηλότερη.

Με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία, θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους δύο νέοι πλευρικοί σταθμοί, ήτοι οι πλευρικοί Ευαγγελισμού (προς και από Θεσσαλονίκη) και οι πλευρικοί του Πλαταμώνα (προς και από Θεσσαλονίκη επίσης). Υπάρχει, επίσης, πρόβλεψη για περαιτέρω 7 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην αποφυγή χρήσεως των παράδρομων από τα βαρέα οχήματα.

-Πόσοι είναι οι συνδρομητές των «ηλεκτρονικών» διοδίων; Είστε ευχαριστημένοι; 

-Οι συνδρομητές της υπηρεσίας eway – των ηλεκτρονικών διοδίων – ανέρχονται σήμερα σε14.000. Αξίζει δε να αναφέρουμε ότι σημαντικός αριθμός επαγγελματιών, ιδιοκτητών βαρέων οχημάτων έγιναν συνδρομητές στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών διοδίων eway, μετά τα capital controls, το καλοκαίρι του 2015.

Όλοι οι συνδρομητές απολαμβάνουν άνεση και ευκολία στις διελεύσεις τους από τους σταθμούς διοδίων, τόσο της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», όσο και της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας Οδού, του Μορέα και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Επιπλέον, οι συνδρομητές απολαμβάνουν και σημαντικές εκπτώσεις σε σταθμούς διοδίων του Aυτοκινητόδρομου Αιγαίου, αναλόγως της επιλογής του εκπτωτικού πακέτου. Ειδικά, για τους συχνούς χρήστες ΙΧ, η εταιρία προσφέρει εκπτώσεις σε σταθμό διοδίων επιλογής τους, που φθάνουν συνολικά και το 66% στις διελεύσεις μηνιαίως.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εταιρία διαθέτει εκπτωτικά πακέτα και για βαρέα οχήματα με ηλεκτρονική χρέωση σε δύο από τους σταθμούς διοδίων που διαχειριζόμαστε, δηλ. στο Μοσχοχώρι και στην Πελασγία, με έκπτωση της τάξεως του 25% από την πρώτη διέλευση.

-Υπάρχει κάποια εκτίμηση της οικονομικής συνεισφοράς του αυτοκινητοδρόμου στις επιμέρους τοπικές οικονομίες (συνεισφορά στην απασχόληση, κτλ.); 

-Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά έργα, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ της χώρας.

Οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι είναι ταυτισμένοι με την ανάπτυξη των περιοχών, απ’ όπου διέρχονται. Συνδέουν προορισμούς, διευκολύνουν τις μεταφορές, είτε ανθρώπων, είτε αγαθών. Συντομεύουν τις μετακινήσεις και παρέχουν ασφάλεια και ποιότητα στις μετακινήσεις.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου από την έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου, τον Μάρτιο του 2008, έχει απασχολήσει άμεσα χιλιάδες άτομα, τόσο στην λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, όσο και στην κατασκευή των νέων τμημάτων, αλλά και έμμεσα μέσω υπεργολάβων, προμηθευτών κλπ.

Σήμερα συνεχίζει να απασχολεί πάνω από 1.200 άτομα άμεσα, ενώ έμμεσα απασχολούνται  κατ εκτίμηση τουλάχιστον άλλες 3 χιλιάδες άτομα.

-Συνοπτικά, με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, σε πόσο χρόνο θα διεξάγεται το Αθήνα – Θεσσαλονίκη; Ποια είναι τα παράπλευρα οφέλη; 

-Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, οι ταξιδιώτες θα απολαμβάνουν ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο και καύσιμα.

Για την συνολική διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν μπορώ να σας πω, για το τμήμα όμως Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, που θα παρακάμπτει την Κοιλάδα των Τεμπών και τις επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα, μέσω των τριών νέων σηράγγων,  ο οδηγός θα εξοικονομεί 15-20 λεπτά, κατά μέσο όρο, σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Επιπλέον, με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία θα διακοπεί πλήρως η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών, με αποτέλεσμα να μπορεί να αξιοποιηθεί τουριστικά  και περιβαλλοντικά, αφού θα μειωθούν σημαντικά οι ρυπογόνες εκπομπές.

Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ

Σχετικά Άρθρα

Intrakat: Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς στην Κύπρο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Intrakat: Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς στην Κύπρο

4 Ιουλίου, 2022
Διακόπτονται οι εργασίες στις Γέφυρες περιοχής Μακρύγιαλου στην Πιερία
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διακόπτονται οι εργασίες στις Γέφυρες περιοχής Μακρύγιαλου στην Πιερία

29 Ιουνίου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προκηρύσσονται οι διαγωνισμοί για τους οδικούς άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Μαυροβούνι – Έδεσσα

22 Ιουνίου, 2022
Έργα αναβάθμισης 7 γεφυρών της Αττικής. Εγκαθίστανται φωτιστικά LED
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Έργα αναβάθμισης 7 γεφυρών της Αττικής. Εγκαθίστανται φωτιστικά LED

20 Ιουνίου, 2022
30 εκατ. ευρώ σε έργα υποδομών μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

30 εκατ. ευρώ σε έργα υποδομών μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας

13 Ιουνίου, 2022
Οδική ασφάλεια: Πάμε καλύτερα, αλλά δεν φτάνει
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποια είναι τα 8 βήματα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα

8 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Σε άνοδο η κυκλοφορία στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, ολοκληρώθηκε η ανανέωση της ασφάλτου και των διαγραμμίσεων. Δηλώσεις Δ. Γκατσώνη

Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» δημοσιοποίησε την 1η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ