ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΜ. Τρίτη ξεκινούν οι κατασκευαστικές εργασίες στο Πάτρα – Πύργος. Τη Βουλή ενημέρωσε ο Χρήστος Σπίρτζης

Μ. Τρίτη ξεκινούν οι κατασκευαστικές εργασίες στο Πάτρα – Πύργος. Τη Βουλή ενημέρωσε ο Χρήστος Σπίρτζης

Τα μέλη της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ενημέρωσε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, αναφορικά με την εξέλιξη των κατασκευαστικών έργων στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος και συγκεκριμένα για τη σύμβαση που αφορά την κατασκευή του οδικού άξονα Αμαλιάδα-Δουναίικα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, από τη Μεγάλη Τρίτη εκκινούν οι εργασίες για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος στα πρότυπα των ευρωπαϊκών προδιαγραφών, καθώς θα διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα και νέους αναβαθμιζόμενους κάθετους άξονες.

H τοποθέτηση και οι απαντήσεις στα μέλη της Επιτροπής για το τμήμα Αμαλιάδα – Δουναίικα του Πάτρα – Πύργος

H τοποθέτηση και οι απαντήσεις στα μέλη της Επιτροπής για το τμήμα Αμαλιάδα – Δουναίικα του Πάτρα – Πύργος #vouli

Posted by Χρήστος Σπίρτζης on Thursday, 18 April 2019

Παράλληλα, ο υπουργός έκανε γνωστό ότι σήμερα και αύριο θα υπογραφούν συνολικά τέσσερις συμβάσεις για τα έργα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, «ένα έργο», όπως είπε, «για το οποίο το υπουργείο Μεταφορών έχει δεχτεί τόνους λάσπης».

Απαντώντας στις επικρίσεις της ΝΔ που έκανε λόγο για αδιαφανείς διαγωνιστικές διαδικασίες για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου, ο κ. Σπίρτζης τις χαρακτήρισε «απολύτως προσχηματικές», ενώ αντέτεινε ότι στην έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου καταγράφονται λεπτομερώς υπερβάσεις πολλών εκατομμυρίων που έγιναν την περίοδο 2010-2014 για τους αυτοκινητόδρομους των παραχωρήσεων.

«Κάντε μία προσφυγή για την ανατροπή της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και για το υπερβάλλον κόστος και για τη μείωση του φυσικού αντικειμένου. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι για την Ιόνια Οδό, το 2014, είχε εκτελεστεί το 14% του έργου, οι απαλλοτριώσεις ήταν κάτω από το 50%.

Στο δρόμο Κορίνθου-Πατρών για τα 14-15 σημεία, στα οποία τέμνεται ο σιδηροδρομικός και ο οδικός άξονας, 8 χρόνια μετά, δεν είχαν βρει αν θα υλοποιούνταν από την οδική ή σιδηροδρομική παραχώρηση. Άσε που σε πολλά σημεία δεν υπήρχαν, περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, ούτε απαλλοτριώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι οι ξεχωριστές διαγωνιστικές διαδικασίες αυτοτελών τμημάτων για το σύνολο του έργου, έχουν στόχο να μην υπάρχει συγκέντρωση δημοσίων συμβάσεων σε λίγους ομίλους και «είναι μία διαδικασία, για την οποία όχι απλώς παροτρύνει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά την επιβάλλει κιόλας» πρόσθεσε.

Καταλήγοντας, ο υπουργός επεσήμανε ότι «πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Οδηγία η οποία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία διά του νόμου 4412/2016, τον οποίο, έχει ψηφίσει και η Νέα Δημοκρατία».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο