• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ερώτηση 28 βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για την ολοκλήρωση του νότιου τμήματος του Ε65 (Λαμία – Ξυνιάδα)

ffotinos by ffotinos
17 Δεκεμβρίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Στο 77,1% το νότιο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος (Λαμία – Ξυνιάδα)

default

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, για την πορεία υλοποίησης του νότιου τμήματος του Ε65 (Λαμία – Ξυνιάδα) κατέθεσαν 28 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

Στο κείμενο της ερώτησης, που κατατέθηκε με πρωτοβουλία του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, αναφέρεται ότι «το έργο, το οποίο βρίσκεται σε φάση υλοποίησης από τον Ιανουάριο του 2019, θα έπρεπε, με βάση το χρονοδιάγραμμα, να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα, στις αρχές δηλαδή του 2022.

Η κωλυσιεργία, όμως, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην έγκριση διορθωτικής χάραξης σε ένα συγκεκριμένο σημείο του οδικού άξονα, έχει στείλει την ολοκλήρωσή του τουλάχιστον 1,5 χρόνο πίσω».

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., αφού εξιστορούν τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε το έργο του Ε65, στο σύνολό του, το 2009, το πως διακόπηκαν οι εργασίες το 2011 και πως -επί κυβέρνησης Σαμαρά- αποφασίστηκε η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης και προτεραιοποιήθηκε η κατασκευή του μεσαίου τμήματος του δρόμου (Ξυνιάδα – Τρίκαλα), επισημαίνουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που παρέλαβε ένα έργο «χωρίς τα δυο βασικά του τμήματα, νότιο και βόρειο, ημιτελές και “βαλτωμένο”, σύντομα έδωσε λύση στα προβλήματα που το καθυστερούσαν και, τον Δεκέμβριο του 2017, παρέδωσε στην κυκλοφορία το μεσαίο τμήμα».

Παράλληλα, εξηγούν πως εκκίνησε η κατασκευή  του νότιου τμήματος (Λαμία – Ξυνιάδα) το 2019 και πως δρομολογήθηκε η έγκριση κατασκευής του βόρειου κομματιού του έργου (Τρίκαλα – Παναγιά), με τα δύο τμήματα να υπομένουν μετά τις εκλογές τις καθυστερήσεις και την κωλυσιεργία των Μητσοτάκη – Καραμανλή.

Το περιεχόμενο της ερώτησης

Θέμα: «Κωλυσιεργία στην έγκριση διορθωτικής χάραξης στο νότιο τμήμα του Ε65 στέλνει το έργο 1,5 χρόνο πίσω»

Με τον Ν. 3597/2007 κυρώθηκε η Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου: «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) και ρύθμιση συναφών θεμάτων».

Το 2009 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες, οι οποίες διακόπηκαν το 2011. Στα τέλη του 2013 η σύμβαση παραχώρησης τροποποιήθηκε και αποφασίστηκε να προχωρήσει η άμεση κατασκευή, παραδόξως, του μεσαίου τμήματος Α/Κ Ξυνιάδας – Τρικάλων, μήκους 78,5 χιλιομέτρων, ενώ αναβλήθηκε η κατασκευή τόσο του βόρειου τμήματος (Τρίκαλα – Παναγιά) όσο και του νότιου (Α/Κ ΠΑΘΕ – Α/Κ Ξυνιάδας).

Το 2015, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε το έργο αυτό, χωρίς τα δυο βασικά του τμήματα, νότιο και βόρειο, ημιτελές και «βαλτωμένο». Σύντομα έδωσε λύση στα προβλήματα που το καθυστερούσαν και, τον Δεκέμβριο του 2017, παρέδωσε στην κυκλοφορία το μεσαίο τμήμα.

Παράλληλα, μέσα από έντονη προσπάθεια και συνεχή αγώνα στα όργανα της Ε.Ε. πέτυχε την έγκριση κατασκευής των άλλων δύο τμημάτων του Ε65, του νότιου και του βόρειου, που είχαν αναβληθεί – εγκαταλειφθεί, με το τμήμα που είχε παραδοθεί να είναι μη λειτουργικό.

Πιο συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2018 εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή χρηματοδότηση, ύψους 306 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή, από την Παραχωρησιούχο «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε». του νότιου τμήματος του Ε65, Ξυνιάδα – Λαμία, μήκους 32,27 χιλιομέτρων. Η σύμβαση κυρώθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2018 από τη Βουλή των Ελλήνων με τον Ν. 4586/2018 και προέβλεπε σημαντικούς βελτιωτικούς υπέρ του δημοσίου όρους, σε σχέση με την αρχική σύμβαση.

Σε ό,τι αφορά στο βόρειο τμήμα, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε καταθέσει από τον Ιανουάριο του 2019 πλήρη φάκελο για την έγκριση του έργου από την Ε.Ε., με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να καθυστερεί πάνω από 20 μήνες την ολοκλήρωση της διαδικασίας και τη λήψη της απαραίτητης έγκρισης.

Η έναρξη των εργασιών κατασκευής του νότιου τμήματος του Ε65 έγινε στις 22 Ιανουαρίου 2019, επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, και η προθεσμία περαίωσης τους ορίστηκε στους 36 μήνες.

Το τελευταίο διάστημα όμως, πληροφορίες και δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το νότιο τμήμα του Ε65 δεν πρόκειται να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2022, όπως προβλέπεται. Η αδράνεια του υπουργείου Υποδομών στην έγκριση εναλλακτικής χάραξης σε συγκεκριμένο σημείο του έργου, όπως έχει προταθεί από τον ανάδοχο, έχει τελματώσει τις εργασίες και οδηγεί την ολοκλήρωση του έργου 1,5 χρόνο πίσω.

Επειδή τις επόμενες ημέρες εκπνέει η προθεσμία παράδοσης του σημαντικού αυτού έργου, στο νότιο τμήμα του.

Επειδή υφίστανται πληροφορίες και δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι το έργο έχει τελματώσει με ευθύνη του υπουργείου Υποδομών.

Επειδή το νότιο τμήμα μαζί το (ολοκληρωμένο) κεντρικό τμήμα του Ε65 θα αποτελούν έναν άξονα 111 χιλιομέτρων, που θα ενώνει τον ΠΑΘΕ, από τον ανισόπεδο κόμβο Ανθήλης στη Λαμία, με την Δυτική Θεσσαλία στα Τρίκαλα.

Επειδή το έργο θα είναι λειτουργικό και όχι «κολοβό», όπως είναι σήμερα το κεντρικό του τμήμα, και θα αποτελέσει, με την προσθήκη του βόρειου τμήματος, τη διαγώνιο που θα συνδέσει τον Πειραιά με την Ηγουμενίτσα.

Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

  1. Ισχύει η προθεσμία παράδοσης σε χρήση / λειτουργία του συνόλου του νοτίου τμήματος του Ε65;
  2. Σε ποιο βαθμό ισχύουν οι πληροφορίες και τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι υπάρχει κωλυσιεργία στην έγκριση της νέας χάραξης του νότιου τμήματος του Ε65; Και αν ναι, σε τι οφείλεται η καθυστέρηση και ποιο είναι το νέο χρονικό ορόσημο παράδοσης του έργου;
  3. Έχει εκτιμηθεί η επίδραση μιας τέτοιας καθυστέρησης στην απασχόληση, το ΑΕΠ, την παραγωγικότητα της οικονομίας της Στερεάς Ελλάδας και της Θεσσαλίας, όπως και στις μετακινήσεις/μεταφορές από και προς τις ανωτέρω περιοχές;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Παππάς Νικόλαος

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αναγνωστοπούλου Σία

Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος

Βαγενά Άννα

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκιόλας Γιάννης

Ηγουμενίδης Νικόλαος

Καφαντάρη Χαρά

Κουρουμπλής Παναγιώτης

Λάππας Σπύρος

Μάρκου Κώστας

Μάλαμα Κυριακή

Μουζάλας Γιάννης

Μπαλάφας Γιάννης

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μωραΐτης Θάνος

Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα

Παπαδόπουλος Σάκης

Πούλου Παναγιού

Ραγκούσης Γιάννης

Σαρακιώτης Γιάννης

Σπίρτζης Χρήστος

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Φάμελλος Σωκράτης

Φίλης Νικόλαος

Χατζηγιαννάκης Μίλτος

Tags:Ε65ΛΑΜΙΑ ΞΥΝΙΑΔΑΣΥΡΙΖΑΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 9 και 10 Μαΐου, στο τμήμα Ροδίτσας – Μπράλου

6 Μαΐου, 2022
Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδο εσόδων 14,3% σημείωσαν οι παραχωρήσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το 2021. Στα 101,8 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη

30 Απριλίου, 2022
Ξεπερνά το 81,5% η πρόοδος κατασκευής του νότιου τμήματος του Ε-65 (Λαμία – Ξυνιάδα)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεπερνά το 81,5% η πρόοδος κατασκευής του νότιου τμήματος του Ε-65 (Λαμία – Ξυνιάδα)

29 Απριλίου, 2022
Τα νεότερα δεδομένα για την παράκαμψη Χαλκίδας και τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 14-15 Απριλίου, στο τμήμα Ροδίτσας – Μπράλου

13 Απριλίου, 2022
Κ. Καραμανλής: Τέλη 2023 με αρχές 2024 η ολοκλήρωση του Πάτρα – Πύργος. Έτοιμες οι μελέτες εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η κοινή δήλωση Χρ. Σπίρτζη και Δ. Καλαματιανού για το Πάτρα – Πύργος

31 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι νέες τιμές διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) για το 2022

Οι νέες τιμές διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) για το 2022

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ