• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η σουηδική Volta Trucks έτοιμη να κατακτήσει την αμερικανική αγορά

vvegiazi by vvegiazi
9 Μαΐου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τον οδικό χάρτη για την είσοδό της στην αγορά της Βορείου Αμερικής αποκάλυψε η Volta Trucks, που στοχεύει τα πρώτα φορτηγά Volta Zero να κυκλοφορούν στους δρόμους του Λος Άντζελες ως τα τέλη του 2023.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Η εισαγωγή των 100% ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων της Volta Trucks στη Βόρεια Αμερική θα γίνει το 2023 με το λανσάρισμα του φορτηγού Volta Zero Class 7.

Το Volta Zero είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο 100% ηλεκτρικό φορτηγό μέσης λειτουργίας, ειδικά σχεδιασμένο για αστικά logistics. Η βασική σχεδίασή του χρησιμοποιεί έναν καινοτόμο συμπαγή eAxle, που περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τον άξονα όλα σε μία μονάδα, καθώς και μπαταρίες υψηλής τάσης που βρίσκονται “κρυμμένα” μέσα στο σασί του οχήματος.

Σε πιλοτική φάση, η Volta Trucks θα εισαγάγει αρχικά στην αγορά 100 Class 7 φορτηγά στα μέσα του 2023, αξιολογώντας το ενδιαφέρον των πελατών στις ΗΠΑ.

Ξεκινώντας από το Λος Άντζελες στα μέσα του 2023, η σουηδική start-up εταιρεία που κατασκευάζει και παρέχει υπηρεσίες για ηλεκτρικά φορτηγά μηδενικών εκπομπών ρύπων, θα συνεχίσει την κυκλοφορία των οχημάτων της και σε άλλες πόλεις.

Μέχρι σήμερα, η Volta Trucks έχει κατασκευάσει 24 πρωτότυπα μοντέλα φορτηγών, τα οποία επί του παρόντος υποβάλλονται σε αυστηρό και εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών στην Ευρώπη. Πριν από το “μπάσιμό” της στην Β. Αμερική, η εταιρεία αναμένει να έχει ήδη κατασκευάσει πάνω από 1.500 πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά Class 7 για ευρωπαίους πελάτες.

Το 2024-2025 η παραγωγή επί αμερικανικού εδάφους

Όσον αφορά το κατασκευαστικό κομμάτι, η Volta Trucks επισημαίνει ότι βρίσκεται «σε επαφές με έμπειρο συνεργάτη» για την έναρξη της κατασκευής οχημάτων στις ΗΠΑ.

Τα πρώτα Class 7 που θα παραδοθούν στις ΗΠΑ θα κατασκευαστούν στις υπάρχουσες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Steyr της Αυστρίας, «για να διασφαλιστεί η ποιότητα των πρώτων οχημάτων για τις ΗΠΑ, με όλα τα οχήματα Class 5 και 6 για τη Βόρεια Αμερική να αναμένεται να κατασκευαστούν στις ΗΠΑ, ξεκινώντας από το 2024-2025», σύμφωνα με την εταιρεία.

Σύμφωνα με τον Carl-Magnus Norden, ιδρυτή της Volta Trucks, «Από την κυκλοφορία των Volta Trucks το 2019 και την αποκάλυψη του Volta Zero τον Σεπτέμβριο του 2020, χρησιμοποιήσαμε το Λονδίνο, το Παρίσι και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπου οι στόλοι αντικαθίστανται όλο και περισσότερο με ηλεκτρικά οχήματα, για να αποδείξουμε ότι οι ιδέες μας ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες των πελατών μας.

Με πάνω από 6.000 προπαραγγελίες οχημάτων από μερικούς από τους μεγαλύτερους fleet operators της Ευρώπης, είναι καιρός να επεκτείνουμε τους γεωγραφικούς μας ορίζοντες και να κοιτάξουμε προς την αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Πιστεύω ότι το πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό μας θα ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των πελατών στις ΗΠΑ και ανυπομονούμε να προσελκύσουμε τους πελάτες για να λάβουμε σχόλια για το προϊόν και τις υπηρεσίες μας».

Tags:Volta Trucks

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Στους ευρωπαϊκούς δρόμους για δοκιμές 150 ηλεκτρικά φορτηγά της DB Schenker

10 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Volta Trucks αναζητά 250 εκατ. δολ. πριν την έναρξη της IPO το 2024

8 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Siemens and Volta Trucks partner to accelerate commercial fleet electrification

14 Οκτωβρίου, 2022
LOGISTICS

Με “σάρκα και οστά” το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό της Volta Trucks (photos)

20 Σεπτεμβρίου, 2022
INTERNATIONAL

Volta Zero tested to hot weather extremes

16 Σεπτεμβρίου, 2022
INTERNATIONAL

Volta Trucks reveals its full-electric 7.5- and 12-tonne Volta Zero variants

26 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 9 και 10 Μαΐου, στο τμήμα Ροδίτσας - Μπράλου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ