ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοιΕξετάζεται επιβολή προστίμων ΚΟΚ αναλογικά με το εισόδημα. Ζήτημα αντισυνταγματικότητας

Εξετάζεται επιβολή προστίμων ΚΟΚ αναλογικά με το εισόδημα. Ζήτημα αντισυνταγματικότητας

Την επιβολή προστίμων ΚΟΚ αναλογικά με το εισόδημα εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, εάν και αρκετοί θέτουν ήδη ζήτημα αντισυνταγματικότητας.

Ειδικότερα, πρόστιμα για παραβάσεις του ΚΟΚ αναλογικά με το εισόδημα, ώστε να καταστούν αποτρεπτικά, είτε κάποιος είναι άνεργος, είτε έχει μεγάλα εισοδήματα, εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ν. Μαυραγάνης, σε συνέντευξή του “Στο Κόκκινο”.

Με αφορμή το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα, στο οποίο ενεπλάκη όχημα που κινείτο με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα, ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε στις κινήσεις που γίνονται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

Η μία αφορά την αναλογικότητα των προστίμων, σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. “Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ.

Τα ίδια ακριβώς ποσά για κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα. Όλοι πρέπει να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να λειτουργούν αποτρεπτικά.

Έχουμε προτείνει μία συγκεκριμένη διαδικασία στην Επιτροπή, περιμένουμε τις απόψεις τους, είδαμε θετική ανταπόκριση από το Κοινοβούλιο”, σημείωσε.

Η δεύτερη ενέργεια αφορά την εισαγωγή ποινής σε όσους προκάλεσαν δυστυχήματα ή ατυχήματα, μέσω  υποχρεωτικής συμμετοχής σε προγράμματα εξυπηρέτησης των ανθρώπων που έχουν υποστεί κακώσεις σωματικές βλάβες ή μόνιμες αναπηρίες.

“Να είναι μία μορφή κοινωνικής ποινής, βαθιά ανθρωπιστική και συνειδησιακή που επαναφέρει τον άνθρωπο εκεί που πρέπει, να συνειδητοποιεί ότι αυτό το οποίο κάνει, να βλάπτει μία ανθρώπινη ζωή, είτε με διαρκή, είτε με προσωρινό χαρακτήρα είναι εντελώς έξω από την ανθρώπινη φύση”, σχολίασε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Mega
Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • Εάν ισχύουν τα παραπάνω και η δήλωσή του κ. Μαυραγάνη ότι “… Η μία αφορά την αναλογικότητα των προστίμων, σε σχέση με το εισόδημα, όπως ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. “Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ.” μπορεί να καταλάβει κανείς τον βαθμό ασχετοσύνης του. Ο οδηγός που παραβιάζει ένα STOP ή τον φωτεινό σηματοδότη είναι το ίδιο επικίνδυνος είτε πλούσιος είναι, είτε φτωχός.

    Μάρτιος 2, 2017
  • Συμφωνώ 100% με τον Ιαβέρη. Τα πρόστιμα πρέπει να γίνουν τσουχτερα. Να μπει πρόστιμο 5.000(min) για το κόκκινο-STOP, Να μπει η Αφαίρεση διπλώματος για τουλάχιστον 5 χρόνια (η μόνιμα) + υποχρεωτική δουλεία στα νοσοκομεία στην πτέρυγα τραυματιών από τροχαία. Από εκει και πέρα αν μπει και αναλογικό πρόστιμο ανάλογα με το εισόδημα δεκτό αρκεί να είναι βαρβάτο. 20% του εισοδήματος και λίγα λέω… + ΙΣΟΒΙΑ σε όποιους προκαλέσουν θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό

    Μάρτιος 5, 2017

Αφήστε ένα σχόλιο