• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα: Ο «πολύπαθος» αυτοκινητόδρομος ολοκληρώνεται. Στο 88% τα έργα

vvegiazi by vvegiazi
17 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα: Ο «πολύπαθος» αυτοκινητόδρομος ολοκληρώνεται. Στο 88% τα έργα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ο πιο «πολύπαθος» αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας ολοκληρώνεται. Το Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα ή αλλιώς, η «Ολυμπία Οδός» των 201,5 χλμ. έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 88%.

Κεντρική επιδίωξη αποτελεί, την άνοιξη του 2017, να λειτουργεί ο αυτοκινητόδρομος σε όλο το μήκος, εκτός συγκεκριμένων σημείων, τα οποία θα ολοκληρωθούν το φθινόπωρο του ίδιου χρόνου.

Στα μικρά αυτά τμήματα η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται μέσω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (τοπικών παρακάμψεων ή στενώσεων).

Πρόκειται για συνολικά 9 χλμ. σε τέσσερα σημεία από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα:Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα  και ο Α/Κ Ρίου.

Στο μεσοδιάστημα, η Ολυμπία Οδός θα παραδίδει σε λειτουργία κάθε τμήμα του έργου, που είναι δυνατό να λειτουργεί αυτόνομα, προκειμένου να ανακουφίζονται οι οδηγοί από την κουραστική οδήγηση σε μία λωρίδα.

Έτσι, στις αρχές Σεπτεμβρίου δόθηκαν σε κυκλοφορία :

-τα πρώτα 20χλμ. ολοκληρωμένου νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, από τον Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου έως τον Κόμβο Κιάτου.

-δύο νέες σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου Κορινθίας. Οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες έχουν συνολικό μήκος 1.210μ., ενώνονται μεταξύ τους με γέφυρα 120μ. και εντάσσονται σε νέο-κατασκευασμένο οδικό τμήμα μήκους 2χλμ. της Ολυμπίας Οδού.

Νωρίτερα, τον Μάιο 2016, είχαν δοθεί σε κυκλοφορία οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες στην περιοχή Ακράτας- Αιγείρας, μήκους περίπου 1.150μ. Ο επόμενος άμεσος στόχος είναι η παράδοση σε κυκλοφορία ενός ακόμα τμήματος ολοκληρωμένου αυτοκινητόδρομου, από τοΚιάτο – Ξυλόκαστρο, μήκους 14χλμ.

Οι δυσκολίες κατασκευής

Η Ολυμπία Οδός αποτελεί έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το ένα από τα δυσκολότερα έργα που γίνονται, σήμερα, στη χώρα.

Τα μεγάλα και δύσκολα, από τεχνικής απόψεως έργα, όπως σήραγγες, γέφυρες και lane cover είναι πολύ προχωρημένα. Σήμερα, στην Κορίνθου –Πατρών είναι εγκατεστημένα έξι εργοτάξια, που ενεργούν σε συνολικά 20 εργοταξιακές ζώνες, και σ’αυτά απασχολούνται πάνω από 3.000 εργαζόμενοι.

Το σημαντικότερο θέμα απαλλοτρίωσης εντοπίζεται στις Καμάρες, το οποίο είναι και σημείο διεπαφής με τον σιδηρόδρομο. Στο σημείο αυτό ένα μικρό τμήμα 500μ. δεν θα είναι έτοιμο τον Μάρτιο και θα χρειαστεί να συνεχίσει να λειτουργεί για κάποιο διάστημα με τη σημερινή κυκλοφοριακή ρύθμιση.

Επίσης, άξιο αναφοράς είναι ότι το τμήμα της Ολυμπίας Οδού από την Κόρινθο – Πάτρα κατασκευάζεται σε ένα ιδιαίτερα ασταθές γεωλογικό περιβάλλον.

Ο αυτοκινητόδρομος «αγκαλιάζει» τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, καθιστώντας το έργο μια «βιβλιοθήκη» έργων αντιστήριξης, αφού χρησιμοποιούνται όλες οι γνωστές μέθοδοι και οι συνδυασμοί τους. Μόνο σ΄αυτό το τμήμα κατασκευάζονται πάνω από 400 τεχνικά έργα αντιστηρίξεων.

Πέντε οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων, στο 1,5 δις. το κατασκευαστικό κόστος

Σήμερα λειτουργούν 4 μετωπικοί: Ελευσίνα, Ισθμός, Ζευγολατιό, Ρίο και 3  πλευρικοί: Ν. Πέραμος, Αγ. Θεόδωροι, Πάχη.

Με την ολοκλήρωση: 1 ακόμα μετωπικός στον Ελαιώνα Αιγιάλειας και 6 πλευρικοί: Ζευγολατιό, Κιάτο, Δερβένι, Ακράτα, Καλάβρυτα, Αραχοβίτικα. Με την ολοκλήρωση του άξονα, το κόστος των διοδίων θα φτάσει τα 11,5 ευρώ από 6,4 ευρώ σήμερα.  

Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 1,487 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων (τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια), ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το Ελληνικό Δημόσιο.

Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο κατασκευής, το έργο χρηματοδοτείται κατά 38% από ιδιωτικά κεφάλαια (29% τραπεζικά δάνεια – 9% ίδια κεφάλαια), 33% από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 23% από τη συμβολή των χρηστών και 6% από το Ελληνικό Δημόσιο.

Η σημασία του έργου, ξεχωρίζει η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας

«Η Ολυμπία Οδός είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και της Ηπείρου. Συνδέει τις τρεις Περιφέρειες και την Πρωτεύουσα της χώρας με τη σημαντικότερη πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας.

Ο νέος, σύγχρονος και άνετος αυτοκινητόδρομος θα προσφέρει μια αναβαθμισμένη και ασφαλέστερη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα προς και από το λιμάνι της Πάτρας, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις τουριστικές περιοχές και θα ενισχύσει τις εξαγωγές και την αγροτική παραγωγή», αναφέρουν στελέχη του αυτοκινητοδρόμου.

Από την ημέρα έναρξης παραχώρησης, τον Αύγουστο του 2008, μέχρι και σήμερα οι προσπάθειες για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας έχουν αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό, ο συνολικός αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτωνπαρουσιάζει σημαντική μείωση της τάξης του 60% (13 θανατηφόρα ατυχήματα το 2016 έναντι 33 το 2008).

Tags:ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

IATA: Υψηλό 12ετίας οι επιβατικές και 7ετίας οι εμπορευματικές αεροπορικές μεταφορές το α’ εξάμηνο!
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πως οι παραχωρήσεις και οι οδικοί άξονες αποτελούν τον μεγαλύτερο «πυλώνα» κερδών για τον ΑΒΑΞ

28 Απριλίου, 2022
Στο 3,4% η ανάπτυξη της Cosco, στον Πειραιά, το πρώτο τρίμηνο. +4,5% ο Μάρτιος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιδοτήσεις σε ΓΕΦΥΡΑ, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και Ολυμπία Οδό για τα περσινά lock down στις μετακινήσεις

21 Απριλίου, 2022
Νέα απεργία (8/8) των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά των καινούργιων διοδίων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άσκηση Πυρόσβεσης Μεγάλης Κλίμακας, 6-7 Απριλίου, στις σήραγγες Ακράτας

5 Απριλίου, 2022
Πάτρα – Πύργος: Τα υπέρ και τα κατά μιας ριζικής λύσης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Alpha Bank: Η συμβολή της στην αναχρηματοδότηση της Ολυμπίας Οδού και στη συγχρηματοδότηση του Πάτρα – Πύργος

5 Απριλίου, 2022
Ξεκινούν οι εργασίες στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος. Η ταυτότητα και η διαδρομή του έργου (video & φωτό)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκινούν οι εργασίες στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος. Η ταυτότητα και η διαδρομή του έργου (video & φωτό)

31 Μαρτίου, 2022
Γ. Στασινός, ΤΕΕ: Νέα, ευέλικτη χρηματοδότηση για ταχύτατες ανταποδοτικές επενδύσεις των έργων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επίσκεψη Κ. Μητσοτάκη και Κ. Καραμανλή στα εργοτάξια του Πάτρα – Πύργος την Πέμπτη 31 Μαρτίου

29 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι εξαγωγές πέφτουν, αλλά όχι δραματικά. Η ανάλυση του υπ. Εξωτερικών

Νέα παράταση για την υποχρεωτική τοποθέτηση ABS στα παλιά φορτηγά (προ του 1999)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air

Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

20 Μαΐου, 2022
Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους

1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

20 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

20 Μαΐου, 2022
Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Προχωρούν οι μελέτες για δημιουργία συγκοινωνιακού hub και τερματικού σταθμού του μετρό Θεσ/νίκης στη Ν. Ελβετία

20 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ