Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: Η κυβέρνηση οδηγεί σε αποτυχία και το β’ κύκλο του “Κινούμαι Ηλεκτρικά”

vvegiazi by vvegiazi
18 Φεβρουαρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για την αποτυχία στην οποία οδηγείται και ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» λόγω του λανθασμένου σχεδιασμού της κυβέρνησης, έκανε λόγο σε ερώτησή της προς τους υπουργούς Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών η βουλευτής Φλώρινας και αν. Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Π. Πέρκα, μαζί με ακόμα 36 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Η κα Πέρκα τόνισε ότι η κυβέρνηση έσπευσε να ανακοινώσει το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, απλά αυξάνοντας πρόχειρα τις επιδοτήσεις. Δεν προέβη δηλαδή σε αποτίμηση του πρώτου κύκλου, ο οποίος και απέτυχε, αφού η απορρόφηση ήταν χαμηλή, ενώ, εκτός από το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων, οι πωλήσεις ηλεκτρικών ταξί μετριούνται στα δάχτυλα, το ενδιαφέρον για ηλεκτρικά δίκυκλα ήταν «χλιαρό» και μόλις 10% του συνολικού προϋπολογισμού δόθηκε για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Παράλληλα, από τον πρώτο κύκλο απουσίαζαν τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τα οχήματα εφοδιαστικής.

Με βάση τα παραπάνω, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει τον προβληματισμό της για το δεύτερο κύκλο, αφού ξεκινά χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες τροποποιήσεις/βελτιώσεις, γεγονός που υποδεικνύει ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει και την ηλεκτροκίνηση με καθαρά επικοινωνιακούς όρους.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης

ΕΡΩΤΗΣΗ και Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ)

προς τους Υπουργούς:

– Περιβάλλοντος & Ενέργειας

– Υποδομών & Μεταφορών

ΘΕΜΑ: «Η κυβέρνηση οδηγεί σε αποτυχία και το δεύτερο κύκλο του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’»

Ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 ο πρώτος κύκλος του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’, με το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας να θεωρεί το εν λόγω Πρόγραμμα ιδιαίτερα επιτυχημένο. Αυτό φανερώνουν και οι σχετικές δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας για «περισσότερες από 18.000 αιτήσεις» και για «ρεκόρ στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας», για τις οποίες φαίνεται να αποδίδεται μέρος των ευσήμων στις επιδοτήσεις.

Αυτό που δεν είπε όμως ο Υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας είναι πόσες από τις 18.000+ αιτήσεις τελικά εγκρίθηκαν, πόσα είναι τα αιτήματα πληρωμής ανά τύπο ηλεκτρικού οχήματος (ποδήλατο, δίκυκλο, Ι.Χ., ταξί κτλ), τι έχει πληρωθεί μέχρι σήμερα και φυσικά πόση είναι η συνολική απορρόφηση του Προγράμματος. Δεν ανέφερε επίσης πόσα από τα 6.976 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2021, σύμφωνα με το Υπουργείο, ήταν μέσω του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’ και πόσα δε χρησιμοποίησαν την επιδότηση.

Τα παραπάνω ποσοτικά στοιχεία είναι κρίσιμα για την αποτίμηση του πρώτου κύκλου του Προγράμματος κι ενώ μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποια σχετική επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, φαίνεται ότι δεν είναι διόλου ενθαρρυντικά. Ειδικότερα, όπως πληροφορούμαστε, από τα 100 εκ. ευρώ που είχε εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός για το 2021, απορροφήθηκε τελικά ποσοστό περίπου 30%, ενώ όσον αφορά στις αιτήσεις στις επιμέρους κατηγορίες οχημάτων, το ποδήλατο ανακηρύσσεται σε απόλυτο κυρίαρχο. Από κει και πέρα, εκδηλώθηκε ένα «χλιαρό» ενδιαφέρον για ηλεκτρικά δίκυκλα, ενώ μόλις το 10% του συνολικού προϋπολογισμού δόθηκε για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Κι όμως, ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών επιτυγχάνεται ξεκινώντας από τα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν στο δρόμο κι εκεί φαίνεται ότι το Πρόγραμμα δεν εξυπηρέτησε το σκοπό του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Ι.Χ., όπου σχετικά με τις «πωλήσεις ρεκόρ» ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2021, ήταν πολύ λίγοι αυτοί που χρησιμοποίησαν το κίνητρο της επιδότησης. Οι περισσότεροι φαίνεται ότι δεν μπήκαν καν στη διαδικασία, αφού ανήκουν σε πολύ υψηλές εισοδηματικές κατηγορίες και δε χρειάζονται επιδότηση για να αγοράσουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της αρεσκείας τους. Άρα τα 6.000 ευρώ της επιδότησης δεν ήταν σε καμιά περίπτωση αρκετά για να καταφέρουν περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων να αλλάξουν το συμβατικό τους όχημα με ηλεκτρικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και σε μεγάλες αγορές (Γαλλία, Γερμανία), η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι υψηλότερη από εκείνη που δόθηκε στην Ελλάδα, κι ενώ ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 16 έτη, πολύ χαμηλότερος από τα 11 έτη του ευρωπαϊκού.

Η αποτυχία του πρώτου κύκλου είναι ακόμα πιο εμφανής στα ταξί, όπου μάλλον εκεί το Πρόγραμμα έμεινε «ακίνητο», αφού φαίνεται ότι πωλήθηκε μονοψήφιος αριθμός ηλεκτρικών ταξί μέσω του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’. Απογοητευτική είναι επιπλέον και η παντελής απουσία από το Πρόγραμμα των δημόσιων μέσων μεταφοράς και των οχημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας, τα οποία μαζί με τα ταξί θα έπρεπε να είναι η αφετηρία στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών, αφού διανύουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά.

Με βάση τα παραπάνω, είναι εμφανής η έλλειψη σχεδιασμού του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’. Κι όμως, η κυβέρνηση, αντί να προχωρήσει σε αποτίμηση του πρώτου κύκλου, αντιμετωπίζει και το θέμα της ηλεκτροκίνησης με καθαρά επικοινωνιακούς όρους, γι’ αυτό και έσπευσε να ανακοινώσει την έναρξη του δεύτερου κύκλου, αυξάνοντας απλά πρόχειρα τις επιδοτήσεις στις επιμέρους κατηγορίες, στην ουσία δηλαδή απλά «μοιράζει χρήμα».

Δεν μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, όταν και πάλι δεν υπάρχει καμιά αναφορά στα δημόσια μέσα μεταφοράς. Την ίδια ώρα, ο διαγωνισμός του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έλαβε την 4η στη σειρά παράταση στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Έτσι, όπως φαίνεται δε θα δούμε ηλεκτρικά λεωφορεία στο δρόμο ούτε το 2023, εκτός ίσως από τα 5 της ΟΣΥ, που εκτέλεσαν δοκιμαστικές διαδρομές. Φυσικά, το τοπίο στις μεταφορές θα ήταν τελείως διαφορετικό, αν η κυβέρνηση δεν είχε ακυρώσει το διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν μπορούμε επίσης να είμαστε αισιόδοξοι για το δεύτερο κύκλο του Προγράμματος, όταν και πάλι απουσιάζουν τα οχήματα εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ σ’ αυτά θα έπρεπε να δοθούν ισχυρά οικονομικά κίνητρα για τον εξηλεκτρισμό του στόλου. Ακόμα και το ξεχωριστό Πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης για τα ταξί, δε θα αφήσει σημαντικό ποσοτικό αποτύπωμα, αφού μιλάμε για αντικατάσταση 2.000 ταξί, δηλαδή μόλις 6% του στόλου.

Σε ό,τι αφορά στο ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της απόσυρσης, ακόμα και στο δεύτερο κύκλο το Πρόγραμμα περιορίζεται σε 1.000 ευρώ μπόνους επιδότησης για την απόσυρση παλαιού οχήματος, γεγονός που σίγουρα δε θα αφήσει σαφές αποτύπωμα σε όρους μείωσης εκπομπών αερίου.

Παράλληλα, το πρόγραμμα των Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΦΗΟ) έχει καθυστερήσει κατά πολλοίς και ενώ θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πριν ένα χρόνο, έχουμε χάσει πλέον τον αριθμό των παρατάσεων. Με αυτούς τους ρυθμούς αμφιβάλλουμε αν θα υλοποιηθεί η δέσμευση για 300 ΣΦΗΟ μέχρι το τέλος του 2022, τη στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται πανευρωπαϊκά στις 3 τελευταίες θέσεις φορτιστών ανά χιλιόμετρο.

Εκτός όμως από την αμφισβήτηση της επιτυχίας του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’, τίθεται υπό αμφισβήτηση και ο συνολικός αριθμός ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά το 2021. Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας (ΣΕΕΑΕ) σε σχετική επιστολή του αναφέρει ότι οι πραγματικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το 2021 μόλις που ξεπερνούν τις 2.100 μονάδες, δηλαδή απέχουν παρασάγγας από το «ρεκόρ πωλήσεων» των 6.976 ηλεκτρικών οχημάτων που ανέφερε ο κ. Σκρέκας. Σύμφωνα με τον ΣΕΕΑΕ,  ο αριθμός των 2.100 ηλεκτρικών αυτοκινήτων προέκυψε αθροίζοντας για το 2021 τα Ημερήσια Στοιχεία Νέων Ταξινομήσεων Οχημάτων που αναρτώνται καθημερινά στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και παραμένουν διαθέσιμα για ένα 24ωρο.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζουμε πόσα τελικά είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2021 στην Ελλάδα, διότι ο εν λόγω αριθμός είναι κρίσιμος για τον ορθό σχεδιασμό του δεύτερου κύκλου του Προγράμματος, αλλά και για τη διαμόρφωση μιας γενικότερης στρατηγικής με στόχο τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας.

Με βάση τα ανωτέρω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  1. Ποια ήταν η απορρόφηση του πρώτου κύκλου του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’; Επίσης, πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν ανά κατηγορία επιδοτούμενων οχημάτων, πόσες ήταν πλήρεις, πόσες εγκρίθηκαν, πόσα αιτήματα πληρωμής έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα και πόσα χρήματα έχουν δοθεί στους δικαιούχους;
  2. Από τα 6.976 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2021, πόσα έκαναν χρήση της επιδότησης του ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’ και ποιο ήταν το μέσο κόστος αγοράς;
  3. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης να συμπεριληφθούν στο Πρόγραμμα τα δημόσια μέσα μεταφοράς και τα οχήματα εφοδιαστικής αλυσίδας, τα οποία είναι ιδιαίτερα κρίσιμα για τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών;
  4. Ποιος είναι ο προγραμματισμός της κυβέρνησης για τον εξηλεκτρισμό των ταξί, δεδομένου ότι το Πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης αφορά ένα πολύ μικρό ποσοστό του στόλου;
  5. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης ο σχεδιασμός ενός ολοκληρωμένου και εκτεταμένου προγράμματος απόσυρσης παλαιών οχημάτων;

Καλείται τέλος ο κ. Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών να καταθέσει εντός της προθεσμίας που ορίζει ο Κανονισμός της Βουλής τα Ημερήσια Στοιχεία Νέων Ταξινομήσεων Οχημάτων για το 2021 από το σχετικό μητρώο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών.

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)

Φάμελλος Σωκράτης

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκιόλας Ιωάννης

Δρίτσας Θεόδωρος

Θραψανιώτης Εμμανουήλ (Μανόλης)

Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)

Καφαντάρη  Χαρούλα (Χαρά)

Λάππας Σπυρίδων

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)

Μάρκου Κωνσταντίνος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μπαλάφας Ιωάννης

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Μπουρνούς Ιωάννης

Μωραϊτης Αθανάσιος (Θάνος)

Νοτοπούλου Αικατερίνη

Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)

Παπανάτσιου Αικατερίνη

Παππάς Νικόλαος

Πούλου Παναγιού (Γιώτα)

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σαρακιώτης Ιωάννης

Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)

Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)

Συρμαλένιος Νικόλαος

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Φίλης Νικόλαος

Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)

Χρηστίδου Ραλλία

Ψυχογιός Γεώργιος

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΣΥΡΙΖΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Με 42 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα οι ελεγκτικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής

3 Οκτωβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Η κυβέρνηση επιλέγει ΣΔΙΤ αντί για ισχυρούς δημόσιους φορείς για τον σιδηρόδρομο

3 Οκτωβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Να ακυρωθεί ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένα Βόλου

29 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ζημιές 4,3 δισ. ευρώ στους ευρωπαίους κατασκευαστές από τους δασμούς στις εξαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων στο Ην. Βασίλειο

26 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο τελευταίος κινητήρας πετρελαίου της Volvo θα παραχθεί στις αρχές του 2024

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπαγωγή 2.629 οχημάτων στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

20 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των τελών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σε εξέλιξη το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. «Τέλος» η ΕΛΤΑ Energy, μεταφέρεται το Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου

3 Οκτωβρίου, 2023

Με ενισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα η AEGEAN: Προστίθενται 9 νέα δρομολόγια και 3 νέες χώρες

2 Οκτωβρίου, 2023

Συναντήσεις ΣΑΤΑ με κυβερνητικούς φορείς, τι συζητήθηκε

3 Οκτωβρίου, 2023

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (Όμιλος ΟΑΣΑ) επέστρεψαν σε κέρδη. Αύξηση 55,09% στα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες

2 Οκτωβρίου, 2023

O ΟΛΘ κινήθηκε «επιθετικά» για το λιμάνι του Βόλου, γιατί δεν γινόταν αλλιώς…

1 Οκτωβρίου, 2023

Οι νεότερες εξελίξεις για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Τροποποιήθηκε το αρχικό master plan

3 Οκτωβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

4 Οκτωβρίου, 2023
e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology

Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

4 Οκτωβρίου, 2023

Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

4 Οκτωβρίου, 2023

Στρατηγική η επένδυση στον λιμένα του Βόλου, σύμφωνα με τον ΟΛΘ

4 Οκτωβρίου, 2023

Ο ΟΑΣΘ στην εφαρμογή Google Maps

4 Οκτωβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ