• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η πλειοψηφία των νέων φορτηγών σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Κίνα θα είναι ηλεκτρικά ως το 2035, εκτιμά η McKinsey

vvegiazi by vvegiazi
22 Σεπτεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Πώς θα αυξηθούν τα οχήματα μηδενικών εκπομπών στους δρόμους της Ευρώπης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αναμφισβήτητα το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι ηλεκτρικό. Εκτιμάται μάλιστα ότι εντός των επόμενων 10 ετών τα ηλεκτρικά φορτηγά θα καταστούν “κυρίαρχοι” στις πωλήσεις νέων οχημάτων σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα, με το ποσοστό τους να αγγίζει το 85% επί του συνόλου ως το 2040.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε έκθεση της McKinsey, όπου αναφέρεται ότι όλα τα φορτηγά που ταξινομήθηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα θα είναι ηλεκτρικά σε λίγο περισσότερο από 12 χρόνια.

Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μακροπρόθεσμα, το χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιταχύνει τελικά την απορρόφηση των ηλεκτρικών φορτηγών.

Η έκθεση της McKinsey, με τίτλο «Preparing the World for Zero-Emission Trucks», περιέχει προβλέψεις σχετικά με τον βαθμό στον οποίο τα επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά οχήματα (με μπαταρία) (BEV) και τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV) θα ενσωματωθούν στους στόλους ως το 2040.

«Στην αρχή, η μετάβαση θα συνεχίσει να απαιτεί ρυθμιστικές κινήσεις μέσω επιδοτήσεων και άλλων κινήτρων, αλλά σύντομα, η καλύτερη απόδοση TCO θα τροφοδοτήσει μεγάλο μέρος της απορρόφησης των οχημάτων BEV και FCEV», αναφέρεται στην έκθεση.

Όσον αφορά το αν οι κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με μπαταρία ή υδρογόνο θα επικρατήσουν, η McKinsey εκτιμά ότι και οι δύο κατηγορίες αυτών των οχημάτων μηδενικών εκπομπών θα προσφέρουν οφέλη TCO σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ντιζελοκίνητα.

Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται ποια εναλλακτική θα είναι πιο δημοφιλής, αντίθετα τονίζεται ότι ανάλογα με την περίπτωση χρήσης στόλων θα καθορίζεται εάν θα αγοράζονται BEV ή FCEV οχήματα.

Οι συντάκτες της έρευνας αναφέρουν ότι τα διαφορετικά προφίλ των BEV και FCEV, μαζί με το κόστος τεχνολογίας, τους επιχειρησιακούς περιορισμούς και τη διαθεσιμότητα υποδομής, θα οδηγήσουν σε μια αγορά όπου τα φορτηγά και οι κινητήρες τους θα είναι πολύ πιο προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης και στο περιβάλλον ενός στόλου.

«Και οι δύο κατηγορίες οχημάτων θα είναι φθηνότερες στη χρήση από ένα ντιζελοκίνητο φορτηγό. Ωστόσο, θα έχουν διαφορετικά προφίλ σε σχέση με το κόστος τεχνολογίας, τους λειτουργικούς περιορισμούς και τη διαθεσιμότητα υποδομής, οδηγώντας σε μια αγορά στην οποία τα φορτηγά και οι κινητήρες τους θα είναι πολύ πιο προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης και στο περιβάλλον ενός στόλου. Τα BEV και FCEV θα διαδραματίσουν συμπληρωματικούς ρόλους σε αυτόν τον πιο περίπλοκο νέο κόσμο, αλλά η ακριβής ισορροπία μεταξύ τους δεν είναι ακόμη σαφής και πιθανότατα θα διαφέρει επίσης ανά περιοχή», επισημαίνεται στην έκθεση.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές φορτηγών που παράγουν μοντέλα μηδενικών εκπομπών, οι ερευνητές της McKinsey συμπεραίνουν ότι τέτοιες εταιρείες «θα συναντήσουν νέους συνεργάτες, αλλά και νέο ανταγωνισμό από νεοφυείς OEM έως εταιρείες κοινής ωφέλειας, οι οποίες διεκδικούν μερίδιο της αγοράς φορτηγών μηδενικών εκπομπών».

“Κλειδί” για όλα αυτά, ωστόσο, είναι οι επενδύσεις σε υποδομές, καθώς «θα χρειαστούν πάνω από 450 δισ. δολ. επενδύσεων για την ανάπτυξη νέων υποδομών επαναφόρτισης και ανεφοδιασμού μόνο. Αυτές οι επενδύσεις πρέπει να γίνουν προτού τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών μπορέσουν να αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, αλλά θα αποδώσουν μόνο όταν τα μεγέθη του στόλου είναι μεγάλα», καταλήγει η έκθεση.

Tags:ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΦΟΡΤΗΓΑΠΩΛΗΣΕΙΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Ανακάμπτει η ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Αύξηση 21,6% στο α’ τρίμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Τράβηξαν” χειρόφρενο οι πωλήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων: -14,6% το 2022, -5,1% τον Δεκέμβριο

25 Ιανουαρίου, 2023
Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV
LOGISTICS

Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV

23 Ιανουαρίου, 2023
Με την ΟΦΑΕ τάσσονται ιδιοκτήτες φορτηγών γειτονικών χωρών. Διαμαρτυρία στο σύνορο των Ευζώνων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο -5,9% οι πωλήσεις νέων φορτηγών το 2022 στην Ελλάδα. “Βουτιά” 42,5% στα λεωφορεία

13 Ιανουαρίου, 2023
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο Martin Lundstedt της Volvo επανεξελέγη επικεφαλής του ΔΣ Επαγγελματικών Οχημάτων της ACEA

12 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τη δυνατότητα ή μη των ΙΜΕ να αποκτούν κατά κυριότητα ή να μισθώνουν ΦΔΧ

30 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας της EEL

Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας της EEL

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ