• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κ. Καραμανλής: Οι κυρώσεις που θα επιβληθούν αποτελούν οδηγό για το μέλλον

vvegiazi by vvegiazi
30 Ιανουαρίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Κ. Καραμανλής: Οι κυρώσεις που θα επιβληθούν αποτελούν οδηγό για το μέλλον
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την ύπαρξη θεσμικού πλαισίου για την απόδοση ευθυνών στους παραχωρησιούχους από το 2020 ανέδειξε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής κατά τη συζήτηση στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης, που υπέβαλλε ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, τονίζοντας ότι οι κυρώσεις που θα επιβληθούν αποτελούν οδηγό για το μέλλον.

Τα βασικά σημεία της ομιλίας του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Ο κ. Καραμανλής, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, σημείωσε πως: «Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τρόποι αντιμετώπισης μιας τέτοιας κρίσης. Ο ένας είναι να παλέψεις όσο μπορείς αλλά να αναγνωρίσεις ότι έγιναν λάθη και αστοχίες, να ζητήσεις συγγνώμη, να ψάξεις να βρεις τι έφταιξε». Αυτός, όπως τόνισε, είναι ο τρόπος της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Ο άλλος δρόμος είναι να παίξεις θέατρο την ώρα της τραγωδίας και μέρες μετά, χωρίς να έχεις καταλάβεις τι έχει γίνει και πλήρως αποκομμένος από την πραγματικότητα, κορυφαίοι υπουργοί σου να λένε πως όσο και αν ψάχνουν δεν βρίσκουν να έγινε κάποιο σοβαρό λάθος.

Όλοι ξέρουμε ποιας κυβέρνησης ήταν αυτός ο τρόπος. Οι πολίτες έχουν ζήσει και τα δύο. Και έτσι μπορούν να συγκρίνουν και να κρίνουν», πρόσθεσε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στις ευθύνες της Αττικής Οδού, τόσο στο κομμάτι της πρόληψης, όσο και στη διαχείριση της κρίσης και πρόσθεσε: «Είναι επίσης η πρώτη φορά που παρεμβαίνει προσωπικά ο Πρωθυπουργός και ζητάει, απαιτεί, από ιδιωτική εταιρεία να καταβάλει χρήματα στους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν.

Τόσα χρόνια δεν είχε ξαναγίνει αυτό. Εσείς κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν το κάνατε. Εμείς το κάναμε».

Σημείωσε επίσης ότι για πρώτη φορά μπορούν να αποδοθούν ευθύνες σε παραχωρησιούχους για το κλείσιμο δρόμου, γιατί από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θεσπίστηκε το 2020 το νομικό πλαίσιο, με το άρθρο 65 του νόμου 4663, ώστε να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην πληρώνει κανένας.

«Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες. Πρέπει να επιβληθούν κυρώσεις. Και έτσι θα γίνει», ξεκαθάρισε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι ήδη συγκροτήθηκε η Επιτροπή Διερεύνησης και σε 20 μέρες αναμένεται το πόρισμά της.

«Τόσα χρόνια δεν γινόταν. Εσείς κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν το κάνατε. Εμείς το κάναμε. Γιατί εμείς είμαστε η πατριωτική παράταξη, που δεν χαϊδεύει ιδιωτικά συμφέροντα και όπου υπάρχουν ευθύνες ερχόμαστε και τις αποδίδουμε».

Οι αναφορές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όσον αφορά στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία υπενθύμισε «είναι επίσης ιδιωτική εταιρεία – μάλιστα εσείς, ο ΣΥΡΙΖΑ, την ιδιωτικοποιήσατε», παραδέχθηκε ότι υπήρξαν προβλήματα στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με πέντε αμαξοστοιχίες, που οδήγησαν στον εγκλωβισμό 600 επιβατών.

Τόνισε ότι και από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητήθηκε να καταβληθεί αποζημίωση 1.000 ευρώ σε κάθε επιβάτη, ενώ επέβαλε και η ΡΑΣ στην εταιρεία πρόστιμο 100.000 ευρώ.

Οι αναφορές στην ΥΠΑ

Σημείωσε δε ότι για να μείνει το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» ανοιχτό η ΥΠΑ κατάφερε να μετακινεί με ασφάλεια το προσωπικό κι ιδίως τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας μέσα σε μια πόλη που σχεδόν είχε ακινητοποιηθεί, αλλά και να εξασφαλίζει ακόμα και με ερπυστριοφόρα την τροφοδοσία με καύσιμα στις γεννήτριες των ραντάρ.

Οι αναφορές στα ΜΜΜ

Ο κ. Καραμανλής ευχαρίστησε τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες στις αστικές συγκοινωνίες, γιατί όπως τόνισε σε μία τόσο δύσκολη κατάσταση έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, είχαν εκπονήσει ένα πλήρες σχέδιο δράσης, που περιελάμβανε από τον αποχιονισμό των γραμμών στα μέσα σταθερής τροχιάς μέχρι την ενοικίαση ξενοδοχείων για τους εργαζόμενους κοντά στον τόπο εργασίας τους.

Και έτσι οι Γραμμές 2 και 3 του Μετρό λειτούργησαν αδιάλειπτα, ενώ η Γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) λειτούργησε επίσης, με εξαίρεση ένα τμήμα, το Ειρήνη – Κηφισιά, όπου υπήρχαν πολύ έντονα φαινόμενα και όπου όμως επίσης αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία το ταχύτερο δυνατό.

«Όσο για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η κυκλοφορία τους εξαρτήθηκε προφανώς από την κατάσταση του οδοστρώματος», επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

«Τη Δευτέρα το πρωί, σε όποιες περιπτώσεις -ιδίως στα Βόρεια Προάστια- ήταν επικίνδυνος ο δρόμος, τα οχήματα αποσύρονταν. Από το μεσημέρι και μετά, όπως και όλη την Τρίτη, για λόγους ασφαλείας αυτονόητα σταμάτησε εντελώς η κυκλοφορία τους», εξήγησε.

Διερωτήθηκε δε ρητορικά: «Τι μας προτείνατε εσείς τότε αγαπητοί συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ με τις ανακοινώσεις που κάνατε;» και πρόσθεσε: «Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνετε ότι προτεραιότητα μας ήταν να μην κινδυνεύσει κανείς;»

Tags:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΤΡΑΙΝΟΣΕΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥ

Σχετικά Άρθρα

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
MMM

400 φορητές συσκευές πώλησης εισιτηρίων / καρτών προμηθεύεται ο ΟΑΣΑ. Αποστέλλονται σε mini market – περίπτερα

30 Ιανουαρίου, 2023
Το έργο SHOW και η σημασία του στην εξέλιξη και διάδοση της αυτόνομης οδήγησης
MMM

Μετατέθηκαν στις 14 Φεβρουαρίου οι προσφορές για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

27 Ιανουαρίου, 2023
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
MMM

Εγκρίθηκαν 18,61 εκατ. στον ΟΑΣΑ και 17,67 στον ΟΣΕΘ για την πληρωμή των ΚΤΕΛ

24 Ιανουαρίου, 2023
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ
MMM

Στην τελική ευθεία o μεγάλος διαγωνισμός για τα 650 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

24 Ιανουαρίου, 2023
«Ο κύβος ερρίφθη»: Κλείνουν οι πύλες του Μετρό στο Σύνταγμα στις 4 Μαρτίου, οι σταθμοί που ακολουθούν
MMM

ΣΕΛΜΑ: Δεν υπάρχουν λειτουργικά χάρτινα εισιτήρια για να πωλούνται στα εκδοτήρια

23 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Για «μαύρη σελίδα» στον ελληνικό σιδηρόδρομο κάνει λόγο η ΠΕΠΕ

Σε λειτουργία η συντριπτική πλειοψηφία λεωφορείων και τρόλεϊ. Δεν εξυπηρετούνται 24 γραμμές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

Ιωάννινα, Χανιά και Καλαμάτα οι 3 νέοι προορισμοί της AEGEAN με το Τελ Αβίβ

26 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ