• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 19 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

    18 Αυγούστου, 2022
    H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

    18 Αυγούστου, 2022
    Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

    18 Αυγούστου, 2022
    Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

    18 Αυγούστου, 2022
    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

    18 Αυγούστου, 2022
    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

    18 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Με «ρεαλιστικές παρεμβάσεις», η κατασκευή του Πάτρα – Πύργος, του ΒΟΑΚ και του Μετρό Θεσσαλονίκης

ffotinos by ffotinos
10 Οκτωβρίου, 2019
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Με «ρεαλιστικές παρεμβάσεις», η κατασκευή του Πάτρα – Πύργος, του ΒΟΑΚ και του Μετρό Θεσσαλονίκης
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βέβαιος για την κατασκευή του Πάτρα – Πύργος, του ΒΟΑΚ και του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά με «ρεαλιστικές παρεμβάσεις» και σε συνεννόηση με την ΕΕ, εμφανίστηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στο 2nd Athens Investment Forum 2019.

Ο υπουργός τάχθηκε υπέρ της υλοποίησης ενός ισορροπημένου προγράμματος Υποδομών, ώστε να «ξεπεράσουμε οριστικά την κρίση», υπογραμμίζοντας παράλληλα την σημασία της ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων και των έργων συνδυασμένων μεταφορών.

Τα βασικά σημεία της ομιλίας του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Σε αυτόν ακριβώς το στόχο αποσκοπούν και οι προσπάθειες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Γιατί τα έργα υποδομής – διαχρονικά αλλά και ιδιαίτερα στην εποχή μας- μπορούν να αποτελέσουν έναν βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Άλλωστε, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι, αν το σκεφτείτε, το Υπουργείο που συνδυάζει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο το άμεσο με το μακροπρόθεσμο.

Την καθημερινότητα με την ανάπτυξη. Το σχεδιασμό για το πώς θέλουμε να είναι η χώρα μας σε βάθος χρόνου, με την καθημερινή ζωή των πολιτών σήμερα. Ο συνδυασμός και των δύο, οδηγεί στη βιώσιμη ανάπτυξη που μεταφράζεται σε ποιότητα ζωής.

Η αλήθεια είναι ότι τα προηγούμενα χρόνια, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παραμέλησε την ανάπτυξη των υποδομών και την παραγωγή έργων στη χώρα μας. Αφενός δεν ξεκίνησε ούτε ένα μεγάλο έργο και αφετέρου σε πολλές περιπτώσεις καθυστέρησε ή κόλλησε στο τέλμα έργα των οποίων οι διαδικασίες είχαν ήδη ξεκινήσει.

Δεν μηδενίζω ποτέ όσα έκαναν οι πολιτικοί μου αντίπαλοι, η αντικειμενική πραγματικότητα είναι όμως ότι η προηγούμενη κυβέρνηση σε αυτόν τον τομέα, με ελάχιστες εξαιρέσεις  περιορίστηκε στο επίπεδο της ολοκλήρωσης ορισμένων έργων που βρήκε ήδη σε πολύ προχωρημένο στάδιο.

Η προηγούμενη κυβέρνηση κάθε τόσο εξήγγειλε έργα και δημιουργούσε την εντύπωση ότι προχωρά η υλοποίησή τους. Δημιουργούσε μια εικονική πραγματικότητα, η οποία τελικά διαπιστώσαμε ότι καμία σχέση δεν έχει με όσα ισχύουν στην πράξη.

Δεν πιστεύουμε στην ισοπέδωση όσων έχουν κάνει οι προηγούμενοι, όμως άλλο η εικονική πραγματικότητα κι άλλο η πραγματική εικόνα και τα παραδείγματα πολλά:

-Όπως το Πάτρα-Πύργος, όπου –πέρα από τα γνωστά τεράστια προβλήματα- υποτίθεται ότι παρέδωσαν εργοτάξιο και εμείς παραλάβαμε σκουπιδότοπο.

-Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης για τον οποίον έλεγαν ότι έχει δημοπρατηθεί, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει δημοπρατηθεί απλώς μια ιδέα με κάτι σκίτσα.

-Ή ακόμα πιο χαρακτηριστικό, το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου «εγκαινίασαν» κάτι μουσαμάδες. Έλεγαν ότι δήθεν το έργο θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει το 2020, ενώ ήξεραν ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση να συμβεί αυτό.

Η δική μας φιλοσοφία, όμως, είναι εντελώς διαφορετική. Έχουμε παραλάβει μια κατάσταση η οποία οφείλω να σας πω πως είναι δύσκολη. Και με προβλήματα σύνθετα, που ακριβώς επειδή είναι τεχνικής φύσεως και πολύπλοκα, δυστυχώς δεν μπορούν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Κούφια λόγια από εμάς όμως δεν θα ακούσει κανείς.

Ιδίως τον κρίσιμο στόχο της ανάπτυξης, όμως, είμαστε έτοιμοι να τον υπηρετήσουμε κυρίως μέσα από 4 καίριες στρατηγικές μας επιλογές:

-Πρώτον, τα μεγάλα έργα δεν τα αντιμετωπίζουμε –ούτε προεκλογικά, ούτε τώρα ασφαλώς- ως εργαλεία υφαρπαγής ψήφων, ούτε εντυπωσιασμού και λαϊκισμού, αλλά ως εργαλεία ανάπτυξης.

Γιατί δημιουργούν χιλιάδες θέσεις εργασίας –και μία από τις βασικότερες δεσμεύσεις της κυβέρνησής μας είναι αυτή ακριβώς: να δημιουργήσουμε νέες δουλειές. Αλλά και μακροπρόθεσμα, βοηθούν ολόκληρες περιοχές της χώρας μας να αναπτυχθούν και να αναβαθμιστούν.

Δεν είναι μυστικό ότι κληρονομήσαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση μία εξαιρετικά προβληματική κατάσταση σε πολλά κρίσιμα έργα, άλλα εκ των οποίων βρίσκονται βαλτωμένα σε κάποιο στάδιο της υλοποίησης και άλλα σε πιο πρώιμο στάδιο της διαδικασίας.

Σας ανέφερα ενδεικτικά κάποια προηγουμένως. Για να δοθεί η βέλτιστη λύση σε καθεμία από αυτές τις σύνθετες περιπτώσεις, απαιτείται εντατική μελέτη, σφαιρική αντιμετώπιση και τελικά εύστοχες, ρεαλιστικές παρεμβάσεις. Και βέβαια, συνεννόηση με την Ευρώπη που τα στηρίζει με τη χρηματοδότησή της.

Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι τα κρίσιμα αυτά έργα θα υλοποιηθούν. Και μάλιστα με υψηλή ποιότητα, το συντομότερο δυνατό και με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος.

-Δεύτερον, είναι ώρα να προετοιμαστεί ο στρατηγικός σχεδιασμός και της νέας γενιάς έργων που χρειάζεται η πατρίδα μας, τα οποία θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας τα επόμενα χρόνια. Έργα που θα είναι πλήρως τεκμηριωμένα ως προς τη σχέση κόστους – οφέλους, τη σκοπιμότητα και τη βιωσιμότητά τους.

Δυστυχώς, η προηγούμενη κυβέρνηση δεν έκανε τίποτα ούτε προς αυτή την κατεύθυνση. Όμως, ένα νέο, ισορροπημένο πρόγραμμα Υποδομών, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για να ξεπεράσουμε οριστικά την κρίση.

Μέσα σε αυτό το πλάνο μας, κεντρική θέση έχουν τα έργα που στοχεύουν στην αντιμετώπιση της μεγαλύτερης απειλής παγκοσμίως αυτήν την στιγμή, αυτήν της κλιματικής αλλαγής.

Και είναι ιδιαίτερη σημαντικό –και στον πυρήνα της ουσίας του συνεδρίου σας- το γεγονός πως πριν από λίγες ημέρες υπογράψαμε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ένα νέο 25ετές δάνειο, το οποίο θα ενισχύσει την αντιπλημμυρική προστασία για 500.000 κατοίκους της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πελοποννήσου.

Και επιπλέον: στη νέα γενιά έργων τοποθετούμε στο επίκεντρο τα σιδηροδρομικά και την ηλεκτροκίνηση, δείχνοντας εμπράκτως ότι για εμάς το Περιβάλλον τίθεται σε απόλυτη προτεραιότητα. Όχι στα λόγια, στην πράξη.

-Τρίτον, ιδιαίτερο βάρος δίνουμε και σε καίριες θεσμικές παρεμβάσεις. Δεν είναι στη φιλοσοφία μας να ξεριζώνουμε τα πάντα, συνεπώς δεν θέλουμε να καταργήσουμε τους υφιστάμενους Νόμους 4412 και 4413, αλλά να τους κάνουμε καλύτερους.

Και επιπλέον, μας ενδιαφέρουν οι ουσιώδεις καινοτομίες, οι καλές ιδέες που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στο εξωτερικό, τα νέα, σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα δημοπράτησης με «καινοτόμες προτάσεις».

-Τέταρτη στρατηγική μας επιλογή, αξιοποιούμε προς όφελος της ανάπτυξης και τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει ο τομέας των Μεταφορών. Πρωταρχικό ρόλο έχει η επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. Είναι στρατηγικός μας στόχος να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά, μπορεί να αναβαθμίσει ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα!

Ότι οι πολιτικές προτεραιότητες και οι στόχοι στην πολιτική έχουν μικρή σημασία τελικά, αν όλα αυτά τα κάνεις χωρίς να υπηρετείς συγκεκριμένες αρχές.

Και για εμάς, οι αρχές αυτές στον τομέα των έργων είναι ξεκάθαρες:

-Διαφάνεια παντού και ισονομία. Κάθε διαδικασία πρέπει να είναι άψογη, ο υγιής ανταγωνισμός πρέπει να προστατεύεται, ούτε ευρώ δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο.

-Προτεραιότητα στην περιφέρεια και ιδίως στις λιγότερο προνομιούχες περιοχές. Ο υδροκεφαλισμός της χώρας μας με την υπερσυγκέντρωση πληθυσμού και πόρων σε Αθήνα κυρίως και Θεσσαλονίκη, είναι δείγμα υπανάπτυξης.

-Σεβασμός στο περιβάλλον, για αειφόρο ανάπτυξη.

-Ολοκληρωμένος σχεδιασμός, με σαφή και ενιαία κριτήρια. Το θέμα δεν είναι να επιλέγονται και να γίνονται και έργα με πελατειακά κριτήρια, αλλά όπως είπαμε με κριτήριο τις ανάγκες της κοινωνίας και την ανάπτυξη του τόπου και της οικονομίας μας.

-Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ο πολίτης. Και κυρίως ο μη προνομιούχος.

Tags:ΒΟΑΚΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΠΑΤΡΑ ΠΥΡΓΟΣΥΠΟΔΟΜΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά

8 Αυγούστου, 2022
Παραδόθηκε το “ορφανό χιλιόμετρο” στον άξονα Θεσσαλονίκη – Ποτίδαια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα τέλη του 2022 ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για το οδικό τμήμα Αργοστόλι – Πόρος

3 Αυγούστου, 2022
Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27
MMM

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των έργων των Μεταφορών στο ΕΣΠΑ 2021 – 27

1 Αυγούστου, 2022
Δεσμεύτηκαν 70,7 εκατ. για το τέταρτο τμήμα του Πάτρα – Πύργος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκινούν οι εργασίες στο τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ. Τα νεότερα χρονοδιαγράμματα για όλα τα τμήματα

27 Ιουλίου, 2022
Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Άνοιξε ο δρόμος» για την κατασκευή του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Εγκρίθηκε η ΜΠΕ

21 Ιουλίου, 2022
Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας: Στο 85,34% το Ξυνιάδα – Τρίκαλα, το νότιο και βόρειο τμήμα υπό διαπραγματεύσεις
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η ΑΒΑΞ ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος στο έργο Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 285 εκατ. ευρώ

13 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Τεράστια γραφειοκρατία επιφέρει η απαγόρευση του παράπλευρου οδικού δικτύου, καταγγέλλει η ΓΕΠΟΕΤ

Θετικά μηνύματα για την αγορά λεωφορείων και φορτηγών. Αυξήθηκαν οι πωλήσεις 48,7% και 17,1% στο 9μηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

18 Αυγούστου, 2022
Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

18 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην Mercedes-Benz Ελλάς, περνά στην ελβετική Emil Frey Group

18 Αυγούστου, 2022
H Ryanair «πήρε το όπλο της». Κατέθεσε προσφυγή κατά της ΕΕ για την κρατική βοήθεια της KLM

Το «τέλος» των εισιτηρίων των 9,99 ευρώ ανήγγειλε ο CEO της Ryanair

18 Αυγούστου, 2022
Πρόσθετες επενδύσεις για έργα σε «προβληματικά» λιμάνια ενέκρινε το υπ. Ναυτιλίας

Κέρδη εμφάνισε το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων

18 Αυγούστου, 2022
Ο τουρισμός θέλει σταθερότητα και ολοκλήρωση της αξιολόγησης. Μήνυμα ΣΕΤΕ στην κυβέρνηση

Αύξηση 17% στις αφίξεις στα νησιά του ΝΑ Αιγαίου το πρώτο 7ήμερο του Αυγούστου

18 Αυγούστου, 2022
Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

Άλλαξε όψη η παραλιακή από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα. Τοποθετήθηκε νέο οδόστρωμα (pics)

18 Αυγούστου, 2022
Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

Απεργούν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους, τα ταχυδρομεία και τα λιμάνια της Βρετανίας για μισθολογικά αιτήματα

18 Αυγούστου, 2022
Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

Εγκρίθηκαν υδάτινα πεδία στο Πόρτο Χέλι και στην Ερμιόνη για πτήσεις υδροπλάνων

18 Αυγούστου, 2022
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ