Κατά το α’ τρίμηνο του 2025, οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ σημείωσαν πτώση 1,9% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2024, ενώ τον Μάρτιο κατέγραψαν οριακή μείωση 0,2%.
Το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον παραμένει ιδιαίτερα απαιτητικό και απρόβλεπτο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως σχολιάζει η ACEA.
Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEVs) διαμορφώθηκε στο 15,2% το α’ τρίμηνο του 2025, εξακολουθώντας να υπολείπεται σημαντικά των προσδοκιών.
Τα υβριδικά μοντέλα συνεχίζουν να κερδίζουν σε προτίμηση, διατηρώντας τη θέση τους ως η Νο1 επιλογή από τους αγοραστές.
Ταξινομήσεις ανά τύπο καυσίμου
Μέχρι τον Μάρτιο του 2025, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) αντιστοιχούσαν στο 15,2% του συνολικού μεριδίου αγοράς της ΕΕ, σημειώνοντας άνοδο από το χαμηλό επίπεδο του 12% του α’ τριμήνου του 2024.
Τα υβριδικά οχήματα παρουσίασαν ραγδαία αύξηση, καταλαμβάνοντας το 35,5% της αγοράς και παραμένοντας η πρώτη επιλογή των καταναλωτών στην ΕΕ.
Την ίδια στιγμή, το συνολικό μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων υποχώρησε στο 38,3%, από 48,3% το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
🚨 BREAKING 🚨
📊🚗 European car sales figures for March are fresh off the press!
All figures are year-to-date (YTD) 👇
📉New car registrations declined by 2% in March 2025
🔋Battery-electric (BEVs) car sales grew by 24%, but the total market share remains at 15%, well below… pic.twitter.com/4cxabZ84Go
— ACEA (@ACEA_auto) April 24, 2025