H METLEN δημοσίευσε το Trading Update για το Α’ τρίμηνο, σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσιάζοντας την επιχειρησιακή της πορεία (συμπεριλαμβανομένης της επιχειρησιακής απόδοσης και του κύκλου εργασιών, χωρίς αναφορά σε λειτουργικά ή καθαρά αποτελέσματα).
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, η METLEN, όπως αναφέρει, παρουσίασε ισχυρή χρηματοοικονομική ανάπτυξη, χάρη σε στρατηγικές επενδύσεις και επιχειρησιακές εξελίξεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για διαρκή δημιουργία αξίας προς τους μετόχους της.
Ο τομέας των Υποδομών και Παραχωρήσεων
Οι τομείς Υποδομών και Παραχωρήσεων, όπως αναφέρει η METLEN, συνεχίζουν να αποδίδουν σύμφωνα με τις προβλέψεις της διοίκησης για κερδοφορία και ανάπτυξη, υπερδιπλασιάζοντας τον κύκλο εργασιών τους στο Α’ τρίμηνο του 2025 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, με όλα τα έργα να προχωρούν ομαλά και εντός χρονοδιαγράμματος.
Η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, όπως υποστηρίζει ο μητρικός όμιλος, έχει κερδίσει την αναγνώριση της αγοράς, διασφαλίζοντας ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο έργων (συνολικό ανεκτέλεστο και συμβάσεις υπό υπογραφή ύψους €1,5 δισ.) και αξιοποιώντας δυναμικά τις νέες ευκαιρίες στον κλάδο.
-Τον Ιανουάριο του 2025, η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ ανακηρύχθηκε ανάδοχος για το έργο «Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840), μετά τις θεομηνίες ‘’Daniel’’ και ‘’Elias’’».
Προϋπολογισμός έργου 134.400.000,00€. Αντικείμενο αυτής της εργολαβίας είναι η εκτέλεση επειγουσών εργασιών αποκατάστασης της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την έξοδο του ΣΣ Δομοκού έως την είσοδο του ΣΣ Κραννώνα μετά τις θεομηνίες «DANIEL» και «ELIAS», από τη ΧΘ 288+610 έως ΧΘ 328+600.
Συγκεκριμένα, αντικείμενο του έργου αποτελεί η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής της διπλής ΣΓ από τις φθορές που υπέστη κατά τα ακραία καιρικά φαινόμενα του Σεπτεμβρίου 2023, καθώς και η θωράκιση της σιδηροδρομικής υποδομής και επιδομής της διπλής ΣΓ.
-Τον Μάρτιο του 2025, η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος του έργου «ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΓΑΣΤΡΩΝ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΟΥ Ο.Α.Κ.Α.». Προϋπολογισμός: 61.355.005,20€. Αντικείμενο είναι η αναβάθμιση του Στεγάστρου του Ολυμπιακού Σταδίου καθώς και του (γειτονικού) στεγάστρου του Ποδηλατοδρομίου.
Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο του έργου είναι η εκπόνηση μελετών και η εκτέλεση εργασιών για την επισκευή των προβληματικών σημείων και την υλοποίηση των απαραίτητων διαδικασιών αποκατάστασης του απαιτούμενου επιπέδου στατικής επάρκειας των μεταλλικών κατασκευών των δύο Εμβληματικών.