• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παραδόθηκε το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού

ffotinos by ffotinos
27 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 και 15 λεπτά από την Πέμπτη
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παραδόθηκε το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού, το οποίο εκτείνεται από τον ανισόπεδο κόμβο Κουβαρά έως και τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας.

Το εν λόγω τμήμα, έρχεται να συνδεθεί με το υπάρχον που λειτουργεί, (Κεφαλόβρυσο έως Κουβαρά), δημιουργώντας ένα αυτοτελές κομμάτι 59 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, καταβάλλονται προσπάθειες, ώστε να παραδοθεί, μέσα στο Φεβρουάριο, το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι και τα όρια του τμήματος που παραδόθηκε σήμερα, δίνοντας ουσιαστικά στην κυκλοφορία το μισό αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού, δύο μήνες νωρίτερα από τη συμβατική ημερομηνία περάτωσης του έργου.

Επίσης, ο υπουργός Υποδομών υποστήριξε ότι «με την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων θα υπάρχει, εντός του 2017, η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος».

Μάλιστα, ανέφερε ότι, σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους, θα εξευρεθούν οι λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια.

Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Κύριοι Δήμαρχοι, αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι, όλοι γνω ρίζουν την εγκατάλειψη εδώ και 10ετίες της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου. Όλοι γνωρίζουν τον εφιάλτη που ζούσαμε όλα αυτά τα χρόνια στις οδικές μεταφορές και τις μετακινήσεις, κυρίως οι πολίτες της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας.

Από το 2006 που υπεγράφησαν οι συμβάσεις παραχώρησης, η απομόνωση αυτή υπήρξε πιο έντονη. Από την Κόρινθο έως το Ρίο και από το Αντίριο έως τα Γιάννενα, ο δρόμος, ο αιματοβαμμένος αυτός δρόμος, θύμιζε μονοπάτι παρά εθνική οδό.

Το Φεβρουάριο του 2015 που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας, εννέα χρόνια μετά την έναρξη των αυτοκινητόδρομων, δυστυχώς τα μεγάλα έργα οδοποιίας ήταν τελματωμένα, κολλημένα, με πλήθος προβλημάτων.

Η Ιόνια Οδός περίπου 200 χιλιόμετρα, έπρεπε το 2015 να έχει παραδοθεί στο σύνολό της. Δυστυχώς το Φεβρουάριο του 2015 δεν είχαν ολοκληρωθεί καν οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, η μεταφορά δικτύου κοινής ωφέλειας.

Δώσαμε μια πολύ μεγάλη μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες, μια μάχη για την ολοκλήρωση των έργων, παράλληλα με τη μεγάλη μάχη για την έξοδο της χώρας από την κρίση.

Η συνέχιση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων, συνεπαγόταν τη μη ολοκλήρωση των έργων. Και οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Αρκεί κανείς να σκεφτεί. ότι θα επιστρέφαμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πολλά ακόμη σε ρήτρες.

Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο για τους αυτοκινητόδρομους, για τα πέντε έργα παραχώρησης. Είναι προφανές, ότι μέλημά μας ήταν και είναι η λειτουργική ολοκλήρωση των έργων τέλος Μαρτίου του 2017.

Είναι επίσης προφανές ότι οι συμβάσεις που παραλάβαμε, ήταν συμβάσεις που δεν υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον. Βελτιώθηκαν μετά από μια κοπιαστική διαβούλευση όλων των συντελεστών και με καλή διάθεση όλων των συντελεστών. Έτσι με την ολοκλήρωση των έργων θα υπάρχει εντός του 2017 η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος.

Πετύχαμε με τη διαπραγμάτευση που κάναμε, την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων που μετέφεραν πολίτες με άτομα με ειδικές ανάγκες. Ειδικά τιμολόγια για τους συχνούς, καθημερινούς χρήστες, ειδικούς όρους για τους δήμους που δεν είχαν εναλλακτικές οδεύσεις και πολλά συνοδά έργα.

Είναι καθήκον μας σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια. Στη συνέχεια είναι επίσης καθήκον μας, να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα και τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς κόμβους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός.

Βλέπω τον Δήμαρχο Αγρινίου. Ενα από τα συνοδά έργα που πρέπει να γίνουν στην Πρέβεζα και σε άλλες περιοχές. Η Ιόνια Οδός περιλαμβάνει 19 κόμβους, 9 σταθμούς εξυπηρέτησης, 4 σήραγγες πολύ μεγάλες, 17 μεγάλες γέφυρες, 3 κέντρα συντήρησης και θα παραδοθεί σε λίγους μήνες στο σύνολό της από τον Πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα.

Γίνεται προσπάθεια να ολοκληρωθεί το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι το σημείο που θα παραδοθεί σήμερα, στα τέλη Φεβρουαρίου. Θα ήθελα να συγχαρώ επίσης,  τις εργοληπτικές εταιρείες για την προσπάθεια που έκαναν, αλλά και για τις ενέργειές τους. Γιατί πρέπει να ακούγονται αυτά τα πράγματα. Αν δεν είχαν συμμετάσχει με τον τρόπο που συμμετείχαν στην ολοκλήρωση των δρόμων, θα είχαμε πολύ μεγάλα προβλήματα και αυτοί δεν θα ολοκληρώνονταν.

Φίλες και φίλοι, όπως λέμε συνέχεια, τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν Υπουργό, σε κανέναν Περιφερειάρχη, ή Δήμαρχο. Τα έργα ανήκουν στους πολίτες. Αυτοί είναι και οι χρήστες, αυτοί είναι που τα χρηματοδοτούν.

Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος των έργων. Για να γίνει όλο αυτό που κάναμε με τους αυτοκινητόδρομους και τα μεγάλα έργα, απαιτούνταν συλλογική δουλειά και θεσμικές αλλαγές. Υπάρχει ο νέος νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και για τις παραχωρήσεις. Πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη των προηγούμενων.

Απαντήσεις σε ερωτήσεις  δημοσιογράφων

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπουργέ θα μας πείτε δυο λόγια για αυτή την πρώτη παράδοση τμήματος στην Ιόνια Οδό; Τι σημαίνει για το Υπουργείο και τι σημαίνει κυρίως για την περιοχή;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πιστεύω ότι το Υπουργείο αποδεικνύει την πολύ εντατική δουλειά που έχει γίνει και τις προσπάθειες που γίνονται τόσο από το Υπουργείο όσο και από τους εργολήπτες, γιατί είναι σημαντικό και πρέπει να το αναφέρουμε.

Για την περιοχή δεν είναι ανάγκη να επιχειρηματολογήσει κανείς. Μια απλή διέλευση μέσα από την Αμφιλοχία και από τους οικισμούς της περιοχής, μιλάει από μόνη της. Είναι απίστευτη η ταλαιπωρία και των μόνιμων κατοίκων και των διερχόμενων. Είναι πολύ κακές οι συνθήκες οδικής ασφάλειας. Αυτά όλα με αυτό το κομμάτι βελτιώνονται. Πιστεύουμε και προσπαθούμε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου από την Κλόκοβα μέχρι την Αμφιλοχία να έχουμε ένα ολοκληρωμένο δρόμο και τέλος Μαρτίου να δοθεί και η σήραγγα της Κλόκοβας και ο υπόλοιπος δρόμος μέχρι την Εγνατία, μέχρι τα Γιάννενα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μείνει κάποιο υπόλοιπο για μετά το Μάρτη;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι. Πιθανόν εάν χρειαστεί σε ένα σημείο να γίνουν κάποιες πρόσθετες εργασίες, αλλά ο δρόμος θα είναι σε λειτουργική ολοκλήρωση.

Και εδώ θα ήθελα να πω κάτι. Εκτός από το θεσμικό πλαίσιο που διορθώσαμε για να μην έχουμε στα έργα τα προβλήματα που τα καθυστέρησαν τόσο πολύ, θα είναι καλό και η συνείδηση κάποιων πολιτών να είναι διαφορετική. Εάν τρέξουμε το νέο δρόμο θα δείτε ότι πολύ μεγάλα τμήματα του δρόμου δεν παραδίδονται γιατί κάποιος αρνιόταν στο παρελθόν, μέχρι να αλλάξουμε το θεσμικό πλαίσιο, για 100 μέτρα να παραδώσει ένα οικόπεδο που είχε και μάλιστα ένα οικόπεδο στη μέση του πουθενά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μόνο για να ….

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Για να πάρει λεφτά παραπάνω εκβιάζοντας ή τους εργολάβους. Για τις απαλλοτριώσεις και την αποζημίωση που θα βγάλει το δικαστήριο, ούτε την αρνήθηκε ποτέ κανείς, ούτε μπορεί να κάνει και διαφορετικά.

Αυτά θα είναι καλό και σαν κοινωνία να τα λέμε για να μην υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις σε τόσο σημαντικά έργα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μας πεις και δυο λόγια για το Άκτιο – Αμβρακία για το τι πρόκειται να γίνει;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως. Όπως γνωρίζετε το Άκτιο – Αμβρακία έχει τέσσερις εργολαβίες που καθυστερούν κι αυτές πάρα πολύ. Έχουμε καθυστερήσεις με πάρα πολλά προβλήματα. Η μία σύμβαση προχωράει κανονικά, έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η πρώτη.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η πρώτη. Πιστεύω ότι δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα. Για τις υπόλοιπες τρεις θα προγραμματίσουμε μια – μια εργολαβία σκούπα για την ολοκλήρωση του έργου.

Tags:ΓΕΚ ΤΕΡΝΑΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣΝΕΑ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το καλοκαίρι παραδίδονται τα πρώτα 17 χλμ. της παράκαμψης Αμφιλοχίας

18 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο τμήμα Μεταμόρφωση – Μπογιάτι (Αγ. Στέφανος) έως τις 31/5

12 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η Motor Oil επιβεβαίωσε την “αλλαγή” του DNA των κατασκευαστικών εταιρειών

7 Μαΐου, 2022
Συνάντηση Δ.Σ. του λιμένα Καβάλας με τον υφυπουργό Μεταφορών για τη δημιουργία υδατοδρομίου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε Black Summit Financial Group – EFA Group – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το λιμάνι της Καβάλας (Φίλιππος Β’) για 40 χρόνια

6 Μαΐου, 2022
Προσλαμβάνεται σύμβουλος για την μελέτη σκοπιμότητας και ανάλυσης κόστους οφέλους του ΒΟΑΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδο εσόδων 14,3% σημείωσαν οι παραχωρήσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το 2021. Στα 101,8 εκατ. τα λειτουργικά κέρδη

30 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Νέα Οδός αναλαμβάνει την αποκατάσταση της οδικής γέφυρας της παλιάς εθνικής οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων

27 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Μειώσεις 5-10 λεπτών σε ορισμένους σταθμούς διοδίων, στο Μορέα, από 1/1/17

Ολοκληρώθηκε ο «Μορέας». Στα 122 εκατ. η συμμετοχή των Άκτωρ, J&P Άβαξ και Intrakat στην κατασκευή

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ