• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μ. Παπαδόπουλος: Η Ελλάδα διαθέτει για πρώτη φορά στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια

vvegiazi by vvegiazi
24 Νοεμβρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ελλάδα έχει για πρώτη φορά ένα στρατηγικό σχέδιο για την οδική ασφάλεια, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές Μιχάλης Παπαδόπουλος, μιλώντας σε πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ 1.

Κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε: «Η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα της σημερινής Κυβέρνησης και προσωπικά του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και ένα κομμάτι αυτού του σχεδίου είναι τα οδικά έργα, που κατασκευάζονται με αλματώδη ταχύτητα, με τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο υπουργός Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Υποδομών, ενώ η εποπτεία αυτού του σχεδίου γίνεται από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή, στην οποία έχω την τιμή να προεδρεύω και μετέχουν άλλα πέντε συναρμόδια Υπουργεία με συγκεκριμένες αρμοδιότητες».

Ο υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικά Οδικής Κυκλοφορίας. Όπως εξήγησε: «Κάνουμε έναν Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας πιο δίκαιο, πιο ρεαλιστικό και ταυτόχρονα, πιο αυστηρό. Η πρώτη παρέμβαση είναι ότι απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν ένας εγκληματικός οδηγός μέσα σε μια οικογένεια κάνει μια παράβαση τιμωρείται σήμερα και αυτός και το αυτοκίνητο και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας που χρειάζονται το αυτοκίνητο και δεν έχουν όλες οι οικογένειες την πολυτέλεια να έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα.

Θα παίρνουμε τις πινακίδες για κάποιες παραβάσεις, όπως η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ, αλλά με το που θα πληρώσεις την κλήση σου και θα τιμωρηθείς και διοικητικά με το δίπλωμά σου, θα παίρνεις πίσω τις πινακίδες σου.

Ή σε άλλες περιπτώσεις δεν θα αφαιρούνται καθόλου οι πινακίδες. Αυτό έχει να κάνει και με τις εταιρείες. Ένα αυτοκίνητο επαγγελματικό δεν μπορείς να το στερήσεις από μία εταιρεία, επειδή κάποιος οδηγός το χειρίζεται με λάθος τρόπο.

Η ουσία είναι να πείσουμε τον Έλληνα πολίτη να αλλάξει τη λογική που έχει με την οδήγηση, να αλλάξει την κουλτούρα του. Όχι όπως συμβαίνει σήμερα που κάποιος μαθαίνει τον ΚΟΚ όταν δίνει εξετάσεις και μετά τον ξεχνάει. Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτό στον νέο νόμο που περάσαμε πέρυσι, αλλάζουμε το σύστημα εξετάσεων και υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος και μέσα στις αίθουσες ώστε να είναι  διαφανής η διαδικασία».

Σε ερώτηση σχετικά με τα πρόστιμα που θα προβλέπονται στον νέο ΚΟΚ, ο κ. Παπαδόπουλος, απάντησε: «Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα στην πόλη και όχι πλέον στην Εθνική όπως γίνονταν παλιά και γι΄ αυτό, κατά τη δική μου άποψη δεν υπάρχουν επικίνδυνες ή λιγότερο επικίνδυνες παραβάσεις. Ωστόσο, προσδιορίζουμε κάποιες παραβάσεις ως άκρως επικίνδυνες, όπως είναι το αλκοόλ και το κόκκινο, όπου τα πρόστιμα αυξάνονται.

Όσον αφορά στην υποχρεωτική χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων και την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών στη χρήση τους, ο υφυπουργός Μεταφορών, διευκρίνισε ότι «Κάθε φορά που αρχίζει ο χιονιάς μπλοκάρουν οι δρόμοι. Πέρυσι το ζήσαμε πολύ πιο έντονα και πήραμε μία απόφαση η οποία λέει ότι όταν η Τροχαία ή η Πολιτική Προστασία ανακοινώνει ότι θα έχει χιονιά, στο διάστημα από Οκτώβριο έως τον Απρίλιο, θα πρέπει υποχρεωτικά το όχημα να έχει αλυσίδες ή χιονολάστιχα, που χρησιμοποιούνται ευρέως στη Βόρεια Ελλάδα.

Η αλυσίδα δεν είναι βαρύ εξάρτημα. Μπορείς να το έχεις άνετα μέσα στο αυτοκίνητό σου στο πορτ μπαγκάζ και όλο το διάστημα.

Εάν, όμως, δεν το έχεις όταν έχει βγει σχετική ανακοίνωση από τις αρμόδιες αρχές, τότε ναι, έχει πρόστιμο.

Όσον αφορά στην εκπαίδευση, οι σχολές οδηγών δέχθηκαν να εκπαιδεύσουν τους υποψήφιους οδηγούς και ταυτόχρονα, οργανώνουμε διάφορες δράσεις όπως αυτή που θα κάνουμε στις 4 Δεκεμβρίου απέναντι από το Δημαρχείο της Γλυφάδας σε συνεργασία με τον Δήμο και τα συνεργεία της περιοχής, όπου θα  μπορεί ο επισκέπτης να παρακολουθεί μια επίδειξη».

Σε ερώτηση σχετικά με τις υποδομές ηλεκτροκίνησης, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι από το 2014, που είχε αναλάβει την πρωτοβουλία ως υφυπουργός Μεταφορών και τότε για την εγκατάσταση ηλεκτρικών φορτιστών, πέρασαν 4,5 χρόνια και το 2019 υπήρχαν μόλις 58 φορτιστές. Σήμερα οι φορτιστές είναι περίπου 2.000 σε όλη την Ελλάδα και ο στόχος είναι μέχρι το 2030 να φτάσουμε τους 25.000 φορτιστές, καθώς δημιουργούνται συνεχώς σημεία φόρτισης.

Tags:ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΚΟΚΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΕΣΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

24.111 τροχονομικές παραβάσεις το διάστημα 12-18 Μαρτίου, No 1 πρόβλημα η υπερβολική ταχύτητα

20 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

20 Μαρτίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

WATT+VOLT: Ενισχύεται το δίκτυο Chargespot με ταχυφορτιστές DC 25kW

16 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιταχύνονται τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Jeep στη Β. Αμερική, μέσω νέας επένδυσης 155 εκατ. δολ.

6 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ανακατανομή αρμοδιοτήτων στο υπ. Υποδομών και Μεταφορών, τι αναλαμβάνουν Μ. Παπαδόπουλος και Γ. Καραγιάννης

3 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

ΕΤΕπ: Δάνειο 119 εκατ. ευρώ σε 6 ελληνικά ερευνητικά κέντρα, μεταξύ αυτών και το ΕΚΕΤΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ