• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 18 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καρτέλ στις πωλήσεις φορτηγών στην Ισπανία: Η πρόταση του Εισαγγελέα για τις αποζημιώσεις

Ο γενικός διευκρινίζει το χρονικό πεδίο εφαρμογής της οδηγίας που διέπει την αποζημίωση των θιγόμενων

vvegiazi by vvegiazi
29 Οκτωβρίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις 19 Ιουλίου 2016 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπίστωσε ότι πολλοί διεθνείς κατασκευαστές φορτηγών οχημάτων, μεταξύ των οποίων οι AB Volvo και DAF Trucks, συμμετείχαν από το 1997 έως το 2011 σε σύμπραξη που αφορούσε, μεταξύ άλλων, τις τιμές των φορτηγών.

Έχοντας αγοράσει κατά τα έτη 2006 και 2007 τρία φορτηγά κατασκευής των δύο αυτών εταιριών, ο RM άσκησε την 1η Απριλίου 2018 αγωγή ενώπιον ισπανικού δικαστηρίου με την οποία ζήτησε την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη λόγω της αντίθετης προς τον ανταγωνισμό συμπεριφοράς.

Το πρωτοβάθμιο δικαστήριο έκανε εν μέρει δεκτό το αίτημά του και υποχρέωσε τις Volvo και DAF Trucks να καταβάλουν αποζημίωση ανερχόμενη στο 15% της τιμής αγοράς των φορτηγών.

Το εν λόγω δικαστήριο απέρριψε την προβληθείσα από τις εναγόμενες ένσταση παραγραφής της αξιώσεως, αποφαινόμενο ότι είναι εφαρμοστέα η πενταετής προθεσμία παραγραφής που προβλέπει η ισπανική νομοθεσία περί μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο της οδηγίας για την αποζημίωση των θιγόμενων από αντίθετες προς τον ανταγωνισμό πρακτικές.

Επίσης, στηριζόμενο στην ίδια νομοθεσία, το δικαστήριο εφάρμοσε το τεκμήριο προκλήσεως ζημίας λόγω των επίμαχων παραβάσεων και έκανε χρήση της εξουσίας εκτιμήσεως της ζημίας, όπως προβλέπεται από δύο διατάξεις της οδηγίας.

Οι δύο εταιρίες άσκησαν έφεση κατά της αποφάσεως αυτής ενώπιον του Audiencia Provincial de León (περιφερειακού δικαστηρίου León, Ισπανία), ισχυριζόμενες, πρώτον, ότι η αξίωση του ενάγοντος έχει παραγραφεί, διότι η ενιαύσια προθεσμία παραγραφής που προβλέπεται από το γενικό καθεστώς εξωσυμβατικής ευθύνης του ισπανικού αστικού κώδικα, η οποία είναι κατά την άποψή τους εφαρμοστέα, άρχισε να τρέχει από την έκδοση του ανακοινωθέντος Τύπου της Επιτροπής στις 19 Ιουλίου 2016.

Δεύτερον, θεωρούν ότι δεν αποδεικνύεται η ύπαρξη αιτιώδους συνάφειας μεταξύ της συμπεριφοράς που περιγράφεται στην απόφαση της Επιτροπής και της αυξήσεως της τιμής των φορτηγών που αγόρασε ο RM.

Το Audiencia Provincial de León αποφάσισε να υποβάλει στο Δικαστήριο προδικαστικά ερωτήματα σχετικά με το ratione temporis πεδίο εφαρμογής ορισμένων διατάξεων της οδηγίας που αφορούν την εφαρμοστέα προθεσμία παραγραφής και την εκτίμηση της ζημίας, καθώς και σχετικά με τη συμβατότητα της εθνικής νομοθεσίας περί των αγωγών αποζημιώσεως λόγω παραβάσεων του δικαίου του ανταγωνισμού προς το άρθρο 101 ΣΛΕΕ και την αρχή της αποτελεσματικότητας.

Στις σημερινές προτάσεις του, ο γενικός εισαγγελέας Αθανάσιος Ράντος υπογραμμίζει αρχικά ότι αντικείμενο της υπό κρίση υποθέσεως είναι το εφαρμοστέο νομικό καθεστώς, αφενός, όσον αφορά την παραγραφή της επίδικης αξιώσεως και, αφετέρου, όσον αφορά την εκτίμηση και την ποσοτικοποίηση της προκληθείσας ζημίας.

Ο γενικός εισαγγελέας επισημαίνει, κατ’ αρχάς, ότι το χρονικό πεδίο εφαρμογής της οδηγίας είναι πράγματι περιορισμένο, καθόσον η οδηγία διακρίνει μεταξύ των ουσιαστικών διατάξεων, οι οποίες δεν εφαρμόζονται αναδρομικά στις «καταστάσεις που έχουν διαμορφωθεί» πριν από την έναρξη ισχύος τους, και των δικονομικών διατάξεων, οι οποίες εφαρμόζονται στο πλαίσιο εκδικάσεως αγωγών που ασκήθηκαν μετά την έναρξη ισχύος της οδηγίας (26 Δεκεμβρίου 2014).

Ο γενικός εισαγγελέας εκτιμά ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί η συνεπής και ομοιόμορφη εφαρμογή του δικαίου του ανταγωνισμού της Ένωσης, ο προσδιορισμός της φύσης των διατάξεων της οδηγίας, ως ουσιαστικών ή δικονομικών, πρέπει να γίνει υπό το πρίσμα του δικαίου της Ένωσης και όχι του εθνικού δικαίου.

Ειδικότερα, ο σχετικός με την προθεσμία παραγραφής κανόνας της οδηγίας εμπίπτει στο ουσιαστικό δίκαιο, δεδομένου ότι αποσκοπεί τόσο στην προστασία του ζημιωθέντος, ο οποίος πρέπει να έχει στη διάθεσή του επαρκές χρονικό διάστημα για να συγκεντρώσει τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να ασκήσει ενδεχόμενη αγωγή, όσο και στην προστασία του υπαίτιου της ζημίας, αποτρέποντας το ενδεχόμενο ο ζημιωθείς να καθυστερεί επ’ αόριστον την άσκηση του δικαιώματός του προς αποζημίωση.

Ως εκ τούτου, η προβλεπόμενη από την οδηγία πενταετής προθεσμία παραγραφής δεν έχει εφαρμογή επί αγωγής αποζημιώσεως όπως η επίμαχη στην κύρια δίκη αγωγή, η οποία, καίτοι ασκήθηκε μετά την έναρξη ισχύος της οδηγίας και των εθνικών διατάξεων μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο (26 Μαΐου 2017), εντούτοις αφορά πραγματικά περιστατικά και κυρώσεις προγενέστερα της ενάρξεως ισχύος των διατάξεων αυτών.

Επίσης, ο γενικός εισαγγελέας διαπιστώνει ότι η διάταξη της οδηγίας κατά την οποία οι παραβάσεις που διαπράττονται στο πλαίσιο σύμπραξης τεκμαίρεται ότι προκαλούν ζημία, αποτελεί ουσιαστική διάταξη. Συγκεκριμένα, το εν λόγω τεκμήριο, αναθέτοντας το βάρος αποδείξεως στον παραβάτη και απαλλάσσοντας τον ζημιωθέντα από την υποχρέωση να αποδείξει την πρόκληση ζημίας λόγω της σύμπραξης, συνδέεται άμεσα με την κατάφαση της εξωσυμβατικής αστικής ευθύνης του αυτουργού της οικείας παραβάσεως και επομένως επηρεάζει άμεσα τη νομική του κατάσταση.

Κατά συνέπεια, ειδικώς όσον αφορά τις εθνικές διατάξεις μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο της διατάξεως της οδηγίας που προβλέπει τεκμήριο προκλήσεως ζημίας λόγω των συμπράξεων, ο γενικός εισαγγελέας εκτιμά ότι, στο πλαίσιο αγωγών αποζημιώσεως που ασκήθηκαν μετά την έναρξη ισχύος των εν λόγω εθνικών διατάξεων, η οδηγία αντιτίθεται στην εφαρμογή τους επί παραβάσεων που διαπράχθηκαν πριν από την έναρξη ισχύος τους.

Αντιθέτως, κατά τον Α. Ράντο, οι εθνικές διατάξεις μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο που έχουν θεσπιστεί σε συμμόρφωση προς τη διάταξη της οδηγίας περί της εξουσίας δικαστικής εκτιμήσεως της ζημίας είναι δικονομικές και μπορούν να έχουν εφαρμογή επί ζημιών που προκλήθηκαν από παράβαση του δικαίου του ανταγωνισμού που έπαυσε πριν από την έναρξη ισχύος εθνικής νομοθεσίας μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο, στο πλαίσιο αγωγής αποζημιώσεως που ασκήθηκε μετά την έναρξη ισχύος της διατάξεως αυτής.

Στη συνέχεια, ο γενικός εισαγγελέας εξετάζει τη συμβατότητα προς την αρχή της αποτελεσματικότητας του προβλεπόμενου από τον ισπανικό αστικό κώδικα καθεστώτος εξωσυμβατικής ευθύνης, κατά την οποία οποιοσδήποτε έχει υποστεί ζημία δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση.

Όσον αφορά τη διάρκεια της προθεσμίας παραγραφής, ο γενικός εισαγγελέας τονίζει ότι, πέραν της διαπίστωσης ότι η προβλεπόμενη από την ισπανική νομοθεσία ενιαύσια προθεσμία παραγραφής είναι σημαντικά συντομότερη σε σχέση με την πενταετή παραγραφή που προβλέπει η οδηγία, επιβάλλεται να συνεκτιμηθούν και άλλα στοιχεία του εθνικού καθεστώτος παραγραφής.

Ως προς την dies a quo για τον υπολογισμό της προβλεπόμενης από τον αστικό κώδικα ενιαύσιας προθεσμίας παραγραφής, ο γενικός εισαγγελέας φρονεί ότι η προθεσμία αυτή αρχίζει να τρέχει από την ημέρα δημοσιεύσεως της περιλήψεως της αποφάσεως της Επιτροπής στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ήτοι στις 6 Απριλίου 2017.

Τούτο σημαίνει ότι η αξίωση αποζημιώσεως την οποία αφορά η ασκηθείσα την 1η Απριλίου 2018 αγωγή του αγοραστή των φορτηγών (RM) δεν έχει παραγραφεί.

Κατά τον γενικό εισαγγελέα, δεν μπορεί να γίνει δεκτό ότι η συγκεκριμένη προθεσμία αρχίζει να τρέχει από την ημέρα δημοσιεύσεως του ανακοινωθέντος Τύπου της Επιτροπής σχετικά με την απόφασή της περί διαπιστώσεως της επίμαχης παραβάσεως.

Συγκεκριμένα, απλώς και μόνον η δημοσίευση του ανακοινωθέντος Τύπου δεν παρέχει στον ζημιωθέντα τη δυνατότητα να λάβει γνώση όλων των πληροφοριών που είναι απαραίτητες για την άσκηση του δικαιώματός του προς έγερση αγωγής αποζημιώσεως.

Περαιτέρω, ο γενικός εισαγγελέας υπογραμμίζει ότι οι θιγόμενοι από παραβάσεις κατά του ανταγωνισμού δεν υπέχουν «καθήκον επιμελείας» το οποίο να τους επιβάλλει να παρακολουθούν τη δημοσίευση των εν λόγω ανακοινωθέντων Τύπου.

Τέλος, ο γενικός εισαγγελέας τονίζει ότι το γεγονός ότι το προβλεπόμενο από την οδηγία τεκμήριο ζημίας δεν έχει εφαρμογή στην υπό κρίση υπόθεση δεν εμποδίζει τα εθνικά δικαστήρια να εφαρμόζουν τα σχετικά με το βάρος αποδείξεως τεκμήρια περί υπάρξεως ζημίας τα οποία προϋφίσταντο των αντίστοιχων εθνικών διατάξεων μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο και των οποίων η συμβατότητα προς τις επιταγές του δικαίου της Ένωσης πρέπει να εκτιμάται λαμβανομένων ιδίως υπόψη των γενικών αρχών της αποτελεσματικότητας και της ισοδυναμίας.

Tags:ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΦΟΡΤΗΓΑDAFVOLVO TRUCKS

Σχετικά Άρθρα

Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους
LOGISTICS

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022
Η Cityzen με την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσουν parking για επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών στην Ακράτα
LOGISTICS

Η Cityzen με την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσουν parking για επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών στην Ακράτα

3 Αυγούστου, 2022
#supportourdrivers: Κοινό μήνυμα IRU, ITF και GSA για τα εργασιακά δικαιώματα οδηγών, χειριστών και φορτωτών
LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ετήσια ανάπτυξη 3% εκτιμά η Ti

28 Ιουλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χαμηλότερες οι απώλειες στην ελληνική αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου (-9,1%) σε σχέση με την ΕΕ (-20,3%)

27 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αντιδρούν βιομήχανοι – μεταφορείς στο «στοπ» για τα ΦΔΧ στο Θριάσιο

Η έλλειψη μικροτσίπ «πληγώνει» και την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου: -12,3% οι ταξινομήσεις τον Σεπτέμβριο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1
Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

18 Αυγούστου, 2022
H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM

Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

18 Αυγούστου, 2022
Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας

Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

18 Αυγούστου, 2022
Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση

Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

18 Αυγούστου, 2022
Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

18 Αυγούστου, 2022
Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

18 Αυγούστου, 2022
Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

18 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ