• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε ιστορικό υψηλό όλων των εποχών τα κόμιστρα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη το γ’ τρίμηνο, με τάσεις αποκλιμάκωσης

vvegiazi by vvegiazi
4 Νοεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Ελεύθερη η κυκλοφορία των φορτηγών σε τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών την περίοδο του Πάσχα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε ένα ακόμη ιστορικό υψηλό όλων των εποχών έφτασαν τα κόμιστρα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ευρώπη, στο γ’ τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με τη νεότερη έκθεση που διενήργησε η IRU, σε συνεργασία με τις πλατφόρμες μεταφοράς εμπορευμάτων Ti και Upply.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Ωστόσο, “ανάσα” φαίνεται να δίνει στον κλάδο το γεγονός ότι στο τέλος του τρέχοντος τριμήνου οι αυξήσεις επιτέλους θα αρχίσουν να μετριάζονται.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έκθεση «Q3 2022 European Road Freight Rate Development Benchmark»:

  1. Τα κόμιστρα έφτασαν σε υψηλό όλων των εποχών στο γ’ τρίμηνο του 2022, ωστόσο σε πολλές διαδρομές έχει αρχίσει η αποκλιμάκωση τιμών.
  2. Η βενζίνη θα μπορούσε πλέον να αντιπροσωπεύσει το 50% του συνολικού λειτουργικού μεταφορικού κόστους.
  3. Οι τιμές spot είναι πλέον 12,9 μονάδες πάνω από τα συμβόλαια στην Ευρώπη.
  4. Οι ελλείψεις οδηγών θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 40% μέχρι το τέλος του 2022, ενώ υπάρχει πρόβλεψη να γίνουν ακόμα χειρότερες μέχρι το 2026.
  5. Η ξηρασία, οι πρώιμες συγκομιδές και το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος καταστρέφουν τη ζήτηση και το capacity σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Όπως σημειώνεται, «η πίεση και η αβεβαιότητα παραμένουν στην αγορά με την Ευρώπη να είναι αντιμέτωπη με το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος, τις προκλήσεις στην παραγωγή, τις ελλείψεις οδηγών και την κλιματική διαταραχή.

Η εισβολή στην Ουκρανία και η επακόλουθη άνοδος των τιμών του πετρελαίου αύξησαν σημαντικά τα μεταφορικά κόστη στο β’ τρίμηνο.

Παρόλα αυτά, η μικρότερη άνοδος των ναύλων στο γ’ τρίμηνο τόσο στη spot αγορά όσο και στα συμβόλαια υποδηλώνουν ότι η αγορά έχει προσαρμοστεί στο υψηλότερο κόστος, ενώ το υψηλότερο κόστος παραγωγής και η χαμηλότερη καταναλωτική δύναμη έχουν αρχίσει να αμβλύνουν την ανοδική πίεση από την πλευρά της ζήτησης στους ναύλους.

Οι ναύλοι των συμβολαίων έφτασαν τις 129,7 μονάδες στο 3ο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας μια άνοδο της τάξης των 5,4 μονάδων σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο (Q-o-Q), και της τάξης των 19,6 μονάδων σε ετήσια βάση.

Στην αγορά spot, οι ναύλοι έφτασαν τις 142,6 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 6 μονάδων Q-o-Q και 26,4 μονάδων σε ετήσια βάση.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, ο βαθμός επιτάχυνσης μειώθηκε και στις δύο αγορές.

Η άνοδος στην αγορά συμβολαίων ήταν στο 80% του β’ τριμήνου, ενώ η αγορά spot αναπτύχθηκε μόλις στο 50% του ρυθμού του β’ τριμήνου, υποδηλώνοντας ότι η ανοδική πίεση στα κόμιστρα μειώνεται.

Οι πιέσεις στο κομμάτι της προσφοράς εκτόξευσαν τις τιμές στο γ’ τρίμηνο. Οι υψηλές τιμές της βενζίνης από τον περασμένο Μάρτιο έχουν δημιουργήσει ένα πιο δαπανηρό περιβάλλον για τους μεταφορείς που δραστηριοποιούνται στον ευρωπαϊκό τομέα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Η ήπειρος συνεχίζει να παλεύει με το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών, γεγονός που αυξάνει το κόστος εργασίας.

Η επίδραση της κλιματικής αλλαγής στον καιρό της Ευρώπης προκάλεσε περαιτέρω πίεση με τα επίπεδα των υδάτων στα ευρωπαϊκά ποτάμια να είναι εξαιρετικά χαμηλά κατά τη διάρκεια της χειρότερης ξηρασίας της Γηραιάς Ηπείρου εδώ και 500 χρόνια.

Το capacity στις πλωτές εμπορευματικές μεταφορές μειώθηκε σε ολόκληρη την Ευρώπη, ωθώντας τη ζήτηση στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές και προσθέτοντας μεγαλύτερη ανοδική πίεση στα κόμιστρα σε ορισμένες διαδρομές».

Tags:IRUΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚΟΜΙΣΤΡΑΚΑΥΣΙΜΑΟΦΑΕΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Ανακάμπτει η ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Αύξηση 21,6% στο α’ τρίμηνο του 2021
LOGISTICS

Κανένας περιορισμός στην κατηγορία εκπομπών για την αρχική χορήγηση άδειας ΦΔΧ σε ελαφρά εμπορικά οχήματα

27 Ιανουαρίου, 2023
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χωρίς σημαντικές μεταβολές η κατανάλωση πετρελαιοειδών, το 2021, στην Ελλάδα

26 Ιανουαρίου, 2023
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επανεξελέγη το υφιστάμενο Διοικητικό Συμβούλιο στον ΣΕΕΠΕ

26 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)
LOGISTICS

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ
MMM

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Από τις 3/11 έως τις 2/12 η χορήγηση 60 πολυμερών αδειών ΕΔΥΜ για το έτος 2023

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο αστικών logistics σε επτά ευρωπαϊκές χώρες η Prologis

Η P&G επέλεξε την Ελλάδα για τη δημιουργία hub που θα εξυπηρετεί τα διανεμητικά κέντρα της στην Ευρώπη

24 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ