Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κεφάλαιο κίνησης ως 200.000 ευρώ για όλους τους μηχανικούς – κατασκευαστές με εγγύηση ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ

ffotinos by ffotinos
4 Οκτωβρίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Νέους δρόμους με πιο εύκολη και μικρότερου κόστους τραπεζική χρηματοδότηση ανοίγει για ολόκληρο τον τεχνικό κόσμο της χώρας η έγκριση και λειτουργία του Ταμείου Εγγυοδοσίας HDB – ΤΜΕΔΕ που μόλις ξεκίνησε.

Αφορά την εγγυοδοσία για κεφάλαιο κίνησης έως 200.000 ευρώ με ευνοϊκούς όρους, για κάθε μηχανικό, μελετητής και κατασκευαστής που έχει αναλάβει την εκτέλεση έργου ή μελέτης δημοσίου συμφέροντος.

Το δάνειο χορηγείται μέσω του τραπεζικού συστήματος, ενώ το Ταμείο Εγγυοδοσίας που συνδημιούργησαν η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ-HDB) και το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημόσιων Έργων (ΤΜΕΔΕ), παρέχει εγγύηση προς τις τράπεζες για το 80% της χρηματοδότησης.

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε: «Η παροχή χρηματοδότησης, μέσω δανείων, με την εγγύηση δύο ισχυρών χρηματοοικονομικών φορέων, της ΕΑΤ και του ΤΜΕΔΕ, προς όλες τις επιχειρήσεις του τεχνικού κόσμου και ιδίως τις μικρές και μεσαίες και τους ελεύθερους επαγγελματίες μηχανικούς και επιστήμονες, αποτελεί πραγματικό και έμπρακτο μοχλό ανάπτυξης στην πραγματική οικονομία.

Η χρηματοδότηση κεφαλαίου κίνησης για την υλοποίηση έργων και μελετών δημοσίου ενδιαφέροντος είναι κρίσιμη για την υλοποίηση χιλιάδων έργων και μελετών που υλοποιούνται ήδη ή σχεδιάζονται τα επόμενα χρόνια, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, του τρέχοντος και του νέου ΕΣΠΑ αλλά και Εθνικών Πόρων, όπως το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης.

Στο ΤΕΕ μιλήσαμε για την ανάγκη και προτείναμε έγκαιρα, εδώ και αρκετά χρόνια, καινοτόμα, υβριδικά σχήματα χρηματοδότησης του τεχνικού κόσμου και της αναπτυξιακής πορείας της χώρας.

Οι προτάσεις αυτές ξεκινούν πλέον την υλοποίησή τους. Αυτό δεν θα είχε γίνει δυνατό αν δεν είχαν βοηθήσει αποφασιστικά ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης, τους οποίους θερμά ευχαριστώ, γιατί αντιλήφθηκαν τις ανάγκες και τις προοπτικές ενός τέτοιου εργαλείου και τις προοπτικές του ελληνικού κατασκευαστικού και μελετητικού τομέα τα επόμενα χρόνια.

Η υλοποίηση αυτού του εργαλείου είναι αποτέλεσμα καλής συνεργασίας μεταξύ του ΤΜΕΔΕ, του Ταμείου Εγγυοδοσίας του τεχνικού κόσμου, που ενεργά στηρίζουμε ως ΤΕΕ και βοηθούμε να περάσει σε μια νέα αναπτυξιακή προοπτική, και της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας που ήδη παίζει τον ρόλο καταλύτη στην χρηματοδότηση της μεγέθυνσης και ανάπτυξης της πραγματικής οικονομίας.

Θερμά ευχαριστώ, για τη συμβολή τους, τους επικεφαλής τους: την Αθηνά Χατζηπέτρου από την ΕΑΤ και τον συνάδελφο Κωνσταντίνο Μακέδο από το ΤΜΕΔΕ.

Οι προκλήσεις σε όγκο εργασίας, ταχύτητα και ποιότητα σε έργα και μελέτες τα επόμενα χρόνια θα είναι πρωτόγνωρες για ολόκληρο τον τεχνικό κόσμο.

Η εγγυοδοσία θα παίξει κρίσιμο ρόλο, ειδικά στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και στους ελεύθερους επαγγελματίες μηχανικούς και επιστήμονες, για να κάνουν τη δουλειά τους πιο εύκολα, πιο γρήγορα, πιο ολοκληρωμένα, πιο αποτελεσματικά.

Καλώ όλους όσους επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το νέο Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ – ΤΜΕΔΕ, να μειώσουν το κόστος χρήματος και να βελτιώσουν τη χρηματορροή τους για να εστιάσουν περισσότερο σε αυτό που πραγματικά απασχολεί την κοινωνία: ποιοτικά και γρήγορα έργα και μελέτες για τη καλυτέρευση της ζωής των πολιτών και την ανάπτυξη της χώρας.»

Ο Πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ Κωνσταντίνος Μακέδος δήλωσε: «Η έναρξη λειτουργίας του νέου ταμείου εγγυοδοσίας ΕΑΤ – ΤΜΕΔΕ για τη στήριξη των μηχανικών και του κατασκευαστικού κλάδου, αποτελεί την έμπρακτη απάντηση στις μεγάλες και πιεστικές ανάγκες του κλάδου μας για άμεση πρόσβαση σε χρηματοδότηση.

Μέσα από τη συνεργασία μας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και με την υποστήριξη του Yπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, δημιουργούμε ένα καινοτόμο χρηματοδοτικό εργαλείο που διευκολύνει το αναπτυξιακό έργο των μηχανικών και συμβάλει στην επιτυχή  μετάβασή τους στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Έργο που, εκτός όλων των άλλων, συνιστά κρίσιμο πολλαπλασιαστή για το σύνολο της εθνικής οικονομίας. Στο ΤΜΕΔΕ θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τον πιστοδοτικό μας ρόλο, προκειμένου ο κλάδος των μηχανικών να αναπτύσσει το σύνολο των μεγάλων δυνατοτήτων του.»

Τι είναι το νέο Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ – ΤΜΕΔΕ

Στόχος του νέου Ταμείου είναι να διευρύνει σημαντικά την πρόσβαση σε χρηματοδότηση, με διαφάνεια και απλούστευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών, των Ελλήνων μηχανικών, μελετητών, κατασκευαστών αλλά και των χιλιάδων επιστημόνων – ελευθέρων επαγγελματιών καθώς και μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Το «Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ» συγχρηματοδοτείται κατά 70% από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και κατά 30% από κεφάλαια του Ταμείου Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΜΕΔΕ). Διαχειριστής του Ταμείου είναι η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB).

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη συνεργασία της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας – HDB με ιδιωτικό φορέα, το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημόσιων Έργων (ΤΜΕΔΕ) και μάλιστα για τη δημιουργία χρηματοδοτικού εργαλείου με θεματική/κλαδική αναφορά, με ωφελούμενο τον κατασκευαστικό μελετητικό κλάδο.

Το «Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ» παρέχει εγγύηση σε δάνεια που χορηγούν οι 9 συνεργαζόμενες τράπεζες (AlphaBank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τρ. Πειραιώς, AtticaBank, OptimaBank, Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας και Συνεταιριστική Ηπείρου), προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση σε δανεισμό για τους Έλληνες μηχανικούς, μελετητές, κατασκευαστές, αλλά και τους χιλιάδες επιστήμονες ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Γρήγορα δάνεια έως 200.000 ευρώ με ευνοϊκούς όρους

Μέσω του «Ταμείου Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ» κάθε δικαιούχος που έχει αναλάβει την εκτέλεση έργου ή μελέτης δημοσίου συμφέροντος, μπορεί να λάβει κεφάλαιο κίνησης, μέσω τραπεζικού δανεισμού, έως 200.000 €,με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB) και το ΤΜΕΔΕ να αναλαμβάνει μέρος του επιχειρηματικού κινδύνου παρέχοντας εγγύηση προς τις τράπεζες για το 80%της χρηματοδότησης.

Με τον τρόπο αυτό αμβλύνονται οι δυσκολίες δανειοδότησης για χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες & επιχειρήσεις, με τη διαδικασία να γίνεται ευκολότερη, ταχύτερη και σημαντικά οικονομικότερη για όλα τα μέρη.

Στόχος της κοινής προσπάθειας ΤΜΕΔΕ και Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (HDB) είναι να διευκολύνει και να διευρύνει σημαντικά την πρόσβαση σε χρηματοδότηση  των επιχειρήσεων, με διαφάνεια και απλούστευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Ο στόχος υλοποιείται με την ενεργοποίηση αυτού του στοχευμένου χρηματοδοτικού εργαλείου θεματικής ενότητας προς τον κατασκευαστικό μελετητικό κλάδο.

Για την ένταξη στο Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ, η κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, οποιασδήποτε μορφής, υποβάλει – αρχικά- αίτημα χρηματοδότησης  στο Πληροφορικό Σύστημα των Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ), μέσω του δικτυακού τόπου www.ependyseis.gr.

Στο αίτημα επιλέγει μία από τις 9 τράπεζες από την οποία επιθυμεί να δανειοδοτηθεί. Οι εννέα τράπεζες που μετέχουν στο πρόγραμμα είναι οι: AlphaBank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, AtticaBank, OptimaBank, Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας και Συνεταιριστική Ηπείρου.

Στη συνέχεια υποβάλει το αίτημα χρηματοδότησης στην Τράπεζα της επιλογής του, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα ζητηθούν.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΤΕΕΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΥΠΟΔΟΜΕΣΤΜΕΔΕ

Σχετικά Άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Η επόμενη ημέρα των μεγάλων έργων στην Ελλάδα. Οι προκλήσεις στη χρηματοδότηση & συντήρηση των νέων υποδομών

18 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Μεγάλη δυναμική στα νέα “πράσινα” κτίρια στην Ελλάδα. Αυξάνεται σημαντικά η ζήτηση για νέα “πράσινα” υλικά κατασκευών

18 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Χρ. Σταϊκούρας: Δράσεις και άξονες για τα εμβληματικά έργα και την αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία «Daniel»

18 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Δίκαιη κατανομή των έργων αποκατάστασης των ζημιών από την κακοκαιρία ζητά η ΠΕΔΜΕΔΕ

15 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η Volvo ετοιμάζεται να κάνει το «ντεμπούτο» της στο Χρηματιστήριο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ