• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 25 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022
    Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό
    MMM

    Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    INTERNATIONAL

    FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

    25 Μαΐου, 2022
    Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

    25 Μαΐου, 2022
    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

    25 Μαΐου, 2022
    Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

    25 Μαΐου, 2022
    Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
    LOGISTICS

    Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

    25 Μαΐου, 2022
    Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό
    MMM

    Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

    25 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ερώτηση Π. Πέρκα για την κατασκευή του κάθετου άξονα Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα

vvegiazi by vvegiazi
23 Ιουλίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Η Διοικητική Αρχή Σηράγγων πρέπει να προχωρήσει στην αδειοδότηση του συνόλου των σηράγγων της Εγνατίας Οδού
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η βουλευτής Φλώρινας και Αναπλ. Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Π. Πέρκα, μαζί με ακόμα 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με την χρηματοδότηση και υλοποίηση της κατασκευής του Κάθετου οδικού Άξονα της Φλώρινας για σύνδεση της περιοχής με την Εγνατία Οδό.

Η κ. Πέρκα, όπως αναφέρεται, αναδεικνύει το σημαντικό ζήτημα της Φλώρινας, η οποία αποτελεί τη μοναδική περιφερειακή ενότητα που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η σύνδεσή της με την Εγνατία Οδό.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης

ΘΕΜΑ: «Χρηματοδότηση και υλοποίηση κατασκευής του Κάθετου Άξονα: Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα για σύνδεση της Φλώρινας με την Εγνατία Οδό»

κ. Υπουργέ,

Όπως ήδη γνωρίζετε η Φλώρινα παραμένει η μόνη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας που δεν έχει ακόμα σύνδεση με την Εγνατία Οδό διαμέσου κάθετου άξονα, όπως δηλαδή συμβαίνει με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Μακεδονίας.

Πρόσφατα μάλιστα, στην τοποθέτησή μου στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων ανέδειξα το γεγονός της τρομερής καθυστέρησης της ένταξης του εν λόγω έργου, με αφορμή τη συζήτηση της επέκτασης του βορείου τμήματος του Ε65 για την σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την Κεντρική Ελλάδα.

Όπως επίσης πρέπει να γνωρίζετε, η Περιφερειακή Αρχή Δυτικής Μακεδονίας πρόσφατα προχώρησε σε ένταξη του έργου της σήραγγας της Κλεισούρας στο ΕΣΠΑ 2014-2020, έργο καθαρά τοπικού χαρακτήρα με ομολογουμένως χαμηλή προτεραιότητα και είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τους υπάρχοντες οδικούς άξονες. Το εν λόγω έργο όπως ανακοινώθηκε έχει προϋπολογισμό της τάξης των €70 εκ. Για την εν λόγω απόφαση απέστειλα ανοικτή επιστολή προς τον Περιφερειάρχη και το Περιφερειακό Συμβούλιο και η προφορική απάντηση που έλαβα, με διαβεβαίωνε ότι θα βρεθεί άμεση λύση χρηματοδότησης του έργου του κάθετου άξονα της Φλώρινας.

Δυστυχώς όμως, το τελευταίο διάστημα διαρρέουν συνεχώς ειδήσεις που παραπέμπουν σε αδυναμία χρηματοδότησης του έργου της σύνδεσης της Φλώρινας με κάθετο άξονα στην Εγνατία Οδό και είναι εντελώς ανησυχητικό. Επιπρόσθετα, από τις δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο ενημερωθήκαμε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας δεν συμμετέχει στη χρηματοδότηση του έργου, καθώς δεν είναι δυνατό να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ.

Επειδή η αδικία που υφίσταται η Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας, λόγω της εμπροσθοβαρούς απολιγνιτοποίησης γίνεται ολοένα και εντονότερη και ο οδικός αποκλεισμός της την οδηγεί ακόμα γρηγορότερα στην ερημοποίηση -δίχως να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τα στρατηγικά της πλεονεκτήματα,

Επειδή αν θέλουμε να μιλάμε για ισόρροπη Περιφερειακή ανάπτυξη, πρέπει να ξεφύγουμε από αποσπασματικές, άναρχες πολιτικές και να λειτουργούμε με πολιτικές ολοκληρωμένου σχεδιασμού με όραμα και στρατηγική,

Επειδή σε ένα πλαίσιο δίκαιης μετάβασης στην μετά λιγνίτη εποχή, οι χρηματοδοτικοί πόροι που διατίθενται πρέπει να αξιοποιούνται με λογισμό και βλέμμα στο μέλλον για το κοινό καλό των πολιτών και όχι με ξεπερασμένες λογικές του παρελθόντος,

Επειδή η ένταξη έργων που στερούνται οποιασδήποτε στρατηγικής στόχευσης, μας γυρίζουν πίσω σε λογικές πρόχειρων προσεγγίσεων, «χωρίς πυξίδα», οι οποίες έχει αποδειχθεί πως οδηγούν σε ανισότητες, αποκλεισμούς, κατασπατάληση των ήδη περιορισμένων πόρων και καταστροφές στο περιβάλλον,

Επειδή η Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας είναι ακόμα η μόνη περιφερειακή ενότητα που δεν συνδέεται στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, ακόμα κι αν είναι πύλη εξόδου της χώρας με δύο (2) μεθοριακούς σταθμούς προς Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία και αναμένει τη διάνοιξη του τρίτου μεθοριακού σταθμού Λαιμού Πρεσπών,

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

-Τι προτίθεται να κάνει για την χρηματοδότηση του έργου Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα για σύνδεση της ΠΕ Φλώρινας με την Εγνατία Οδό;

-Σε ποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα θα εντάξει το εν λόγω έργο αφού κρίνεται ως άμεσης και επιτακτικής προτεραιότητας προκειμένου η ΠΕ Φλώρινας να βγει από τον οδικό αποκλεισμό;

-Ποια είναι η πρόοδος των μελετών για το εν λόγω έργο και πότε αναμένεται η δημοπράτησή του;

Tags:ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣΚΑΘΕΤΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑ

Σχετικά Άρθρα

Η διάρκεια παραχώρησης της Εγνατίας να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποιες υπηρεσίες του Egnatia Pass «παγώνουν» λόγω αναβάθμισης

17 Μαΐου, 2022
Γιατί… δρομολογείται ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε λειτουργία νέοι σταθμοί στην Εγνατία Οδό. Το αντίτιμο των διοδίων ανά κατηγορία οχήματος

16 Μαΐου, 2022
O διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος νέος πρόεδρος της HELLASTRON
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο πρόεδρος της HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

11 Μαΐου, 2022
Ανακάμπτει η κυκλοφορία, ανακάμπτουν οι επιδόσεις του τομέα Παραχωρήσεων του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα επόμενα βήματα για τις παραχωρήσεις της Αττικής και της Εγνατίας Οδού

10 Μαΐου, 2022
Η Διοικητική Αρχή Σηράγγων πρέπει να προχωρήσει στην αδειοδότηση του συνόλου των σηράγγων της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό για την κατασκευή του πλευρικού σταθμού διοδίων του «Αγ. Ανδρέα»

9 Μαΐου, 2022
Η ακτινογραφία των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στα 13,42 εκατ. ευρώ τα εμπορεύματα, στα 50,44 εκατ. ευρώ οι επιβάτες
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: «Μέλημα του κ. Καραμανλή είναι τα συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι τα δικαιώματα των επιβατών»

2 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
4 νέοι πλευρικοί σταθμοί στην Εγνατία Οδό. Το τέλος ανά κατηγορία οχήματος και σταθμό

Η πρόοδος των συμβάσεων συντήρησης της Εγνατίας Οδού. Δηλώσεις Κ. Καραμανλή

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η ανεπίσημη «πρώτη» του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

FS Italiane, the new institutional campaign -“Un tempo nuovo”- kicks off

25 Μαΐου, 2022
Προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για απευθείας αεροπορική σύνδεση Σεούλ-Αθήνας. Επαφές με την Korean Air

Επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

25 Μαΐου, 2022
Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

Zela Jet και OysterJets συνεργάζονται για πτήσεις με ιδιωτικά τζετ στην Ελλάδα

25 Μαΐου, 2022
Την ανακατασκευή του Πύργου του Πειραιά ανέλαβε η ΤΕΡΝΑ

Διαχειριστής Έργων LEED υψηλής ποιότητας ανακηρύχθηκε η DIMAND

25 Μαΐου, 2022
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Η ελληνική startup Valuelenz δημιουργεί τις υποδομές για το hybrid commerce

25 Μαΐου, 2022
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Αρχές του 2023 μπαίνει ο πρώτος “μετροπόντικας” στο εργοτάξιο της Κατεχάκη για τη Γραμμή 4 του μετρό (φωτό)

25 Μαΐου, 2022
Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

Stellantis και Samsung SDI επενδύουν πάνω από 2,5 δισ. σε κοινή μονάδα παραγωγής μπαταριών Lithium-Ion στις ΗΠΑ

25 Μαΐου, 2022
“Επί ποδός πολέμου” οι εργαζόμενοι στον βρετανικό σιδηρόδρομο: Έτοιμοι για απεργίες τον Ιούνιο

“Επί ποδός πολέμου” οι εργαζόμενοι στον βρετανικό σιδηρόδρομο: Έτοιμοι για απεργίες τον Ιούνιο

25 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ