• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ποια είναι τα 8 βήματα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
8 Ιουνίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Οδική ασφάλεια: Πάμε καλύτερα, αλλά δεν φτάνει
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων αποτελεί εθνικό στόχο, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 8ο Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030. Μία ολοκληρωμένη πολιτική, που εδράζεται στο τετράπτυχο:

  • Ασφαλείς δρόμοι
  • Υπεύθυνοι οδηγοί
  • Κυκλοφοριακή παιδεία
  • Δίκαιοι κανόνες για όλους.

Επισήμανε ότι στο πλαίσιο αυτό τίθενται συγκεκριμένοι ποσοτικοί στόχοι: Αφενός για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% έως το 2030. Και αφετέρου, για τη βελτίωση όλων των επιδόσεων οδικής ασφάλειας.

Δηλαδή για βελτίωση σε δείκτες όπως είναι:

  • Η υπέρβαση ταχύτητας,
  • Η μη χρήση κράνους και ζώνης,
  • Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
  • Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
  • Ή το τόσο κρίσιμο ζήτημα της αντιμετώπισης μετά το ατύχημα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι οι βασικές δράσεις προτεραιότητας του νέου Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου βασίζονται σε οκτώ θεμελιώδεις πυλώνες:

  • Ολοκληρωμένος Νόμος Οδικής Ασφάλειας, με επικαιροποιημένο ΚΟΚ
  • Αποτελεσματικό Σύστημα Διαχείρισης Παραβάσεων
  • Πιο συστηματική Επιτήρηση της Οδικής Ασφάλειας
  • Συνεκτικό Πρόγραμμα Βελτιώσεων στο Υπεραστικό Δίκτυο
  • Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Επεμβάσεων στις Πόλεις
  • Το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, που έχει ήδη συγκροτηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Συστηματική Δεκαετή Επικοινωνιακή Πολιτική ευαισθητοποίησης του κοινού
  • Και σύσταση ενός καινοτόμου για τα ελληνικά δεδομένα Εθνικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα συλλέγει τα χρηματικά ποσά από τα πρόστιμα του ΚΟΚ και θα τα κατανέμει στους Δήμους για την υλοποίηση δράσεων Οδικής Ασφάλειας.

«Πιο σύγχρονοι δρόμοι, σημαίνει ασφαλέστεροι δρόμοι»

Ο κ. Καραμανλής τόνισε: «Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην αναβάθμιση της ασφάλειας του οδικού δικτύου. Γιατί πιο σύγχρονοι δρόμοι, σημαίνει ασφαλέστεροι δρόμοι και λιγότερα οδικά ατυχήματα».

Αναφέρθηκε στο ειδικό πρόγραμμα για σημειακές παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας, σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, που ανέρχεται στα 675 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, οι παρεμβάσεις αφορούν σε 7.000 επικίνδυνα σημεία κατά μήκος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου.

Παράλληλα, τόνισε ο κ. Καραμανλής, προχωρά και η ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, που για χρόνια ήταν μπλοκαρισμένοι.

«Στην Κρήτη, ο ΒΟΑΚ που αποτελούσε αίτημα δεκαετιών έχει πάρει πλέον μπρος και επιτέλους μέσα στο έτος θα δούμε και μπουλντόζες.

Στο Πάτρα – Πύργος ήδη έχουν ξεκινήσει τα εργοτάξια ώστε να κατασκευαστεί επιτέλους ένας νέος, σύγχρονος οδικός άξονας.

Ταυτόχρονα προχωράμε και με παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο δρόμο, ύψους 30 εκατ. ευρώ, μέχρι να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο», υπενθύμισε.

Αναφέρθηκε επίσης στα σύγχρονα οδικά έργα σε κάθε περιφέρεια της Ελλάδας, από τον Ε65 στην Κεντρική Ελλάδα και τη Δυτική Μακεδονία ως το Άκτιο-Αμβρακία στην Αιτωλοακαρνανία. Από το Μπράλος- Άμφισσα στη Φωκίδα και τη Φθιώτιδα, ως την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών στην Εύβοια. Και από την Περιφερειακή της Αλεξανδρούπολης στον Έβρο, ως το Θέρμη- Γαλάτιστα στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.

Νέο σύστημα εξετάσεων για δίπλωμα οδήγησης και αναθεώρηση του ΚΟΚ

Πέρα από τις επεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας, ουσιαστικά βήματα έχουν γίνει ήδη και σε άλλες κρίσιμες παραμέτρους, πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής και αναφέρθηκε ιδίως στην αλλαγή του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης νέων οδηγών.

«Δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο, καινοτόμο πλαίσιο, ώστε να τελειώνουμε επιτέλους με την επικίνδυνη ελληνική συνήθεια, κάποιοι πρώτα να παίρνουν το δίπλωμα και μετά, στο δρόμο, να μαθαίνουν όπως – όπως να οδηγούν», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Επιπλέον, σημείωσε ότι η πιο υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά επιτυγχάνεται πολλές φορές και με την εφαρμογή ενός ξεκάθαρα διαμορφωμένου κυρωτικού πλαισίου.

«Ενός πλαισίου αυστηρού όπου χρειάζεται, αλλά δίκαιου για όλους», υπογράμμισε και αναφέρθηκε στην αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με βάση τη διεθνή εμπειρία και με μία νέα φιλοσοφία.

«Στόχος μας είναι ο νέος ΚΟΚ να λειτουργεί πραγματικά αποτρεπτικά για παραβάσεις που θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή», δήλωσε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας ότι τίθεται και ένα σαφές πλαίσιο κανόνων γύρω από τη μικροκινητικότητα, που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος των σύγχρονων αστικών μετακινήσεων.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να δίνει κίνητρα για την ανανέωσή του στόλου ΙΧ.

«Γιατί τα νέα αυτοκίνητα εκτός του ότι ρυπαίνουν λιγότερο, είναι κατά κανόνα και πολύ ασφαλέστερα», σχολίασε.

Αλληλένδετη με την οδηγική υπευθυνότητα είναι και η ευρύτερη κυκλοφοριακή παιδεία, η οποία πρέπει να ξεκινά από τα σχολεία, αλλά να μη σταματά εκεί, όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής.

«Με τη βοήθεια των ειδικών, με τα κατάλληλα μαθήματα, με στοχευμένες καμπάνιες, αλλά και με προγράμματα δια βίου επιμόρφωσης όλων μας. Στόχος μας είναι ο καθένας και η καθεμία μας, από μικρό παιδί και για μια ζωή, να διαμορφώνει τη σωστή νοοτροπία και συμπεριφορά για το πώς κυκλοφορούμε στο δρόμο», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Tags:ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΚΟΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΔΙΠΛΩΜΑΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022
Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος στη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά

8 Αυγούστου, 2022
Άνοδος του κύκλου εργασιών στον κλάδο του αυτοκινήτου το δεύτερο τρίμηνο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

O θόρυβος των οχημάτων επιβαρύνει την υγεία των πολιτών

3 Αυγούστου, 2022
«Όλα» πλέον στο κινητό: Και αστυνομική ταυτότητα, και δίπλωμα οδήγησης στο Gov.gr Wallet
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Όλα» πλέον στο κινητό: Και αστυνομική ταυτότητα, και δίπλωμα οδήγησης στο Gov.gr Wallet

27 Ιουλίου, 2022
Καθορίστηκε ο μαθηματικός τύπος για τον υπολογισμό του τέλους κυκλοφοριακών συνδέσεων. Το ΦΕΚ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κάλεσμα σε Ελλάδα και 5 χώρες για συμμόρφωση με την αναθεωρημένη Οδηγία για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών

15 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των τελών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

17 Αυγούστου, 2022
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών

Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

17 Αυγούστου, 2022
Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

17 Αυγούστου, 2022

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ