• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Παρατείνονται ως τις 28/2/2023 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι, λόγω της Γραμμής 4 του μετρό

vvegiazi by vvegiazi
19 Δεκεμβρίου, 2022
στο MMM, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, Χρηστικά
0
Ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Λόγω εκτέλεσης εργασιών για τη Γραμμή 4 του μετρό (Άλσος Βεΐκου – Γουδή), το χρονικό διάστημα 26/12/2022 με 28/02/2023 και καθ’ όλο το 24ωρο, θα πραγματοποιούνται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε διάφορα οδικά τμήματα της περιοχής του δήμου Γαλατσίου.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, θα έχουν ως εξής:

ΦΑΣΗ 1

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 150,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 15,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου της οδού Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κυψέλη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους από το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας έως την συμβολή της με την οδό Λυσίου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Λυσίου με εξαίρεση την χρήση από τους κατοίκους παρόδιων οικιών και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Γαλατσίου έως την οδό Ιπποκράτους.

Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Αρτέμιδος με εξαίρεση την χρήση από τους κατοίκους παρόδιων οικιών και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Βεϊκου έως την οδό Μπουμπουλίνας.

Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Εκάτης με εξαίρεση την χρήση από τους κατοίκους παρόδιων οικιών και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και σε μήκος 20,0 μ. περίπου πριν και έως την Λ. Βεϊκου.

Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Εκάτης και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Μπουμπουλίνας.

ΦΑΣΗ 2

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας περίπου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους και για μήκος 70,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Προφήτη Ηλία και για μήκος 50,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βενιζέλου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Βενιζέλου από το ύψος της οδού Προφήτη Ηλία έως το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.

Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της οδού Προφήτη Ηλία στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

ΦΑΣΗ 3

Τον σταδιακό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στο τμήμα από Ιπποκράτους και έως την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Τον ολικό αποκλεισμό του παράδρομου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη από την οδό Προφήτη Ηλία έως την οδό Αγ. Γλυκερίας.

Το χαρακτηρισμό ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη προς και έως Ελ. Βενιζέλου.

ΦΑΣΗ 4

Τον σταδιακό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την οδό Ελ. Βενιζέλου και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 60,00 μ. περίπου πριν και έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/ Λ. Βεϊκου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Το χαρακτηρισμό ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Ελ. Βενιζέλου προς και έως Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.

Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής από Λ. Γαλατσίου προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.

ΦΑΣΗ 5

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 80,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

ΦΑΣΕΙΣ 1,2,3,4,5

Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 50 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. έως τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και επί της Λ. Βεϊκου στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αγ. Γλυκερίας.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Tags:ΓΡΑΜΜΗ 4ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Σχετικά Άρθρα

Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό
MMM

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό

30 Ιανουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, τις 23 Φεβρουαρίου, στην Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου (Μέγαρα)

26 Ιανουαρίου, 2023
Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει την όψη των Σεπολίων. Η ΕΡΓΟΣΕ παρουσίασε το έργο (βίντεο)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 22/1/2024, για την κατασκευή 4πλού σιδηροδρομικού διαδρόμου με υπογειοποίηση στα Σεπόλια

24 Ιανουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 23/2, στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου Καπανδριτίου

16 Ιανουαρίου, 2023
Αναβαθμίζονται οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ασφαλτικές εργασίες, 16-27/1, στην περιοχή των Ραχών και του Καραβόμυλου-Αχινού

13 Ιανουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, 10/1 – 24/3, μεταξύ Ανισόπεδων Κόμβων Βαρυμπόμπης – Μπογιατίου

10 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Δράσεις και εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς

Δράσεις και εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ