ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοιΣτην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ύστερα από 9 χρόνια εργασιών (video+φωτο)

Στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ύστερα από 9 χρόνια εργασιών (video+φωτο)

Την Τετάρτη θα δοθεί, και επίσημα στην κυκλοφορία, η μεγαλύτερη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ύστερα από 9 χρόνια εργασιών.

Με κόστος που φτάνει τα 20 δισ. δολ., η γέφυρα μήκους 55 χλμ. θα συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Μακάου και την κινεζική πόλη Ζουχάι.

Τα εγκαίνια έγιναν από τον ίδιο πρόεδρο της χώρας Xi Jinping, παρουσία κορυφαίων αξιωματούχων της Κίνας.

Η γέφυρα αρχικά ήταν σχεδιασμένη να δοθεί στο κοινό το 2016, ωστόσο σημειώθηκαν αρκετές καθυστερήσεις λόγω ζητημάτων ασφαλείας –τουλάχιστον 18 εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους, σημειώνουν αξιωματούχοι.

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της γέφυρας

Η γέφυρα θα συνδέει τρεις βασικές παράκτιες πόλεις το Χονγκ Κονγκ, το Μακάου και το Ζουχάι.

Σχεδιάστηκε για να αντέχει σεισμούς μεγέθους 8 Ρίχτερ και τυφώνες, αποτελείται από 400.000 τόνους χάλυβα, μέγεθος αρκετό για την κατασκευή 60 Πύργων του Άιφελ. Πάνω στη γέφυρα υπάρχει ένα τούνελ 6,7 χλμ. που θα χρησιμεύει για τις μέρες που μπορεί να έχει μποτιλιάρισμα.

Περίπου 30 χλμ. από το συνολικό μήκος της γέφυρας καταλαμβάνουν την επιφάνεια του δέλτα του ποταμού Περλ. Για να μπορέσουν τα πλοία να διέλθουν, ένα τμήμα 6,7 χιλιομέτρων στη μέση της γέφυρας μετατρέπεται σε υποθαλάσσια σήραγγα που εκτείνεται ανάμεσα σε δύο τεχνητά νησιά.

Συν τοις άλλοις, η γέφυρα θα βοηθήσει στην μετακίνηση 68 εκατ. πολιτών που ζουν σε 11 διαφορετικές πόλεις, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού από 3 ώρες σε 30 λεπτά.

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών αυτοκινήτων στο Χονγκ Κονγκ δεν θα μπορούν να διασχίσουν τη γέφυρα χωρίς ειδική άδεια.

Οι περισσότεροι οδηγοί θα πρέπει να σταθμεύουν στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ και να παίρνουν το λεωφορείο ή τα ειδικά αυτοκίνητα που θα πληρώνουν. Τα λεωφορεία μεταφοράς κοστίζουν 8 έως 10 δολάρια, ανάλογα με την ώρα της ημέρας.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο