• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι «πρωταγωνιστές» της αγοράς καινούργιων φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr. Τα στατιστικά μεγέθη

ffotinos by ffotinos
16 Απριλίου, 2019
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βλέπεις φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) στους δρόμους; Διακινούνται εμπορεύματα, πρώτες ύλες και δέματα;

Διαπιστώνεις περισσότερα λεωφορεία και βαν; Μετακινούνται επιβάτες;

Εάν συντρέχουν τα ανωτέρω, τότε ναι, έχεις ανάπτυξη.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός, Βάσω Βεγιάζη 

Οι σημαντικότεροι εκπρόσωποι της εγχώριας αγοράς καινούργιων (ελαφρών και βαρέων) φορτηγών και λεωφορείων μιλούν στο metaforespress.gr για τις επιδόσεις της αγοράς και τις μελλοντικές προσδοκίες.

Στις επισημάνσεις τους, οι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα χαρακτήρισαν μη ικανοποιητικές τις πωλήσεις των βαρέων φορτηγών, εξαιτίας της ευρείας χρησιμοποίησης των μεταχειρισμένων, ζητώντας την υιοθέτηση κινήτρων, από πλευράς της Πολιτείας, για την ανανέωση του στόλου.

Αντίθετα, η αγορά των λεωφορείων, λόγω του τουρισμού και των ΚΤΕΛ, παρουσιάζει καλύτερη εικόνα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ):

-Στη κατηγορία των βαρέων φορτηγών άνω των 8 τόνων ταξινομήθηκαν, πέρσι, 221 φορτηγά, έναντι 333 το 2017, σημειώνοντας μείωση 33,6%.

Η Mercedes καταλαμβάνει την 1η θέση, με 89 φορτηγά και μερίδιο αγοράς 40,3%. Ακολουθούν η MAN με 45 φορτηγά (20,4%), η Iveco με 29 φορτηγά (13,1%), η Volvo με 20 φορτηγά (9%), η DAF με 15 φορτηγά (6,8%), η Scania με 14 φορτηγά (6,3%) και η Ford με 7 φορτηγά (3,2%).

-Στη κατηγορία των φορτηγών από 3,5 έως 8 τόνους ταξινομήθηκαν 130 φορτηγά, έναντι 112 το 2017, σημειώνοντας αύξηση 16%.

Η Mercedes καταλαμβάνει την 1η θέση, με 54 φορτηγά και μερίδιο αγοράς 41,5%.

Ακολουθούν, στην 2η θέση η Iveco με 29 φορτηγά (22,3%), στην 3η θέση η Mitsubishi με 25 φορτηγά (19,2%), στην 4η θέση η Isuzu με 5 φορτηγά (3,8%) και στην 5η θέση η Nissan με 4 φορτηγά (3,1%).

-Στη κατηγορία των ελαφρών φορτηγών έως 3,5 τόνους ταξινομήθηκαν 6.627 φορτηγά, σημειώνοντας αύξηση 4,2%, σε σχέση με το 2017.

Η Ford πούλησε 1.312 φορτηγά με μερίδιο αγοράς 19%. Ακολουθούν η Toyota με 1.110 φορτηγά (16,1%), η Fiat με 1009 (14,6%), η Peugeot με 714 (10,3%), η Nissan με 625 (9,1%), η VW με 451 (6,5%) και η Citroen με 380 (5,5%).

-Στη κατηγορία των λεωφορείων ταξινομήθηκαν συνολικά 263 λεωφορεία, έναντι 190 το 2017, σημειώνοντας άνοδο 38,4%.

Συνολικά, η Mercedes πούλησε 116 λεωφορεία, με μερίδιο αγοράς 44,1% και ακολουθούν η Iveco με 26 λεωφορεία (9,9%), η Man με 23 λεωφορεία (8,7%), η Opel με 20 λεωφορεία (7,6%), η Temsa με 18 λεωφορεία (6,8%), η Setra με 15 λεωφορεία (5,7%), η Ford με 11 λεωφορεία (4,2%) και η Neoplan με 10 λεωφορεία (3,8%).

Το πρώτο τρίμηνο του έτους (Ιανουάριος – Μάρτιος), τόσο οι πωλήσεις καινούργιων φορτηγών (ελαφρών και βαρέων), όσο και λεωφορείων κινούνται ανοδικά, σημειώνοντας αύξηση 5,3% και 52% αντίστοιχα.

Οι απόψεις στελεχών της αγοράς

Αποτέλεσμα εικόνας για MERCEDES TRUCKS

-Αντώνης Ευαγγελούλης, διευθυντής Πωλήσεων Φορτηγών Mercedes

Η αγορά των φορτηγών άνω των 8 τόνων κινήθηκε καθοδικά το περσινό έτος, λόγω του γενικότερου οικονομικού περιβάλλοντος, με κυρίαρχη αιτία την έλλειψη ρευστότητας.

Παρά το γεγονός ότι ο στόλος των βαρέων φορτηγών στην Ελλάδα είναι παλαιός, ότι και εάν αυτό συνεπάγεται στην συντήρηση των οχημάτων και στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, εντούτοις οι παραγγελίες σημείωσαν πτωτική πορεία.

Το 2019 ίσως σημειωθεί μια μικρή αύξηση, καθώς ορισμένες παραγγελίες του περσινού έτους, συμβασιοποιήθηκαν εφέτος. Σίγουρα, η αγορά περιμένει την εκκίνηση μεγάλων έργων υποδομών, όπως του Ελληνικού, ώστε να δοθεί μια ισχυρή ώθηση.

Πάντως, σε απόλυτους αριθμούς, οι πωλήσεις καινούργιων βαρέων φορτηγών στην Ελλάδα  παραμένουν υποπολλαπλάσιες, σε σύγκριση με άλλες χώρες της ΕΕ, όπως η Πορτογαλία.

Αντίστοιχα, για τα ελαφρά φορτηγά έως 8 τόνους και τα βαν, η αγορά κινήθηκε πέρσι ανοδικά, λόγω των επιδόσεων του τουρισμού, αλλά και του μικρότερου κόστους, σε σχέση με τα βαρέα φορτηγά. Το 2019, η εν λόγω αγορά αναμένεται να κινηθεί στα περσινά επίπεδα.

Αποτέλεσμα εικόνας για SETRA BUSES

-Δημήτρης Τσάπας, διευθυντής Πωλήσεων Λεωφορείων Mercedes και SETRA

Από τα 293 λεωφορεία που ταξινομήθηκαν το 2018, τα 93 αφορούν τα μεγάλα λεωφορεία. Η αγορά των μεγάλων λεωφορείων κινήθηκε προς τον κλάδο των υπεραστικών λεωφορείων, δηλαδή των ΚΤΕΛ και όχι τόσο προς τον τουριστικό κλάδο. Αυτό συντελέστηκε, λόγω και των φορολογικών διευκολύνσεων που αφορούσε στο τίμημα πώλησης του μεταχειρισμένου λεωφορείου

Η Mercedes και η SETRA, σε αυτόν τον τομέα λεωφορείων, είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, καθώς πουλήθηκαν 50 λεωφορεία Tourismo και 10 SETRA. Εφέτος, η αγορά των μεγάλων λεωφορείων ενδέχεται να  κινηθεί καθοδικά.

Αντίστοιχα, η αγορά των mini bus εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τις επιδόσεις του τουρισμού. Σε αυτόν τον τομέα, το sprider της Mercedes κατέχει δεσπόζουσα θέση.

Η αγορά των mini bus εκτιμάται ότι θα κινηθεί σχεδόν στα περσινά επίπεδα, είναι θετικό ότι ο τουρισμός διαγράφει ανοδική πορεία.

Γενικά, η αγορά των λεωφορείων χρειάζεται τη θέσπιση κινήτρων από την Πολιτεία, ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω.

-Σταύρος Παπαδόπουλος, διευθυντής Πωλήσεων Φορτηγών και Λεωφορείων Man Hellas

Η αγορά των φορτηγών άνω των 8 τόνων  εξακολουθεί να κινείται υποτονικά, ιδίως στα οχήματα του ιδιωτικού τομέα.

Μεγαλύτερη ζήτηση παρουσιάζεται σε οχήματα διανομής, ενώ στα μεγάλα οχήματα διανομών παρατηρείται στροφή προς τα  μεταχειρισμένα.

Ώθηση στην αγορά θα δώσει το τρέχον πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που προβλέπει συγχρηματοδότηση οχημάτων για ίδια χρήση, σε μικρές επιχειρήσεις. Στον δημόσιο τομέα υπάρχουν αρκετοί διαγωνισμοί σε εξέλιξη, κυρίως σε δήμους, κινούνται όμως σε αργούς ρυθμούς.

Στην αγορά των λεωφορείων περιμένουμε εξελίξεις, ιδίως με τους διαγωνισμούς για τα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα προκηρυχθούν σύντομα.

Παράλληλα και τα ΚΤΕΛ πρέπει να ανανεώσουν τον παλαιωμένο στόλο τους, σε συνδυασμό και με την απελευθέρωση της αγοράς.

Αποτέλεσμα εικόνας για IVECO TRUCKS

–Σπύρος Αρέθας, διευθυντής Τμήματος Iveco (Παύλος Ι. Κοντέλλης)

Στα λεωφορεία σημειώθηκε άνοδος σε κάποιες επιμέρους κατηγορίες, όπως για παράδειγμα στα μικρά τουριστικά λεωφορεία μέχρι 22 θέσεων, λόγω των τουριστικών επιδόσεων της χώρας.

Ωστόσο, το 2018, δεν υπήρξαν μεγάλοι διαγωνισμοί για λεωφορεία.

Εφέτος, η κατάσταση δείχνει κάπως διαφορετική, καθώς αναμένεται ενίσχυση των πωλήσεων από τα ΚΤΕΛ, σε κάποιο βαθμό, λόγω φορολογικών κινήτρων.

Από την πλευρά μας και όσον αφορά τα επαγγελματικά οχήματα για αστικές διανομές, στην Iveco πρωτοτυπήσαμε και φέραμε οχήματα φυσικού αερίου. Στην εν λόγω κατηγορία, υπάρχει συντηρητική αισιοδοξία για το 2019.

Αντίστοιχα, για τα φορτηγά άνω των 8 τόνων οι πωλήσεις εξαρτώνται από τα μεγάλα έργα υποδομών, το μεταφορικό έργο δεν αυξήθηκε το 2018.

Αποτέλεσμα εικόνας για VOLVO TRUCKS

-Φίλιππος Μενάγιας, γενικός διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων & Μηχανημάτων Ομίλου Σαρακάκη (Volvo) 

Η αγορά των μεγάλων λεωφορείων (άνω των 40 θέσεων) παραμένει σε χαμηλά νούμερα (90 λεωφορεία), παρόλαυτα υπήρξε σημαντική μεταβολή (+250%), κυρίως λόγω της ανερχόμενης τάσης αντικατάστασης λεωφορείων από τα πλέον εύρωστα οικονομικά ΚΤΕΛ.

Ειδικά για τον κλάδο αυτό, μια σχετική επιδότηση θα βοηθούσε σημαντικά στην ανανέωση του γερασμένου στόλου, με άμεσο αντίκτυπο στη βελτίωση της ασφάλειας των επιβατικών μεταφορών και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Όσο αφορά τα φορτηγά 10 – 16 τόνων, παρατηρήθηκε συρρίκνωση της αγοράς κατά -60% σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα (43 οχήματα), κυρίως λόγω της μείωσης των δημόσιων διαγωνισμών για προμήθεια μικρών απορριμματοφόρων, αλλά και της αντίστοιχης αναβολής σχεδίων των εταιριών διανομών και σούπερ μάρκετ για ανανέωση των στόλων τους.

Αντίστοιχα, στα μεγάλα φορτηγά άνω των 16 τόνων υπήρξε μικρότερη συρρίκνωση της αγοράς κατά -20%. Εδώ παρατηρείται μια σημαντική τάση συγκέντρωσης του κλάδου των εθνικών και διεθνών μεταφορών.

Παράλληλα, λόγω φορολογικών θεμάτων, ανταγωνισμού από ξένους μεταφορείς κλπ., οι ελληνικές μεταφορικές εταιρίες προσανατολίζονται σε ταξινομήσεις φορτηγών σε ξένες θυγατρικές τους καθώς και σε μεταχειρισμένα φορτηγά (για τους λιγότερο εύρωστους οικονομικά).

Χρειάζεται να δοθούν κίνητρα, ώστε να προχωρήσει γρήγορα ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού στόλου βαρέων φορτηγών.

Αποτέλεσμα εικόνας για SCANIA TRUCKS

-Πέτρος Πλακάκης, διευθυντής Πωλήσεων Φορτηγών και Λεωφορείων της “Π. Πετρόπουλος” (Scania, Isuzu)

Η αγορά των μεγάλων φορτηγών, δηλαδή από τους 18 τόνους και άνω δεν σημείωσε ικανοποιητικές επιδόσεις, σε σχέση με το 2017, ενώ και το 2019 κινείται στα επίπεδα του περσινού έτους.

Αυτό, γιατί πολλές μεταφορικές εταιρείες έχουν μεταφέρει την έδρα τους σε γειτονικές χώρες για φορολογικούς λόγους.

Το μεταφορικό έργο έχει μειωθεί, η αγορά έχει στραφεί στο μεταχειρισμένο. Σύμφωνα με υπολογισμούς, το 10% της αγοράς είναι καινούργια φορτηγά και το 90% μεταχειρισμένα.

Είναι αναγκαία η θέσπιση κινήτρων για την ανανέωση του στόλου οχημάτων από πλευράς της Πολιτείας, με πολλαπλά οφέλη, τόσο στο περιβάλλον, όσο και στην οδική ασφάλεια.

Αντίστοιχα, τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι μια σταθερή αγορά. Αντιθέτως, η αγορά των midi – buses κινείται ανοδικά, λόγω της ενίσχυσης του τουρισμού.

Tags:ISUZUIVECOMANMERCEDESSCANIASETRAVOLVOΑΓΟΡΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΦΟΡΤΗΓΑ

Σχετικά Άρθρα

Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV
LOGISTICS

Πρόγραμμα ανακαίνισης 1.100 τρέιλερ από την DSV

23 Ιανουαρίου, 2023
Στους Γάλλους της Iveco τα 100 αρθρωτά λεωφορεία CNG του υπουργείου Μεταφορών
MMM

Στους Γάλλους της Iveco τα 100 αρθρωτά λεωφορεία CNG του υπουργείου Μεταφορών

20 Ιανουαρίου, 2023
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτές τις μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι Έλληνες. Το top 10, αναλυτικός πίνακας με τις ταξινομήσεις

19 Ιανουαρίου, 2023
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο Martin Lundstedt της Volvo επανεξελέγη επικεφαλής του ΔΣ Επαγγελματικών Οχημάτων της ACEA

12 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τη δυνατότητα ή μη των ΙΜΕ να αποκτούν κατά κυριότητα ή να μισθώνουν ΦΔΧ

30 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Επικριτική η IRU απέναντι στην αναθεώρηση των κανονισμών για τις οδικές μεταφορές

Γεγονός η πρώτη διασυνοριακή εφαρμογή του e-CMR στην Ελλάδα κατά την διεθνή μεταφορά εμπορευμάτων της Nestlé Ηellas

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ