Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κατατέθηκε μελέτη για τη σύνδεση Αγρινίου-Ιόνιας Οδού. Προβλέπει μείωση της διαδρομής Αγρινίου-Ρίου κατά 12 λεπτά

vvegiazi by vvegiazi
9 Φεβρουαρίου, 2018
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η εταιρεία Συμβούλων Μηχανικών RACE, στο πλαίσιο υλοποίησης της πολιτικής της για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ανέλαβε αυτόκλητα την πρωτοβουλία, χρηματοδότησε και εκπόνησε τη Συγκοινωνιακή Μελέτη της οδικής σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού.

Η μελέτη δωρίζεται στο Ελληνικό Δημόσιο, ώστε να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας ανασυγκρότησης των συγκοινωνιακών υποδομών της χώρας.

Ο διευθύνων εταίρος της Race Χρήστος Ράδος δήλωσε «Ο τεχνικός κόσμος της χώρας οφείλει να βρει νέους τρόπους συνεργασίας του ιδιωτικού τομέα με τους δημόσιους φορείς, ώστε να δημιουργηθεί Αξία για την εθνική μας οικονομία.

Είναι μάλλον προφανές ότι τα ενδιαφέροντα των εμπλεκομένων μερών -του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα- στην αγορά των έργων υποδομής είναι αλληλοεξαρτώμενα. Η επιτυχία για την εθνική οικονομία μπορεί να έρθει μόνο όταν δημιουργηθεί ένας ενάρετος κύκλος δημιουργίας αξίας για την κοινωνία μας, τους εργαζόμενους, τους πελάτες μας, και τους εταιρικούς μετόχους –με αυτή τη σειρά.

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και πήγα σχολείο στο Αγρίνιο, οι παιδικές μου αναμνήσεις είναι από το Αγρίνιο, οι παιδικοί μου φίλοι και ένα μεγάλο μέρος της οικογενείας μου ζουν στο Αγρίνιο. Χαίρομαι που μπόρεσα να προσφέρω κάτι πίσω στην τοπική μας κοινωνία που μου έχει προσφέρει τόσα πολλά».

Η σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό γίνεται μέσω κλειστού αυτοκινητόδρομου με διαχωρισμένο κατάστρωμα κυκλοφορίας το οποίο φέρει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η συνδετήριος μήκους 13.4 χλμ. καταλήγει στην νέα προτεινόμενη Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου μήκους 6.8 χλμ.

Η προτεινόμενη λύση μειώνει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Αγρινίου – Ρίου κατά 12 λεπτά και βελτιώνει θεμελιωδώς την οδική ασφάλεια των μετακινήσεων.

Εκτιμάται ότι τα οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία θα αποσβέσουν την επένδυση κατασκευής του έργου (συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης απαλλοτριώσεων) μέσα σε 7 έτη από την λειτουργία του.

Ο προϋπολογισμός κατασκευής του έργου έχει εκτιμηθεί στα 77 εκατ. ευρώ, ενώ οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις αφορούν σε περίπου 1.400 στρέμματα.

Της μελετητικής ομάδας του έργου ηγήθηκαν οι μηχανικοί Διονυσία Ράππου, Project Manager και Κώστας Πασλής, Αρχιμηχανικός Σχεδιασμού, οι οποίοι στελεχώθηκαν από τους συγκοινωνιολόγους και υδραυλικούς μηχανικούς, Σ. Σακκά, Α. Δούμα, Θ. Ράδο, Α. Κακωνά και Χ. Καρανικόλα. Για την ολοκλήρωση της μελετητικής προσπάθειας η ομάδα μελέτης επένδυσε στο έργο 2.100 ανθρωποώρες μηχανικού για το χρονικό διάστημα από τον Μάρτιο 2017 έως τον Νοέμβριο 2017.

Τεχνική επιτελική σύνοψη του έργου

Ο Εθνικός σχεδιασμός του προσφάτως ολοκληρωθέντος από τον Αύγουστο 2017 οδικού έργου παραχώρησης της Ιόνιας Οδού δεν προέβλεπε την σύνδεση της ευρύτερης περιοχής Αγρινίου, μιας περιοχής με πληθυσμό που ξεπερνά τις 120.000 κατοίκους.

Εξετάσθηκαν τρεις εναλλακτικές προτάσεις για την οδική σύνδεση, μέσω των παρακάτω υφιστάμενων Ανισόπεδων Κόμβων (Α/Κ) της Ιόνιας Οδού:

-Του Α/Κ Κεφαλόβρυσου

-Του Α/Κ Αγγελοκάστρου

-Του Α/Κ Κουβαρά

Επιλέχθηκε η σύνδεση μέσω του Α/Κ Αγγελοκάστρου χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία Value Engineering του διεθνούς οργανισμού SAVE (Society of American Value Engineers), η οποία έδωσε τον μεγαλύτερο δείκτη Λειτουργικότητας προς Κόστος (Value = Functions/Cost).

Η σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό γίνεται μέσω κλειστού αυτοκινητόδρομου (συνδετήριος) με διαχωρισμένο κατάστρωμα κυκλοφορίας το οποίο φέρει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η συνδετήριος μήκους 13,4 χλμ. καταλήγει στην νέα προτεινόμενη Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου μήκους 6,8 χλμ.

Ειδικότερα, ο σχεδιασμός του συνδετήριου αυτοκινητόδρομου προβλέπει την κατασκευή:

-Ενός ανισόπεδου κόμβου στην περιοχή που προβλέπεται το νέο Βιομηχανικό Πάρκο Αγρινίου

-5 Κυκλικών Κόμβων (Round about)

-3 Άνω Διαβάσεων

-5 Κάτω Διαβάσεων

-4 Γεφυρών

-14 Κιβωτοειδών Οχετών

-Την ανακατασκευή και κατασκευή νέου τοπικού οδικού δικτύου κάθετων και παράπλευρων οδών

-Την αποκατάσταση Αρδευτικού Δικτύου σε μήκος 4,5 χλμ.

Ο συνδετήριος αυτοκινητόδρομος καταλήγει στη νέα Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου και συνδέεται με αυτή μέσω ενός κυκλικού κόμβου.

Ο σχεδιασμός της νέας περιφερειακής έχει λάβει υπόψη το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Αγρινίου, προβλέπει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και την κατασκευή:

-4 Κυκλικών Κόμβων (Round about)

-2 Γεφυρών

-1 Άνω Διάβασης

-2 Κάτω Διαβάσεων

-4 Κιβωτοειδών Οχετών

-Την ανακατασκευή και κατασκευή νέου τοπικού οδικού δικτύου κάθετων και παράπλευρων οδών συνολικού μήκους

-Την κατασκευή ποδηλατοδρόμου συνολικού μήκους 3 Km.

Ο σχεδιασμός έχει λάβει υπόψη τις παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων μερών, όπως η Δημοτική Αρχή και τοπικοί φορείς, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην προστασία του ευαίσθητου φυσικού οικοσυστήματος της λίμνης Λυσιμαχίας και του π. Δίμηκου.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Y1 AK KATEHAKI, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σημαντική αύξηση κυκλοφορίας (+13,4%) στην Αττική Οδό το πρώτο τρίμηνο του έτους

5 Ιουνίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Από τον Ιούλιο καταργούνται τα διόδια στους εθνικούς αυτοκινητόδρομους της Πολωνίας

18 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Δωρεάν οι διελεύσεις στα διόδια την περίοδο των εκλογών

17 Μαΐου, 2023
VIDEOS

O Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου αναβαθμίζει την οδική ασφάλεια: Οι καινοτόμες δράσεις

10 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επαναπροκηρύσσεται ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά

4 Μαΐου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Αναστάτωση στην Ήπειρο από την ακύρωση του διαγωνισμού Ιωάννινα – Κακαβιά

29 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Λιγότερα καινούργια φορτηγά, αλλά περισσότερα λεωφορεία πωλήθηκαν τον Ιανουάριο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ο Θ. Παναγιωτούλιας νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance

6 Ιουνίου, 2023
Woman with parcel at home

Ολοκληρώθηκε η νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 2,15 εκατ., της Courier Center

7 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ