Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ³P
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Διευρύνεται ο σκοπός λειτουργίας της «Ελληνικό Μετρό»

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επιδόσεις… θερινής περιόδου για το αεροδρόμιο της Αθήνας: +18,8% ο Νοέμβριος

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Οικονομική ενίσχυση για την αντικατάσταση λεωφορείων των ΚΤΕΛ, τα ποσά που θα διατεθούν

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Αρρυθμίες στην υλοποίηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΠΕΠΕ: Να σταματήσει τώρα η απαξίωση του Προαστιακού Πάτρας

    5 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ³P
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Διευρύνεται ο σκοπός λειτουργίας της «Ελληνικό Μετρό»

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επιδόσεις… θερινής περιόδου για το αεροδρόμιο της Αθήνας: +18,8% ο Νοέμβριος

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Οικονομική ενίσχυση για την αντικατάσταση λεωφορείων των ΚΤΕΛ, τα ποσά που θα διατεθούν

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Αρρυθμίες στην υλοποίηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    5 Δεκεμβρίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΠΕΠΕ: Να σταματήσει τώρα η απαξίωση του Προαστιακού Πάτρας

    5 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ειρ. Ζαβρίδου: Στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ τα έργα στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου»

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μετά το καλοκαίρι του 2017 θα ολοκληρωθεί ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (Μαλιακός – Κλειδί), όπως αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, η υπεύθυνη εταιρικής επικοινωνίας Ειρήνη Ζαβρίδου.

Η κ. Ζαβρίδου υπογραμμίζει ότι η συνολική πιστοποιημένη πρόοδος ανέρχεται στο 91%, ωστόσο παρουσιάζονται κάποιες καθυστερήσεις στην ανοιχτή οδοποιία, εξαιτίας διαφόρων παραγόντων, όπως εκκρεμείς απαλλοτριώσεις και δυσκολίες στη μετακίνηση δικτύων κοινής ωφελείας.

Η κ. Ζαβρίδου, εάν και επισημαίνει ότι το δημόσιο έχει πλήρως καταβάλει την χρηματοδοτική του συμβολή, υποστηρίζει ότι υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες, σε σχέση με αποζημιώσεις.

Αναφορικά με τον κυκλοφοριακό φόρτο, η αύξηση ανέρχεται στο 4%, σε σχέση με το 2015, εξαιτίας των βαρέων οχημάτων.

Αντίστοιχα, για τα διόδια, όταν παραδοθούν και τα νέα τμήματα στην κυκλοφορία, η διαδρομή θα κοστίζει 15,20 ευρώ (με τα σημερινά δεδομένα).

Με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία, θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους δύο νέοι πλευρικοί σταθμοί, ήτοι οι πλευρικοί Ευαγγελισμού (προς και από Θεσσαλονίκη) και οι πλευρικοί του Πλαταμώνα (προς και από Θεσσαλονίκη επίσης). Υπάρχει, επίσης, πρόβλεψη για περαιτέρω 7 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην αποφυγή χρήσης των παράδρομων από τα βαρέα οχήματα.

Τέλος, η κ. Ζαβρίδου υπογραμμίζει ότι η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά έργα, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ της χώρας, απασχολεί πάνω από 1.200 άτομα άμεσα και 3.000 έμμεσα.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Σε ποιο βαθμό έχουν ολοκληρωθεί τα έργα; 

-Η κατασκευή των νέων τμημάτων περιλαμβάνει 3 δίδυμες σήραγγες, συνολικού μήκους 11 χλμ. και ανοιχτή οδοποιία, συνολικού μήκους 14 χλμ. Τα έργα πολιτικού μηχανικού και στις τρεις σήραγγες, δηλαδή η διάνοιξη και η τελική επένδυση έχουν ολοκληρωθεί, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι εργασίες ασφαλτόστρωσης, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης των Η/Μ συστημάτων.

Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στην ανοιχτή οδοποιία, οι οποίες ωστόσο βρίσκονται περίπου στο 66%, λόγω διαφόρων απρόβλεπτων καθυστερήσεων (εκκρεμείς απαλλοτριώσεις, καθυστερήσεις στις μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφελείας, καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας κλπ.). Σήμερα, η συνολική πιστοποιημένη πρόοδος ανέρχεται στο 91%.

-Φαντάζει εφικτή η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου το Μάρτιο του 2017; Εάν όχι, για ποιο λόγο; Έχει δοθεί παράταση;   

-Εμείς θα θέλαμε το έργο να είχε ήδη τελειώσει, όπως προβλεπόταν στο χρονοδιάγραμμα. Οι καθυστερήσεις, ωστόσο, που προανέφερα παρατείνουν το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου για μετά το καλοκαίρι του 2017.

Το δημόσιο έχει ζητήσει από όλους τους παραχωρησιούχους την παράδοση των έργων έως τα τέλη Μαρτίου 2017. Εμείς στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» εργαζόμαστε με τον κατασκευαστή προς αυτή την κατεύθυνση, ωστόσο για να επιτευχτεί  αυτή η ημερομηνία θα πρέπει να κλείσει άμεσα η σχετική συμφωνία με το δημόσιο.

-Υπάρχουν πρόσθετες διεκδικήσεις της κοινοπραξίας έναντι του ελληνικού δημοσίου ή το αντίθετο; Το δημόσιο εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του; 

-Η συμφωνία για παράδοση του έργου τον Μάρτιο του 2017, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του δημοσίου θα περιλαμβάνει την επίλυση όλων των θεμάτων σε τεχνικό, οικονομικό και συμβατικό επίπεδο.

Για το τμήμα Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, που θα παρακάμπτει την Κοιλάδα των Τεμπών και τις επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα, μέσω των τριών νέων σηράγγων,  ο οδηγός θα εξοικονομεί 15-20 λεπτά, κατά μέσο όρο, σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Το δημόσιο έχει πλήρως καταβάλει την χρηματοδοτική του συμβολή, υπάρχουν ωστόσο κάποιες εκκρεμότητες, σε σχέση με αποζημιώσεις. Πιστεύουμε ότι άμεσα θα κλείσουν όλα τα θέματα, ώστε να μην υπάρχει πλέον εμπόδιο για την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.

-Πως διαμορφώνεται η κυκλοφοριακή κίνηση αυτοκινήτων και φορτηγών; Ποια είναι η πρόβλεψη για εφέτος;

-Λόγω της οικονομικής κρίσης έχει χαθεί περίπου το 50% της κυκλοφορίας, σε σχέση με το 2008. Το 2015, υπήρξε μια μικρή ανάκαμψη του 2% περίπου, σε σχέση με το 2014. Το 2016, η αύξηση της κυκλοφορίας ανέρχεται σε περίπου 4%, σε σχέση με το 2015.

Η αύξηση αυτή προέρχεται κυρίως από τα βαρέα οχήματα. Είναι όμως αβέβαιο για το αν και για πόσο διάστημα θα συνεχιστεί αυτή η τάση, λόγω των πρόσφατων αυξήσεων στο ΦΠΑ και στους φόρους των καυσίμων.

-Είναι «δίκαιη» η χρέωση στα διόδια; Είναι ακριβός ο οδικός άξονας;

-Οι τιμές των διοδίων είναι σύμφωνες με τα προβλεπόμενα στην Σύμβαση Παραχώρησης και έχει κυρωθεί με νόμο από το ελληνικό Κοινοβούλιο. Το ίδιο ισχύει και για το ανοιχτό σύστημα διοδίων, με μετωπικούς σταθμούς που έχει επιλεγεί.

Οι χρεώσεις είναι αναλογικές για ταξιδιώτες μεγαλύτερων αποστάσεων. Αυτό δεν ισχύει για κατοίκους των περιοχών κοντά σε σταθμούς διοδίων, οι οποίοι κάνουν συχνή χρήση του αυτοκινητόδρομου, διανύοντας μικρότερες αποστάσεις, πχ. προς και από την εργασία τους. Για αυτό το λόγο, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» παρέχει εκπτωτικά πακέτα, με πολύ σημαντικές εκπτώσεις για να μπορέσει να αντισταθμίσει αυτό το φαινόμενο.   

Καθ’ όλο το μήκος του «Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου» υπάρχει εναλλακτικό οδικό δίκτυο για την κίνηση των οχημάτων, που δεν επιθυμούν να πληρώσουν διόδια. Το εναλλακτικό αυτό οδικό δίκτυο δεν είναι δυνατόν να έχει τις ίδιες προδιαγραφές με τον αυτοκινητόδρομο ή να «τρέχει» παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο.

-Θα υπάρχουν αυξήσεις μετά την περάτωση των έργων; Υπάρχει πρόβλεψη για νέα μετωπικά ή πλευρικά διόδια; 

-Πριν μιλήσουμε για μελλοντικές αυξήσεις διοδίων, μετά την ολοκλήρωση του κατασκευαστικού έργου, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι, μετά την παράδοση και των νέων τμημάτων 25 χλμ, θα λειτουργεί μια ταχεία και ασφαλής παράκαμψη της Κοιλάδας των Τεμπών και των στροφών του Παντελεήμονα, με τρεις σύγχρονες δίδυμες, δηλαδή 6 σήραγγες ευρωπαϊκών προδιαγραφών, προσφέροντας μια τελείως διαφορετική εμπειρία ταξιδίου ενός νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.

Έτσι θα ολοκληρωθεί και το τελευταίο τμήμα αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ. Οι υπηρεσίες της εταιρίας, η λειτουργία και η συντήρηση ενός μοντέρνου αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 230 χλμ., θα παρέχεται μέχρι το τέλος της παραχώρησης (2038).

Σήμερα, ο οδηγός ΙΧ για να διανύσει όλο το μήκος του «Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου» (230 χλμ) πληρώνει € 14,80 για διόδια (σε μετρητά), όταν δε παραδοθούν και τα νέα τμήματα στην κυκλοφορία, η ίδια διαδρομή θα κοστίζει € 15,20 (με τα σημερινά δεδομένα). Η χρέωση με ηλεκτρονική πληρωμή είναι 10% χαμηλότερη.

Με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία, θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους δύο νέοι πλευρικοί σταθμοί, ήτοι οι πλευρικοί Ευαγγελισμού (προς και από Θεσσαλονίκη) και οι πλευρικοί του Πλαταμώνα (προς και από Θεσσαλονίκη επίσης). Υπάρχει, επίσης, πρόβλεψη για περαιτέρω 7 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην αποφυγή χρήσεως των παράδρομων από τα βαρέα οχήματα.

-Πόσοι είναι οι συνδρομητές των «ηλεκτρονικών» διοδίων; Είστε ευχαριστημένοι; 

-Οι συνδρομητές της υπηρεσίας eway – των ηλεκτρονικών διοδίων – ανέρχονται σήμερα σε14.000. Αξίζει δε να αναφέρουμε ότι σημαντικός αριθμός επαγγελματιών, ιδιοκτητών βαρέων οχημάτων έγιναν συνδρομητές στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών διοδίων eway, μετά τα capital controls, το καλοκαίρι του 2015.

Όλοι οι συνδρομητές απολαμβάνουν άνεση και ευκολία στις διελεύσεις τους από τους σταθμούς διοδίων, τόσο της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», όσο και της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας Οδού, του Μορέα και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Επιπλέον, οι συνδρομητές απολαμβάνουν και σημαντικές εκπτώσεις σε σταθμούς διοδίων του Aυτοκινητόδρομου Αιγαίου, αναλόγως της επιλογής του εκπτωτικού πακέτου. Ειδικά, για τους συχνούς χρήστες ΙΧ, η εταιρία προσφέρει εκπτώσεις σε σταθμό διοδίων επιλογής τους, που φθάνουν συνολικά και το 66% στις διελεύσεις μηνιαίως.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εταιρία διαθέτει εκπτωτικά πακέτα και για βαρέα οχήματα με ηλεκτρονική χρέωση σε δύο από τους σταθμούς διοδίων που διαχειριζόμαστε, δηλ. στο Μοσχοχώρι και στην Πελασγία, με έκπτωση της τάξεως του 25% από την πρώτη διέλευση.

-Υπάρχει κάποια εκτίμηση της οικονομικής συνεισφοράς του αυτοκινητοδρόμου στις επιμέρους τοπικές οικονομίες (συνεισφορά στην απασχόληση, κτλ.); 

-Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά έργα, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο 0,8% του ετήσιου ΑΕΠ της χώρας.

Οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι είναι ταυτισμένοι με την ανάπτυξη των περιοχών, απ’ όπου διέρχονται. Συνδέουν προορισμούς, διευκολύνουν τις μεταφορές, είτε ανθρώπων, είτε αγαθών. Συντομεύουν τις μετακινήσεις και παρέχουν ασφάλεια και ποιότητα στις μετακινήσεις.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου από την έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου, τον Μάρτιο του 2008, έχει απασχολήσει άμεσα χιλιάδες άτομα, τόσο στην λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, όσο και στην κατασκευή των νέων τμημάτων, αλλά και έμμεσα μέσω υπεργολάβων, προμηθευτών κλπ.

Σήμερα συνεχίζει να απασχολεί πάνω από 1.200 άτομα άμεσα, ενώ έμμεσα απασχολούνται  κατ εκτίμηση τουλάχιστον άλλες 3 χιλιάδες άτομα.

-Συνοπτικά, με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, σε πόσο χρόνο θα διεξάγεται το Αθήνα – Θεσσαλονίκη; Ποια είναι τα παράπλευρα οφέλη; 

-Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, οι ταξιδιώτες θα απολαμβάνουν ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο και καύσιμα.

Για την συνολική διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν μπορώ να σας πω, για το τμήμα όμως Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, που θα παρακάμπτει την Κοιλάδα των Τεμπών και τις επικίνδυνες στροφές του Πλαταμώνα, μέσω των τριών νέων σηράγγων,  ο οδηγός θα εξοικονομεί 15-20 λεπτά, κατά μέσο όρο, σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Επιπλέον, με την απόδοση των νέων τμημάτων στην κυκλοφορία θα διακοπεί πλήρως η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών, με αποτέλεσμα να μπορεί να αξιοποιηθεί τουριστικά  και περιβαλλοντικά, αφού θα μειωθούν σημαντικά οι ρυπογόνες εκπομπές.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Κλείδωσαν” αυξήσεις διοδίων 7,6% για το 2024. Τι αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών

1 Δεκεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Προς μονοψήφιες αυξήσεις διοδίων από τις αρχές του 2024

27 Νοεμβρίου, 2023
MMM

Χρ. Σταϊκούρας: Ενεργοποιούμε 7 πηγές χρηματοδότησης για αναβάθμιση των υποδομών και μεταφορών

21 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Απονεμήθηκαν για 3η χρονιά οι υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές

20 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

300 σύνεδροι από 17 χώρες συμμετείχαν στο συνέδριο της IBTTA στην Αθήνα, με οικοδεσπότη την HELLASTRON

15 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: O πρώτος στην Ελλάδα με φωτιστικά LED σε όλα τα φωτισμένα τμήματα (video)

13 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» δημοσιοποίησε την 1η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Στο 30% η πρόοδος κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης (video)

29 Νοεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Κατατίθενται στις 5 Δεκεμβρίου οι δεσμευτικές προσφορές για το οδικό τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12

5 Δεκεμβρίου, 2023

Διευρύνεται ο σκοπός λειτουργίας της «Ελληνικό Μετρό»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επιδόσεις… θερινής περιόδου για το αεροδρόμιο της Αθήνας: +18,8% ο Νοέμβριος

5 Δεκεμβρίου, 2023

Οικονομική ενίσχυση για την αντικατάσταση λεωφορείων των ΚΤΕΛ, τα ποσά που θα διατεθούν

5 Δεκεμβρίου, 2023

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Αρρυθμίες στην υλοποίηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

5 Δεκεμβρίου, 2023

ΠΕΠΕ: Να σταματήσει τώρα η απαξίωση του Προαστιακού Πάτρας

5 Δεκεμβρίου, 2023

Ιω. Παππάς: Με 9 δρομολόγια, από Μάρτιο – Οκτώβριο 2024, η σύνδεση του Αγαθονησίου με το υπόλοιπο Αιγαίο

5 Δεκεμβρίου, 2023

Ως τις 8/12 η υποβολή προσφορών για την τροποποίηση του Εθνικού Μητρώου Μεταφορικών Επιχειρήσεων (ΕΜΜΕ)

5 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ