• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών και «ποιοτικών» μεταχειρισμένων οχημάτων επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών. Οι δηλώσεις του Κ. Καραμανλή

ffotinos by ffotinos
11 Νοεμβρίου, 2019
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών και «ποιοτικών» μεταχειρισμένων οχημάτων επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεσης «Αυτοκίνηση Anytime 2019», ο υπουργός Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι χρειαζόμαστε αυτοκίνητα που να ρυπαίνουν λιγότερο και να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια, υπογραμμίζοντας ότι η Πολιτεία επεξεργάζεται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για «καθαρά» αυτοκίνητα.

Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, υπάρχουν εισηγήσεις για:

-Μείωση του ΦΠΑ από το 24% στο 13% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου –δικύκλου.

-Ανάπτυξη εκτεταμένου δικτύου υποδομών φόρτισης.

-Επιδότηση της αγοράς ηλεκτρικών ταξί.

-Παροχή κινήτρων για ηλεκτρικά εταιρικά ΙΧ (μηδενικός φόρος χρήσης).

-Θέσπιση κυκλοφοριακών προνομίων για τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων.

-Αντικατάσταση των παλαιών κρατικών οχημάτων και των αστικών λεωφορείων με ηλεκτρικά οχήματα.

-Θέσπιση ειδικού σήματος οχήματος μηδενικών ρύπων.

Σχετικά με τα «ποιοτικά» μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, δηλαδή τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έως 5 ετών, έχουν κατατεθεί οι κατωτέρω εισηγήσεις:

-Αναλογική μείωση των δασμών για αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro 5, Euro 6. Οι οδηγίες ρύπων της κατηγορίας Euro6 θα ενοποιηθούν και πλέον δεν θα υπάρχουν πολλές υποκατηγορίες.

-Ύπαρξη πλήρους ιστορικού για τα οχήματα που θα εισάγονται, ώστε ο στόλος να ανανεωθεί με πιο καθαρά μοντέλα.

-Διενέργεια αυστηρών ελέγχων στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (εποπτικός ρόλος του κράτους).

-Αύξηση των δασμών για τα ρυπογόνα του παλαιού τύπου οχήματα. Με το μέτρο αυτό θα δημιουργηθούν αντικίνητρα για την αγορά παλαιών μεταχειρισμένων.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται

H ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Το τελευταίο διάστημα, ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ανοίγουμε τη συζήτηση για την οδική ασφάλεια, αλλά και για την ανάγκη ανανέωσης των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους μας.

Εδώ πρέπει να αντιμετωπίσουμε ταυτόχρονα δύο προβλήματα: Αφενός ότι τα κόστη που πληρώνει σήμερα ο Έλληνας για να αγοράσει αυτοκίνητο είναι σε πολλές περιπτώσεις παράλογα – και για αυτό βέβαια ο μόνος που δεν φταίει είναι η ίδια η αγορά του αυτοκινήτου και οι άνθρωποί της.

Και αφετέρου ότι η κλιματική αλλαγή μάς χτυπάει ήδη την πόρτα και πρέπει άμεσα να λάβουμε μέτρα για το περιβάλλον.

Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι επικίνδυνα γερασμένος. Ο μέσος όρος ηλικίας αυτήν την στιγμή είναι περίπου 15,4 έτη, ενώ στην Ευρώπη κυμαίνεται στα 9,9 έτη.

Ενώ, λοιπόν, μεγάλο μέρος της παγκόσμιας ρύπανσης οφείλεται στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας των Ι.Χ. είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη.

Συνεπώς, πρέπει να δράσουμε τώρα πριν είναι αργά.

Χρειαζόμαστε αυτοκίνητα που να ρυπαίνουν λιγότερο και να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αυτή την κατάσταση έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Και την αντιμετωπίζουμε άμεσα.

Όπως ξέρετε, επεξεργαζόμαστε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για «καθαρά» αυτοκίνητα, με ξεκάθαρες προτεραιότητες:

Να δώσουμε κίνητρα για την αντικατάσταση πολλών από όσα κυκλοφορούν σήμερα με αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, όπως επιτάσσει και η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Να διευκολύνουμε την εισαγωγή ποιοτικών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5 και Euro6.

Να κινητροδοτήσουμε, σε συνεννόηση και με το Υπουργείο Οικονομικών, την αγορά νέων αυτοκινήτων.

Ήδη, όπως θετικά μας πιστώνεται, καταγράφεται μία σημαντική αύξηση της αγοράς, η οποία ξεπερνάει το 20%.

Αυτό, ενώ τα τελευταία 10 χρόνια της οικονομικής κρίσης, η αγορά του αυτοκινήτου έπεσε έως και 80%.

Παράλληλα, όμως με τα κίνητρα, θα υπάρξουν και κάποια φορολογικά και δασμολογικά αντικίνητρα, στην εισαγωγή εκείνων των μεταχειρισμένων, που είναι παλαιάς τεχνολογίας, και δεν πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές.

Όπως βλέπεται, είμαστε πιστοί στη βασική ευρωπαϊκή αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει». Και υπό αυτό το πρίσμα, μεσοπρόθεσμα, σκοπεύουμε να στηρίξουμε την ηλεκτροκίνηση.

Παράλληλα, φυσικά, εργαζόμαστε συστηματικά και για δύο άλλες σπουδαίες προτεραιότητες, που έχουμε θέσει ως Υπουργείο: Την ολοκλήρωση των μεγάλων έργων υποδομής που έχει ανάγκη η χώρα μας, ώστε να οδηγούμε σε ένα ασφαλές δίκτυο σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων.

Και το σχεδιασμό και την υλοποίηση εστιασμένων παρεμβάσεων για την αύξηση της οδικής ασφάλειας.

Όλοι μαζί, κάνοντας ο καθένας αυτό που πρέπει από την πλευρά του, μπορούμε να επιτύχουμε τον τελικό στόχο:

Να οδηγούμε πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, σε ασφαλείς δρόμους και με υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά.  Έχοντας όλοι πάντα αυτό το μεγάλο στόχο στο μυαλό μας, λοιπόν, με μεγάλη μου χαρά κηρύσσω και επισήμως την έναρξη της έκθεσης Αυτοκίνηση.

Tags:ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

20 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη σύμβαση 717. Τι είπαν οι πρώην υπουργοί Μεταφορών (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκινά από τις αρχές Απριλίου η μερική και αναλογική καταβολή τελών κυκλοφορίας

17 Μαρτίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

WATT+VOLT: Ενισχύεται το δίκτυο Chargespot με ταχυφορτιστές DC 25kW

16 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συμμαχία κατά της σταδιακής κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης ως το 2035 από τη Γερμανία

14 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ρεκόρ κερδοφορίας (82,5 εκατ.) και εσόδων (765,6 εκατ.) για την Autohellas το 2022

14 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η Ηρώ Δουμάνη της ΟΦΑΕ αντιπρόεδρος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εμπορευματικών Μεταφορών και Logistics της IRU

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ