• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 13 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022
    Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022
    Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πιέζουν τα φορτηγά για ανανέωση του «γερασμένου» στόλου. «Έγινε στη Γερμανία, να γίνει και στην Ελλάδα», τονίζει το ΠΣΧΕΜ

iservices by iservices
5 Μαΐου, 2021
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανοίγει ξανά η συζήτηση για την ανανέωση του «γερασμένου» στόλου των ελληνικών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης.

Το ΠΣΧΕΜ απέστειλε, πριν από λίγες ημέρες, επιστολή στα υπουργεία Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών, Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, στην οποία αναφέρεται στην αναγκαιότητα της επιδότησης της ανανέωσης του στόλου των ΦΔΧ, υποστηρίζοντας ότι το γερμανικό κράτος προχώρησε στην επιδότηση των επαγγελματικών φορτηγών κατηγορίας Ν2 ή Ν3, καταθέτοντας σχετικά έγγραφα.

Του Φώτη Φωτεινού 

«Η συγκεκριμένη γερμανική απόφαση επιτρέπει πλέον στα κράτη μέλη τις Ε.Ε. να επιδοτούν την κυκλοφορία επαγγελματικών φορτηγών Euro VI, με ταυτόχρονη απόσυρση φορτηγού Euro Ο έως V.

Η απόφαση αυτή εξυπηρετεί και την Ελλάδα που από το 2010 αναζητά τρόπο να επιδοτήσει την αντικατάσταση των παλαιών φορτηγών με φορτηγά νέας τεχνολογίας που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και τον άνθρωπο», αναφέρει στην επιστολή ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ, Πέτρος Σκουλικίδης.

Η Ελλάδα διαθέτει τον πιο «γερασμένο» στόλο φορτηγών στην ΕΕ!

Η Ελλάδα, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της ACEA, διαθέτει τον πιο «γερασμένο» στόλο φορτηγών στην ΕΕ, καθώς αυτός ξεπερνά πλέον τα 21,2 έτη, όταν σε ολόκληρη την ΕΕ ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 13 έτη!

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ο στόλος των βαρέων φορτηγών στην Ελλάδα είναι αρκετά παλαιός – με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη συντήρηση των οχημάτων, στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και στη γενικότερη «εικόνα» της χώρας – η ελληνική Πολιτεία δεν έχει συνδράμει σημαντικά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των Ελλήνων οδικών μεταφορέων.

Είναι ενδεικτικό ότι, λόγω φορολογικών θεμάτων και ανταγωνισμού από αλλοδαπούς μεταφορείς, ελληνικές μεταφορικές εταιρίες προχωρούν σε ταξινομήσεις φορτηγών σε ξένες θυγατρικές, ενώ στρέφονται και στα μεταχειρισμένα φορτηγά.

Η επιστολή του ΠΣΧΕΜ για την ανανέωση των ΦΔΧ

«ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ Φ.Δ.Χ.»

Αξιότιμοι κύριοι υπουργοί,

Σήμερα η Ελλάδα διαθέτει τον πλέον πεπαλαιωμένο στόλο οχημάτων στην Ευρώπη.   Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους της μεταφοράς (μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων, φθορές και συνεχόμενες βλάβες, μειωμένη ασφάλεια στο οδικό δίκτυο, έλλειψη ανταγωνιστικότητας σε σχέση με στόλους άλλων ευρωπαϊκών χωρών, περιβαλλοντικές συνέπειες και επιβαρύνσεις .

Η Ελλάδα δεν διαθέτει πλεύσιμους ποταμούς και οργανωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο που να δίνουν την δυνατότητα εναλλακτικής μεταφοράς και διακίνησης φορτηγών οχημάτων και εμπορευμάτων.

Επομένως οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ελλάδα που  καλύπτουν άνω του 95% της ζήτησης των χερσαίων μεταφορών και έχουν στρατηγική σημασία για την επάρκεια και τον εφοδιασμό της επικράτειας  πραγματοποιούνται με φορτηγά παλαιάς τεχνολογίας με επιπλέων κόστος και  αυξημένες  εκπομπές  που επιβαρύνουν το περιβάλλον και τον άνθρωπο  και επιβάλλεται  να αντικατασταθούν άμεσα

Όμως υπό τις σημερινές συνθήκες η επιθυμητή ανανέωση του στόλου Φ.Δ.Χ., είναι απαγορευτική για τις Ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου καθότι τα έσοδα και κυρίως η κερδοφορία τους έχουν πληγεί καίρια από την άναρχη και καταστροφική απελευθέρωση, την δεκαετή κρίση και την πανδημία και μόνο με επιδότηση μπορούν να αντικατασταθούν

Το κράτος γνωρίζει ότι η αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου στόλου των φορτηγών Δ.Χ. μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με επιδότηση και το 2010 το ενέταξε στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 3299/2004, (ΦΕΚ 261 Α, με το Νόμο 3887/10, (ΦΕΚ 174 Β) Άρθρο 3. παράγραφος 6, όμως η επιδότηση δεν πραγματοποιήθηκε καθότι οι χερσαίες εμπορευματικές μεταφορές εμπίπτουν στα μη υπαγόμενα καθεστώτα ενισχύσεων.

Το Γερμανικό κράτος παράκαμψε το συγκεκριμένο καθεστώς και  αποφάσισε να επιδοτήσει  την ανανέωση του στόλου των επαγγελματικών φορτηγών Ν2 η Ν3 προτύπου  εκπομπών Euro VI με ταυτόχρονη απόσυρση φορτηγού με εκπομπές Euro 0, έως Euro V.

Η απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης

Επισυνάπτουμε το έγγραφο του ομοσπονδιακού υπουργού της Γερμανίας στα Γερμανικά και στα Ελληνικά καθώς και την ανάλυση οδηγιών και κανονισμών που επιτρέπουν την επιδότηση των φορτηγών κατηγορίας Ν2 ή Ν3.

Η συγκεκριμένη Γερμανική απόφαση επιτρέπει πλέον στα κράτη μέλη τις Ε.Ε. να επιδοτούν την κυκλοφορία επαγγελματικών φορτηγών Euro VI  με ταυτόχρονη απόσυρση φορτηγού Euro Ο έως V.

Η  απόφαση αυτή  εξυπηρετεί και την Ελλάδα που από το 2010 αναζητά τρόπο να επιδοτήσει την αντικατάσταση των παλαιών φορτηγών με φορτηγά νέας τεχνολογίας που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και τον άνθρωπο.

Ζητάμε από την Κυβέρνηση  να  εντάξει την επιδότηση της αντικατάστασης  στον αναπτυξιακό νόμο και στις δράσεις για την πράσινη ανάπτυξη που έχει εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός.

Tags:ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΠΣΧΕΜΦΟΡΤΗΓΑ

Σχετικά Άρθρα

Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους
LOGISTICS

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022
Η Cityzen με την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσουν parking για επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών στην Ακράτα
LOGISTICS

Η Cityzen με την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσουν parking για επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών στην Ακράτα

3 Αυγούστου, 2022
Αυτοί είναι οι εθνικοί στόχοι στα logistics: Είσοδος στο top 30 του δείκτη LPI στα επόμενα 5 χρόνια, στο top 20 σε έως 10 χρόνια
LOGISTICS

Παρατάθηκε στις 27/11 η υποχρεωτική αντικατάσταση ΦΔΧ με όχημα τεχνολογίας Euro IV κατόπιν μεταβίβασης

1 Αυγούστου, 2022
#supportourdrivers: Κοινό μήνυμα IRU, ITF και GSA για τα εργασιακά δικαιώματα οδηγών, χειριστών και φορτωτών
LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ετήσια ανάπτυξη 3% εκτιμά η Ti

28 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Άνοδος εσόδων 27% στο πρώτο τρίμηνο για την UPS, κέρδη 2,8 δις δολ.

Άνοδος εσόδων 27% στο πρώτο τρίμηνο για την UPS, κέρδη 2,8 δις δολ.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ