Κυριακή, 18 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

    18 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

    17 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

    16 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

    18 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

    17 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

    16 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η πλειοψηφία των νέων φορτηγών σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Κίνα θα είναι ηλεκτρικά ως το 2035, εκτιμά η McKinsey

vvegiazi by vvegiazi
22 Σεπτεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αναμφισβήτητα το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι ηλεκτρικό. Εκτιμάται μάλιστα ότι εντός των επόμενων 10 ετών τα ηλεκτρικά φορτηγά θα καταστούν “κυρίαρχοι” στις πωλήσεις νέων οχημάτων σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα, με το ποσοστό τους να αγγίζει το 85% επί του συνόλου ως το 2040.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε έκθεση της McKinsey, όπου αναφέρεται ότι όλα τα φορτηγά που ταξινομήθηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα θα είναι ηλεκτρικά σε λίγο περισσότερο από 12 χρόνια.

Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μακροπρόθεσμα, το χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιταχύνει τελικά την απορρόφηση των ηλεκτρικών φορτηγών.

Η έκθεση της McKinsey, με τίτλο «Preparing the World for Zero-Emission Trucks», περιέχει προβλέψεις σχετικά με τον βαθμό στον οποίο τα επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά οχήματα (με μπαταρία) (BEV) και τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV) θα ενσωματωθούν στους στόλους ως το 2040.

«Στην αρχή, η μετάβαση θα συνεχίσει να απαιτεί ρυθμιστικές κινήσεις μέσω επιδοτήσεων και άλλων κινήτρων, αλλά σύντομα, η καλύτερη απόδοση TCO θα τροφοδοτήσει μεγάλο μέρος της απορρόφησης των οχημάτων BEV και FCEV», αναφέρεται στην έκθεση.

Όσον αφορά το αν οι κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με μπαταρία ή υδρογόνο θα επικρατήσουν, η McKinsey εκτιμά ότι και οι δύο κατηγορίες αυτών των οχημάτων μηδενικών εκπομπών θα προσφέρουν οφέλη TCO σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ντιζελοκίνητα.

Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται ποια εναλλακτική θα είναι πιο δημοφιλής, αντίθετα τονίζεται ότι ανάλογα με την περίπτωση χρήσης στόλων θα καθορίζεται εάν θα αγοράζονται BEV ή FCEV οχήματα.

Οι συντάκτες της έρευνας αναφέρουν ότι τα διαφορετικά προφίλ των BEV και FCEV, μαζί με το κόστος τεχνολογίας, τους επιχειρησιακούς περιορισμούς και τη διαθεσιμότητα υποδομής, θα οδηγήσουν σε μια αγορά όπου τα φορτηγά και οι κινητήρες τους θα είναι πολύ πιο προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης και στο περιβάλλον ενός στόλου.

«Και οι δύο κατηγορίες οχημάτων θα είναι φθηνότερες στη χρήση από ένα ντιζελοκίνητο φορτηγό. Ωστόσο, θα έχουν διαφορετικά προφίλ σε σχέση με το κόστος τεχνολογίας, τους λειτουργικούς περιορισμούς και τη διαθεσιμότητα υποδομής, οδηγώντας σε μια αγορά στην οποία τα φορτηγά και οι κινητήρες τους θα είναι πολύ πιο προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης και στο περιβάλλον ενός στόλου. Τα BEV και FCEV θα διαδραματίσουν συμπληρωματικούς ρόλους σε αυτόν τον πιο περίπλοκο νέο κόσμο, αλλά η ακριβής ισορροπία μεταξύ τους δεν είναι ακόμη σαφής και πιθανότατα θα διαφέρει επίσης ανά περιοχή», επισημαίνεται στην έκθεση.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές φορτηγών που παράγουν μοντέλα μηδενικών εκπομπών, οι ερευνητές της McKinsey συμπεραίνουν ότι τέτοιες εταιρείες «θα συναντήσουν νέους συνεργάτες, αλλά και νέο ανταγωνισμό από νεοφυείς OEM έως εταιρείες κοινής ωφέλειας, οι οποίες διεκδικούν μερίδιο της αγοράς φορτηγών μηδενικών εκπομπών».

“Κλειδί” για όλα αυτά, ωστόσο, είναι οι επενδύσεις σε υποδομές, καθώς «θα χρειαστούν πάνω από 450 δισ. δολ. επενδύσεων για την ανάπτυξη νέων υποδομών επαναφόρτισης και ανεφοδιασμού μόνο. Αυτές οι επενδύσεις πρέπει να γίνουν προτού τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών μπορέσουν να αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, αλλά θα αποδώσουν μόνο όταν τα μεγέθη του στόλου είναι μεγάλα», καταλήγει η έκθεση.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΦΟΡΤΗΓΑΠΩΛΗΣΕΙΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

15 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Μειώθηκαν τα κόμιστρα των ευρωπαϊκών οδικών εμπορευματικών μεταφορών στο Q1 του 2025, ελέω χαμηλής ζήτησης

15 Μαΐου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέες αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φορτηγά βαρέος τύπου από τη Volvo Trucks

13 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Δύσκολο το α’ τρίμηνο για την αγορά επαγγελματικών οχημάτων της ΕΕ: -12,2% τα βαν, -16% τα φορτηγά, -1,8% τα λεωφορεία

30 Απριλίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Πωλήσεις 5.000 ηλεκτρικών φορτηγών σε 50 χώρες για την Volvo Trucks

29 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας της EEL

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Πως σχολίασαν τη νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας ο Δ.Σ. της Ferrovie, ο Πρόεδρος και ο Δ.Σ. της Hellenic Train

13 Μαΐου, 2025

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ έως και την Τρίτη 22 Απριλίου

0

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

18 Μαΐου, 2025

ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

17 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

17 Μαΐου, 2025

Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

16 Μαΐου, 2025

Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

16 Μαΐου, 2025

Για το αναπτυξιακό σχεδιασμό και την ερευνητική δραστηριότητα του ΕΚΕΤΑ ενημερώθηκε ο υφ. Ανάπτυξης

16 Μαΐου, 2025

Ικανοποίηση Β. Κικίλια από τη μείωση μέχρι 32% των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

16 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr