ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΜε λιγότερους «μνηστήρες» συνεχίζεται ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια

Με λιγότερους «μνηστήρες» συνεχίζεται ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια

Με λιγότερους «μνηστήρες» συνεχίζεται ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά / δορυφορικά διόδια.

Από τις 5 κοινοπραξίες που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον, η κοινοπραξία ΟΤΕ – T SYSTEMS επέλεξε να μην συνεχίσει στο β’ στάδιο του διαγωνισμού, δηλαδή στην κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών.

Κάτι αντίστοιχο εικάζεται ότι έπραξε και η κοινοπραξία υπό την STRABAG.

Πέρα από τις 2 ανωτέρω κοινοπραξίες, στην εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος μετείχαν και οι ΙΝTRASOFT INTERNATIONAL SA – AKTOR –AUTOSTRADE, VINCI HIGHWAYS – TERNA – KAPSCH και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – NUSZ.

Το έργο είναι αρχικού προϋπολογισμού 400,5 εκατ. ευρώ και, σύμφωνα με τα όσα έχει εξαγγείλει το υπουργείο Μεταφορών, το υπάρχον σύστημα θα αντικατασταθεί από πλήρες «Σύστημα Ηλεκτρονικών Διοδίων», με το οποίο θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση της διανυθείσας απόστασης και μόνο, με εξαιρέσεις την Αττική Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και τη Ζεύξη Πρέβεζας-Ακτίου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διοδίου τέλους.

Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιείται ένα διττό σύστημα επιβολής τελών ήτοι:

-Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια “Εποχούμενη Συσκευή” (On Board Unit – OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS),

-Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading – ANPR).

Έτσι, και στις δύο περιπτώσεις θα καταγράφεται με ακρίβεια η χιλιομετρική απόσταση που τα οχήματα διανύουν στους αυτοκινητοδρόμους, επομένως θα χρεώνονται αναλογικά με την χιλιομετρική αυτή απόσταση.

Ειδικότερα η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές (όπως στη διαχείριση στόλου αυτοκινήτων, την επιτήρηση χρήσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, κ.ά).

Για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο, ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο