• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

    24 Μαρτίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

    24 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

    24 Μαρτίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ερώτηση Π. Πέρκα για την κατασκευή του κάθετου άξονα Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα

vvegiazi by vvegiazi
23 Ιουλίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η βουλευτής Φλώρινας και Αναπλ. Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Π. Πέρκα, μαζί με ακόμα 13 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με την χρηματοδότηση και υλοποίηση της κατασκευής του Κάθετου οδικού Άξονα της Φλώρινας για σύνδεση της περιοχής με την Εγνατία Οδό.

Η κ. Πέρκα, όπως αναφέρεται, αναδεικνύει το σημαντικό ζήτημα της Φλώρινας, η οποία αποτελεί τη μοναδική περιφερειακή ενότητα που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η σύνδεσή της με την Εγνατία Οδό.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης

ΘΕΜΑ: «Χρηματοδότηση και υλοποίηση κατασκευής του Κάθετου Άξονα: Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα για σύνδεση της Φλώρινας με την Εγνατία Οδό»

κ. Υπουργέ,

Όπως ήδη γνωρίζετε η Φλώρινα παραμένει η μόνη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας που δεν έχει ακόμα σύνδεση με την Εγνατία Οδό διαμέσου κάθετου άξονα, όπως δηλαδή συμβαίνει με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Μακεδονίας.

Πρόσφατα μάλιστα, στην τοποθέτησή μου στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων ανέδειξα το γεγονός της τρομερής καθυστέρησης της ένταξης του εν λόγω έργου, με αφορμή τη συζήτηση της επέκτασης του βορείου τμήματος του Ε65 για την σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την Κεντρική Ελλάδα.

Όπως επίσης πρέπει να γνωρίζετε, η Περιφερειακή Αρχή Δυτικής Μακεδονίας πρόσφατα προχώρησε σε ένταξη του έργου της σήραγγας της Κλεισούρας στο ΕΣΠΑ 2014-2020, έργο καθαρά τοπικού χαρακτήρα με ομολογουμένως χαμηλή προτεραιότητα και είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τους υπάρχοντες οδικούς άξονες. Το εν λόγω έργο όπως ανακοινώθηκε έχει προϋπολογισμό της τάξης των €70 εκ. Για την εν λόγω απόφαση απέστειλα ανοικτή επιστολή προς τον Περιφερειάρχη και το Περιφερειακό Συμβούλιο και η προφορική απάντηση που έλαβα, με διαβεβαίωνε ότι θα βρεθεί άμεση λύση χρηματοδότησης του έργου του κάθετου άξονα της Φλώρινας.

Δυστυχώς όμως, το τελευταίο διάστημα διαρρέουν συνεχώς ειδήσεις που παραπέμπουν σε αδυναμία χρηματοδότησης του έργου της σύνδεσης της Φλώρινας με κάθετο άξονα στην Εγνατία Οδό και είναι εντελώς ανησυχητικό. Επιπρόσθετα, από τις δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο ενημερωθήκαμε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας δεν συμμετέχει στη χρηματοδότηση του έργου, καθώς δεν είναι δυνατό να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ.

Επειδή η αδικία που υφίσταται η Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας, λόγω της εμπροσθοβαρούς απολιγνιτοποίησης γίνεται ολοένα και εντονότερη και ο οδικός αποκλεισμός της την οδηγεί ακόμα γρηγορότερα στην ερημοποίηση -δίχως να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τα στρατηγικά της πλεονεκτήματα,

Επειδή αν θέλουμε να μιλάμε για ισόρροπη Περιφερειακή ανάπτυξη, πρέπει να ξεφύγουμε από αποσπασματικές, άναρχες πολιτικές και να λειτουργούμε με πολιτικές ολοκληρωμένου σχεδιασμού με όραμα και στρατηγική,

Επειδή σε ένα πλαίσιο δίκαιης μετάβασης στην μετά λιγνίτη εποχή, οι χρηματοδοτικοί πόροι που διατίθενται πρέπει να αξιοποιούνται με λογισμό και βλέμμα στο μέλλον για το κοινό καλό των πολιτών και όχι με ξεπερασμένες λογικές του παρελθόντος,

Επειδή η ένταξη έργων που στερούνται οποιασδήποτε στρατηγικής στόχευσης, μας γυρίζουν πίσω σε λογικές πρόχειρων προσεγγίσεων, «χωρίς πυξίδα», οι οποίες έχει αποδειχθεί πως οδηγούν σε ανισότητες, αποκλεισμούς, κατασπατάληση των ήδη περιορισμένων πόρων και καταστροφές στο περιβάλλον,

Επειδή η Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας είναι ακόμα η μόνη περιφερειακή ενότητα που δεν συνδέεται στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας, ακόμα κι αν είναι πύλη εξόδου της χώρας με δύο (2) μεθοριακούς σταθμούς προς Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία και αναμένει τη διάνοιξη του τρίτου μεθοριακού σταθμού Λαιμού Πρεσπών,

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

-Τι προτίθεται να κάνει για την χρηματοδότηση του έργου Φλώρινα-Ξινό Νερό-Πτολεμαΐδα για σύνδεση της ΠΕ Φλώρινας με την Εγνατία Οδό;

-Σε ποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα θα εντάξει το εν λόγω έργο αφού κρίνεται ως άμεσης και επιτακτικής προτεραιότητας προκειμένου η ΠΕ Φλώρινας να βγει από τον οδικό αποκλεισμό;

-Ποια είναι η πρόοδος των μελετών για το εν λόγω έργο και πότε αναμένεται η δημοπράτησή του;

Tags:ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣΚΑΘΕΤΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

6 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εγκρίθηκαν 5,23 εκατ. ευρώ για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εγνατίας Οδού. Διοχετεύονται σε έργα

27 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
EGNATIA METSOVO, AKTOR, 28MAR2009
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός της Εγνατίας Οδού για το 2023, έτος που θα “αλλάξει χέρια”

20 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η πρόοδος των συμβάσεων συντήρησης της Εγνατίας Οδού. Δηλώσεις Κ. Καραμανλή

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Ανακοινώνονται αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΤΑ Courier

24 Μαρτίου, 2023

Διαγωνισμός για την προμελέτη 7 γεφυρών και 4 άνω διαβάσεων στην Εγνατία Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Σε νέα διαδικτυακή ανάρτηση προχώρησε η πρόεδρος της ΡΑΣ. Τι υποστηρίζει για τον ρόλο της Αρχής

23 Μαρτίου, 2023

Θετικές οι επιδόσεις του λιμένα Ηρακλείου: Στα 7,78 εκατ. τα έσοδα, +18,52% σε σχέση με το 2019

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ